Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchased the Rosalique 3 in 1 Anti-Redness Miracle Formula SPF50 and it did not work at all! Used for 8 weeks and no change what so ever. Very disappointed for the price of the product. Would not r... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I've purchased Anti-Redness Miracle Formula and I'm sorry to say it's not a miracle. Nothing as shown on videos and pictures on Fb profile or ads. Cream doesn't cover any redness, or at least not as s... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I've been using Rosalique for a fair few years now and have always been happy with it. My husband bought me a tube for Xmas 2025 and I've only just started using it. This tube is nothing like my previ... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rosalique anti-redness doet echt wat het beloofd. Ik kamp al jaren met een couperose op de wangen en neus. Rosalique geeft een mooie niet afdekkende laag die de toon van de huid laat bestaan maar de... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Salud y medicina

Escrito por la empresa

This page does not contain reviews of verified purchases. Please visit our website or any of our exclusive partners to find genuine reviews of all our products and services. Rosalique aims to be the #1 brand for skin sensitivity and erythema (red skin). Our unique bio-scientific formulas are created to be the fastest, safest and most effective solutions for facial redness.


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

425 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 84% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,5

Todas las opiniones

(425)

65 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Great product, I personally would be lost without it.
Customer service are great to deal with, friendly and incredibly helpful.
No complaints and would recommend then

17 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

I like Rosalique

I like Rosalique. The anti redness skincare not only covers any redness it also acts as a sunscreen. It spreads easily and a little goes a long way.

17 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Thank you so much for sharing. It's great to know that the anti-redness formula is working well for you—not only helping to reduce redness but also offering sun protection and easy application.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Primer

Love this product! It’s a little miracle formula for removing redness and shine. I use it as a primer under foundation or on holiday just on its own. I love the fact it has SPF 50 too and it lasts for ages. Easy to order and quick delivery.

16 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

It’s great to know it’s become a go-to both under foundation and on its own—especially with the bonus of SPF 50 protection!

We're also glad to hear your ordering experience was smooth and delivery was quick.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not recommended

I read reviews of Rosalique miracle 3in1 antiredness formula and decided to try it. Unfortunatelly the product is very poor ,thick cream and it looks like skin had been rubbed with tinted flour! It does not cover redness and i am very dissapointed. I will not be buying this again

9 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi anonymous, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information when requesting via Trustpilot. We have however sadly lately been targeted quite badly by cyberbullies leaving fake reviews on this platform, which we do not use for review collecting (when people place genuine purchases).
However, if you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Seriously disappointing

Seriously disappointing - fell for the marketing! Very thick and heavy so not great for rosacea skin. It just covers like any ordinary BB cream.

14 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi there,
thank you for providing information. We can see you have purchased the cream via an Irish stockist, is that correct? Our 3 in 1 cream should in fact not be thick and heavy, so maybe there's something wrong with the particular product you have purchased. It should instead be smooth & silky, and unlike a traditional BB cream, Rosalique also provides 5 soothing actives to soothe redness whilst having an amazing SPF50 protecting long term.
Hope this helps! Many thanks, Team Rosalique

Valorada con 2 estrellas sobre 5

No longer the same

I got my first tube in 2022 and it was amazing. Nothing even came close. When I repurchased, it was super thick and impossible to apply. I gave feedback and received a new one. The replacement was a better consistency but it doesn't resolve my red issues like the first one. Such a shame.

12 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi there, thank you for providing your contact details. Sadly, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information regarding a potential order you may have placed with us when requesting this via Trustpilot. Our Rosalique is meant to be smooth & silky, so if you have received one that is thick, it sounds like you maybe didn't receive the correct product, or maybe received one from a non-verified seller?
We also have sadly been targeted quite badly by cyberbullies over the last months. If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rosacea product with false promises

I had high expectations of this product after reading many positive reviews on their website and on social media… however, it didn’t live up to the hype. It just doesn’t work for concealing redness caused by my rosacea and it doesn’t work for fair skin tones. The product made my skin look like I had applied fake tan, it was thick, patchy, uneven coverage and dark pigment around my facial features. Sad as I was hoping this would be a reliable product that it promised for rosacea sufferers.

22 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Anna, thank you for providing your contact details. Sadly, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information regarding a potential order you may have placed with us when requesting this via Trustpilot.
We have however sadly lately been targeted quite badly by cyberbullies over the last months. If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Reply to Rosalique hi team I’m not going into protracted replies here just to say I have never purchased on line over the YEARS I have only purchased from reputable chemists and on Aer Lingus flighs

Myself and my daughter both uses this product and loved it. Then they changed the formula, it gritty and terrible to apply. Never buy it again. We are so disappointed as we used it every day😡

28 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Margaret, thank you for providing your contact details. Sadly, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information regarding a potential order you may have placed with us when requesting this via Trustpilot. Our Rosalique is meant to be smooth & silky, so if you have received one that is gritty, it sounds like you maybe didn't receive the correct product, or maybe received one from a non-verified seller?
We also have sadly been targeted quite badly by cyberbullies over the last months. If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Hi Margaret, thank you for providing more information on our reply. We do not sell on Aer Lingus, so maybe it was purchased with a chemist? If so, make sure to have it returned because, as said, Rosalique should as always be silky & smooth, not gritty. Although we have not made any major changes to the formula since we launched it 7 years ago, we did have a production error last year which caused issues, but we have helped and replaced all those purchases where we could. With the formula being so incredibly difficult to make, sometimes these hings can happen, but we always try our best to keep our customers happy. Hope this helps! Many thanks, Team Rosalique

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Recommended this by a few people but…

Recommended this by a few people but didn’t like it at all. Given it 2 stars as I have continued to use as it’s ok as a spare. Found it doesn’t go very far, if you use too much your face looks greeny brown and dirty. It doesn’t stay on at all. The coverage is ok but like I say it gives you a funny tinge. My face gets very red when hot or stressed and with this on the redness came through quickly. Don’t get the hype, over priced! I’ll stick with my IT cosmetics CC cream, that’s amazing for redness and stays put!

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Sarah, thank you for the feedback, and I am sorry to hear you didn't love our Rosalique like so many others. Our 3 in 1 Miracle Formula SPF50 is slightly different from a 'normal' CC cream, with its 5 very active ingredients to soothe redness over time, plus the 5* SPF50, so maybe the experience is slightly different? Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing

I was very excited to try this product and now I'm glad I only bought a sample and didn't spend £30 for a whole bottle.
The product is thick and sticky, very difficult to apply. It left my face with a weird brown/green colour, it looked like my face was dirty.
Also it stained my fingers green and after washing them multiple times for 2 days, they are still green.
Definitely not for me and wouldn't recommend.

12/06/25 Writing this after reading Rosalique's customer service reply that I am a cyberbully. Well, I'm not. I am just a normal person not satisfied with a product that I was very excited to try. I have deleted my order details so I can't provide them anymore.
I have also noticed that lately Rosalique is receiving many bad reviews, very similar to mine, so we can't be all cyberbullies and liars, there must be something wrong with the product.

18/06 This will be my last reply.
No, I'm not a cyberbully, I am a real person.
Yes, the product I received was genuine as I ordered it directly from Rosalique website.
No, I didn't like at all.
No thank you but I don't need help from Rosalique's customer service, as I don't want anything to do with this product ever again.
Best regards.

3 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Luana, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information when requesting via Trustpilot. We have however sadly lately been targeted quite badly by cyberbullies over the last months.
If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Hi there, thank you for the additional information. As Rosalique 3 in 1 is smooth & silky, we are very concerned that you may have not received the correct product. We have indeed seen that the platform Trustpilot contains many 'fake reviews' and therefore are forced to flag many of them. Sadly Trustpilot - unless you pay for their service - is not always willing to help with these fake reviews. As we mentioned, if you have purchased from our website and/or our verified sellers, we'd love to help you further as, again, Rosalique is not to be thick and sticky, which is why you can see the many positive reviews on all the official platforms where our product is sold. Our small customer service team is very happy to assist you further via our normal communication channels. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waiting for my order

I am still waiting to receive my sample what have ordered 13th of April. I have wrote an email no reply so I have contacted customer service and the lady told me that they been waiting for new stock to come and I would receive my sample this week , nothing so far. I have paid and received no confirmation email of the order and customer service confirmed all my details on the phone but I have received email offers to order more products. Still no products
Very disappointing and where is my product, very bad customer service will not order again and would like my money back .

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Erika, thank you for your review. Sadly, we did not receive more information regarding your order when requesting via Trustpilot, so it's a little tricky to respond to the contents of your feedback. As a small company we do sometimes end up being out of stock, as much as we hate it ourselves as well - we hate disappointing our customers. Our small team of lovely customer service ladies try and respond with 48 hours during work days (9-5pm). And we do process refunds where possible and of course justified. Please do get in touch if there's still anything we can help with. Mnay thanks, team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A total scam of a product

I ordered two samples, and I’m so glad they do samples because this is one of the worst products I have ever put on my face.
It doesn’t match your skin, it’s just green moisturiser with tiny little balls of makeup in it which absolutely won’t match you. It’s so dark.
I looked hideous, like I’d rolled around in dirt. It’s like the worst, cheapest, fake tan ever. Not to mention it being very difficult to remove.
Never again!

30 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never received my order

Never received my order, nothing after order confirmation other than a barrage of promotional communications. No order. Will never use this company again. Disappointed.

26 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Charlie, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information when requesting via Trustpilot. We have however sadly lately been targeted quite badly by cyberbullies for a while.
If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik had een tube van deze crème gekocht

Ik had een tube van deze crème gekocht, maar na een aantal dagen gebruik springt de achterkant van de tube open omdat de crème een structuur van klei heeft en het dus niet door het ieniemienie gaatje van de tube past. Uitgedroogde pasta was het! Doordat het zo’n structuur heeft, is het niet smeerbaar en blijft er ook een groene waas op je gezicht.
Ik heb rosalique netjes gemaild, met de foto’s van mijn open gesprongen tube. Maar wat een slechte service.Ik kreeg een mail terug dat ze het ‘vervelend’ vonden en dat het een productiefout is. Ze konden verder niks doen, ik moest maar terug naar de winkel waar ik het had gekocht.
Rosalique, als het een productiefout is, zoals jullie beweren, moeten jullie het probleem ook oplossen en niet op de klanten afschuiven.
Ik ben wel terug gegaan naar de winkel waar ik het heb gekocht en de mails laten zien. De eigenaar had dit zelf ook nog nooit meegemaakt, was stom verbaasd en zei ook dat dit niet zo hoort. Gelukkig was de eigenaar van de winkel wel service gericht en heeft mij een nieuwe tube meegegeven. Nu maar afwachten of deze tube wel oke is.

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Margreet, wat ontzettend vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Zoals ook al eerder aan jou aangegeven, lossen we de problemen heel graag op. Alleen in jouw geval heb je het gekocht bij een extern verkooppunt van Rosalique waar wij andere retourafspraken mee hebben en dit bij het verkooppunt zelf geregeld dient te worden. Het verbaast mij ook dat de eigenaar hier zelf ook zo van onder de indruk was, dit hebben we nog nooit eerder gehoord. Fijn dat hij je een nieuwe tube heeft meegegeven, precies zoals hij hoort te doen. Veel plezier ervan!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Geen 'one color fits most' product

Heel jammer, maar het product voldoet helemaal niet aan de verwachtingen. Ik heb een volledig jaar gewacht tot de testertjes weer te koop waren, en ben blij dat ik dat heb gedaan ipv een volle tube te kopen.
Over de levering niks op aan te merken: dat ging vlot.
Het product is heel dik en moeilijk smeerbaar. Toen ik het af mijn wang haalde, werd mijn huid roder en er doken meer rosacea bultjes op. Het lijkt dus niet geschikt voor mijn huid. Maar mijn grootste probleem is de kleur. Eigenlijk had ik moeten weten dat, als er zo veel verschillende tinten foundation en ondertonen bestaan, er niet zoiets bestaat als 1 kleur die voor iedereen werkt. Ik heb een heel lichte huid met koele ondertonen en het product oogt modderbruin op mij. Ik vermoed dat je dus best medium huid hebt en eerder neutrale of warme ondertonen om dit product te kunnen gebruiken. Ik vind het bijzonder jammer, want het idee is veelbelovend. Misschien kan rosalique in de toekomst meerdere tinten maken, zodat meer mensen er baat bij hebben?

10 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi! Het klinkt inderdaad alsof je een allergische reactie hebt gekregen op de sample. Wat vervelend! Rosalique is heel mild en veilig voor de meest gevoelige huidtypes maar een allergische reactie kunnen we helaas nooit uitsluiten. Volgende keer zou ik je willen adviseren om even een patch test doen zodat je een allergische reactie kunt uitsluiten.

Rosalique is geformuleerd om voor zo veel mogelijk huidtinten geschikt te zijn - onze klanten hebben doorgaans een lichte tot olijfkleurige huid en Rosalique werkt meestal beter bij mensen met een gele/zandkleurige ondertoon dan mensen met een roze/koele ondertoon. Als je aan één van de uiteinden van het spectrum zit, kan het inderdaad zijn dat Rosalique niet helemaal matcht bij je huid. Er zijn wel dingen die je kunt doen als je het gevoel hebt dat Rosalique wat te donker uitvalt. Sommige klanten mengen Rosalique met hun dagcrème of je kunt Rosalique ook mengen met een lichtere foundation of concealer, of Rosalique als roodheidscorrigerende concealer (alleen op de rode plekjes) gebruiken - dan heb je echt maar een heel klein beetje nodig en valt de kleur ook lichter uit. Of als primer onder andere make-up.

In bijna alle gevallen kunnen mensen Rosalique dan toch nog goed gebruiken gezien de multifunctionele werking van het product.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely Disappointed

I was so excited to try my Rosalique samples to see how they would work on the redness on my face. I honestly think my face looks better red than what I just put on my face. The best way to describe this product is like smearing the darkest fake tan across my face, except it washed off straight away. It also turned my fingers green when I used it. I washed my hands twice and they are still green. I had a large brown streak on my neck also when I tried to blend it. Awful experience. So glad I did not pay full price for this crap

18 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rosalique

Respuesta de Rosalique

Hi Danielle, we cannot find your order details anywhere, nor did we receive any additional information when requesting via Trustpilot. We have however sadly lately been targeted quite badly by cyberbullies over the last months.
If you have indeed purchased from us or any of our official partners, please get in touch so we can find a suitable solution. We have a great customer service team, and our little team always tries to get back to everyone within 48 hours. Many thanks! Team Rosalique

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

I like the product. I haven't needed to purchase a new tube for a while so possibly I'm still using the old formula as there seems to be some bad feedback about consistency now. However, the reason I'm bothering to leave a review at all is because I'm so impressed with their customer service! I purchased a tube which, after a few squeezes, came unsealed. I Googled for customer services and was pleased to find a phone number in addition to the usual 'write to us'. The last I spoke to was lovely. No quibbling, I was sent a replacement immediately. The while thing was so quick and easy and personal. Something which seems hard to come by these days. So, I hope I do like the new formula, as I definitely like the company!

16 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointed

Disappointed! I'd watched all the Instagram reviews and thought this would be a great alternative to the Dr Jart I usually use, so was delighted when I was able to get 2 sample sachets.
However, I wasn't impressed at all. Others have mentioned a change in formula which must be the case here, as the Instagram videos showing a smooth texture and easy to rub in was not my experience at all.
The formula was thick, hard to spread and felt grainy as though it had a few grains of sand in it. The product felt heavy and left a dark tone on my face. My finger went a dark greenish/grey having applied it and was difficult to remove.
I couldn't recommend this and am just grateful that I was able to get a sample (albeit for £3) but am glad I didn't buy this for full price.

15 de abril de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más