miamisample.com Opiniones 

56
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I can’t speak for other customers, however I did receive my order in full from Miami Sample in perfect condition, so to me, this is a legit storefront. They do make it known that orders take quite... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My experience has been great working with Morgan as a VIP member. I had troubleshooting issues and she responded quickly to troubleshoot the issue and help with a refund from a prior order that was n... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It had been over 6 weeks so I flagged it to my bank and instead the company emailed me and said I’m banned from making purchases,,.great customer service. My husband then purchased a few things for... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Miami Sample is LEGIT and their customer service team is wonderful. My order took a little over a month to receive, but I got ELEVEN Monday Swimwear pieces for only $240 with taxes and shipping!


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

56 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(56)

12 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sent the wrong dress

I placed an order for a dress but was sent a completely different dress. I contacted Miami Sample, and they said they would look into it, but I’ve heard nothing back from them after several days. It was an expensive dress, and now I’m out hundreds of dollars and no one is communicating with me.

23 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

We're sorry for the delayed update, as we’ve been waiting on the brand’s confirmation regarding the resolution for your order. We’ve sent you a private response via email, and your replacement is now being processed.

Thank you for your patience and understanding.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered a gift for my sister from…

I ordered a gift for my sister from here and was really impressed with the deals, they're seriously good! It did take about 3 weeks for my order to arrive, but that makes sense since they source items from their partners. Honestly, it was totally worth the wait. Their customer service was also amazin, super responsive and helpful throughout. I can see why so many people shop here!

1 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lots of Brands at Great Prices

Miami Sample has a wide range of brands at really great prices! There are even some things (such as bikinis and rugs) that I don't buy from anywhere else and just wait until their sales are happening from the brands I like because the prices are so good. They also have great customer service!

1 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The best!

Miami sample is the best! Great deals, incredible customer service, and always working to get new fun brands on sale. Have made so many great purchases, and will continue to be a customer. Definitely recommend!

9 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

To say I’m obsessed with Miami Sample…

To say I’m obsessed with Miami Sample is an understatement!!! I’ve been buying from them for YEARS and they always have the absolute best customer service and the best sales. My orders always arrive quickly (unless it shows on the sale before you buy that there will be a longer delivery which rarely happens) and I’ve been able to buy so many things I wouldn’t have been able to get without them!

4 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

they hide the delivery timelines before…

they hide the delivery timelines before you purchase (it is not inline on product page), but pretend to be super transparent by saying they are super honest in the confirmation email. that is AFTER you make the purchase and absurd. its been 3 weeks and i have yet to receive my order.

Update: Avoid at all costs if you want to ever actually receive your order, I order clothes and shop online all the time, Miami sample is NOT it. I am not a fraudulent purchaser as they try to describe me as in the reply, I said if I don’t get my items that I paid for- why am I being charged and I will have to dispute on my credit card. Super glad I was refunded so now I don’t need to deal with your incompetent customer support team, and people in charge that obviously do not know how to operationalize a business and get people their purchases in a timely manner.

Your confirmation email states: “PLEASE NOTE: All sales are final. We will not be able to accommodate any order modifications.”

Super interesting that ‘anyone can cancel’ but this is the confirmation email content. You should probably align on your actual cancellation policy too, since either this response is a blatant lie, or your email is a blatant lie. No wonder this is a 2.7 trustpilot business

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

We’d like to clarify that our delivery timelines are clearly communicated across multiple points on our website, including every product description, our FAQs, your order status page, and in the Order Confirmation email you received after placing your order.

If our shipping timeframe didn’t align with your needs, you had the option to cancel your order upon receiving the confirmation email.

Additionally, we want to note that initiating a payment dispute while your order is still within our stated shipping window is a violation of our store policy, which is in place to ensure fairness and transparency for all customers.

We truly value respectful communication and hope that future shopping experiences, whether with us or other retailers, are approached with care and understanding of store policies.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

SCAM I ordered a rug from this website, and the estimated delivery time was 2–4 weeks. I even sent an email to confirm the delivery timeline. After waiting the full four weeks with no updates, they canceled my order without explanation.

It’s clear this site resells products without actually managing inventory. They take your money, hold it for a month, and then only check if they can fulfill your order. Totally unacceptable business practice.

Feels like scam, do not waste your time or money here.

8 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. However, we’d like to clarify a few points regarding your order.

Your order was canceled only after we followed up with the brand and confirmed that the item had not shipped. Since the items are sent directly from the brand’s warehouse, we unfortunately do not have real-time visibility into their fulfillment status. As soon as we were informed that the rug was unavailable, we processed a full refund, something we believe would not happen in a scam situation.

We also did send you an update explaining why the order was canceled. We sincerely apologize if it wasn’t received or if it didn’t provide enough clarity at the time.

We take all feedback seriously and are constantly working to improve the experience for our customers.

Thank you again for your feedback.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Best brand

They great deals are insane and the brands they bring is insane am really in love with this brand and they really are trusts worthy 🫶🏻

2 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great every time

I have made multiple orders with miami sample sale and have had great experiences each time! Some of my orders have taken a little long but they communicate that depending on the brand some drops may take a little longer than normal which is understandable (some ship directly from their warehouse others ship to miami sample first i think). I really look forward to see them expand the brands they work with and will continue to purchase with them!

2 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wrong size

I’ve ordered things before multiple times. It’s kinda sad to write this. Everything I got in the past was great! It never took that long for me. But I got a recent mystery bag with the size medium and they sent me M/L sizing which isn’t what I ordered. They had the excuse of saying that since it said medium on it that they won’t refund me or do anything about it. But like what about the large part? It fits more like a large than anything, the bag also did not say “medium/large size” it just said medium. :( which is really sad because I spent over 100 dollars on this for them to not get back to me. To not even try to understand how that’s not okay to do. None of the clothes fit me and it’s super sad because I was excited about this bag. Even people around me like why would they do that. It doesn’t even make sense to send a size bigger than what was bought. The customer service on the ig page was a lot better than the email team. The person emailing me just made it seem like I was crazy for even emailing in the first place. But yeah they gave me a half size which wasn’t what I ordered and just told me that it is not their fault. Which makes me never wanna buy again. (Also makes me sad because I genuinely had no problems up until now) anyway I just never wanna cry over a brand and be so sad about not fitting into anything because of the lack of care.

Edit: that doesn’t make it the large fit better and I feel like you guys just took my money and gave me the wrong size :( I unfollowed and I feel like I’ve been done very wrong. Stuck with dresses I cannot wear. Because of how huge they are. “You offering a better fit for customers” is a slap in the face as well. Cause it doesn’t even fit at all. If you saw how big jt was on me you’d be like oh we sent the wrong size. We should fix this.

19 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

We apologize for the confusion and understand your frustration. The reason we included size M/L in the Medium Mystery Box is because M/L items are designed to fit both medium and large sizes, offering more flexibility while still fitting within the medium size range. This helps us provide a more varied selection while ensuring a better fit for a broader range of customers.

Please also note that all sales from our store are final, as stated in our policy. We hope this explanation helps clarify the situation, and we appreciate your understanding.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Bombastic side eye.

I have a Miami sample membership, I order often and even shop at their Miami store when I’m in town, I ordered a surprise box and like another person who posted here, I too received a bunch of stuff that was the was huge, it was disappointing to have wasted my money as MS is all sales final. Another thing is that with the membership you can’t double up codes, so with the membership you get free shipping (and allegedly other perks that I have yet to see) BUT if you receive a discount coupon (I get them occasionally by text) it voids the free shipping and you have to choose one or the other, seems a bit scammy since I’m already paying a membership fee, starting to think I’d rather just pay for shipping!

26 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

Upon reviewing our email records, we couldn’t find any prior communication from you about this issue. Additionally, we noticed your mention of shopping at our Miami Store when in town. We’d like to clarify that we operate exclusively online.

As for discount codes, our system only allows one code per order. However, we always include a reminder in our Early Access emails encouraging members to contact us if a discount code doesn’t apply automatically. In such cases, we’re more than happy to assist and refund the shipping fee when applicable.

Our customer service team is highly responsive and always eager to assist. We encourage you to contact them directly, as it seems your purchase was made through Miami Sample, not Trustpilot.

We’re here to help, so please don’t hesitate to reach out with any questions or concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a $200 mystery box (size small)…

Ordered a $200 mystery box (size small) and every single item sent was HUMUNGOUS. reached out to the brand and Matt from customer service said “there is nothing they can do.”

16 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

We understand your concern, but the items we sent were the correct sizes based on the order received. Unfortunately, as the sizes were confirmed by the customer, we’re unable to take responsibility for a mismatch between the ordered sizes and the fit. We appreciate your understanding in this matter.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not purchase from them!!

Do not purchase from them!!! They send you damaged goods and then don’t let you return them. The absolute worst. Not worth a good deal.

Edit to respond to their comment: that is ridiculous. If an item comes broken, a paying customer should be able to return whenever they can within the 30 day or return policy windows. We are working moms with busy demanding schedules. Your policy on defective/broken items is not acceptable. You shipped me something broken. Period. Why is the onus on me.

7 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de miamisample.com

Respuesta de miamisample.com

As per our company policy, we kindly ask that all product concerns be reported within 48 hours of receiving your order, as our sales are final and we are unable to offer returns or exchanges outside of that window. This policy helps us maintain the quality of service we provide to all of our customers.

We understand that this may be disappointing, and we truly value your feedback.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más