Printer Supplies Ltd Opiniones 

83
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Low rating due to the service of the selected courier Evri. Delivery was promised between 6:30 and 8:30pm and I happened to notice an unmarked white van outside our home in that period, but as the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered the HP cartridges and really did need them quickly. However, they never came. When I enquired I was told they'd been 'lost' by the courier and no more were available so I'd get a refund. Onl... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

1 star for quick delivery but no stars for product i am a severely disabled man from a stroke only half my body works, and had a neighbour over to fit my 302 tri color cartridge into my hp. Af... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had it today so I haven’t used it. I believe your claim that it is genuine, large HP ink that will last me a very long time. Service excellent. Well packed.

Información sobre la empresa

  1. Mercado online

Escrito por la empresa

Established in 2015 and based in Norfolk, Printer Supplies Ltd is a trusted online retailer dedicated to keeping your home and business printing seamlessly. We offer an extensive selection of both original OEM and high-quality compatible ink and toner cartridges, ensuring we have the right match for virtually any printer model and budget. Driven by a commitment to environmental responsibility, we actively work to reduce excess waste across our operations. To support a greener supply chain, select products are shipped without non-essential outer packaging—minimizing environmental impact without ever compromising on product performance or reliability. Whether you are topping up a single desktop printer at home or managing the heavy printing demands of a busy office, Printer Supplies Ltd delivers top-tier reliability, unbeatable variety, and a more sustainable approach to everyday printing essentials.


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

83 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 37% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,5

Todas las opiniones

(83)

83 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Satisfacted

I ordered and received the correct printer ink and cannot feel they could have done more for me at a great price.

28 de agosto de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order never received

28 de agosto de 2026
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Hi Gideon,

Thanks for your review. Just to confirm you ordered on Friday 28th August, today is Tuesday 1st September and yesterday was Bank Holiday. So can I ask when exactly you expected to receive your order? As it was firstly the weekend followed by a bank holiday, it’s been exactly 1 working day since you placed your order.

This is a really unnecessary review, no matter which company you ordered from, you would not have received delivery by now. We do not promise next day delivery or give a delivery timeframe.

Many thanks

Printer Supplies

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Placed order and received product…

Placed order and received product within a week, great service, will use again.

21 de agosto de 2026
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Thank you for your positive words. We look forward to receiving your next order.

Kind Regards,

Printer Supplies Ltd

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID them. Very old cartridges

Bought a colour cartridge from them. It was 13 years out of date and surprise, surprise it doesn't work. I have tried to contact them and had no response. I wish I had read the reviews before I wasted my money. Never going to use them again. Absolute con.

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Hi,

I am sorry that you are unhappy with your purchase. Just to confirm it’s not ‘out of date’ it’s out of Manufacturer warranty. The date on a cartridge is not an expiry date. We provide our own Warranty on every product rendering the manufacturer’s warranty date irrelevant. It seems the cartridge you received was simply defective.

Please contact us via email and we will arrange a full refund for you.

Kind regards,

Printer Supplies Ltd

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered an HP 508X toner (order #6021)…

Ordered an HP 508X toner (order #6021) on 5 August, £168.36. It arrived quickly, which is the only positive thing I can say.

It prints lines and dots all over every sheet — completely unusable. I emailed with photos on 7 August asking for a replacement and heard nothing. I chased on the 11th, the 12th and the 14th before anyone replied. When I finally got a response it was to say a return label would be sent "around 2pm" that day for a refund. That was six days ago. No label ever came, and my emails since (18th and 20th) have gone unanswered again.

I've now sent seven emails and had exactly one reply in over two weeks. I don't want a refund, I want the working toner I paid for — I run a business and I need to print. Being left chasing a supplier every single day for something that was faulty out of the box is not acceptable. Apart from it didn't even come in a box. So its obviously reconditioned.

Fine if everything goes right. If anything goes wrong, be prepared to be ignored.

Things go wrong so just reply and put it right, customers are usual fine with that.

To your reply: it took 9 emails over 3.5 weeks for you to reply. Yes you’ve sent a label. I actually don’t trust that if I return it then you’ll refund it. The toner didn’t even come in a box James and it was a black cartridge with the yellow toner all over it so I’m not sure how you could say it’s not reconditioned.

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Hi Emma,

We have spoken since this review and I emailed you across a return label for the faulty item. I note that as of yet, we have not received the faulty product back to us.

None of our items are reconditioned unless specifically stated that they are.

Once the item is received back then a full refund will be issued.

Kind regards,

James
Printer Supplies Ltd

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The HP printer ink cartridge 951XL…

The HP printer ink cartridge 951XL Magenta arrived in a battered box and is older than the cartridge it was replacing. The warranty date on the one you sent ended in 2022. I believed I would receive a new cartridge not an old out of date one in a box that looked like it had been in someones handbag for months.

14 de agosto de 2026
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Hi Dee,

I am sorry that you where unhappy with this item. It sounds like it may have been badly handled by the courier which is why it arrived squashed.

In regards to the date being expired. This is the manufacturers warranty date and is replaced by our own warranty - this makes the date irrelevant unless you are intending on returning back directly to HP.

I have checked and I do not have an email from you with any concerns regarding this matter, so please feel free to reach out and I will rectify your issue :)

Kind regards,

Hollie
Printer Supplies Ltd

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do NOT buy from this company!!!

This company is fraudulent and should be avoided at all costs.
I placed an order on 9th June for a printer cartridge costing £94.52 which was delivered, with no original packaging. Courier tracking details were provided when the item was dispatched. The cartridge appeared out of date but worked when installed.
Based on that I placed another order on 22 June for three cartridges costing £256.09. Despite seven follow emails between 27 June and 26 July I did not receive the cartridges or any response from the supplier. I did get a *fraudulent* email on 6 July saying that the cartridges had been dispatched but with no tracking information provided (unlike the prior order).
I have sent a formal complaint letter and will be following up via the Small Claims Court if my refund is not provided in the required timescale. I will also report the company to Trading Standards and Action Fraud.

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

HP 343 Tricolour Cartridge

HP Cartridge arrived. Not in original packaging.
Appears to be from 2011 . (Compared the datestamp to other known good HP products).
Lo and behold it didn't work. Even after much head cleaning. Totally useless, a complete waste of time and money. WILL NOT USE THIS WEBSITE AGAIN.

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Non delivery of product

Non delivery of product, poor communication from company , a company to avoid, advertise competitive prices but fail to deliver on them , ask for reviews before product has been dispatched!

6 de agosto de 2026
Logotipo de Printer Supplies Ltd

Respuesta de Printer Supplies Ltd

Hi Sally,

A little disappointed with this review. You first made contact this morning at 9.45am (14.08.26) to say you had not received your order. I looked into the tracking and it shows that after we had dispatched it and taken it to the parcel shop, it had not been scanned since. As I explained on email it had been dispatched the day after your purchase, however I offered to dispatch a replacement out to you straight away.

You replied to me at 11.07am saying that you would prefer a refund, to which I responded and accepted. You where refunded at 11.45am today (14.08.26) and you acknowledged receipt of the refund with an email to say thank you.

Now, I take on board all reviews, but to state poor communication when the issue was resolved within 3 hours of you first making me aware of it, and then stating we did not dispatch the item when the tracking information that you have, clearly shows that we did is misrepresentation.

Now you have the right to be disappointed the item did not arrive, and that is absolutely fine, but to fabricate a review to try and warn people from dealing with us is really not fair.

For clarity on the matter, here is the link to the tracking information to confirm what I have said:

Courier: Evri
Tracking: H00MTA0112418347

Kind regards,

James
Printer Supplies Ltd

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más