Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mercato' Extra Madonna dell'olmo Cuneo...non risponde neanche all'email.Comprato formaggio a fette selex scadenza 01/08/26...dopo una settimana con la confezione ancora chiusa è ammuffito.Lo riporto... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Mercato uses Eastern time in Chicago, which uses Central time. Ask for delivery 3-4 pm, and someone arrives 2-3 pm. Computers usually know real local time! Can you not fix that? Further, I have... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Reparti confusionari, con scaffali (davanti banco gastronomia) che intralciano il passaggio delle persone. La cosa peggiore, sono le code alla cassa, 2 casse aperte, vicedirettore mai presente per sma... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nothing works.Markets that use Mercato lose out because the "place order" button does not work and one has to redo the order over and over until giving up.I tried 4 times with 2 browsers. Ridiculous... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Servicio de entrega de comestibles

Escrito por la empresa

Now delivering locally in Manhattan, Brooklyn, and Queens. We also ship nationally in the U.S!


Información de contacto

  • Madison Avenue 79, 10016, New York, Reino Unido

  • mercato.com

1,4

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

222 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,4

Todas las opiniones

(222)

8 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

TERRIBLE lack of respect

TERRIBLE.

I have a family member buried underneath the church venue in Mayfair - told i wasnt allowed to visit?

Why did you build a food and drink venue on top of a church crypt, and then DENY family members to visit?

Absolutely SHOCKING behaviour. I cant quite believe it

11 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Drama

Product na 1,5 week ontvangen maar de maten kloppen niet en het prijskaartje was al verwijderd en zat er niet bij. Helaas is retour sturen nog een hele opgave. Je moet ze mailen naar ze komen steeds met andere oplossingen, ‘tegemoetkomingen’ enz. Maar een retour adres heb ik nog niet ontvangen. blij dat ik via achteraf betalen heb besteld.
In de laatste mail aangegeven niet meer te reageren op hun mails totdat ik het retour adres heb ontvangen ........🥵😫😡

18 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Retour sturen kost veel tijd.

Product na 1,5 week ontvangen maar de maten kloppen niet en het prijskaartje was al verwijderd en zat er niet bij. Helaas is retour sturen nog een hele opgave. Je moet ze mailen naar ze komen steeds met andere oplossingen, ‘tegemoetkomingen’ enz. Maar een retour adres heb ik nog niet ontvangen.

12 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Customer Support

Mercato is easy to use and customer service is personable and efficient with helping to solve problems. I'll be shopping with Mercato again, they gave me the most positive and simple online shopping experience for picking up my groceries. If it wasn't for their service and payment options, I wouldn't have been able to eat on Christmas day. Thank you so much, Andrea. You helped me get a decent meal that I wasn't expecting to have.

25 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mercato Lies to Cover Their Butts!

Mercato repeatedly lied about the status of an order over the course of several hours. I know because I communicated with the delivery courier who told me a completely different story than what Mercato was trying to feed me.
Update: It is now the next day and Mercato still has not addressed this issue in any substantive way. I suggest that, if you have the option, you use some other service. I never have a problem with Instacart!
Final Update: Mercato unilaterally canceled the order. Atrocious service!

9 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scammers

Scammers. False advertising. Do not purchase from this place. Trust me. Garbage. Peter Luger porterhouse pictures are fake, it's all bu-----t. Trust me do t waste your funds on scammers. Let them go under for scamming and false advertising.

11 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Shady

Shady. They have a 30 day free trial for their “Mercato Green” membership, which you get charged up front for, but you are entitled to a refund if you cancel. I cancelled and the automated thing tells me that I have my membership until a year from now. Nowhere was there a mention of a refund.

I reached out to their customer service and they did issue a refund without hassle, but I find it very suspect that I had to reach out for a refund at all. This means that people who assume that they’ll get their money back (because of the “guarantee” on their website) won’t, and it also scams people who didn’t realize that they were entitled to a refund in the first place.

26 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This used to be my favorite spot in…

This used to be my favorite spot in West Chester but it has gone so far down hill. My penne vodka was $22, I asked to add chicken and was charged an extra $11 for it without being told that was the price. When I asked if it was a mistake because having a few pieces of chicken should not cost 50% of the meal even at the fanciest restaurant, the waiter was incredibly rude and hostile. I've never experienced such poor customer experience Not to mention The food was cold, the sauce was liquid and sour and the chicken they gave me was rubbery and a very small amount.

19 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Was thankful that the grocery was…

Was thankful that the grocery was delivered right up to my door and I didn't have to pay a cent....didn't get a y help from the city or govt before ,during and after the pandemic....thankful to MERCATO for the help....it just happened....today is tge first time i re eived free gro eries and got what I wanted ...just about 2 or 3 items were not available...that's fine ...non essential

13 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Customer Support

I want to highly compliment Mercato’s customer support for the prompt, courteous and professional way they resolved a problem with my order.
An important item in my family’s order was substituted by the store without my permission. I reached out to customer support expecting to hear back in a day or two. Much to my surprise and delight, they got back to me within the hour and resolved my problem to my complete satisfaction. Additionally, the customer support representative, Abner Alaniz, was both friendly and efficient. Our family will happily continue to be Mercato customers going forward.

16 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a scam

This company is a scam. I just paid via Venmo. They charged me for the deliver and then, the shop rang to say they didn’t have most of my items. Almost immediately, Mercato charged me another $40 and then $50. Every chat I had with them was disconnected. I rang them and they said they will reimburse me in 5 days but not to expect an email. This is criminal behaviour.

14 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

NYC first time user

NYC first time user - I ordered a total of 8 items and the 3 I actually needed were out of stock. This would be acceptable if I was told about it before check out or asked for replacements. I wasn’t. I tried calling customer service and got Cley who let me know that since the check out has already happened my options were to take the L or tell the driver I refuse the delivery and make them take it back (aka F over the driver). Since I’m not a horrible human I’m going to take the L and never ever order from here again bc I paid an arm and a leg for an order with less than 2/3 of the items I ordered and none of the items I really needed.

14 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thanks Mercato!

I started ordering through Mercato for my local grocery store, Ray's, when the pandemic started. I order once or twice a month. My order is always ready when I go to pick it up. There are occasional glitches, like when the store is out of something, but they always call to see if there's a substitute for the item, or if I want to cancel it. I appreciate the service and plan to continue using it.

8 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mercato delays refunds.

Any business that takes seconds to take your money and days to return it on a cancelled order isn’t with doing business with. “Please allow 3-5 business days for the refund to process, this depends totally on your bank institution.” doesn’t hold water - grub hub for example has refunded funds on cancelled or incorrect orders of mine in under 24 hours. Mercato can earn interest on such funds that are not theirs to hold.

I did give 3 reps a chance to fix this - same response from each one.

Use another service.

28 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mercato

Respuesta de Mercato

Hi Jerry, we're so sorry for the trouble with this! Although we do refund your money instantly, it takes 3-5 business days for banks to process it and return to your account. We are able to issue instant Mercato credit as well. If you have any questions please let us know and we are happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not only I haven’t received my $100 for…

Not only I haven’t received my $100 for an undelivered order, but I went on the app to follow up with them through the app and they completely deleted my account. This is fraud.
Bureau of Consumer Protection it is, then!

17 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mercato

Respuesta de Mercato

Hi Nadia, we're so sorry for any issues that you ran into. Our company takes this very seriously and we are able to pull any drop off photos available in order to help create a better customer experience. Please email us at help@mercato.com or call our support line at (855) 966-2725 and we will be able to assist.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

GREAT SERVICE

Made arrangements to get picked up at MCO and taken to cruise port roundtrip. Sam did a great job and service was outstanding. Vehicles were very clean.

20 de diciembre de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más