Banner for LANDSCAPING SUPERSTORE

LANDSCAPING SUPERSTORE Opiniones 

163
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Summerhouse was delivered in good time. All parts there and unloaded safely. Put together relatively easily, although some areas didn't tighten in as much as hoped, but still love it.

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I ordered from Landscaping Superstore because my usual local woodyard, J Gard & Sons Ltd were only listing decking in 4.2 metre lengths - I wanted 3.6 metre lengths. When my order arrived, I was surp... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Product was good quality and as described. The delivery was excellent, the bulk bag being placed where required with no fuss.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordering was fairly straightforward. The website gave an appropriate delivery date, but we didn't get a confirmation. I left it a few more days then contacted Customer service who said there had been... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de insumos para paisajismo

Sobre LANDSCAPING SUPERSTORE

Escrito por la empresa

Who are we?

LANDSCAPING SUPERSTORE has everything you need to improve your home through a wide range of products at the right value and right time, with helpful people and effortless, inspirational e-commerce.

Earn SUPER rewards

Points on every job, for money off the next one. Collect points across any of our SUPERSTORES and redeem those points for money off your next order!

Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

163 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(163)

96 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

£150 for a 60 mile delivery is…

£150 for a 60 mile delivery is outrageous.

24 de diciembre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good morning Mr Payne,

Firstly, Happy New Year to you. We hope you had a good Christmas and good time celebrating seeing in 2026.

Having looked into your order, I can see that this item was sent directly from the manufacturer, rather than our own stock. The delivery cost was for a palletised delivery from Warminster.

I hope this helps to clarify, but if you have any questions or need any further assistance please let us know.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very satisfied with the customer…

Very satisfied with the customer service center. They responded to my questions almost immediately. Very helpful. Just a small remark about the delivery. The driver did not call me before he arrived and placed my order in an inconvenient place. But I am satisfied with the service and the price.

27 de noviembre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Hi Janis,

Thank you for your 5* review! We appreciate you taking the time to feed this back. We apologise for you not receiving a call beforehand - this was requested but is at the driver's discretion. We're sorry that on this occasion the phone call did not happen.

If we can help with anything in the future please let us know.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My 12x8 shed

From start to finish the whole ordering & delivery process was terrific. They could not have been more helpful. I had frequent emails and phone calls updating my order details and when delivery was expected. It took around 14 days to get my shed which is a really good product . Excellent company. Highly recommended.

19 de noviembre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good afternoon,

Thank you for 5* review. We massively appreciate your comments, and we're happy that we could help with your enquiries.

We hope you enjoy your new shed, and if you need any further assistance in the future please let us know.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good price, great service.

Good price, arrived on time, and the driver called ahead!

6 de noviembre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good afternoon,

I'm glad to see that the driver called ahead, and that everything went to plan.

Thanks for choosing to shop with us, and we hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good

It arrived onetime my order and was kept at the right place

29 de octubre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Hi Husna,

Thank you for leaving us this 5* review. I am happy to see that this arrived on time.

We hope to see you again in the future.

Kind regarrds,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased with the coping stones I…

Very pleased with the coping stones I purchased, they look fantastic and you can see they are high quality. Melanie at Landscaping Superstore was very helpful and patient when she helped me with queries I had. Would highly recommend this company, delivery was quick and on time.

8 de octubre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave us this review, we really appreciate the 5*'s.

We hope to see you again in the future.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing purchase experience and good…

Amazing purchase experience and good quality. Very prompt delivery and Simon was helpful across the board

12 de octubre de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Hi George,

Thank you for taking the time to leave us this 5* review. We appreciate it, and hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY

DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY. We ordered several sets of coping stones for jobs and it took months to get our products. The customer service is some of the worst we have dealt with as a business. They cost us and our customers a huge amount of money, time and stress and they couldn’t care less because you are passed about between so many staff that have bonuses what is going on. Steer clear.

30 de julio de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am sorry for the long delays you received with your orders. Unfortunately at the time your orders were placed we were unknowingly about to go through a process of being bought out by a another Business, which did cause unforeseen delays and disruption to customers receiving their orders.

We are now back to normal trading since this has happened and I can only sincerely apologise to you that this affected you.

I do hope you give us the opportunity again for any future orders.

Kind Regards

Samantha

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Just another dropshipper

Just another dropshipper. We have made a mistake of ordering from them. They keep zero stock. Everything is dropshipped from real supplier. The problem is the customer service knows nothing about deliveries.

We keep getting the same update from them: "we do not know where the goods are but will find out from the supplier". Then they make a promise to follow up and never do.

Just a dropshipper without the proper system in place so they can actually track the deliveries. Poor

27 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to leave a review.

Unfortunately as you have not left any details regarding your order I am unable to look in to this to ensure its been resolved for you.

If you are still needing assistance please do email us on feedback@cmostores.com and we will do everything we can to assist you.

Kind Regards

Samantha

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order placed could not give eta of delivery had to cancel

Order coping stones on 30/06/25, contacted them a week later for ETA to be told they don't know. I said a week, month could not tell me. Phoned company which produces the coping stones they said landscaping superstore had a big back order due to change in ownership and no ETA could be given as orders were being processed in place order.

Found the exactly same stones on another website, cheaper and they were delivered in 14 days.

All I can say don't take orders if you can't fulfill them. Plus don't lie and say it won't be quicker to purchase from another supplier because it was.

10 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to leave a review.

I do apologise about the delays with your order and for unfortunately not being able to fulfil this properly.

As you have not provided any order details I am unable to look in to this properly for you to see how this went wrong or what we could have done better.

Kind Regards

Samantha

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking

Shocking

Ordered £1k of products but no delivery. Made contact, to be told they have been bought over and no idea when delivery will be made.

You would have thought that good customer service meant they would reach out but no, just keep my money for over 3 weeks and another 7 days before i get a refund.

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Evening Andrew,

Thank you for taking the time to leave a review.

I do apologise that your order was so delayed and also for the lack of communication regarding this.

We have recently been bought out by another company called Lords Group PLC and unfortunately this has caused some delays with some of our customers orders.

I can see since leaving your review that you have since received your refund.

Apologies once again.

Kind Regards

Samantha

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Product not received - SCAM

Product not received. Was expected on the 4th June i never received. Was told it was dispatched on the 3rd it did not arrive. I asked on the 13th where it is i had a reply saying the business is in transition. (i could not give a crap where is my order!) i emailed back on the same day asking where it is. No Reply. DO NOT USE THIS COMPANY. I HAVE NOT BEEN ISSUED A REFUND EITHER THEY ARE A SCAM.

9 de junio de 2025
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am sorry to hear that you have experienced some delays with your order.

We are currently going through a transitional period after our business has just been bought by a new owner, Lords Group PLC. This means that some of our supplier accounts are on hold at the moment, while the new agreements are put in place. Unfortunately this has caused unforeseen delays with order dispatches and I am sorry that your order has been impacted by this.

I have investigated the issues you have stated in your review and I passed your comments on to the team supervisor.

I believe you have now been contacted regarding your order and this is being refunded back to you.

Kind Regards

Samantha

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful service

Awful service! Bought some coping stones that had a certain delivery time on them. Once this date passed I called numerous times, once I finally got through I was told their supplier hadn’t sent them yet but they will let me know once they’ve been dispatched.
I’ve asked for a refund but have to wait until they speak to the supplier before they can do it. Avoid this company!

5 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LANDSCAPING SUPERSTORE

Respuesta de LANDSCAPING SUPERSTORE

Good Morning Russell,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear about the trouble with your coping stones order and the delayed delivery. We know waiting longer than expected is frustrating and unfortunately at the time your order was placed the supplier was experiencing delays in production due to a large influx of orders at that time.

I can see that your order was cancelled and refunded back to you.

Kind Regards

Samantha

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más