OZ Design Furniture Opiniones 

68
•
TrustScore: 2 sobre 5

2,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Purchased two Turner chairs in March which were delivered 15 April 2026. By July the ‘leather’ starts bubbling on arms & headrests! By 11 weeks it’s peeling! Complaint sent & is falling on deaf... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No customer service. Waited 16 weeks for 2 bar stools which were not suitable on getting them home. We were more than happy to have exchanged them for 2 more suitable but because ownership had chang... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The table surface is highly scratched. It was either like this when delivered, or occurred after a wipe down with a damp cotton tea towel immediately after delivery. Either way, it's a poor quality pr... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Purchased a Rosdale Buffet 200cm Spotted Gum. Product Eventually arrived AFTER 10 MONTHS. Promised delivery around 18 weeks. No offer of refund when requested just "will arrive soon". The Rosdale... Ver más

Información sobre la empresa

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 79602485469

  1. Casa y jardín

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Shop online or in-store at OZ Design Furniture - the home of style and options for modern furniture and homewares collections.


Información de contacto

2,1

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

68 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,1

Todas las opiniones

(68)

11 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Purchased two Turner chairs in March…

Purchased two Turner chairs in March which were delivered 15 April 2026. By July the ‘leather’ starts bubbling on arms & headrests! By 11 weeks it’s peeling! Complaint sent & is falling on deaf ears, back & forth for weeks. They suggested getting Leather Doctor out. Had report done but we aren’t given copy. They state it’s wear & tear. Implied we haven’t looked after it because we hadn’t purchased the leather protection at time of purchase. We didn’t buy it because we have some already having had leather furniture for the past 20 years. Ignored our thoughts & requests for replacement or refund.

Leather does not bubble or peel. It splits, cracks or there is scarring. So it looks like we’ve paid $2000 for substandard material, not leather as told by shop assistant, brochure& Oz design! We were told cowhide leather with PVC used on base! They don’t care. Substandard rubbish sold at Oz Design. Be WARNED

We are pensioners just wanting nice chairs for our retirement. Chairs we can sit on without the leather peeling! we will be continuing our fight with them through ACCC & Fair Trading. It’s now September 😞

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Tracy,

Thank you for providing your feedback regarding the leather recliners. We sincerely regret to hear about your disappointment.

We would like to assure you that OZ Design has conducted a thorough assessment of your concerns. Based on the photos provided, which showed leather peeling specifically on the headrest and armrest, we concluded that the leather had unfortunately been damaged in those locations. You also confirmed to our team that no maintenance or cleaning had been performed on the leather over the months you have owned the recliners or when the concern first appeared. As a natural product, leather can be damaged by outside factors, and establishing a cleaning and maintenance routine is essential to ensure the longevity of your purchase.

Due to your disappointment with the initial outcome, we arranged for an independent third-party technician from a reputable, unaffiliated company with over 30 years of experience to conduct a thorough inspection at your home. A surface adhesion test was performed with no issues identified with the integrity of the leather. The detailed report OZ Design provided to you advised that the surface testing confirmed signs of contamination from surface soiling, with a lack of cleaning and maintenance being evident. Additionally, multiple pet claw marks were observed across the chairs.

During the inspection, the technician recommended for you that regular cleaning and conditioning of the leather, along with preventing further contact from the cat would help minimize future damage and surface degradation.

We sincerely apologise that the information provided has not been satisfactory and that we are unable to meet your expectations in this matter
Best wishes - Bec from OZ Design

Valorada con 2 estrellas sobre 5

⭐⭐ Nice Furniture, Abysmal After-Sales Customer Service

I contacted OZ Design on 26 July after our CALIX bench was delivered without the assembly hardware, Allen key or instructions. The matter wasn't finally closed until 21 August — 26 days later!

OZ Design initially tried to source the missing hardware but ultimately couldn't. On 5 August, I was offered a $50 partial refund if I sourced the missing hardware myself and kept the bench as-is. I accepted this and specifically asked for the refund to be returned to my original credit card.
On 6 August, I was then told in writing: “We will arrange the refund of $50 back to your original method of payment” and to allow up to 7 business days for processing. There was no mention that the refund was conditional upon me first purchasing the hardware, assembling the bench and confirming I was satisfied.

After the stated processing period passed with no refund, I followed up on 18 August. I was only then told that management had not authorised the refund because they were waiting for confirmation that the bench had been assembled to my satisfaction.

Had that condition simply been communicated from the beginning, there would have been no confusion. More importantly, if a customer agrees to source missing hardware themselves because it wasn't supplied with their furniture, it would make sense to provide the agreed funds so they can actually purchase it, rather than requiring them to spend more of their own money first after already spending thousands with the company.

Unfortunately, sourcing the hardware created another issue. OZ Design directed me to the assembly manual for the specifications. Both the Calix Dining Table and Calix Bench manuals specify an M8×50mm screw. I followed the manual and purchased M8×50mm screws, only to find they were too short. I had an original spare screw from our matching Calix dining table, and it fitted the bench perfectly. Despite being told by customer service about the correct way to measure a screw (I'm not stupid), that wasn't the issue, the original screw itself was approximately 60mm and did not match the M8×50mm specification in the manual.

Tell me why I wasted my own money buying the wrong screws because your team can’t publish the correct specifications in your own assembly manual? And then tell me why I had to pay AGAIN out of pocket for the correct missing hardware before OZ Design would even release the $50 partial refund you’d already offered me?

I eventually took the original Calix screw to a hardware store, where I was assisted in purchasing M8×60mm replacements. They fitted the bench perfectly and matched the original table hardware.
I repeatedly raised this discrepancy because I genuinely wanted OZ Design to investigate whether the specifications in the manuals were incorrect. Instead, I never really felt that this specific concern was acknowledged. When I eventually asked that my feedback be forwarded to the relevant product/design team, I was simply told that the Calix bench and dining table had now been discontinued and there was no further stock.

The bench is finally assembled and functional, and I appreciate the $50 partial refund being arranged. However, 26 days of correspondence to resolve missing screws, washers, an Allen key and assembly instructions was excessive, particularly when I ultimately had to identify and purchase the correct hardware myself.

TLDR; If furniture is delivered without the hardware required for assembly, I think the process should be much simpler: either supply the missing hardware promptly or provide the agreed refund so the customer can purchase it themselves. And if a customer provides evidence that the specifications in an assembly manual may be incorrect, that concern should be properly investigated rather than repeatedly explaining to the customer how a screw should be measured.

I've purchased several pieces from OZ Design and this experience was disappointing enough that I would be very hesitant to make another major purchase with them. Such a headache.

26 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Pamela. We are sorry to hear of your disappointment with your recent claim. As the product has been discontinued to make way for new ranges, we wanted to find a solution that allowed you to keep your purchase. The process for obtaining replacement parts is generally much simpler, however unfortunately as the product is no longer available this meant that we were unable to obtain the necessary hardware. This also negated the need to change any specifics in our assembly manual although no previous concerns had been brought to our attention regarding any incorrect information. We are sorry that you were unhappy that the refund was not processed prior to confirmation of a successful outcome, however we wanted to ensure that the bench could be correctly assembled before finalising the claim. Should this not have been the case then an alternative solution would have been provided.
Our team will reach out to you again to discuss your disappointment and how we may further assist. Should you have any enquiries in the meantime please do not hesitate to reach out to our Customer Care team. Best wishes, Sarah from OZ Design.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Picked up some good deals in Rouse…

Picked up some good deals in Rouse Hill, overall happy with the service dealt with Maddie who gave us some good suggestions and who gave us a good deal as we were purchasing a lot of items.

3 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Quezrea, thank you for taking the time to write your positive review from your experience shopping with us at OZ Design, we appreciate the 5-star rating. We are glad to hear that Maddie assisted you so well, ensuring you received a great deal on your purchase. OZ Design look forward to continuing to provide you with excellent shopping experiences. Best wishes, Sarah from OZ Design

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Someone in Australia is using my…

Someone in Australia is using my personal details and email address to order furniture to their home, I've tried many ways to contact them to cancel the order but it doesn't seem like they care. I don't know who to report it to as I dont live in Australia nor have I been to Australia. Clearly this company doesnt care where they get their money from as they have done nothing to try and rectify this situation

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Desitny, we would like to apologise for the confusion. I can assure you that no one is using your personal details and can confirm it was just a mistake with the email address and not a case of fraud. The customer who purchased the order came into store and showed photo ID and confirmed themselves that the email address was wrong. Thank you for your review and for raising the matter, best wishes – Sarah from OZ Design

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer beware!!

Buyer beware!!!
Advertised as high quality — that is not what we received, and more concerning is the complete lack of integrity in how it's been handled.

The sofa arrived with snags and loose threads. I was told to cut them off. A $100 refund was offered. That's their standard for a brand-new, full-priced lounge suite.

Within five weeks of normal use, the fabric was pilling across multiple areas. OZ Design's written response was not to acknowledge a quality issue, admit to pilling and the solution is for me to purchase a de-pilling machine to maintain it. On a couch that cost nearly $2,000. Pilling was never disclosed at point of sale.

When I lodged a formal claim with Oz Design, they proposed their technician to inspect that couch and then bill me $150 for the privilege. That is not an independent assessment.

OZ Design's position, in writing, is that pilling after five weeks is acceptable. That is not my definition of quality, and I suspect it won't be yours either.

Wishing I could add photos as they speak for themselves. They will not honour what they can avoid as under the ACCC pilling and quality is sadly subjective. I encourage you to shop elsewhere!

22 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Sarah, thank you for sharing your review from your experience shopping with us at OZ Design Bendigo, we appreciate the feedback. We are sorry to hear you are unhappy with your experience, and that your claim has not progressed in the way you had hoped for. As discussed with you by your claims representative and our customer care manager, OZ Design work closely with Fair Trading to ensure we are assisting customers within the terms of consumer law. The fabric had a very minor issue where the small fabric ends could be easily snipped, this can be missed in production. At the time you were offered a discount to keep the product, or for a tech to be paid at the cost of OZ Design to go out and snip the fabric. The offer of the discount to keep was accepted and you were then refunded $100. There was no obligation to accept this offer, and OZ Design was more than happy to send out a tech out at no cost.
Pilling may occur on some fabrics in some environments and may require de-pilling in a similar fashion to vacuuming the sofa to remove dirt etc, an expensive machine is not required, it was only stated that a de-pilling device was an easy way to remove the pilling to maintain and care for the sofa. We have no known issues with pilling as an ongoing concern with this product or fabric however due to your concerns a further technician was offered to visit your home and assess the pilling. Any concerns that may relate to a manufacturing fault have no fees applicable as explained in our communications with you. As pilling is not a manufacturing defect, the fee was incurred. - Best regards, Sarah from OZ Design

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I was a bit on edge at first because of…

I was a bit on edge at first because of the reviews here, but after using their Drop and Go Service which is to link their warehouse to your home final destination, my worries were basically gone, I wouldn't have purchased if they didn't have such great designs,

the price was worth it in spite of the shipping costs, I emailed them 10 days after ordering through PayPal to see what the go is with the constant changing dates at 2 am on a Wednesday I sent the email, they called me that very morning almost as if I was the very first customer that day and they gave me the real estimation date. The order turned up ahead of their estimate, I did ask them to check that I have everything on arrival, and from looks of the packaging it had been resealed, I have everything and in great condition.

I couldn't be any happier with my Sofa Bed. For those wondering I ordered the Castro Breeze Sofa Bed in Maple colour, very simple to assemble, has backrest legs and a hidden compartment on the bottom where the cushions and legs were tucked away ready to be assembled.

2 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de OZ Design Furniture

Respuesta de OZ Design Furniture

Hi Cody, thank you for sharing your review from your experience shopping with us at OZ Design, we appreciate the feedback. We are pleased to hear that you are loving your new sofa bed, and that you found it easy to assemble. OZ Design look forward to assisting you again in the future. If there is anything we could do to improve future shopping experiences please let us now by emailing customercare@ozdesign.com.au, we would love to hear from you. Best wishes, Sarah from OZ Design

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Disgusting delivery service

We have no complaint about the service or the ptoduct. Our complaint is with their delivery contractor. The delivery van arrived with two islanders. One was on ghe ph and the other one decided to lift a very heavy mango wood piece and unwrap the box on our new oak flooring after being told to open it on the verandah leaving a gouge in 2 places that now needs sanding. Neither party wants to take responsibility after 4 mths. They did get someone down from Sydney recently to try to buff the gouge out but to no avail. It is too deep. The scratches were caused by the large staples on the box thebitem was in. So, we are now forced to take action and to take it to the media. You would think that insurance by one of the parties would cover the sanding required. Did i mention we just had a major renovation done and only had the keys for a month before this happened. They picked on the wrong people. E And E

1 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely disgusting customer service

Absolutely disgusting customer service, we ordered new lounges in October 25 they were delivered in the beginning of November, one lounge was delivered with a broken frame, it is now nearly the end of January and the issue is still not resolved .
People should steer clear of this company who are quick to take your money but not resolve the issues, they just lie and fob you off with emails.

27 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful quality

I wish I had read the reviews before I paid $6k
Awful quality, have tried to return unsafe and faulty table and they refuse.
Also a chair fell apart after I sat on it once.
Have complained and they say they will think about it.
I have limited time and they want me to wait 2 months to see if the table works, meanwhile cant use the table and cant rent out my unit.
Going now to Fair Trading.
Avoid this company.

6 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

2 confirmed major faults within 2 weeks

Misrepresentation and damaged goods with 2 confirmed major failures in less than two weeks and stubborn refusal to provide meaningful remediation.

First: I was misled in-store about a dining table being solid timber (it was veneer). After pressing for days for specs, I was only told the truth the day before delivery, forcing a last-minute cancellation for a refund (still not processed).

Second, not having a table I rushed to purchase a Dawes dining table from clearance. Despite being reassured fragile handling standard, the table was poorly damaged by Oz Design’s right before delivery. Oz Design admitted in writing that this was a major failure (again!).

I requested a replacement, which was available, and the ACCC confirmed that under Australian Consumer Law, for a major failure, the consumer chooses the remedy. .

I was once more left high and dry with Oz Design REFUSING the replacement, arguing they could not “match the scratches” (minor).

This is an absurd position and not how Australian Consumer Law works. Clearance items are not excluded from consumer guarantees, and for a major failure the consumer chooses the remedy. Instead, Oz Design forced a refund otherwise putting claim on hold effectively stalling while I was left without a dining table after weeks of disruption.

This shows a concerning pattern of misrepresentation, careless handling, and deliberate minimisation of responsibility, doing the ABSOLUTE BARE MINIMUM to close the case rather than provide areasonable resolution. ESPECIALLY after i experienced TWO major failures in a row.

Overall, this was an excruciating and despicable customer experience.

26 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service very disappointing for this company

Received my order but the chairs didn't quite fit the table as expected. The table was part of the order as well. I emailed the store the photos, then followed them up There response was you'll need to go through customer care. I simply just wanted to swap them out for another chair and also i wanted to up my order and purchase bar stools to match.
Customer service very disappointing to say the least. I rang, i was told to email, after 3 phone calls 3 emails, 3 days, the result was an email back to me to say unable to assist due to change of mind.
Hardly a change of mind when it doesn't fit the table correctly, nor did you care i was willing to spend another $2000. Seriously disappointing.

16 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t care about their customers, only the money

Ordered expensive bar chair advertised as white. When opening the box noticed they were cream. Before unpacking them I contacted customer care and asked if I could exchange them for black as the cream didn’t match my white kitchen. Took a week to respond and said no exchange as that was what I ordered. I paid a lot more for the chairs, when I could have got similar cheaper elsewhere, but wanted to support an Aussie company. If I ordered black chairs and they were brown on arrival would the outcome be the same? I will never buy from them again and will let everyone I know not to buy from them either.

19 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

DON’T PURCHASE FROM OZDESIGN!!

DON’T PURCHASE FROM OZDESIGN!!
Product quality received is nothing like the quality of the products on display in store!

After receiving my lounges, it was abundantly clear that the lounges received were visually & physically (level of comfort) different to the lounge on display in store. I went back to the store & was told they were unable to assist & I was to email their generic ‘customer support’ email. The store staff & online support team were both as useless & as unhelpful as one another..

After countless emails, OzDesign finally arranged a ‘sofa technician’ to come out, inspect the lounge received & compare this with the lounge in store. They then prepared a report outlining all the inconsistency & quality flaws between the two & issued this to OzDesign.

OzDesign refused to take accountability or acknowledge that the items received don’t match what’s on display or what’s advertised - items received are dodgy/cheap/knockoff’s & nothing like those on display in store!

I’m now stuck with a $3.5k+ lounge that has rock-hard block foam in the cushions, legs that don’t reach the ground and cushion covers of differing sizes.. it is nothing like the soft/comfortable foam used in the display lounge, where the cushion covers are all consistently sized & all feet touch the ground as on display

OzDesign have made no attempt to resolve this - either offering a refund, offering to replace the lounges in their entirety or even just the offer to replace the cushions with the quality of those in store..

Rubbish - don’t purchase from these thieves!!

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Warning to so future potential buyers…

I’m reviewing for my dear family member who were greeted with negative behaviour due to receiving faulty unusable couch and OZ design furniture refused all customers legal rights to a refund which is warranted without forcing them into a store credit voucher instead as it has gone far behind a store credit point. BE WARNED TO LOOK PAST EVEN CONTEMPLATING PURCHASING THE FURNITURE FAILING TO MEET ANY FORM OF EUR CATCHING OR WUALITY STANDARD YOU ARE expecting to receive as an end product.

18 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

OzDesign Experience

Facts. OzDesign are trying to skirt from ACL laws and are creating their own playbook based on no merit. We are now on our third replacement table with significant issues. Processed multiple emails over a month. OzDesign are happy to inspect the table but only on their terms which goes against the ACL rules. I’ve spoken to their “Customer complaint manager” who doesn’t seem to actually understand the main issue. Table has 16 cracks in the grain. Just outside of OzDesign warranty but still within ACL laws. They want to send out an inspector to check the table which is absolutely fine, except they cannot provide what would happen afterwards if anything due to “depreciation of table”. Something which is not in the consumer laws”. Ironically the price of the table is now significantly cheaper as well.

I would absolutely not purchase from this company again based off the experience we have received. I would also urge other customers to do their due diligence with this company as well. Instead of OzDesign approaching this issue with seriousness, it seems they are more interested in playing a game of kick to kick with emails even with out extensive photo evidence.

“Here at the home of OZ Design, we make products, for life”. Misleading and a half. Life isn’t 3 years.

Don’t bother replying to me saying to email to “look into this” because I’ve done so for an entire month which has been a massive waste of time from a consumer point.

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely disappointed in the services…

Extremely disappointed in the services provided from OZ design furniture. I ordered a tv unit and dining table mid may and we still haven't received our orders. We only purchased the items because the person serving us told us that the dining table was in stock in Tullamarine and the tv unit would be delivered in June. It is now august and we finally received communication that our order is ready. They delivered the wrong colour. I have completely lost patience now and will not be recommending OZ design to anyone. Another concerning aspect was the person serving us was eating fish and chips behind the counter while putting our order through, smelt of cigarettes and didn't seem to know how to navigate the computer system.

6 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

As expected

Ordered online, was a little skeptical because the price was very competitive and I'm UK based, the sofa did take a little while to arrive but the support team were in contact along the way and really nice so after a slightly longer wait but decent saving I'm happy with my sofa.

4 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good product but difficult assembling

I purchased 2 Turner Recliner chairs from the Castle Hill NSW store. I was happy with the instore experience.

The issue that stopped me rating my purchase higher is the chairs are supplied in a box completedly unassembled. The staff member had told me that the chairs needed to be assembled but not that it's a reasonably complex process and will take a couple of hours. I wasn't offered s way to pay to arrange the assembling the chairs instore. I understand there are third party companies that will do so but I have no idea if they are any good.

Finally after spending a few hours assembling the chairs and I'm stuck on two circlips that are too hard for my strength to insert where required. I will need to reach out to a stronger and probably younger person to complete the final step.

30 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchase 2 Barwick Ceramic Stools in…

I purchase 2 Barwick Ceramic Stools in July 2024. That’s 7 months ago. One arrived after months later damaged with an obvious repair made to cover it. The second stool has not arrived. The emails and phone calls have been draining. I have been called to the store to pick up the stool and no one could find it. I have been asked to photograph the damaged stool and provide evidence even though this was already done. The Belrose Oz Design store is poorly managed and the customer care just won’t resolve issues. I would never recommend OZ Design to anyone.

25 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I recently purchased a $1500 chair from…

I recently purchased a $1500 chair from Oz Design. The chair was a present from my Partner for my 60th Birthday. I have back issues and need to sit on something that is very firm and mentioned this to Oz Design before ordering and they said firm foam would be put in the chair. The manufacturer said the material originally selected was too firm and that it would pucker so a softer material was selected. It took a couple of months for the chair to be made. After three days the chair started to pucker and I took a photo of this and did the same a week later. Even though the manufacturer put slightly firmer foam in the chair it still wasn’t firm and it can be easily depressed. I sent the photos with an email with the two issues. Oz Design Customer Care contacted me a few days later and then a week later they wrote a four paragraph response with a lot of generic words and said they don’t make ergonomic chairs and that firmer cushioning had been put in the chair. Effectively they said bad luck. I responded to their inadequate response and the non Customer care person will not respond. I even made suggestions to them about what could be done including a compromise. I weigh seventy kilos and sit on the chair for about three hours a day and their response is not acceptable. The non Customer care person has also not even addressed the puckering issue. I would not recommend Oz design at all and I not sure why they have a group called Customer Care because that is not what they do. I am a very unhappy customer. I do expect that they will respond to this review with another generic response because that is what they have done for other reviews.

12 de marzo de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más