Popular Lighting Opiniones 

335
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am very pleased with the look, size and craftsmanship of the two Brilliance lamps I purchased. The lamps are gifts for my two adult children who are very particular about what furniture and accesso... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These lights are just lovely! I replaced my bedside light with one of them and it’s been perfect - a nice, soft, light for reading the end of the day, reading on my Kindle, massaging some oil into my... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Their lights are wonderful— some are elegant looking, some practical (but I needed quick & easy light in the bedroom. The only reason I didn’t give a fifth star rating is because I’m a bit lazy about... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I first purchased an 18 x 24 “Manhattan” poster (the classic cocktail) for an area near my Great Room wet bar. It’s a bit of a dark corner and I was looking for a subtle, unobtrusive way to low light/... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de iluminación

Sobre Popular Lighting

Escrito por la empresa

Popular Lighting – From Sweden, With Light

We’re a small team based in Sweden with a simple mission: to make everyday life easier, safer, and cozier through smart and simple lighting. When we started Popular Lighting, we wanted to create products that anyone could use — no tools, no wires, and no complicated instructions. Just lighting that works when you need it most.

Our most loved product is the Sensa Motion Light, trusted by tens of thousands of families worldwide. Customers use them on staircases, in closets, hallways, bedrooms, garages, and even outdoors — anywhere a little extra light makes a big difference. With Sensa, you don’t need to think about switches or batteries all the time. You simply place the light where you want it, and it turns on when it senses movement.

But for us, it’s not just about the lights. It’s about the people. As a small team, we’re proud to offer personal customer service, fast shipping, and a shopping experience you can trust. We read every review and listen to feedback, because each happy customer means the world to us.

Thank you for supporting our journey and letting us brighten your home, one light at a time.

Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

335 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 55% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(335)

113 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

How do I obtain a refund

I would love to be able to review the product, but it appears to be stuck in transit. How do I get my money back?

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

We are very sorry to hear your order seems to be stuck in transit. That's a frustrating experience, and we want to sort this out for you immediately.

Could you please email our support team at info@popular.lighting with your order number and the name you used for the purchase?

Once we have your details, we will track down your package or process a full refund for you right away. Thank you for your patience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent little lights very useful and…

Excellent little lights very useful they last for a long time I’ve charged once from new and I haven’t had to charge again since and it’s now October and they are used in my integral garage 2 or 3 times daily. Very good price and delivered quickly.

4 de agosto de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely wonderful sensor lights

We are very happy with these lights, as they are beautifully sensitive in the dark, and yet are clever enough to know when it is daylight. We no longer have to put the light on to come down the stairs, or to go to the toilet during the night. Great product thanks.

3 de septiembre de 2025
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Issue resolved - totally satisfied

I recently had an issue with 3 lights I purchased. These lights did not operate as effective as I expected. I was very disappointed and started to lose confidence in my purchase.After making contact with the company to explain my concerns, the CEO immediately contacted me and showed a strong desire to rectify the problem. The lights were replaced within days, no questions asked and are working well. I am very happy with the lights that were replaced. I was very impressed with the follow up that was made and the consideration that was given to me. I have a renewed confidence that Popular Lighting are committed to ensuring their customers are happy and their products are of high quality. A very satisfied customer now.

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you so much for taking the time to update your review. We sincerely appreciate your patience and for giving us the opportunity to make things right.

Our goal is to ensure every customer is happy with their purchase, and we're delighted to hear that your new lights are working well and that we were able to restore your confidence in our company.

Thank you again for your valuable feedback. We're here if you ever need anything in the future.

Best regards,
The Team at Popular Lighting

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After 9 Months Still No Lights.

On the 11th January this year I ordered 3 lights for$78 and 2lights free.
The order number was 35882.
I am still waiting for this order to be filled.
Probably NO Stars would be more appropriate .

27 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

We were mortified to read your review and learn that your order from January was never fulfilled. Please accept our sincerest and most unreserved apology. There is no excuse for an oversight of this magnitude, and we are deeply sorry for the frustration and disappointment we have caused.

We want to be very clear: we have already issued you a 100% full refund.

We are now conducting an internal review to understand how your order was missed so we can ensure this never happens again.

We know a refund alone isn't enough. We would be grateful for the chance to restore your faith in our company. Please email us at info@popular.lighting referencing your review, and we will not only confirm your refund but also arrange to send you the original item you ordered, free of charge, as a heartfelt apology.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not fit for purpose - dim and quickly need recharging

This is an addition to my original two star review. I’m now down at one star (you can’t give none) because the lights really are not fit for purpose.

We installed three under unit lights in the kitchen. They come on ok but are dim and then stop very quickly unless you are continually moving. Worse, they run out of charge *every one to two days* (unless there is nobody ever in the kitchen). This just makes them pretty useless.

I really do not recommend.

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Sorry to hear you’re not happy with the lights. They are designed as motion-activated night lights, so they stay on when detecting movement, and then switch off after 20 seconds of no movement to save power. In Auto mode, a full charge should last weeks, so if yours are only lasting a day or two, please reach out to us at info@popular.lighting
so we can replace them or arrange a refund.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The lights are amazing

The lights are amazing, I love them, they make life so much easier, rather than fumbling around for a light switch. I have bought 18 of them so far and so have my friends because they loved mine. I would highly recommend them

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Wow—thank you so much! We’re thrilled it made such a difference for you, and we really appreciate you sharing the love with friends too!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Is exactly what isadvertised.

Is exactly what isadvertised.
Works effectively and efficiently.
Good price too.
Highly recommended.

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you so much! 🙌 We’re really glad it delivered exactly as expected, appreciate the recommendation!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Works like a charm

Easy to install. 3 for 2 offer excellent. Placed 2 in my under kitchen cabinets and it lights up when you open the door. Also used another as night light for the toilet. Fantastic product, highly recommended.

29 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you for your kind words! We’re so pleased the lights are working so well in your kitchen and as a night light.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sensor lights are brilliant

The ordering is easy to do. Service and delivery is good. Have brought a second lot of sensor lights for my son. Very good price. Recommended to all.

7 de agosto de 2025
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you for your kind words! We’re glad ordering was easy, delivery smooth, and that you even got a second set for your son.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I love the lights but this time I…

I love the lights but this time I brought the long ones but no instructions on how to put them up.so I can't use the light which is annoying.i have stuck the holding brackets to the spot but the light doesn't sit in them so won't stay up.

5 de agosto de 2025
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Sorry to hear about the trouble with installation. Please email our support team at info@popular.lighting
and we’ll guide you through the setup so your light stays securely in place.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent lights

Excellent lights. Easy to use for my stairs. I love them so much I just purchased some more.

9 de junio de 2025
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you! We’re thrilled you love the lights for your stairs and even ordered more.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very suitable for our home

Very suitable for our home, lighting up hall way and entrance into ensuite.

4 de agosto de 2025
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you! We’re happy to hear the lights are working so well in your hallway and ensuite.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great little lights.

Great little lights.
Use them as nightlights in the hallway and bedroom.
Really impressed with them, will be purchasing more

4 de agosto de 2025
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you! We’re so glad the lights are working well as nightlights and that you’re impressed enough to want more.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They processed my order without any…

They processed my order without any fuss. The products were just as described in the ad. and are great value.

8 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Popular Lighting

Respuesta de Popular Lighting

Thank you for your feedback! We’re glad the ordering was smooth and that the lights are just as described and great value.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más