My Best Friends Wardrobe Opiniones 

386
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg bestilte en bukse, men fikk feil farge. Jeg kontaktet nettbutikken på mail for å løse problemet, de har ikke svart enda jeg har fulgt opp med to mailer til i etterkant. Jeg har nå ventet siden 14.... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love shopping at MBFW, especially at sale time where you get such beautiful clothes at wonderful prices! My latest purchase is a jumper, cardigan and some amazingly comfy jeans! All packaged and dis... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I think keeping to the knitwear is a good plan, as I felt the dress fabrics were not quite up to standard (a little too synthetic for my choice of fabric). I do love the designs of brand Dea Kud... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super soft top- Rae v-neck sweater in biscuit. The item came beautifully wrapped and I was kept informed at all stages of the transaction. In the past, I have spoken to customer services to get adv... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa para mujeres
  2. también en la categoría
  3. Boutique
  4. Joyería personalizada
  5. Tienda de accesorios de moda
  6. Tienda de ropa
  7. Tienda de vestidos

Escrito por la empresa

Founded, as the name would suggest, by two best friends, My Best Friend’s Wardrobe is a leading womenswear and lifestyle brand coined in 2019 by Francesca Beaumont and Sian Haley. Born out of a love for fashion, business and quality, the two, who met by chance at an event, have developed the brand to become synonymous with variety and stylishness, offering a fresh approach to both staple wardrobe essentials, seasonal trends and fun occasional pieces. Quality and imbuing a sense of style and a life well lived, not just a lifestyle is at the heart of their brand and spirit, which is replicated across both their online and offline presence.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

386 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(386)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Utrolig dårlig kundeservice

Jeg bestilte en bukse, men fikk feil farge. Jeg kontaktet nettbutikken på mail for å løse problemet, de har ikke svart enda jeg har fulgt opp med to mailer til i etterkant. Jeg har nå ventet siden 14.4 på å få svar men har fremdeles ikke hørt noe.

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrific customer service

Received a jumper at the end of Nov. Worn a handful of times and washed a per instructions - item is now falling to bits and looks about 10 years old - seams coming away etc after 12 weeks of owning it. As it was out of the 30 day refund, I advised the company that as it was clearly faulty and requested a repair or replacement. This was denied until I argued my case and explained I have certain rights as a consumer that the item should be fit for purpose - only then they said to send the jumper back to 'inspect it' (their inspection is the passive aggressive woman who works in customer service just looking at it and forming an opinion) They advised me that the faults are all my fault for washing it in too hot water! What a joke! Poor quality fabric and charge £70 is the issue. Had to go down the route of opening a dispute to get a charge back as they wont replace it.

What's even worse is the snide comments from Sarah in customer service who called me a liar twice - firstly said the jumper in question wasn't the jumper I had purchased then she said id not followed washing instructions. Always my fault!!!! Never mind the fact I have a second jumper that I ordered on the same day as the jumper in question - no issues or faults - I guess I can manage to wash that one ok but not the other one! Shame when you've got proper companies like Nike who replaced a pair of my husbands trainers after nearly a year after they started squeaking - no questions asked - just genuine customer service.

Ive also seen the unprofessional clap backs at any negative reviews on line which again is appalling. Never experienced customer service like it.

26 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful customer service

Awful customer service. I purchase a skirt which I wore twice and already had a few pulls on that, very poor quality. When contacted customer service they refused to deal with it at all. Never coming back

16 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very poor/rude customer service

I purchased a pair of jeans from the shop in Cobham which I tried to return but unfortunately the shop had since closed down. On the door was a note saying to contact customer support which I did (this was 7 days after purchasing the item, the returns period is 14 days). I never received a response to my original email so chased up 2 days later again via email, still no response so I called the following day and was advised to email with my address so a returns label could be sent, which I did. I never received the label so had to call them again and emailed my address for a 2nd time. Eventually I received the label 9 days after first making contact by which time the item to be returned was out of policy for refund and I was also on holiday. I returned the item the day I arrived back from holiday (19 November) and eventually received an email saying "due to the time elapsed, we will not be able to issue a refund. Our returns policy is 14 days. Full details of our returns policy may be located on our website. A gesture of goodwill, I will offer you an exchange".
I didn't agree with their email and made it very clear to them and I couldn't see where the 'gesture' was as the time lapse was due to them not making contact for 9 days but I decided to accepted their 'gesture' rather than continue the debate as they do have some nice clothes. I requested a different item via email 5 days ago but again no response so I emailed again today asking if the item had been sent and was advised
"We are out of stock of your requested item". No other suggestion of what I should now do, or offer of a credit note. I followed up with another email and received the following unhelpful response.
"To reiterate. We received your return on the 25th of November. This is considerably outside our 14 day returns period.
We have not has stock of the item requested for a considerable amount of time.
We do not provided credit notes for late returns and on this basis I will be returning your item in the post to you today, at the cost of MBFW.
I trust this matter is now resolved"

How rude, how can you treat your customers in this way!!
I've tried to make contact with customer service for several hours today but the line is continuously engaged! I wouldn't buy from this retailer again which is a shame as I often shopped in the Cobham store.

9 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Hi There,

I hope I can help. There is an issue with our phone system and could you please call on 01284 653626 after 10am tomorrow and I will aim to get this resolved for you.

Regards Lee

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I paid extra for 1 day delivery and…

I paid extra for 1 day delivery and still have not received my jumper. I wanted it for a holiday away - sadly this will not be the case

27 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Hi there Belinda,

I have investigated this as a priority, and it seems that the item was indeed sent by DPD last week but has gone missing. We have seen some issues with delivery due to Black Friday.

We have re-sent the item to you - and refunded your shipping. We are so sorry for this.

We hope you enjoy your purchase and would consider amending the one star review

Regards Team MBFW x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely knitwear

Great quality knitwear beautifully wrapped and packaged. Fabulous coated jeans too!

26 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for your kind review :) x

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer service

Had trouble contacting mbfw but they have since reached out to explain.

26 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Hi Brid,

First of all, we are sorry for the issues you are having with your order. I can see that you ordered one item that was a pre-order, which did arrive a little late to our warehouse for despatch.

Your items should be with you any day now, if you haven't received them already.

I can see one email to our noreply email address dated 30th October, which we do not check, have you been emailing our customercare@mybestfriendswardrobe.co.uk address too as I cannot see any emails from you.

More than happy to help / assist / refund if you have issues with your order.

Regards

Team MBFW x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely cardi

Lovely cardi! Great packaging and came relatively quickly!!

25 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

We hope you enjoy your purchase! :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My order arrived I great condition due to the care it was packed with. Boxed rather than plastic wrap. …

My order arrived I great condition due to the care it was packed with.
Such a shame they shut down their shop in marlow, however, I am glad you can order online. Love the clothes.

11 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for shopping on our online platform. The closure of Marlow was unfortunate but couldn't be helped. Enjoy your purchases!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Star Skirt - Absolutely Stunning

I purchased one of the Star Skirts in black along with an alpaca mix jumper. Both are gorgeous. The skirt is absolutely stunning, very expensive but I feel worth it, I’m a small size 12 and purchased Medium and it fits great with room to spare.

15 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for your purchase, and enjoy your Star Skirt!! :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely quality

Arrived quickly. Cardigan just as pictured, great quality.

14 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for your review :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great products and service

Great company, both ladies are so friendly and knowledgeable about their stock. The jumpers I bought are really good quality, great fit and super comfy. Would definitely recommend.

17 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for your review and we hope you enjoy your purchases :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The gorgeous Red Charli cardigan

I bought the red Charli cardigan. It arrived beautifully packaged and very quickly. This cardigan is exactly what I was looking for, it is soft, pure luxury and just gorgeous. Well worth the money. Buy cheap by twice is what I say.

8 de noviembre de 2024
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Thank you for your lovely review, the team really appreciate it :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service awful

I was really keen to get the jumper dress and cream cardigan and was happy when it arrived. However the cardigan has a hole in it. I emailed customer service twice and nothing. I mentioned it on Instagram who said someone would be in touch. They did get in touch and I emailed them again and nothing. It’s over £70 not cheap and hugely disappointing that it’s not being addressed. I am not hopeful of any resolution so would not buy from here again. Shame as nice stuff.

8 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de My Best Friends Wardrobe

Respuesta de My Best Friends Wardrobe

Hi Karen,

I have spoken to our team about this issue, and according to the photos provided there is not visible hole on the cardigan.

We have offered you a free return, which you declined and we do not offer partial refunds on products.

We have had no major issues with our cardigans, of course if there is an issue with your item, you would be able to return for a full refund. You have been offered this.

We are sorry for your issues, and we wish you well.

Team MBFW.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más