Beställde Wagyu A5 från köttfabriken. En bit på 250g. Vid leverans så ser det ut att vara väldigt mycket kappa på biten. Vägde upp och av 250g var det 100 gram oätbart fett på biten. När man betalar s... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
När jag lade min beställning fanns möjlighet att välja önskat leveransdatum, vilket gjorde att jag planerade leverans en vecka framåt i tiden. Till min förvåning levererades köttet redan efter två... Ver más
Dålig service. Hade presentkort och tagit mig ut till butiken i Kungens Kurva(trängselavgifter plus bensinpengar). Fick höra att presentkortet inte gäller där trots att det inte står ngt alls om det... Ver más
Riktigt snabb leverans, beställde kött inför nyårsfirandet. La en beställning 25 dec och hade det hemlevererat till dörren 29 dec och då skulle köttet levereras till västkusten. Paketet var mycket vä... Ver más
Información sobre la empresa
Escrito por la empresa
Välkommen till Köttfabriken, en passionerad resa som började som ett svar på en brist i marknaden. Vår historia är en berättelse fylld av övertygelse, en tro på att kunderna förtjänar det allra bästa när det kommer till både köttkvalitet och shoppingupplevelse. Det var år 2022 som vi grundade Köttfabriken, med vår bas i Täby, norr om Stockholm. Sedan dess har vi seglat fram som banbrytare inom premiumköttindustrin. Vårt huvudsakliga mål? Att omdefiniera hur människor upplever och handlar köttprodukter online.
Información de contacto
Vikingavägen 45, 187 70, Täby, Suecia
- 010 777 35 00
- kundservice@kottfabriken.se
- kottfabriken.se
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Toppen kundservice via telefon samtal
Toppen kundservice via telefon samtal. Postnord strular som vanligt. Köttfabriken mycket behjälpliga
Beställde Wagyu A5 från köttfabriken
Beställde Wagyu A5 från köttfabriken. En bit på 250g. Vid leverans så ser det ut att vara väldigt mycket kappa på biten. Vägde upp och av 250g var det 100 gram oätbart fett på biten. När man betalar så mycket pengar för en köttbit förväntar man sig lite bättre kvalitet. De skulle med säkerhet inte ge en kund en sådan bit om kunden stog framför i köttdisken.. Mailade till dem angående missnöjet men de ignorerade mailet, varav de får en dålig recension.
Dålig service
Dålig service. Hade presentkort och tagit mig ut till butiken i Kungens Kurva(trängselavgifter plus bensinpengar).
Fick höra att presentkortet inte gäller där trots att det inte står ngt alls om detta på kortet. Det hade funnits flera sätt att lösa detta om personalen orkat bry sig.
Lär er först stava till kundservice och googla sen betydelsen. Därefter kan ni fundera på att öppna en butik. Första och sista besöket.
Alltid gött med trevligt kött
Fick aldrig någon leverans
Helt ok
När jag lade min beställning fanns möjlighet att välja önskat leveransdatum, vilket gjorde att jag planerade leverans en vecka framåt i tiden.
Till min förvåning levererades köttet redan efter två dagar, och jag kontaktade er direkt då jag misstänkte att något blivit fel.
Uppdatering*
Hela beloppet återbetalades och mer än det kan man inte begära när det blir fel.
Poor quality
Poor quality, nowhere near what it should have been, at 1350kr/kg.
Claimed dry aged for 4 to 5 weeks, but swimming in juice on arrival.
Arrived luke warm (9C)
Changed the delivery date, without asking.
The only positive I can think of, is that fortunately we had not invited guests.
Fantastisk brisket
Fantastisk brisket! Har aldrig haft så bra kött att jobba med. Slår allt - Inklusive struts- och oxfilé! Röka bara tillräckligt länge minst ca 14 timmar. Kommer bli många briskettar från Köttfabriken framöver!
Sämsta servicen jag varit med om
Sämsta servicen jag varit med om, och helt fel varor. Kommer att anmälas till konsumentverket!! Jag köpte entrecote aberdeen black men ser sedan att bilden är på en finsk mjölkko istället då jag hittade ett gammalt inlägg från dem själva!!
Beställde ett överdrag till mitt utekök…
Beställde ett överdrag till mitt utekök , kom aldrig någon leverans, fick till svar att det var lite försenat. Efter 1 månad drygt har dom slutat svara på mail om när leverans kommer att ske . Dom ringer heller inte upp trots massor av försök att nå dom. Oseriös och usel hantering.
Wagyu A5 överdrivet mycket kappa
Beställde Wagyu A5. De lämnade orimligt stor kappa på biten, ca 40% av hela biten är kappa med rent fett och resterande var det super marmorerade köttet jag trodde att jag beställde. Känner mig lurad, undvik!
Kass service och återkoppling
Gjort en beställning som ska levereras inom 3-5 dagar. Ni har fortfarande inte skickat den efter 4 dagar. Varan ska finnas i lager dessutom. Försökt kontakta er flera gånger, men inget svar. Helt oacceptabelt. Jag vill ha pengarna tillbaka nu!
Oacceptabel försening och dålig kundservice
Det har nu gått tre arbetsdagar, och min beställning har fortfarande inte skickats. Enligt deras hemsida skulle jag ha fått den efter två arbetsdagar, men det har inte hänt. De lovar dessutom att skicka beställningar samma dag, vilket de inte heller har hållit. Jag har försökt kontakta kundtjänst, men trots att de utlovar svar inom 24 timmar har jag inte fått någon respons. Väldigt besviken på både leveranstiden och den bristande kommunikationen.
My first order and everything went…
My first order and everything went wrong from delivery to quality but they solved everything with the highest marks.This happened in Christmas week so I understand that things can get wrong was well compensated and top marks to this company. Will buy my quality meat from here and recommend it to my friends, anders from Defle
Det är aldrig några problem att fixa…
Det är aldrig några problem att fixa till någonting.
Skulle ordna en present till dottern. Frågade om de kunde köra ut det vid tillfälle som fungerar.
Svaret var inga problem.
Det här är go to stället.
Beställde wagyu klass A5 från Japan
Beställde wagyu klass A5 från Japan.
Bra och snabb leverans.
Men tyvärr så jag inte alls nöjd med köttet. Mer parten bestod av tjock fett som inte direkt smälte utan va hårt och jobbigt att tugga. Köttet upplevdes inte alls att hålla den klass som det sägs vara. Har jobbat inom restaurang länge och ätit wagyu på massa ställen med sämre klass på köttet som varit betydligt bättre. Mycket besviken.
Fick snabb respons från kundservice och fick en ny bit ut skickad som verkligen höll rätt kvalitet. Tack så mycket för er underbara service.
Köpte ett presentkort digitalt på…
Köpte ett presentkort digitalt på torsdagen och inte förens onsdagen veckan efter fick jag mail med presentkortet.
Good service!
Ordered a Japanese wagyu and a polish steak. Amazing stuff with proper and fast delivery.
Will come back for more!
Jag beställde ett digitalt presentkort…
Jag beställde ett digitalt presentkort för över en vecka sen som inte levererats, har sökt kundtjänsten 3 gånger via chatten, startat ett serviceärende och suttit i telefonkö i 10 minuter till servicecentret utan att ha blivit återkopplad.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








