Rosies World 

Gracias por visitar Trustpilot. Lamentablemente, no se pueden publicar más opiniones en esta página, porque el sitio web de la empresa ya no existe. Si tienes alguna pregunta, contáctanos.

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Placed an order on 12/06/25, it's now 22/07/25 & no goods have been received! No answer to emails or FB Messenger. Avoid this "company" at all costs! Wish I'd checked here before ordering 😕

Valorada con 1 estrellas sobre 5

ordered 2 certificates over 2 weeks ago - took money quickly - yet nothing - no phone number to call - 2 different addresses - dont reply to emails - what can I do?? ordered from rosies sales but the... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

⚠️🛑 PLEASE READ 🛑⚠️ Order placed with rosiesworld over 15 weeks ago. Initial follow up messages / emails were filled with broken promises. Most recent messages have been completely ignored. Comments... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID!!! I ordered through Instagram in July and didn’t hear anything from the business (not even confirmation) so I chased my order during august. The lady running the business had been poorly which... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de mobiliario infantil
  2. también en la categoría
  3. Juguetería
  4. Tienda de juguetes para niños
  5. Tienda de muebles

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Personalised Children's Furniture, luxury children's toys, vintage pedal cars, wooden kitchens, Wicker Prams, children's furniture and...


Información de contacto

Todas las opiniones

(40)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Won’t order again unfortunately!

Won’t order again!!
We ordered a toy chest for my son from here back in 2016 and it was so lovely, came within 6 weeks, was fully assembled already and great condition. We love it still and loved that it came from a small family business.
In December 2019 we ordered our second sons toy box. Thought it was a shame they don’t come assembled now and for the same price but not the end of the world. The website said the ordered wouldn’t go
Through until January 6th after xmas hols and would then take 6-8 weeks. Thought this was all fine. 6 weeks after hadn’t heard anything at all so just emailed to check my order had gone through, was told all is fine and will be emailed when ready.
Anyway In short I was emailing every month until this week June. 25 weeks from
Ordering!! I had been given so many excuses, illness, family having new jobs, home schooling, covid the list goes on. Just to confirm it was already late before the virus/lockdown etc so don’t feel that can be used as an excuse in my case.
I understand it must be difficult running a small family business but constantly advertising for new orders saying they will take 8-12 weeks when mine still hadn’t arrived was frustrating. I asked for a full refund and in fairness was given it straight away which I appreciated.
Absolutely gutted as the products are lovely and wanted my boys to have matching ones but considering it had been 25 weeks
And obviously hadn’t been made, taking new orders all the time I’m not happy to
Support a business that operates this way!
It’s very worrying that you can’t write a review on Facebook or the website either. Comments seem to be removed from
Facebook too. Obviously gets lots of negative feedback. I hope In the future they can get some more staff or scale down on orders and make it a nice family business that cares for customers again!
Wish them all well and best of luck.

8 de junio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Rosies World

Respuesta de Rosies World

Hi Kim,

We are sorry to hear of your disappointment, I can see that you were refunded for your order. Unfortunately our suppliers were greatly impacted prior to any U.K. lockdown. Thankfully issues have been resolved and looking at your order I can see you were refunded. Apologies that we could not fulfil your order on this occasion. We wish you well too.
Team Rosie’s World x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Will not be ordering from here again!!

Will not be ordering from here again. Ordered in November for a toy box and cushion top to be delivered in April. Received the toy box on time and was missing cushion top. I emailed enquiring about my incomplete order only to be told various different dates it would be sent. 2 months later still no cushion top and messages are being ignored. Terrible customer service. Once they have your money not interested in helping what so ever!

21 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Rosies World

Respuesta de Rosies World

Hi Billie,

We are so to hear of your disappointment. I can see that looking at your order your advised it was need by the 3rd of April. The Chest was sent in time. The cushion was purchased separately and sent on the 21st May.
We hope that you like your purchase.
Team Rosie’s World

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not even worth a star

Not even worth a star! This is by far THE worst company I have ever ordered from! Ordered on the 1st if July and received the toy box early December. Arrived damaged, emailed and was told it wasn’t their fault and it wasn’t damaged when they sent it out lol the letters were damaged, the back but was badly damaged so eventually they agreed to send me out another part and that part was even worse, it’s not packaged properly, they ignore messages and then pretend they didn’t know it was damaged n try and play stupid. I have sought legal advice now as I still haven’t received my replacement part and all they do is give excuse after excuse when they do finally get back to you.

31 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wouldn’t touch them again

Wouldn’t touch them again. Ever.

I’ve made 2 orders with this company and recommended them to my sister.

The first order was slow and they don’t respond to emails so you have no idea what’s happening and if it’s ever going to turn up. The chest eventually arrived in time for Christmas, and it’s a nice box to look at, structurally not fantastic and I’d paid for their assembly service so not down to my flatpack skills!

I recommended the toy box to my sister as they are pretty and just put it down to bad experience and a one off. Her in laws ordered a chest for the following Christmas and on Christmas Eve they informed them it wouldn’t be coming for Christmas as they had taken on too many orders. This was after numerous emails promising them it would be on time. They then promised a personalised chair free of charge, this still hasn’t rocked up over a year later. If it’s ever mentioned it’s ignored.

Foolishly I ordered for a second time, as I wanted my newborn son to have a matching toy box for our living room. We ordered on the Black Friday deal and it was perfectly clear they wouldn’t be processed until the first Monday in January. Fine. Checked website turn around time is 6-8 weeks, fine again. 8 weeks past and I sent my first Facebook messaging asking when it was arriving, conveniently their turnaround times were updated on Facebook and their website, No response, so posted on a comment asking, they then got very heavy with question marks and explanation marks ?????!!!!!! And apparently their Facebook messenger hadn’t come through correctly and to email them, I did this and got told it would be delivered by 20th March at the latest, didn’t arrive on the 20th, I emailed them again, apparently the woman is poorly (with tonsillitis not cocos-19), so it’s running late, I ask them to change address on the order as the property is now empty as it’s been so long for the order to arrive and they haven’t acknowledged this email and it’s been over a week with a second one inbetween. I’d actually understand if they stopped working due to the current pandemic but it’s still business as usual according to their Facebook page.

The dodgiest part of this company is they have disabled their Facebook reviews and if you write anything remotely negative in the comments they delete them so no one sees anything negative, this is the only place to get honest reviews. Honestly don’t touch them, there are plenty of companies who make just as good boxes and actually respond and keep customers up to date.

28 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Use with caution: I have made 2 orders with this company and service is not great

I have made 2 orders with this company, and honestly I feel my experience could have been much better customer service wise, and I would be very conflicted about ordering in the future (I am very put off due to the length of time to receive the expensive items and general responses, but the products are nice which is why I would be conflicted).

First order was a toy box and book sling. I was ordering for my LG's birthday, which was 3 months in advance, well outside the 6-8 week timeframe they advertise on their website. They were very responsive before I ordered, answering questions, discussing fabric options etc. They expect payment in full upon ordering which I did. Subsequently I heard absolutely nothing. The 6-8 week turnaround passed and I started getting in contact. Responses were very limited, and from those I did get, some seemed quite rude. I was given the reason of family illness for the delay. We eventually did receive the order approximately 5.5 months after ordering, and way after my LGs birthday.

I made a second order when they were selling off an item that had been made but didn't seem to have a home. Given it had already been made, I saw no reason why it could not have been dispatched immediately, but I did accept it was being advertised among their Christmas offers, which stated delivery in time for Christmas. I assumed I would receive it then (which was 2.5 months after ordering and paying in full). I did not receive the item before Christmas and I sent a message asking about the status of my order. I did receive a message saying they would look into it on Monday (following week) and let me know what had happened. A week passed and I heard nothing, so I messaged again. Another week passed and I heard nothing, so I messaged again. Another week passed and I reported it to my credit card company to seek a refund. I decided to message for the last time, adding I had requested a refund to be told the item would be dispatched this week and that they had moved house which is where the delay had been caused. I finally received the item (though I will say, that I did not get the option to cancel the order, which I thought would have been appropriate in this instance).

The items I received are very nice, but the customer service and the time you are expected to wait, are very poor. We were given the reasons of family illness, and a house move, as well as running a family business being challenging, as the reasons for the delays. I have a child with disabilities and work full time (as does my husband) so I know first hand how challenging it can be juggling ongoing illness/hospital appointments/hospital stays with working life. I would however, still see it as appropriate to (i) email your customers individually explaining there are unforeseen circumstances that there will be a delay (with an estimated delivery time); (ii) send out made items instead of taking people's hard earned money and leaving things in your workshop for a few months; (iii) respond to people when they message you asking where their items are. I would like to add that all the time I was patiently waiting for my order, and waiting for replies to messages, they were advertising offers, continuing to take orders, and posting pictures of so many happy customers, which did annoy me a bit when I was struggling to get a response.

I will be clear and say the items received are lovely, but they take a long time to come (way beyond the 6-8 weeks advertised), and don't expect quick responses if you message to ask where your items are. If you do order, PayPal sales and goods or credit card would definitely be a must to ensure you are protected in terms of claiming your money back if the wait gets too much.

16 de enero de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

would recommend

So pleased with how my order turned out, I changed my mind after ordering what colours I wanted and it was not a problem so pleased will have one lucky little boy at Christmas! Thank you xx

16 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Rosies World

Respuesta de Rosies World

Thank you, we are glad you love your order.

Team Rosie’s World x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve ordered a few items from Rosie’s…

I’ve ordered a few items from Rosie’s world and all have been amazing. One of the very first items was a dress up station which is now 4 years old and is still going strong. A lovely family run business. X

13 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Rosies World

Respuesta de Rosies World

Thank you for such a lovely review.

Team Rosie’s World x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve bought many items from this family…

I’ve bought many items from this family run business and wow what can I say they r so helpful each time I messaged I got reply’s my grand daughters love they items dressing up chest toy box prams I’ve purchased all these and much more I wud definitely recommend them x even down to using they payments plans I will continue to buy from them for my grandson excellent products I’m extremely happy with everything I have. Bought over the years x

13 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Rosies World

Respuesta de Rosies World

Thank you,

Team Rosie’s World x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AVOID AVOID

In October of last year I ordered a kitchen for my daughter for Christmas.Paid fully for item and was so happy to be organised with her present in such good time .a few weeks passed and no sign of the kitchen being delivered.i emailed them and was told all kitchens were been delivered first week of December,so I believed them .after me contacting them continuously as Christmas was getting closer,only getting few reply’s I was told 100% it was been sent out the following day ! Total lies ,they then sent me a mail and cancelled my order less than a week before Christmas as they couldn’t guarantee delivery in time for me . They had 3 months to get my order ready but waiting till last minute to can cancel .
Absolutely the worst customer service and no respect for their customers.
I was so disappointed as any one would be !
As a way of saying sorry they offered me a personalised chair for my daughter !
Still waiting on this to come too ,9 months later . Every time i mail them it’s just continuous lies ,was told it was ready n be sent out the following day and that was last April. They gave now just started ignoring my messages .
Do not order anything from these horrible people or support this joke of a company.they should be so ashamed of themselves.
I just wish I had read the reviews on them before I had ordered from them .you live and learn 🤣

18 de septiembre de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst company ever

If you have any sense avoid this company. Ongoing issue for nearly 12 months. Waiting on an order to arrive but they keep coming up excuses on the rare chance they actually reply. Now they have stopped replying. Total liars and don't care about their customers after they have your money

4 de septiembre de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not shop with this company.

On 8th march I ordered a toy box and book sling. After the 6/8 week timeframe stated on the website for completion I decided to contact Rosie's world. After many messages back and fourth (mostly me messaging them), many that went ignored, I was advised many things from 6/8 weeks is just an estimated timescale, to they were running behind and to items would be ready asap. 3rd June I messaged again explaining due to lack of communication and items I would need to go through PayPal to get my money back if I had no response. I was told someone would get back to me as they were very busy. 2 weeks later still no contact. Messaged again to be told family sickness (I'm not for 1 minute disbelieving this statement). That was the 21st June. PayPal have now refunded me my money and I would urge anyone looking for anything this company sells to go else where. I was so disappointed to start with, they clearly do not care about there customers.

12 de agosto de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered a toy box from Rosie’s World…

Ordered a toy box from Rosie’s World and asked them if they can do a Arsenal fabric on top, they said they will check and let me know, came back to me and said not a problem as able to source it, had it personalised as well.

Toy box arrived and it was so lovely and made well, the fabric was fantastic, my son loves it.

Would definitely recommend them as they went far and beyond to help in my enquiry.

Well done Rosie’s World

29 de julio de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Happy To Take Your Money Then Not Refund

One of the worst experiences I have had with a small family run business. Ordered a book sling which I put in a discount code not realising the item wasn’t included in this but it was still applied. Got an email the exact same day explaining this. Was asked to pay the difference or I could have a full refund. Requested a full refund nothing was refunded. Sent various emails over the space of a month if it didn’t request a refund it was replied to straight away and all emails with the refund request in was ignored. Over a month later there was still no refund luckily I had paid through PayPal and was protected so ended up having to go through PayPal to resolve the matter and actually get refunded my £60. I would not recommend them to anyone after such a bad encounter. I’m all for supporting these kind of businesses but will always check reviews in future. Have noticed that there is no actual review section on their Facebook page and now I know why. They are happy to take your money but not refund you even when they was the ones to suggest it. Stay Clear!!!

18 de mayo de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AWFUL SERVICE

I ordered a Toy Box on 5th March, we are now on the 5th May with NO TOY BOX still and when asking for a refund there is no response. Awful service and communication. I was told I would receive it within 3 weeks for my Daughters 1st Birthday this didn't happen. Would NEVER ORDER from these again.

5 de mayo de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Children’s toy box

We ordered a personalised toy box from Rosie’s world; they were quick in responding & was delivered on time. Lovely item & we have now ordered a second , no reservations about recommending them at all. Great product, friendly service & will continue to order further items in the future 😊

20 de marzo de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY

DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY.
Ordered a you box, after two weeks of waiting I contacted Rosie’s World TWICE before being told theyd try to send it out sometime the following week.
By the time I had a response I had bought a new one from a professional company as it was a gift that was already late.

I have contacted them five times now for a refund with no reply.
Unfair & unprofessional.

I always like to support indepednat gamilt businesses but have never come across one as incomptnant as this one.

AVIOD AND USE A DIFFERENT COMPANY.

16 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Order placed on 6th July

Order placed on 6th July - full amount deducted from my paypal and aside from an order confirmation I am yet to receive the product (now 6th August) or any emails updating me on status. I have attempted to contact the company twice and am yet to receive a reply. Disappointing service.

6 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst customer service

I ordered a toy box from Rosies world in March 16. In September 17th the fabric off the lid started coming apart. I messgaed Rosies world and sent them pics. They advised they would send fabric glue to put it back together. I chased and chased this but it never came and messages were ignored. As a way of apology they were going to make a new toy box for my daughter. I accepted. I was then told it would be recieved by the end of January at the latest. Now at the end of March and no box recieved. Have chased and I get fobbed off. Messgaes have been ignored. 6 months later and no replacement or refund. Pre ordering the box the customer service was amazing. After has been absolutely terrible and I'm so stressed at trying to resolve this issue. Getting absolutely no where. They say they are busy but yet they are offering discount for easter where really they should focus on profiling the customers they have and profilling there promises they have made. Would think very carefully before ordering a toy box or anything from them because once they have your money they dis regard you completely.

26 de marzo de 2018
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más