Fantastisk hyggelig Restaurant med helt sublim mad, dejlig stemning og fantastisk betjening. Vi var fem på besøg og vi var alle meget tilfredse med vores retter, helt forrygende mad. Jeg fik “La... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Vi besøgte Marcella pizza den 24 september. Havde forinden fået at vide, at vi gerne måtte have vores hund med. Både os og hund fik en hjertelig velkomst. Hundetæppe i sofaen, hvor vores hund kunne... Ver más
De bedste pizzaer ever! Meget autentisk med italienske råvarer og italiensk kok. Rigtig hyggelig restaurant, lidt til den rå side. Tjeneren, Eigell gav en vidunderlig service, ingen tvivl om, at hun h... Ver más
Marcella oplyser ikke på deres hjemmeside, at den rabat de giver kun er for online bestillinger. Det er falsk varebetegnelse og snyd. De kunne ikke finde ud af at give rabatten fordi vi ringede dern... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
De lækreste pizzaer, der er værd at køre efter
Valget stod mellem at køre til København - eller Roskilde (vi bor midt imellem)
Valget faldt på Roskilde og Marcella.
Vi oplevede Virkelige lækre og autentiske Italienske Pizzaer, i høj kvalitet.
Hyggelige omgivelser - og de sødeste unge mennesker der serverer.
En klart anbefaling, vi kommer helt sikkert igen.
Måske det bedste pizzaria i DK?
Bedste pizza jeg har smagt i Danmark. Der findes mange gode pizza-steder i bl.a. København, hvor de laver autentiske italienske pizzaer, men Marcella er niveauer over dem. Man kan virkelig smage, det er kvalitet. De laver simpelthen bare latterlige gode pizzaer.
Skod service
Marcella oplyser ikke på deres hjemmeside, at den rabat de giver kun er for online bestillinger. Det er falsk varebetegnelse og snyd.
De kunne ikke finde ud af at give rabatten fordi vi ringede derned, og ingen gjorde opmærksom på at vi kunne spare mange penge ved at bestille på nettet, og der stod absolut intet på hjemmesiden.Virkelig ringe service. Ærgerligt da de laver god mad.
Utroligt tørre og brændte pizzaer
Utroligt tørre og brændte pizzaer. Jeg klagede på mail og tlf for at få en ide om det var standarden men de vendte aldrig tilbage. Når man betaler meget for en pizza ville jeg også forvente mere. De pizzaer vi modtog var uspiselige.
Virkelig gode pizzaer og pasta
Virkelig gode pizzaer og pastaretter.
Vi har spist der flere gange og prøvede take away for første gang i dag. Det var også en succes!
Lækker mad og god betjening!
hyggeligt udeservering
Enormt hyggeligt udeservering her om sommeren!
Elendig kundeservice
Ventede 1 time. Afbestilte vores 2 pizzaer da vores tålmodighed slap op. Der var flere der ventede på deres mad. Elendig kundeservice. Tjeneren nægtede at sige noget til køkkenet. Hun syntes ikke det var hendes opgave.
Absolut byens bedste pizzaer og det er…
Absolut byens bedste pizzaer og det er ikke sidste gang vi har været der.
Råvarerne er friske og bunden sprød og vi har lige sparet en tur til Italien.
Vi bestilte og fik maden på 10 minutter.
Jeg skriver sjældent anmeldelser men her blev jeg så positivt overrasket at jeg er nødt til det.
Dårlig service og ikke styr på tingene
Dårlig service og ikke styr på tingene. Vi ventede 2 timer på maden og da den endelig kom manglede 2 af retterne og 1 var forkert. Som kompensation tilbød de et afslag på regningen på 50 kr.
Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








