Värdelöst ingenting stämmer
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Gått på denna bluff jag med tyvärr – blivit totallurad.
Fick en helt annan tröja än den fina modell som jag trodde jag beställt från en fysisk affär som påstods ligga i Stockholm. Och som nu behövde lägga ner och därför sålde av sitt kvarstående sortiment. (AI foto (inser jag nu) på ägaren med sina döttrar på deras hemsida).
Fick en syntettröja från Kina, med superkorta, felsydda ärmar och i storlek motsvarande S (hade beställt L).
Bara att kasta. Nu går de inte att få tag på dem alls och de har stängt ner sin hemsida.
Känner mig riktigt dum som gick på detta :-(
Jag gjorde beställning för 3 veckor sedan. Fick orderbekräftelse, en vecka efter fick jag leveransbekräftelse med information att leveransen har sorterats fel och levererat till fel ombud. Där efter har jag inte fått någon uppdatering eller återkoppling angående beställningen. Försökte kontakta dem men deras sida är nerlagd samt spårningslänk jag fick via orderbekräftelse funkar ej. Står error. Har anmält till min bank för bedrägeri, och gjort reklamation via min bank. Vet inte om jag får återbetalning. Oseriöst bluff sida!
Största bluffen jag har varit med om! Ta mitt råd och köp inget härifrån!
De går inte att nå, svarar inte när man ångrar sitt köp och ber om en returadress , bluff företag 🥵
Handla inte av detta företag.
På hemsidan står det:
Inte helt nöjd? Ingen fara! Du kan enkelt och snabbt returnera din beställning inom 30 dagar efter mottagandet. Vi ser till att processen går smidigt, så du behöver inte oroa dig.
Motsvarar inte riktigt vad som står i deras returpolicy i det finstilta:
Genom att slutföra ditt köp på Nordström Stockholm accepterar du våra köpvillkor och vår returpolicy. Vi strävar efter att hålla våra priser låga, vilket innebär att vi tillämpar följande strikta regler vid returärenden.
1. Retur till internationellt centrallager (Kina)
Vårt lager för returhantering och kvalitetskontroll ligger i Kina.
• Fullt kostnadsansvar:Kunden bär det fulla ansvaret för samtliga fraktkostnader från Sverige till vårt lager i Kina. Vi tillhandahåller inga förbetalda retursedlar.
• Tull och avgifter:Kunden ansvarar för att returen deklareras korrekt. Eventuella importavgifter, tullkostnader eller administrativa avgifter som uppstår när paketet når Kina debiteras kunden och dras av från återbetalningen.
Fruktansvärt företag. Tröjan ser hemsk ut. Så missvisande annons skämmes. Och jag skäms för jag trodde att ett Svenskt företag var seriösa men så jag bedrog mig själv.
Tror att jag fått en tröja som är från temu inte Nordström som de säger.Ingen innehålls förteckning eller tvättråd.Modellen stämmer inte som på bild.
Lögnare! Bluffare! Presenterar sig som ett svenskt företag, levererar varor från Kina och sen kräver 320 kronor för retur eftersom plötsligt blev de ett internationelt företag! De måste anmälas!!!
Handla inte där!
Alla som blev lurade uppmanas anmäla dem!
Varning detta företag är bluff . Hela hemsidan är uppbygg av AI . Jag beställde 2 tröjor därifrån som först tog sjukt lång tid att komma sen när de kom var det inte alls som på bilden . Jag skrev dit och fick snabbt svar välj mellan 30 % tillbaka eller frakta till Kina .
Sen blev det 40 % som jag inte sett än . Ser reklam från Temu i flödet och exakt samma tröja kommer upp och kostar 180 kr inte 550 som jag betalade . Jag känner mig så lurad o ledsen . Handla inte här !!!
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.