Vi punkterede på Fyn og stod lidt på herrens mark – men heldigvis fandt vi frem til Korup Dækservice, og det var en helt fin oplevelse midt i en træls situation. De var hurtige, imødekommende og vi... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Efter Jesper (ny ejer) er tiltrådt, er service blevet lig nul. Flere og flere bekendte har mødt uhøflig betjening samt fejl vedr opbevaring og dækskift , der er skrevet et par kommentarer på deres f... Ver más
Hej Allan, Tak for svaret og forklaringen! Dit initiativ med personale-turen er prisværdig, og den forlængede bededagsferie er jer vel undt. Der var bare den lille "smutter", at der manglede et sk... Ver más
Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet. Jeg er blevet mødt med god service og vejled... Ver más
Información sobre la empresa
Escrito por la empresa
Vi har siden 1972 leveret professionel DÆKservice til private, erhverv og landbrug. Med vores mange års erfaring som dækspecialist klarer vi alle typer opgaver og er lagerførende i stort set alle størrelser DÆK til dit køretøj og ellers skaffer vi det! Vi tilbyder bl.a. dæk, fælge, lapning, montering, afbalancering, sporing, dækhotel, 24/7 mobil DÆKservice og meget mere… Vores mission er at yde den højeste service med den bedste kvalitet og være de billigste på markedet uden at gå på kompromis. Derfor har du prisgaranti når du køber nye dæk hos os. Læs meget mere her på siden og se hvad der gør os til din foretrukne DÆKservice. Vi står klar til at hjælpe dig!
Información de contacto
Rugårdsvej 392, 5210, Odense NV, Dinamarca
- 63167181
- korup-daek@mail.tele.dk
- korup-daek.dk
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Fantastisk værksted.
Fantastisk værksted.
Midt i påsken ordnede de hurtigt mit dæk på nyindkøbt MB 400 EQC.
Super service også selvom de havde enormt travlt.
God chef - med overblik og smil på læben.

Respuesta de Korup DÆKservice
Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en…
Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en Audi A6 med nye helårsdæk på . På auktionen fik jeg kun ca 1500 kr for denne. Chefen, Jesper har aftalt med mig at jeg få nye dæk til min nye bil jeg har købt brugt. Så lige over. Men så fandt jeg senere ud af hvor jeg var på tysk motorvej, at bilen ved 150 km/t rystede helt vildt. Min mekaniker fandt ud af at de var forkert afbalanceret. Men selvom han har haft ordnet dette, så rystede bilen stadig. Så har jeg ringet til Jesper igen og har sagt at denne dæk han har givet mig i bytte, var ikke i orden. Men det har han heller ikke interesseret. Så jeg fik hverken del af pengene eller anden. Jeg måtte bestille på min regning nye dæk hvilken han sikkert få ikke i fingrene. Det ordner den gang min mekaniker. Jeg har i forvejen allerede ved Jesper betalt for reparation af denne Alu fælge inklusive nye dæk og fire anden dæk til 18" alu fælge 12500 kr . Men nu mener han, at han må lave så en lord med mig. Puha, kan bar fra rode folk at få lavet noget ved ham der.

Respuesta de Korup DÆKservice
Perfekt service og fine priser
Veludført arbejde
Tak for veludført, hurtigt og professionelt arbejde i dag, hvor vi fik monteret vinterhjul på begge vores biler i forlængelse af hinanden.
Bedste hilsner,
En tilfreds, ny kunde, som kommer igen
Well impressed with the service I had…
Well impressed with the service I had there today and was also a great price.
Would highly recommend and believe I have found my new "tyre pusher"
God service.
Kompetente folk fra modtagelse til aflevering af bilen. En anbefalelsesværdig oplevelse.
Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk
Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet.
Jeg er blevet mødt med god service og vejledning så jeg kunne træffe det rigtige valg for mig ift. helårsdæk eller vinterdæk.
Korup Dækservice kan kun få mine varmeste anbefalinger. Vi ses til dækskifte til vinter igen.
Var punkteret en fredag aften og kunne…
Var punkteret en fredag aften og kunne med nød og næppe trille ud til værkstedet lørdag morgen, hvor de tog imod mig med det samme og hjalp mig til at være kørende igen på kort tid. Tak for hjælpen!
Og fedt at I har åbent en lørdag! jeg skal nok huske kagen næste gang:-)
Man skal sørge for at det er et meget…
Man skal sørge for at det er et meget konkret tilbud man får. Havde vinterhjul til opbevaring, og får så at vide at "Jeg kan se at du har ca. 10% & 40% tilbage af dine Nokian vinterdæk. Hvis det skal være Nokian igen kan jeg lave dem til 3.520kr."
Jeg siger skriftligt ja til at skifte de to på 10%, men efter montering, er prisen nu kun for de to og ikke de fire. Står tilbage som en meget skuffet kunde, der ikke kan gøre så meget.
Ny Ejer - Kanon service
Ny Ejer - Jesper Helth Holm. En smilende og imødekommende herre. Blev taget rigtig godt imod, og fik en service i Verdensklasse, samt en skarp pris. Dækskiftet var hurtigt, nemt og sikkert klaret og jeg kunne hurtigt drøne videre. Og en lille uges tid efter skulle jeg komme igen og få efterspændt dækkene. Igen bliver man mødt af en glad ejer, med god energi og super imødekommende. Hurtigt kommer jeg igennem, og det bliver efterspændt som det skal og Korup Dækservice, fik en Glad og tilfreds kunde mere til samlingen!
Det er et godt mandskab, den nye ejer - Jesper Helth Holm, har ved sin side. Et dækcenter, jeg vil blive ved med at bruge igen og igen og igen!
Fantastisk virksomhed!
Dårlig service
Sikke en uhøflig ejer af butikken.
Skal slet ikke stå for kundeservice.
Det jeg skulle hente var slet ikke gjort klar som aftalt og da det kom frem passede det slet ikke med de informationer jeg havde fået over telefonen..
Truede med at jeg ikke måtte få min bil igen og køre!!
Dårligste service jeg NOGENSINDE har prøvet!
De bestilte forkerte dæk hjem. Dernæst prøvede de at snyde mig ved at sætte dem på alligevel selvom de det ikke var de aftalte dæk??! jeg tog dem i det - da jeg heldigvis var opmærksom! MEN da de allerede havde løftet min bil op i luften truede ejeren mig med at jeg ikke fik min bil igen og kunne køre ved mindre at jeg betalte 500kr for at sende dækkende retur! (Som de havde bestilt forkert??) De skammer! Tænk dig godt om! Første og HELT sikkert sidste gang. Hvis man kunne give mindre end 1 stjerne havde jeg bestemt gjort det.
Frygteligt sted, hold jer væk.
Ubehøvlet personale, dårlig kundeservice.
Har nu fra flere bekendte fået påtalt deres problemer derude fra.
Forkerte balanceringer af dæk, dæk og fælge der forsvinder.
Virker sku som en halvskummel og betvivlsom virksomhed, udover de to ejere er resten af de ansatte nogen de har hentet i Polen af tvivlsom kvalitet.
Ubeskrivelig ringe service
Min kæreste har fået en beskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.
Ubeskrivelig ringe service
Ubeskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.
"Fordi vi har mistet en forventet indtjening"
Jeg har haft mine dæk opbevaret hos Korup Dækservice i flere år. Primo december måned ringede jeg så for skift til vinterdæk. Der var ingen tider at få i ca en uge, fair nok. Der var varslet vintervejr. Jeg prøvede så at ringe en uges tid efter. Der var ingen tider for dækskift den efterfølgende uge, igen min fejl. Jeg kunne bare have haft booket en tid i god tid.
Jeg ringede så til Korup Dækservice og sagde, at jeg bare gerne ville hente mine dæk, så ville jeg få dækskift fixet andetsteds.
Da jeg hentede mine dæk, fik jeg så en regning på 350 kr., hvilket jeg stillede spørgsmålstegn ved, fordi det var prisen, som jeg plejede at betale incl. dækskiftet.
Jeg spurgte, hvorfor jeg skulle betale for et dækskifte, når jeg ikke havde fået det. Svaret var: "Fordi vi har mistet en forventet indtjening".
Jeg er stadig forarget over den udmeldelse og har derfor ryddet op i mit skur og har fået plads til mine skiftede dæk. Nu sparer jeg mange penge.
Kvalitet og kundeservice
Jeg har fået skiftet dæk flere gange og de er rigtig dygtige og hurtige til deres arbejde.
Kan varmt anbefales herfra.

Respuesta de Korup DÆKservice
Fantastisk service og altid klar på en…
Fantastisk service og altid klar på en hurtig tid, når det kniber med at finde plads i min kalender :-)

Respuesta de Korup DÆKservice
Korup dækservice
Jeg havde en punktering noget tid tilbage og da de skulle have hjulet af brugte de bare den hjulnøgle som de plejer istedet for at se størrelse og format af de bolte som sad på bilen. ( Skal siges at der skal bruges en specieladaptor til de bolte, som de som dæk specialist burde vide når de kigger efter) resultat en smadret bolt. Fik yderligere monteret nye dæk på fælge for nyligt hvoraf det ene ikke kan holde luft.

Respuesta de Korup DÆKservice
Venlig og kompetent fra start til slut
Venlig og kompetent fra start til slut. Vi fik rigtig god behandling, der gik ikke lang tid fra opkaldet til Korup Dækservice, til de dukkede op på adressen. Et punkteret dæk blev lappet, mens bilen stod i indkørslen. En øv-dag blev til en god dag, og til en god pris! Tak for hjælpen.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







