Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

2nd time of using Prosocceruk. After using the same provider for 8 seasons, I got fed up with late and incomplete orders at a premium price. Great service and price from Prosocceruk. Always delive... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolute superb company, great communication, products, customer service and all in great time. The turned around my teams kits in no time and delivered a high quality product in a fast time with... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Shirt quality was good but Printing was disappointing. The printing was peeling in the corner of the badge when arrived. On another badge there was some whitening around it suggesting to it hasn’t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

People normally say you can only ever pick two of Good, Cheap and Fast. Well, somehow, Prosocceruk delivers all three. I don't usually write reviews but they've now delivered three orders (with comple... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de fútbol
  2. también en la categoría
  3. Tienda de ropa deportiva

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Pro Soccer Uk we sell football kits, nike, adidas, errea, stanno, puma, prostar, cheap football kits, school football kits, teamwear and team kits.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

301 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(301)

9 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Team work on and off the pitch

ProSoccer were brilliant from start to finish, nothing was too much hassle for them. They communicated with us at all stages (even though they probably got fed up of our constant emails 😂)
We ordered 60+ kits with different sponsors for individual teams, numerous sizes and specific player numbers for each kit. Nicola especially, was brilliant with the order process and ensured we got what we wanted. Nicola also made sure the kits were delivered for a specific date even though our order was quite last minute ! Will definitely be returning for extra kits and Prosoccer will be our kit supplier of choice for next season too ! Glenbuck Juniors FC

20 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you so much for taking time to leave a great review.
We are pleased to hear you are happy with the kits and the service provided.
We will make sure that your review and comments are passed on to Nicola and the team.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scammers have taken money for stock they don’t have

Took payment for items they do not have in stock and have not refunded the money

9 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for your review.
We have now looked into this and can see that the goods you purchased were a non-stocked item that needed to be ordered from our supplier, as stated in our terms and conditions, that you would have agreed to at the time of purchase.
We were advised by our supplier on Friday 06/09/2024, the items you ordered were not available and we emailed you the same day to inform you of this and offer you an alternative.
You replied on Friday 06/09/2024 at 22.21 (10.21pm) that you would like a refund.
As are closed from Friday at 16.30 (4.30pm) until Monday at 9.00am, your email would not have been read and replied to until Monday 09/09/2024, to which we emailed to confirm we would refund you.
It states in our terms and conditions ‘We will refund all monies paid to us by you within 14 days.’
As we agreed to the refund on Monday 09/09/2024, we had up to Monday 23/09/2023 to complete this transaction.
We received an email from you on Tuesday 17/09/2024 and we replied to confirm the refund had been completed, we also confirmed the details of where the refund had been processed to.
Therefore the full refund was processed within the time frame as per our terms and conditions and as quoted in the sale of goods act.
Regards
Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid!

Really disappointed with the product and customer service. Ordered a kit for work team and what was delivered would barely fit an under 10s team! The size guide absolutely is not accurate. Contacted them and very dismissive, said I had correct sizes and should have ordered samples, didn't even respond to my last email. If you have a spare couple of hundred pounds to lose, then this is the company for you!

21 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

We are sorry to hear that you were disappointed with our customer service.
After you contacted us about the kits, we notified our supplier and they requested you return the kits to us, in order for us to check the sizes against their size chart, as they confirmed they had not had any problems with the sizes of these kits.
An email was sent to you explaining this and requesting the kits be returned for examination.
We then sent another email to you on 31st August 2024, as we were still waiting for the kits to be returned or an acknowledgement to our emails.
If you return the kits we can take this matter up with our supplier, if there is a problem with the sizes.
Regards
Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered 15 football shirts

Ordered 15 football shirts, asked after placing my order when to expect the items and was told by 22nd August latest. Come 22nd August no kit but an email stating that I needed to confirm I was ok with no return policy and no cancellations accepted from a forwarded email where they had clearly changed the date of the email stating it was sent on 5th August.
Totally unacceptable customer service, if they had forgotten to send the email hold your hands up and admit a mistake, don’t lie. All other communication all in 1 email trail apart from that supposed email.
Subsequently order cancelled by myself. Useless company, won’t use again unfortunately.
If I were you reading this review I’d ignore their defensive responses to bad reviews, although not everyone responds in an appropriate manner, this company have not acted like a reputable business.

22 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

We are sorry to hear you were not happy with the service we provided.
Although it is in the terms and conditions that you would have agreed to at the time of ordering, we needed you to confirm that you understood that the goods were a special order and non-refundable.
Our sales team sent an email on 5th August 2024, requesting you to confirm your order before we could order your goods from our supplier.
We can assure you that, even if it was possible to change a date on an email, this is something we would never do.
However, we have looked into this matter further and have been informed there isn't a way to change a send date. When using sendmail (the protocol which sends electronic mail between servers), you can add a date as part of your custom header, but the actual date stamp is embedded by the server, not the sender, making is impossible for us to change the send date.
If you had replied to our email sent on 5th August 2024, your goods would have been ordered and sent to you.
Regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish. A large order executed with fantastic service and skill. thank you.

3 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for taking the time to leave such a great review Neil.
We are pleased to hear you were happy with the service and your feedback will be passed on to our team.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The quality of the kits

The quality of the kits, training jackets and printing is incredible! Everything we asked for was done perfectly. I would and will use this company again for any new kits etc we have in future. We decided to go with the kappa branded kits and they look amazing. Customer service from the sales team was class always responded to emails and delivered sooner than we expected.

10 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Hi James, thank you for taking time to leave a review, it is always appreciated. We are pleased to hear that you are happy with the quality of the kits, training jackets and the printing.
We will pass your comments on to our sales team and printing team.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick, efficient & excellent quality.

My team required a personalised kit at very short notice and all of the other kit suppliers we enquired with quoted that it would take 6+ weeks for an order to be printed and arrive. Prosocceruk however were happy to provide us with a fully printed kit within only 2-3 weeks notice and the kit even arrived a day early. Nicola was incredibly helpful at all times and the communication was excellent, quickly answering any queries we had. We were even sent a mock-up of the design before it was printed. The kit is excellent quality and printed exactly as expected. Thank you very much for your excellent service.

11 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for leaving a great review. Glad we were able to help to get you kit out to you at short notice and you were pleased with the results. We will make sure we pass on your comments to Nicola and the team.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top class service from start to finish…

Top class service from start to finish starting with my first discussion with Nicola explaining what we required and by when to the delivery the following week. Cannot recommend enough!

12 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for taking the time to leave a great review. It is always appreciated. We will pass your comments on to Nicola and the team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Incredibly disappointed poor service- never again

Incredibly disappointed. Ordered skin top and dry cos in November. Said online would be two to 3 weeks. Oh we are still waiting for them. I have chased and chased and chased,dont always get a reply. Have been told loads of times over last few months supplier says in transit and it still doesn't appear. Whilst I accept they say they get from errea I am still prosoccers customer. I have asked for a refund but they won't give. The items now are useless due to needing them pre Christmas. I'm very disappointed. They take money quickly but providing an item and service id non existent. If I could give a Ind star I would

Updated 26 march 2024. Yes It was delivered but not until 20 march some four months after the order. You failed to take responsibility or.log a complaint as I requested.

10 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

We can only apologise once again for the delay in getting your order for the base layer and socks to you. We do understand that this delay was disappointing but, as we stated in our emails, we did actively chase our supplier and could only pass on the information to you, as we received it from Errea and unfortunately our supplier did take longer than anticipated to deliver the goods to us.
You placed your order via our website on 24th November 2023. At the time our website clearly stated on the home page banner and also in our terms and conditions that orders placed on or after 20th November 2023, would not be delivered until after the new year, we also, clearly displayed our closing dates for the the festive period. Therefore, letting our customers aware that if they placed an other on or after 20th November 2023, the items would not be delivered pre Christmas.
Our records show that your order been delivered to you and again please accept our apologies for any upset the delay may have caused.
Regards
Customer Service Department

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Everything from start to finish was perfect…

Everything from start to finish was efficient and helpful, I worked with Nicola from the sales team and she couldn’t be more helpful. The shipping was fast, the product is a great quality and our players and their parents love the jackets. The process of getting club logos and sponsors on the jackets was seamless, and I was supported throughout. Couldn’t be happier, would recommend and will definitely be using as a supplier of team wear again in the future. Thank you!

9 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Many thanks for taking the time to leave us a great review. We are pleased to hear that your players and parents are happy with jackets and your experience with us went well.
We will pass your comments on to Nicola.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality

Great quality, very helpful and reasonable prices.

25 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for taking time to leave a review. We are pleased to hear you are happy with your purchase.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent price, good quality product and fast delivery.

Really good price for the rain jackets we purchased and both the club badge on the front and club name on the back look excellent. Fast delivery, with the jackets arriving less than a week after ordering.

22 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for leaving a great review. So pleased you had such a positive experience shopping with us. Will make sure the rest of the team read know how pleased you are.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AVOID AVOID

JUST A QUICK UPDATE - :)

Phone call from Bank - ProSoccerUK failed to provide ANY evidence that when your claim was submitted they had already delivered the items.

Claim is now settled and I received a full refund!

SO this means your statement of 'We successfully defended this by showing proof, that the reason you gave for the charge back had been fabricated by yourself and this was backed up by the emails we had sent and the emails we had received from you'

WAS ACTUALLY A LIE and to make the accusation that i fabricated it calling me a liar! Shame on you!

Hopefully people will AVOID. DO NOT LET THERE RATING FOOL YOU! LOOK HOW THE NEGATIVE REVIEWS MOST STATE THE SAME!

21 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order of football kit

The experience of working with Prosoccer to purchase a football for our school team was outstanding. Following on from an initial phone conversation, an email was sent with all the information they required.
I was over the moon to then receive the parcel on the following Tuesday, 4 working days plus a weekend. The children were so proud to be able to wear their kit for the county finals. Thank you once again for an excellent service.
Yvonne Buxton
Le Cateau C P School
North Yorkshire.

29 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you Yvonne for taking the time to leave us a great review. We are happy to hear that the children was pleased with the kit. Your review will be passed to our sales team.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding customer service

Outstanding customer service
Great priced kits would definitely recommend
Thank you so much

2 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you Jemma for taking time to leave us a great review. It is always appreciated. Pleased to hear you are happy with the service and your kits.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

quick and easy to order and always very helpful

quick and easy to order and always very helpful when chasing up the order. would be nice to maybe see at what stage the order is at but I know its dependant on suppliers. order several kits not for different ages. always good quality.

27 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you Danny for taking the time to leave a review. We are pleased to hear you are happy with the service and kits. As you have said we are reliant on the suppliers keeping us updated and we will always try to pass any information they give us on to our customers.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

New kit

They was very helpful and the kits great would highly recommend

13 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for taking the time to leave a review. It is always appreciated. Happy we were able to help.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kit has been received

Kit has been received, absolutely over the moon, the quality is supreme. Can’t wait to give it to the girls.

12 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you Josh. We appreciate the time you took to leave us a review. Pleased to hear you are happy with the quality of the kits.
Kind regards
Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

U10 Kit Purchase

Great communication from the team. Very responsive and a pleasure to deal with.

1 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you leaving us a great review, it is appreciated. Always good to hear we have been able to assist you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have recently purchased a new kit and…

I have recently purchased a new kit and the customer service was first class with keeping me informed of the situation regarding printing and delivery.

31 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Prosocceruk

Respuesta de Prosocceruk

Thank you for your great review Claire, we really do appreciate it.
Kind regards
Customer Service

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más