Korup DÆKservice Opiniones 62

TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vi punkterede på Fyn og stod lidt på herrens mark – men heldigvis fandt vi frem til Korup Dækservice, og det var en helt fin oplevelse midt i en træls situation. De var hurtige, imødekommende og vi... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Efter Jesper (ny ejer) er tiltrådt, er service blevet lig nul. Flere og flere bekendte har mødt uhøflig betjening samt fejl vedr opbevaring og dækskift , der er skrevet et par kommentarer på deres f... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hej Allan, Tak for svaret og forklaringen! Dit initiativ med personale-turen er prisværdig, og den forlængede bededagsferie er jer vel undt. Der var bare den lille "smutter", at der manglede et sk... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet. Jeg er blevet mødt med god service og vejled... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Vehículos y transporte

Escrito por la empresa

Vi har siden 1972 leveret professionel DÆKservice til private, erhverv og landbrug. Med vores mange års erfaring som dækspecialist klarer vi alle typer opgaver og er lagerførende i stort set alle størrelser DÆK til dit køretøj og ellers skaffer vi det! Vi tilbyder bl.a. dæk, fælge, lapning, montering, afbalancering, sporing, dækhotel, 24/7 mobil DÆKservice og meget mere… Vores mission er at yde den højeste service med den bedste kvalitet og være de billigste på markedet uden at gå på kompromis. Derfor har du prisgaranti når du køber nye dæk hos os. Læs meget mere her på siden og se hvad der gør os til din foretrukne DÆKservice. Vi står klar til at hjælpe dig!


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

62 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk værksted.

Fantastisk værksted.
Midt i påsken ordnede de hurtigt mit dæk på nyindkøbt MB 400 EQC.
Super service også selvom de havde enormt travlt.
God chef - med overblik og smil på læben.

19 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Korup DÆKservice

Respuesta de Korup DÆKservice

Hej Klavs
Igen tillykke med bilen og tak for dine varme anbefaling.
Vi sætter en ære i at være klar, når der er behov for hjælp.
Mvh Korup DÆKservice

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en…

Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en Audi A6 med nye helårsdæk på . På auktionen fik jeg kun ca 1500 kr for denne. Chefen, Jesper har aftalt med mig at jeg få nye dæk til min nye bil jeg har købt brugt. Så lige over. Men så fandt jeg senere ud af hvor jeg var på tysk motorvej, at bilen ved 150 km/t rystede helt vildt. Min mekaniker fandt ud af at de var forkert afbalanceret. Men selvom han har haft ordnet dette, så rystede bilen stadig. Så har jeg ringet til Jesper igen og har sagt at denne dæk han har givet mig i bytte, var ikke i orden. Men det har han heller ikke interesseret. Så jeg fik hverken del af pengene eller anden. Jeg måtte bestille på min regning nye dæk hvilken han sikkert få ikke i fingrene. Det ordner den gang min mekaniker. Jeg har i forvejen allerede ved Jesper betalt for reparation af denne Alu fælge inklusive nye dæk og fire anden dæk til 18" alu fælge 12500 kr . Men nu mener han, at han må lave så en lord med mig. Puha, kan bar fra rode folk at få lavet noget ved ham der.

24 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Korup DÆKservice

Respuesta de Korup DÆKservice

Hej Raimund,
Jeg er ked af din oplevelse hos os, vi gør altid vores ypperste for at finde en løsning til vores kunder.
Kan ikke genkende forløbet ovenfor, ved ikke om der er nogle kommunikations misforståelser.
Du er som sagt velkommen til at komme forbi i vores åbningstid man-tor 7.30-17.00, fredag 7.30-16.00 og fra 1. april lørdag kl. 8.00-12.00. også vil vi gratis tjekke dine dæk og finde ud af en løsning derfra.
Mvh Jesper
Korup DÆKservice

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Veludført arbejde

Tak for veludført, hurtigt og professionelt arbejde i dag, hvor vi fik monteret vinterhjul på begge vores biler i forlængelse af hinanden.
Bedste hilsner,
En tilfreds, ny kunde, som kommer igen

15 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet.

Jeg er blevet mødt med god service og vejledning så jeg kunne træffe det rigtige valg for mig ift. helårsdæk eller vinterdæk.

Korup Dækservice kan kun få mine varmeste anbefalinger. Vi ses til dækskifte til vinter igen.

16 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Var punkteret en fredag aften og kunne…

Var punkteret en fredag aften og kunne med nød og næppe trille ud til værkstedet lørdag morgen, hvor de tog imod mig med det samme og hjalp mig til at være kørende igen på kort tid. Tak for hjælpen!
Og fedt at I har åbent en lørdag! jeg skal nok huske kagen næste gang:-)

8 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Man skal sørge for at det er et meget…

Man skal sørge for at det er et meget konkret tilbud man får. Havde vinterhjul til opbevaring, og får så at vide at "Jeg kan se at du har ca. 10% & 40% tilbage af dine Nokian vinterdæk. Hvis det skal være Nokian igen kan jeg lave dem til 3.520kr."

Jeg siger skriftligt ja til at skifte de to på 10%, men efter montering, er prisen nu kun for de to og ikke de fire. Står tilbage som en meget skuffet kunde, der ikke kan gøre så meget.

15 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ny Ejer - Kanon service

Ny Ejer - Jesper Helth Holm. En smilende og imødekommende herre. Blev taget rigtig godt imod, og fik en service i Verdensklasse, samt en skarp pris. Dækskiftet var hurtigt, nemt og sikkert klaret og jeg kunne hurtigt drøne videre. Og en lille uges tid efter skulle jeg komme igen og få efterspændt dækkene. Igen bliver man mødt af en glad ejer, med god energi og super imødekommende. Hurtigt kommer jeg igennem, og det bliver efterspændt som det skal og Korup Dækservice, fik en Glad og tilfreds kunde mere til samlingen!
Det er et godt mandskab, den nye ejer - Jesper Helth Holm, har ved sin side. Et dækcenter, jeg vil blive ved med at bruge igen og igen og igen!
Fantastisk virksomhed!

14 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig service

Sikke en uhøflig ejer af butikken.
Skal slet ikke stå for kundeservice.
Det jeg skulle hente var slet ikke gjort klar som aftalt og da det kom frem passede det slet ikke med de informationer jeg havde fået over telefonen..

24 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Truede med at jeg ikke måtte få min bil igen og køre!!

Dårligste service jeg NOGENSINDE har prøvet!

De bestilte forkerte dæk hjem. Dernæst prøvede de at snyde mig ved at sætte dem på alligevel selvom de det ikke var de aftalte dæk??! jeg tog dem i det - da jeg heldigvis var opmærksom! MEN da de allerede havde løftet min bil op i luften truede ejeren mig med at jeg ikke fik min bil igen og kunne køre ved mindre at jeg betalte 500kr for at sende dækkende retur! (Som de havde bestilt forkert??) De skammer! Tænk dig godt om! Første og HELT sikkert sidste gang. Hvis man kunne give mindre end 1 stjerne havde jeg bestemt gjort det.

9 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Frygteligt sted, hold jer væk.

Ubehøvlet personale, dårlig kundeservice.
Har nu fra flere bekendte fået påtalt deres problemer derude fra.
Forkerte balanceringer af dæk, dæk og fælge der forsvinder.
Virker sku som en halvskummel og betvivlsom virksomhed, udover de to ejere er resten af de ansatte nogen de har hentet i Polen af tvivlsom kvalitet.

21 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ubeskrivelig ringe service

Min kæreste har fået en beskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.

23 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ubeskrivelig ringe service

Ubeskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.

22 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

"Fordi vi har mistet en forventet indtjening"

Jeg har haft mine dæk opbevaret hos Korup Dækservice i flere år. Primo december måned ringede jeg så for skift til vinterdæk. Der var ingen tider at få i ca en uge, fair nok. Der var varslet vintervejr. Jeg prøvede så at ringe en uges tid efter. Der var ingen tider for dækskift den efterfølgende uge, igen min fejl. Jeg kunne bare have haft booket en tid i god tid.

Jeg ringede så til Korup Dækservice og sagde, at jeg bare gerne ville hente mine dæk, så ville jeg få dækskift fixet andetsteds.

Da jeg hentede mine dæk, fik jeg så en regning på 350 kr., hvilket jeg stillede spørgsmålstegn ved, fordi det var prisen, som jeg plejede at betale incl. dækskiftet.

Jeg spurgte, hvorfor jeg skulle betale for et dækskifte, når jeg ikke havde fået det. Svaret var: "Fordi vi har mistet en forventet indtjening".

Jeg er stadig forarget over den udmeldelse og har derfor ryddet op i mit skur og har fået plads til mine skiftede dæk. Nu sparer jeg mange penge.

11 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kvalitet og kundeservice

Jeg har fået skiftet dæk flere gange og de er rigtig dygtige og hurtige til deres arbejde.
Kan varmt anbefales herfra.

23 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Korup DÆKservice

Respuesta de Korup DÆKservice

Tusinde tak for dine fine anmeldelse. Dejligt at vi lykkedes i selv den meget travle vintertid.
Hilsen fra Team Korup Dækservice

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Korup dækservice

Jeg havde en punktering noget tid tilbage og da de skulle have hjulet af brugte de bare den hjulnøgle som de plejer istedet for at se størrelse og format af de bolte som sad på bilen. ( Skal siges at der skal bruges en specieladaptor til de bolte, som de som dæk specialist burde vide når de kigger efter) resultat en smadret bolt. Fik yderligere monteret nye dæk på fælge for nyligt hvoraf det ene ikke kan holde luft.

26 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Korup DÆKservice

Respuesta de Korup DÆKservice

Hej
Hvis du har et dæk der ikke kan holde luft er du meget velkommen til at komme forbi, så kigger vi på om det er en dårlig ventil eller om du er punkteret. Vi hjælper gerne.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Venlig og kompetent fra start til slut

Venlig og kompetent fra start til slut. Vi fik rigtig god behandling, der gik ikke lang tid fra opkaldet til Korup Dækservice, til de dukkede op på adressen. Et punkteret dæk blev lappet, mens bilen stod i indkørslen. En øv-dag blev til en god dag, og til en god pris! Tak for hjælpen.

8 de febrero de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más