RAW2K Opiniones 

1790
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They were very patient and helpful in their communication as we discussed the possibility of Raw2K buying my car. In the end we did not proceed with the sale, but I wanted to write a review as my expe... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

to my point of vue ,the way to acces the platform to bid make it easy to every one ,Iam pleased. Only if possible the time given to pay for biden winner is a bit short in the way that if you mak... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I Bought a car and some main damages hasn't been stated on the adverts and false information given they said car starts and drives it's False my car starts But Doesn't drive becouse lower wis... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliantly run auction business. I’ve bought several cars from RAW2K and the whole process has always been smooth and straightforward. Staff are helpful, communication is excellent and everything is... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Subasta de autos
  2. también en la categoría
  3. Concesionario Salvage
  4. Servicios de subasta online

Escrito por la empresa

RAW2K is the UK's premier online car auction website for the trade and public. We have 1000's of used, salvage and seized vehicles for sale in our daily and weekly online auctions. Browse through our online stock of vehicles including cars, vans, motorcycles and scooters for sale. All you need to do is register or login to start bidding on one of our vehicle auctions today!


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 98% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(1790)

299 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

After winning lot no 325824 I paid raw…

After winning lot no 325824 I paid raw straight away as always. Only to be told the car was on hold from gbe recovery, 4 days later it was finally able to be sold to me. The lad did say the storage charges wouldn’t be applied. Upon arranging a time to collect my driver gets there and was made to wait around for nearly 2 hours. And to finally take the piss,gbe recovery said I have to pay a loading fee. Even though it was clearly stated in the auction terms that the fee was included in the final invoice. Raised this with raw. They say to contact gbe. But I’m not buying from gbe I’m buying from raw. Raw don’t want to do anything about it. So just beware if bidding on items from Birmingham gbe as you will have extra charges. 🤬. Now having to wait 31 days so I can have a face to face meeting about the loading fee. After raw gave my refund to there clients instead of me. Somehow the emails was “confusing” so they are still refusing to pay me. I will be posting all the emails from both sides in order. To show what sort of crap I have had to deal with over £40

24 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry that you have experienced this. At RAW2K we do what we can to ensure our customers have all the assistance possible. We will look into this on your behalf.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a vehicle from Raw2k auction…

Bought a vehicle from Raw2k auction from a client: GBE recovery in Birmingham and a total joke of a company as they pulled out of the deal on 2 occasions!!! Purchased from Raw2k auction many times and never had any other issues. I had to consult my bank to get a refund on the second occasion, as my emails were ignored and no email was received on 17/03/26!! I had sent several emails but had no response!!

5 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry that you experienced this. GBE is an independent agent auctioning on our platform. Vehicles can be pulled from auction at any moment at the request of the client. You had been provided the opportunity to see if you wished to receive the vehicle prior to its' second auction, due to you to winning 1st time, as a gesture of good will. This was disregarded. You had been responded to via email ref a refund for the second auction on the 17/3/26, explaining it would take up to 48 hrs to be received back. You were not ignored.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good easy service

Good easy service, good communication will definitely buy from again

4 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you very much for your review! At RAW2K we do our up most to ensure good communication and assistance where possible!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Working a full time job makes collection difficult

Shut on weekends and short hours on weekdays bikes left outside so it’s rusty but customer service do reply reasonably quick so I could arrange a third party collection

4 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you for your review. With regards to the weekend, we are closed for collections. Weekdays we are open Monday - Thursday: 0800 hrs - 1630 hrs and Friday 0800 hrs - 1530 hrs. You can always email us at admin@raw2k.com for any further assistance, we are always here to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer services was terrible at…

Customer services was terrible at Northampton branch staff was very room and also tried to intimidating me I felt aslo kept repeating them self saying try do not car they do not work for raw2k

3 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry that you have experienced this. Could you please email Admin@Raw2k.com so we can look into this matter for you with context to what has happened.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought a car labelled as runs and…

I bought a car labelled as runs and drives. Got it and it does neither

3 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry that you experienced this. Please note that you have a right to inspect a vehicle at time of collection and if not as it states online, able to refuse for a full refund. Having checked the auction site, we can see that it is listed as start but doesn't drive. If you would like to discuss you are always welcome to email Admin@Raw2k.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very professional

Simple processing, transparent and always so helpful.
Thanks as always.

10 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you very much for your review! At RAW2K we like to make it simple and do our up most to be helpful!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

First time at Shildon site staff…

First time at Shildon site staff friendly and collection went to plan.
The only thing wrong with alot of the better vehicles is the damage done by the forklifts they use
The forks aren't long enough and they lift them from the side and if you have a heavy vehicle they just press the floor up
This Merc ml was nearly perfect all round but underneath massive damage floor creased and pressed up

9 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Welcome to RAW2K! Firstly apologises the experience was not the best. We always aim to ensure our customers have a great experience! Please note that you can always email us at Admin@Raw2k.com for any assistance and we will do our up most to assist where possible. We will highlight this and see what can be done! Many thanks,
RAW2K

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Upon collecting the vehicle

Upon collecting the vehicle, I identified a fault with the clutch system. The clutch pedal travel felt inconsistent and the gears were difficult to engage, suggesting a potential clutch wear or hydraulic issue. As the vehicle had not been driven extensively prior to collection, this issue only became apparent during initial inspection and operation. I am currently arranging a mechanical assessment to confirm the exact cause and required repair.

9 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry that you experienced this, during any inspection at time of collection individuals as you rightfully did, can inspect vehicles and highlight to staff or our office. As you are aware, our staff are not mechanics and you do have the right to refuse the vehicle at point of collection for a full refund if it did not meet the specifications it states online. If you wish to discuss, you are always able to email us at Admin@Raw2k.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always brilliant to do business with…

Always brilliant to do business with smooth, easy and reliable

6 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you for your review! As always at RAW2K we do our upmost to work with our customers and bidders to ensure a smooth, easy process!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Shit auctions with shit rules

27 de febrero de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Having reviewed your account, we can see that you had failed to pay for vehicles that you had bid on and as a result suspended. If you wish to discuss then you are always welcome to email us as Admin@Raw2k.Com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be very cautious before placing bids

In many cases, the cars did not match the descriptions provided in the listings. Important details about the vehicle condition were missing or inaccurate, which can be very misleading for buyers.

Another major issue is with the bidding process. Several times when trying to place a bid in the final moments of the auction, the website stopped working or became unresponsive. This makes it extremely frustrating and prevents fair bidding.

If you are considering using this auction platform, make sure you do thorough checks and be very cautious before placing bids.

5 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

We are sorry to hear you have not had a good experience. During any collection of any vehicle, you are allowed to inspect the vehicle, if you identify issues then you can always raise at time of collection. If you could email us at Admin@RAW2K.com, and provide us more context, we can try to assist, rectify or resolve such an issue.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Company driven Insights about the Vehicle

What made your experience great? What is this company doing well? Remember to be honest, helpful, and constructive!

Knowing the insights provided by the company regarding cars, for example wether the car has a rattly noise, EML or other DTC lights on gives me an idea on a vehicle should be desired and to what extent one should go for a specific vehicle, picture uploads of vehicles are very good.
This is where the company is doing a good job.
And it’s lacking when it comes to recovery of the vehicle, where one should soon age the capability of driving the vehicle home instead to get it recovered.

4 de marzo de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you very much for your review! At RAW2K we always aim to be transparent with our customers. We have had discussions before regarding the recovery aspect but we do not believe that it would work within our company with how busy our current sites are including transport. We always work on improving with new ideas as we progress as a company. Many thanks again, RAW2K

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Professional

The communication was good throughout and the guys at the pick up depot were helpful. All as it should be no hassle

26 de noviembre de 2025
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Many thanks for your review! At RAW2K we dedicate ourselves to ensuring a smooth process and working our best help the best we can.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

…First time buyer as described

First time buyer. Car as described
Photos clear. Thanks

18 de febrero de 2026
Logotipo de RAW2K

Respuesta de RAW2K

Thank you for your review! Welcome! And we hope to see you again! As always if you need any help or questions answering just email our admin inbox :)

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más