Little Helper Opiniones 

507
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’m really happy with the Little Helper high chair. It’s sturdy, well made and feels very safe and secure for my little one. It’s also practical and easy to clean, which makes mealtimes so much ea... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Our daughter loves her fun pod so she can be involved with what we're doing in the kitchen and it is great quality and very well made! The website is great and I'd highly recommend to friends and fami... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Little Helper desk with two chairs has been amazing for our toddlers, who have used it to do art with their grandparents, prepare fruit for pancake days, create with play dough , drawing, jigsaws,... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We bought a “wooden” children’s table and chairs. Calling it wooden is a stretch! It is the cheapest of cheap hard cardboard instead of wood with a shiny sticker on top to resemble wood. Definitely no... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda para bebés
  2. Tienda de juguetes para niños

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Our Fun Pod allows your toddler to stand unaided beside you at the worktop whilst helping with the pots, painting or simply just watching you cook without the worry of them injuring themselves.


Información de contacto

3,8

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

507 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 35% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,8

Todas las opiniones

(507)

88 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Complete joke

Ordered on the 13th October now. The 22nd October and still nothing could not even email to say why it will be late many thanks now my grandson won’t have his birthday present for tomorrow
Avoid avoid avoid

22 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Blue Upholstered Chair

I bought a blue upholstered chair for my grandson. He loves it! The turn around from order to delivery was good and customer services were helpful, though only contactable by email. I recommend Little Helper.

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Massively overpriced products for low…

Massively overpriced products for low grade products. Seems to be a theme with this company looking at previous reviews.
We ordered a play kitchen for my grandson’s birthday with delivery of 3-5 days priced a heavy £169. On day 5, when it hadn’t arrived we chased- to be told it was no longer available (despite being still on their website) and offering an equivalent. As we were then a day before his birthday I accepted - stupidly trusting this company. When my husband assembled the ‘alternative’ and we saw how flimsy and low-grade it was, I looked online to instantly find it at £69 on another site - £100 less! An outrageous overpricing by anyone’s standard. When I approached Little Helper they gave some nonsense about discounting. Only when I got a solicitor involved did they reluctantly refund £50 saying it was my fault for not shopping around! How can anyone do business with a company so blatantly overcharging? My advice- don’t use them.

25 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great table!

Bought a wee table for my daughter. It arrived quickly and was exactly what I expected. In fact I think the quality was even better. Very worried about reviews calling them a scam which don’t look real, how awful! They absolutely are and I would shop with them again. Thanks.

9 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Well made, robust toddler table and chair set

Bought a little toddler table and chair set. Was super easy to put together, sturdy and arrived quickly too! Great finding a product that takes style, functionality and most importantly safety into account.

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant…

Such a fast despatch time and the parcel was well protected.
The instructions were clear and the table and chairs came together quickly.
Sturdy, well made and great value.
We bought this for a children's library and it is brilliant.

6 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Site à éviter !

Je ne recommande pas du tout ! Ils m’ont envoyé 3 colis car les 2 autres bloqué à la douane, c’est du jamais vu…. Ils m’ont annuler ma dernière commande car j’ai ouvert un litige avec PayPal mais j’en ai ouvert un car je voulais un numéro de suivi (je n’en n’ai jamais reçu) j’avais commandé le 28 août 2025 et le 21 toujours rien bref je déconseille fortement !!!!

29 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helpful Customer Service

Bought a ball pit was lovely for our 1 year old, and exactly want we wanted. The wee one has barely been out of it! The item was as described and of good quality. There was a small hole in the cover, we contacted the customer service and they very helpful.

8 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautifully made chair

Beautifully made chair, with nice materials and from a lovely company.
Fast shipping, clear communication and good prices!
Our little one loves her chair

20 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered an easel a month ago and had to…

Ordered an easel a month ago and had to chase for progress updates as the courier could not pick up the item from Little Helper and it now seems to be sat at a warehouse for nearly 2 weeks with no indication of delivery.

I have requested a refund and still waiting for this. Understand it’s a small family business from some replies but that doesn’t mean customers should put up with poor service. I wouldn’t buy from this website again nor recommend to anyone

14 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Little Helper

Respuesta de Little Helper

Hello Paua. We’re really sorry to hear about your experience and the frustration this caused. Your order was dispatched on time from our end, but unfortunately it became stuck in transit with the courier. We rely on third-party couriers and, while we wish it were different, this is the one part of the process we can’t directly control. Issues like this are rare, but they do happen, and we’re very sorry it happened to you on this occasion.

We’ve already processed your refund request and this should be with you shortly. As a small family business we truly value every customer, and your feedback helps us keep improving.

Kind regards,
Little Helper

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give -1028 stars if I could.

I would give -1028 stars if I could.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

We ordered a mud kitchen (£120) for our daughter’s second birthday from this company. What was advertised was a kitchen with a working sink and tap. What arrived was a flimsy, cheap-looking tray with no sink at all.
At first, we thought they’d sent the wrong product. But no — the item we received wasn’t even listed on their site as what we’d ordered. We immediately contacted them. Calls went nowhere (always "someone will get back to you"), and emails were ignored or "lost." Even when both my husband and grandmother separately reached out, they acted as if they’d never heard from us.
Instead of apologising and sending the correct product, they dragged things out for weeks. We were asked to repackage the item, print labels, and wait in all day for couriers that never turned up. On one occasion, a courier did arrive but had no label or information, so refused the collection. We wasted multiple days waiting around with two young children, and nearly a month after the birthday, we still had no product and no refund.
Their “solution”? They told us to leave the item outside our home where it could easily be stolen. Why would we risk the item being stolen and then not receiving a refund? Eventually, after nearly three weeks of back and forth, the item was collected.
You’d think the nightmare ended there — but no. The refund was delayed for weeks. Even direct communication with the founder/director was useless — excuses like “I’ll deal with it in 1–2 weeks” were insulting. Only after threatening legal action and involving Citizens Advice did we finally, three months later, get the refund.
Excuses about being a “small family-run business” don’t cut it. Running a business means fulfilling orders correctly, communicating properly, and refunding promptly when mistakes are made. Instead, we were lied to, ignored, and treated appallingly.
Three months of stress, wasted time, no birthday present, and £120 tied up for nothing. Truly disgraceful.

4 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Little Helper

Respuesta de Little Helper

We’re very sorry that this order did not go as it should have, especially around your daughter’s birthday. A genuine mistake was made with the item sent, and while this was later resolved with a refund, we fully accept that the process took longer than it should have. We do want to clarify that we were in contact throughout and did not ignore your emails or calls, though we appreciate it felt that way given the delays. As a small family business we pride ourselves on good service, and while this situation was not typical, it has led us to review our courier and returns process so that customers aren’t put in the same position again. We apologise again and reassure you that this was an isolated incident, not reflective of how we usually operate. Kind regards, Little Helper

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Safe and made to last

Perfect
Little helper tower with magnetic chalk board. This is the second tower I have purchased for our grandchildren. Safety is everything and nothing compares to this. This tower grows with your child so they can help nanny in the kitchen from a young age. It’s sturdy and easily cleaned. Such a bonus with the chalk board. Delivery was prompt. Great company.

25 de agosto de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Toddlers Clothing Rail

We bought this for our grandson to hang up all his uniform ready for when he starts school. Ordering was straightforward and we purchased it at the sale price with the extra 10% discount. Delivery was very prompt - arriving just a few days after ordering. The unit was very easy to put together and was sturdy and good quality. It was very good value for money and our grandson is delighted with it!

7 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very bad experience

I placed the order on 12th July for a desk, waited for a week didn’t receive the order so had to contact the company. Only then was told the product was out of stock and they offered me an alternative one. When I received the desk I realised it was sent directly from Amazon with parcel number, it was third party product (much cheaper via amazon) not little helpers so I phoned up to ask for return. Customer service said they don’t deal with returns and I had to email. Back and forth for nearly two weeks with emails finally returned the desk on 5th Aug. Now it has been 24 days since the return was picked up I m still waiting for refund. 7 weeks of frustration can you imagine ! The only person Ruby seems very helpful and courteous but the whole experience with the company is shambles. would not recommend it to anyone.
Update- no refund received as of 10th sept even though the item was returned on 5th Aug. Had to raise a dispute with my bank. At least refund me the money!

12 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Little Helper

Respuesta de Little Helper

Hello Elaine - you originally ordered a product that was indeed out of stock so we offered you an alternative from an import partner of ours. This was delivered via Amazon Logistics as this is who we use for heavy furniture. You state the product was not the same as we offered but it was the exact product offered but from our import partner. As you decided you did not want it, we happily arranged a collection and refund which was issued to you on 20th August. The reason this took so long to return was due to the fact that we had to find a mutually convenient date where you were home rather than you drop off at an access point which is the quickest way to facilitate a return. I am very sorry you didn't feel happy on this occasion but note you do have other Little Helper branded furniture that you were happy with. We design and manufacture our own products but do sell other products from import partners. Any listings on our site that features Little Helper is our own product. The desk you ordered was not listed as a Little Helper product and the item sent was one we have sold many of, without complaint. I am very sorry your experience was not a good one on the repeat order - for that, we genuinely apologise. Little Helper

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality product!

Order Montessori table and chairs. Great product! High quality construction and finishes. Took a little time to put together but worth the effort as it looks beautiful and sturdy. Delivery delays were a little frustrating but worth the wait. My 15-month old loves to eat and play at the table. Highly recommend.

18 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Items broke quickly and no refund given

We ordered a table and chairs, the Product took nearly two months to arrive. The wood on the chair randomly splintered so they sent a replacement peace. Both chairs now have splintered wood and when I asked for a refund they said it was out of warrantee and also wouldn't send replacement parts. It's unsafe for my children to use so now will have to go in the bin

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Little Helper

Respuesta de Little Helper

We provided you with a replacement part when you first reported the damage in April. When you contacted us again in July with a further issue, we made the decision to issue a full credit as a gesture of goodwill to ensure you weren’t left out of pocket. This particular product is one we sell in high volumes without issue, and the photos suggested the damage was likely caused by external factors rather than a manufacturing fault. However, our priority was your satisfaction, so we offered the credit. We can see that you have since used this credit towards alternative items. Kind regards, Little Helper

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Bad delivery experience…

I ordered a whoosh delivery for my aunt that I do often, I asked the driver to take it up internal stairs as my aunt is 90 years old, which they normally do. He left it at the door. My aunt had to call a neighbour to bring it inside and upstairs for her, absolutely furious

22 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Little Helper

Respuesta de Little Helper

Please note that we do not have anyone by this name on our system. Unfortunately we rely on couriers to ship our goods and if this is a genuine order placed with us, I can only apologise. If you could please advise what your order number was, I can report this to the courier and see if any notes were left on the order for the courier to help at delivery? Warm regards, Little Helper

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 Stars

Ordered a kids table and chairs, arrived quickly, easy to put together and very sturdy. Would definitely recommend this company from this experience.

18 de junio de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más