Leyland Opiniones 

481
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

⭐⭐⭐⭐⭐ Absolutely brilliant service at Leyland SDM Finchley Road! "I had such a wonderful experience here. The staff are incredibly friendly, knowledgeable, and always happy to help with a smil... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

As first time buyers with no experience whatsoever with painting the team at leyland in Saint johns hill were SO helpful. We couldn’t ask for better service both Tray and his manager were incredibly h... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant service today from Hannah at the North End Rd Leyland Branch. Hannah was very knowledgeable, patient and happy to advise. Will definitely return to the branch to receive the same high l... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Got paint colour testers my wife wanted mixed up. Returned within an hour to change for correct colour. Pots not opened. Told they do not exchange testers. Will not use Leyland again. They have lost £... Ver más

La empresa ha respondido


Información sobre la empresa

  1. Tienda de hágalo usted mismo
  2. también en la categoría
  3. Ferretería
  4. Tienda de decoración e interiorismo
  5. Tienda de herramientas
  6. Tienda de pinturas

Escrito por la empresa

Leyland SDM is London's leading decorating and DIY specialists. We supply local tradespeople & people working on their own DIY projects as a Specialist Decorators' Merchants with paint and decorating materials.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

481 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(481)

174 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Delivered to wrong address

Someone had crossed out my delivery address and sent it to the billing address instead. Maybe there is a reason behind this but I wasn't happy about it

1 de octubre de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Good morning, can you please email proof of this to info@leylandsdm.co.uk and we will look further into this for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Five star service from Karen 🌟

We had such a fantastic experience at Leylands SDM on Harrow Road thanks to Karen. When we first moved into our new house, Karen helped us with our paint testers and was so knowledgeable and supportive. Now that we’ve decided on our final colours, we went back to purchase the paint and to our delight, Karen remembered us and our project!

She was genuinely invested in our decorating journey, going above and beyond to make sure we had everything we needed. We left the store feeling even more excited and confident about our home transformation.

Karen is a real credit to the company and absolutely deserves recognition for her outstanding service. Thank you, Karen, for making this experience so enjoyable!

We will be back soon!

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for 5* review, we will pass this onto the store.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

When computer says no, Dalston's Thomas finds a way.

Genius paint-mixing maestro Thomas at Leyland's Hackney, Dalston branch in London conjured up the exact same colour of paint supplied by the branch 20 years earlier - despite the IT system claiming the dark green colour code given was no longer available in Leyland Trade smooth masonry versions.
Where less experienced staff were bewildered when shown the old tin of paint and chose to believe the computer over their own eyes, Thomas used that thing called gumption to put artificial "intelligence" in its place.
If only there were more like Thomas - everywhere, instead of the ignorant robot speak customer "service" we all receive everyday everywhere!
Six out of five stars.

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for 5* review.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery not received.

Delivery not received.

17 de septiembre de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Good Afternoon, we have emailed you your tracking number.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Is it any wonder we have taken to…

Is it any wonder we have taken to online shopping?

Yesterday I went to Leyland's and nothing was too much trouble. The salesman chatted, asked me questions about what I was buying and helped me make good decisions.
Today in the same store, different sales person, when I asked a question it was a straight forward snapped response "we cant do that, who told you we can do that" Obviously everything is too much trouble.
I suppose that having placed my order he knew I wouldn't just walk out (well I could have) but why do we need surly customer facing people?

18 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for taking the time to leave us a review. We value all feedback and want to work with our customers to create the best experience possible. If you would like to discuss your thoughts around the service you received further, we’d be very happy to do so and would ask you to email info@leylandsdm.co.uk. Many thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Trade accounts

Firstly I think the service at Leyland is very good. My review is related to trade accounts. Signing up process is not easy. As an account holder, you need to spend £100 per week in order to benefit from any trade offers. This is not a monthly figure eg. Spending £1000 one week still means you have to spend a minimum of £100 the other weeks to qualify for the trade discounts. The security is the most frustrating thing about the trade account. You need to provide an account number, then a password, then have to be one of the pre authorised persons on the account, and now a signatory will get a SMS to confirm the transaction is correct. It doesn’t matter if you have a credit or cash account. Unfortunately there is very little insensitive to have this account apart from digital receipts. For our small business needs, this is overkill so we will be closing our account down but for big companies this might give better control of managing misuse so long you have someone always around to respond to the authorisation message. If not the job will not be progressing.

15 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

We’re sorry to hear you had a negative experience and have flagged this issue.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am yet to receive an item purchased…

I am yet to receive an item purchased on 01/09/25 I have emailed my concerns and would appreciate some help with this matter. Either refund £25.98 or confirm that order is out for delivery as soon as possible.

1 de septiembre de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Good Afternoon, we can see your ordered was delivered 9:30, Thursday 11 September 2025

Valorada con 5 estrellas sobre 5

brilliant

brilliant, item came as discribed and very quick, I would recommend 100%

3 de septiembre de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for the 5* review.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very quick delivery of the item…

Very quick delivery of the item ordered. Arrived next day when I was expecting 3-5 days. Item was exactly as described on the website.

14 de agosto de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for 5* reply.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I needed help with buying a drill

I needed help with buying a drill. The person was helpful but when I got home, the only drill bit I purchased didn't fit in the drill.. big waste of time, easily avoided with better knowledge.
I then went to return it without my receipt but the transaction on my phone. This was rejected, and the employee, Agnieska started to call me names and said no one would serve me, and I could wait a week to speak with a manager ( all paraphrasing). In short, after barraging me with things I won't repeat, I would say, use the independent hardware store one block away or the tool station, where all receipts are on file. Tool station has a large selction at much better prices. I paid 1/2 the price for a drill that is a better brand, and the drill bit fit.

17 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

We're sorry to hear about your negative experience. We’ve escalated this to the management team to investigate further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The one star is for their website

The one star is for their website. It is catastrophically slow & has been like that for years despite the company claiming this is being fixed. Edit: so Leyland replied: 'Thanks for your feedback, we will pass this on.' - but they said this years ago & nothing ever changed.

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for your feedback, we will pass this on.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The managers in Leyland are awful

The managers in Leyland are awful
They need to be replaced with nicer staff.
Disgusting how they treat staff. They claim to care about your mental health but they don't. I will never buy anything from leyland and I would not recommend them. Go somewhere else where staff get treated better.

12 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Thanks for taking the time to leave us a review. We value all feedback and want to work with our customers to create the best experience possible. If you would like to discuss your thoughts around the service you received further, we’d be very happy to do so and would ask you to email info@leylandsdm.co.uk. Many thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service Joke

4 days after making order you cancelled my order and now your holding onto my money for another 5 days thats 9 days of wasted time great customer service. Nice a month to reply to a complaint jog on

7 de agosto de 2025
Logotipo de Leyland

Respuesta de Leyland

Can you please email us at info@leylandsdm.co.uk if you have still not recieved your refund.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más