Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Beställde Wagyu A5 från köttfabriken. En bit på 250g. Vid leverans så ser det ut att vara väldigt mycket kappa på biten. Vägde upp och av 250g var det 100 gram oätbart fett på biten. När man betalar s... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

När jag lade min beställning fanns möjlighet att välja önskat leveransdatum, vilket gjorde att jag planerade leverans en vecka framåt i tiden. Till min förvåning levererades köttet redan efter två... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dålig service. Hade presentkort och tagit mig ut till butiken i Kungens Kurva(trängselavgifter plus bensinpengar). Fick höra att presentkortet inte gäller där trots att det inte står ngt alls om det... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Riktigt snabb leverans, beställde kött inför nyårsfirandet. La en beställning 25 dec och hade det hemlevererat till dörren 29 dec och då skulle köttet levereras till västkusten. Paketet var mycket vä... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Servicio de comercio electrónico
  2. Proveedor de productos cárnicos

Escrito por la empresa

Välkommen till Köttfabriken, en passionerad resa som började som ett svar på en brist i marknaden. Vår historia är en berättelse fylld av övertygelse, en tro på att kunderna förtjänar det allra bästa när det kommer till både köttkvalitet och shoppingupplevelse. Det var år 2022 som vi grundade Köttfabriken, med vår bas i Täby, norr om Stockholm. Sedan dess har vi seglat fram som banbrytare inom premiumköttindustrin. Vårt huvudsakliga mål? Att omdefiniera hur människor upplever och handlar köttprodukter online.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

50 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Beställde Wagyu A5 från köttfabriken

Beställde Wagyu A5 från köttfabriken. En bit på 250g. Vid leverans så ser det ut att vara väldigt mycket kappa på biten. Vägde upp och av 250g var det 100 gram oätbart fett på biten. När man betalar så mycket pengar för en köttbit förväntar man sig lite bättre kvalitet. De skulle med säkerhet inte ge en kund en sådan bit om kunden stog framför i köttdisken.. Mailade till dem angående missnöjet men de ignorerade mailet, varav de får en dålig recension.

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dålig service

Dålig service. Hade presentkort och tagit mig ut till butiken i Kungens Kurva(trängselavgifter plus bensinpengar).
Fick höra att presentkortet inte gäller där trots att det inte står ngt alls om detta på kortet. Det hade funnits flera sätt att lösa detta om personalen orkat bry sig.
Lär er först stava till kundservice och googla sen betydelsen. Därefter kan ni fundera på att öppna en butik. Första och sista besöket.

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helt ok

När jag lade min beställning fanns möjlighet att välja önskat leveransdatum, vilket gjorde att jag planerade leverans en vecka framåt i tiden.
Till min förvåning levererades köttet redan efter två dagar, och jag kontaktade er direkt då jag misstänkte att något blivit fel.

Uppdatering*
Hela beloppet återbetalades och mer än det kan man inte begära när det blir fel.

17 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor quality

Poor quality, nowhere near what it should have been, at 1350kr/kg.
Claimed dry aged for 4 to 5 weeks, but swimming in juice on arrival.
Arrived luke warm (9C)
Changed the delivery date, without asking.
The only positive I can think of, is that fortunately we had not invited guests.

23 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk brisket

Fantastisk brisket! Har aldrig haft så bra kött att jobba med. Slår allt - Inklusive struts- och oxfilé! Röka bara tillräckligt länge minst ca 14 timmar. Kommer bli många briskettar från Köttfabriken framöver!

12 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sämsta servicen jag varit med om

Sämsta servicen jag varit med om, och helt fel varor. Kommer att anmälas till konsumentverket!! Jag köpte entrecote aberdeen black men ser sedan att bilden är på en finsk mjölkko istället då jag hittade ett gammalt inlägg från dem själva!!

3 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beställde ett överdrag till mitt utekök…

Beställde ett överdrag till mitt utekök , kom aldrig någon leverans, fick till svar att det var lite försenat. Efter 1 månad drygt har dom slutat svara på mail om när leverans kommer att ske . Dom ringer heller inte upp trots massor av försök att nå dom. Oseriös och usel hantering.

26 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wagyu A5 överdrivet mycket kappa

Beställde Wagyu A5. De lämnade orimligt stor kappa på biten, ca 40% av hela biten är kappa med rent fett och resterande var det super marmorerade köttet jag trodde att jag beställde. Känner mig lurad, undvik!

18 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Kass service och återkoppling

Gjort en beställning som ska levereras inom 3-5 dagar. Ni har fortfarande inte skickat den efter 4 dagar. Varan ska finnas i lager dessutom. Försökt kontakta er flera gånger, men inget svar. Helt oacceptabelt. Jag vill ha pengarna tillbaka nu!

13 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oacceptabel försening och dålig kundservice

Det har nu gått tre arbetsdagar, och min beställning har fortfarande inte skickats. Enligt deras hemsida skulle jag ha fått den efter två arbetsdagar, men det har inte hänt. De lovar dessutom att skicka beställningar samma dag, vilket de inte heller har hållit. Jag har försökt kontakta kundtjänst, men trots att de utlovar svar inom 24 timmar har jag inte fått någon respons. Väldigt besviken på både leveranstiden och den bristande kommunikationen.

19 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My first order and everything went…

My first order and everything went wrong from delivery to quality but they solved everything with the highest marks.This happened in Christmas week so I understand that things can get wrong was well compensated and top marks to this company. Will buy my quality meat from here and recommend it to my friends, anders from Defle

31 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beställde wagyu klass A5 från Japan

Beställde wagyu klass A5 från Japan.
Bra och snabb leverans.
Men tyvärr så jag inte alls nöjd med köttet. Mer parten bestod av tjock fett som inte direkt smälte utan va hårt och jobbigt att tugga. Köttet upplevdes inte alls att hålla den klass som det sägs vara. Har jobbat inom restaurang länge och ätit wagyu på massa ställen med sämre klass på köttet som varit betydligt bättre. Mycket besviken.
Fick snabb respons från kundservice och fick en ny bit ut skickad som verkligen höll rätt kvalitet. Tack så mycket för er underbara service.

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jag beställde ett digitalt presentkort…

Jag beställde ett digitalt presentkort för över en vecka sen som inte levererats, har sökt kundtjänsten 3 gånger via chatten, startat ett serviceärende och suttit i telefonkö i 10 minuter till servicecentret utan att ha blivit återkopplad.

6 de septiembre de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más