Mintinforge Opiniones 

8
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

8 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,1

Todas las opiniones

(8)

8 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Won on a bonus

Won on a bonus. What i don't like us you must deposit in order to claim winnings. There was a two day wait from when I deposited to when I was able to washout and play from the deposit I made. But was able to collect the $50 after all the wait.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Easy-to-use

Easy-to-use. Fast payout and verification

16 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
Hope that you are well.

Thank you for putting the trust in our Brand and taking the time to share your feedback and leave us a review.

We truly appreciate your support and value your input.

Kind regards,
Stacey Ellison

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Some of the promos are scams

Some of the promos are scams. The daily chests are supposed to be available after you deposit $50. Mind you I am a fully verified member of the site. I had deposited $70 and couldn't claim then nbd I reached out to support and they said I could claim. Them the next day and the next day it took several tried to get support to even respond to what I said to them, and then when they finally did they were on topic but mostly ignoring my messages and didn't really do anything to remedy the situation at all

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
Hope that you are well.

We are very sorry for the inconvenience and for the experience you had.

At the time, we were experiencing a small technical issue that affected the Daily Chest promotion, which unfortunately prevented you from claiming the reward as expected. We also apologize for the delay and the lack of proper assistance from our Support Team.

As a gesture of goodwill, we have credited your account with a $50 Free Chip.

We truly appreciate your patience and understanding, and we hope to provide you with a much better experience going forward. We look forward to having you with us for a long and enjoyable cooperation.

Kind Regards,
Stacey Ellison

Valorada con 5 estrellas sobre 5

the support is really nice and helpful…

the support is really nice and helpful and i love what thay got going on with the whole forge your on luck is really cool waiting on my kyc but so far its been fun

13 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
We hope you are having a great day.

We would like to thank you for sharing your experience with us. We greatly appreciate you choosing to leave a review and taking the time to provide your feedback.

It is always encouraging to hear from our players, and we truly value your support.

Kind regards,
Stacey Ellison

Valorada con 4 estrellas sobre 5

MintInForge casino

I need to apologize for my previous poor review. I jumped the gun on leaving it, and did not give the casino a chance to respond. Their email response time is still not what you see at some other RTG casinos, but they have since provided specific, and understandable details of why they could not verify.

I have addressed the specific issue that prevented them from verifying me. I would have just removed my review, but fekt the need to publicly apologize for my hasty, unjustified review.

Hopefully everything will be resolved soon.


6 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
Hope that you are well.

Thank you for putting the trust in our Brand and taking the time to share your feedback and leave us a review.

We truly appreciate your support and value your input.

Kind regards,
Stacey Ellison

Valorada con 1 estrellas sobre 5

WARNING!!! DO NOT PLAY HERE! BEWARE!!!

DO NOT PLAY HERE! They are the only casino I've ever had problems with verifying kyc. They are scamming people into making deposits and using kyc verification as an excuse to deny paying out player winnings. They have denied every picture I've sent them along with a video. They won't verify their legitimacy or the fact their licence is valid. I never had any problems verifying at other casinos like this which include Brango, Extreme, Yabby, Pacific Spins, Bettywins, and Limitless. I will reach out to these casinos and inform them they are promoting a big scam. Please stick to these other casinos because they are some of the best sites to play and their support will not work you over and keep giving you the runaround when trying to verify. I have contacted the gaming commission as as well to do further investigation. PLEASE DO NOT PLAY HERE!!!

7 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
Hope that you are well.

We sincerely apologize for any inconvenience this situation may have caused.

After reviewing the matter, we regret to inform you that we are unable to provide any further assistance, as we do not have the required information and documentation necessary to investigate or take additional action.

Thank you in advance for your patience and understanding.

Kind Regards,
Stacey Ellison

Valorada con 1 estrellas sobre 5

absolute trash casino

It's absolute garbage. I met the 30x wagering requirement—even reaching $50—and completed that incredibly complicated verification process. But after the verification succeeded, they demanded ANOTHER VERIFICATION deposit just to verify. What the fck?

25 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello,
Hope that you are well.

We would like to clarify that once the account verification process has been successfully completed, a verification deposit is required before the account can be fully cleared for withdrawal processing.

This is a standard requirement and is clearly outlined in our official Terms and Conditions. The verification deposit is part of our account verification procedure and must be completed in accordance with the applicable terms.

We sincerely apologize if this requirement has caused any inconvenience or confusion. We understand that additional verification steps may be frustrating, but we are required to follow the established rules and procedures applicable to all accounts.

Thank you for your understanding and cooperation.

Kind Regards,
Stacey Ellison

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Straight trash

Straight trash. Went thru there 60x playthru which was only supposed to 30x on the bonus then I go to cash out my 50 bucks my account is restricted from using the withdraw part of the cashier. They have no customer service to speak with you can only email them which i have never even got one reply from. I WOULD NOT RECOMEND THIS SITE

Aug 22
It did not say anything about verification, it say I was not allowed to use the withdraw option of the cashier and as for verification, I was never asked or prompted to provide any documents then and still haven’t been. Yall have still never replied to the emails I wrote yall and phone number yall have listed for customer service is 1234567890. I play online casinos everyday and yall are by far one of the worst out of the 100+ I have played with. If yall actually had customer service you probably would be an ok place to play.

18 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mintinforge

Respuesta de Mintinforge

Hello Robert,
Hope that you are well.

Thank you for your patience while we reviewed your account.

After reviewing the account activity, we can confirm that you participated in and played through our Welcome Bonus promotion, which was subject to a 40x playthrough requirement.

Once the required playthrough was completed, your account was flagged for verification, and the account verification process was requested. During the period while the verification was pending, the funds remaining in your account were still available for gameplay, and you continued playing with the available balance. As a result, the funds were subsequently spent during gameplay before the verification process could be completed.

Please note that the verification request itself does not place or reserve funds on your account. Until the verification process is completed and a withdrawal is approved, any available balance remains subject to the normal gameplay conditions applicable to your account and promotion.

We understand that this may have caused some confusion, and we hope the above clarification helps explain what occurred with your account and balance.

Kind Regards,
Stacey Ellison

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más