ProCut Global Opiniones 

5
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda de marcos

Escrito por la empresa

ProCut Global is a UK-based manufacturer and supplier of high-quality picture frames and framing products, offering a wide range of styles, sizes and custom solutions. We design and produce modern, sleek, classic and ornate picture frames, along with stepped, swept, frameless clip and multi aperture frames, suitable for a variety of display needs. As a manufacturer, we offer picture frames in all standard A, Imperial and Metric sizes, as well as made to measure picture frames cut to your exact dimensions. Customers can choose from a range of frame styles and colours, with the option to add picture mounts for a clean, professional finish. Every product is precision cut using advanced techniques to ensure accuracy, consistency and durability. In addition to frames, we supply picture mounts in multiple colours, along with perspex and acrylic sheets for picture frames, cut using laser and beam saw technology for clarity and strength. Our range also includes football shirt frames, vinyl record frames and strut backs, making us a complete solution for framing and display products. ProCut Global products are ideal for home décor, offices, galleries, retailers and professional use. With a focus on quality manufacturing, precision cutting and reliable supply, we provide framing solutions designed to protect and enhance artwork, photographs and memorabilia.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

5 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(5)

5 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be warned!I would give zero if i could

Be warned!I would give zero if i could, i made order for standard size frame 4 days ago and asked for any delivery update via email and had no response. I have called- went to gifgaf vm, messaged via whatsapp - no response. I need the frame within 1 week for the bedroom wall artwork as getting ready for the photos to put my place on the market for sale, so this was a terrible mistake to buy from this irresponsible, unreliable and possibly fraudulent company. Update 3/08/26- As my order was not even started on day 4 after purchase I have asked to cancel it and received confirmation it will be cancelled, I have asked when will I receive my refund and of course NO REPLY. Where is my money please? now I have no frame and no money! Update 08/08/26 Yesterday 5 working days passed since I was told my refund was processed, (my bank/card provider processes refunds within 5 days) yet no sign of my money. I emailed Tom asking for refund receipt to see the evidence - this should have been emailed to me at the outset - but I have not received a reply. to my request. I will wait a few more days and if no refund appears I am raising this as chargeback. Update 15/08/26 I finally got a reply to my refund receipt request but instead of what I requested I got a snip of their system screen showing my original purchase transaction and date with status showing as refunded, which appears to have only just been arranged, as at the same time I got the reply email from Tom my bank card transactions only just showed the refund processed on 15/08/26. I replied calling out the misleading and lying about earlier refund, and of course reply was Tom thought the refund was already processed and confirmed he only refunded me today. I would not believe 1 word of this company statements. My recommendation remains AVOID!

31 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ProCut Global

Respuesta de ProCut Global

Dear Sylwia,

We are sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We have checked your order, which was placed on 29th July, and can confirm that it is currently in production. As stated on our website, our standard production lead time for standard-size frames is 2–4 working days before dispatch. At the time of your review, your order was still within this published timeframe.

We sincerely apologise if you did not receive a timely response to your enquiry. We understand how important communication is, especially when you are looking forward to receiving your order, and we are reviewing this to improve our customer service.

Your frame will be dispatched as soon as it has completed our quality checks, and we hope you will be pleased with the quality once it arrives.

Kind regards,
Customer Support ProCut Global

Updated 8/4/2026

Dear Sylwia,

We're sorry to hear that you remain disappointed.

As requested, your order was cancelled before dispatch and your full refund has already been processed. Please note that while refunds are processed by us immediately, it can take several working days for the funds to appear in your account, depending on your bank or payment provider.

If you have not received the refund after your payment provider's processing timeframe, please contact us directly and we will be happy to investigate further.

Kind regards,

Tom

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor company with zero customer service

Had a week to deliver an order made via Amazon they decided to use Evri for delivery there choice a company who have a terrible reputation for missed and lost delivery. Pro cut have been no help whatsoever just keep asking for me to wait for delivery, I am a small business and don't appreciate having to let my customers down because of choices made by pro cut global there customer service is poor and non existent avoid unless you want to be disappointed.

16 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Worth buying

A0 Modern frames were more than amazing. I just loved buying picture frames from ProCut Global. 🥰

20 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality of Picture Mounts

The Quality of Picture Mounts by ProCut Global was Pro. It's been 1 year I am buying framing products from them. Just love the Quality!

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ProCut Global

Respuesta de ProCut Global

Thank you Dan for positive words!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más