Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Website was easy to customize my product, the packaging that it came in was perfect and did not allow for damage. The product came with great instructions and the quality of the vinyl was very goo... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rustypod hit it out of the park on this vintage style door emblem for my project. This is my late fathers ‘70 C10 and I wanted it to be a tribute to him by putting a logo on the truck with his old aut... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Something went wrong with orig order as a gift from my Brother - it was supposed to be a surprise but I got emails re delivery prob—. Its been corrected and I finally got my “surprise” RR mat- couple... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Took a little bit to get here but it was more than worth the wait! The colors were crisp, the lines were impeccable and application was a breeze. I received my grandfather in laws old farm truck as a... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Fabricante de pegatinas
  2. Proveedor de calcomanías
  3. Tienda de artículos para el hogar

Escrito por la empresa

RustyPod is an online marketplace dedicated to those with a passion for vehicles. Our focus lies in offering a range of products including durable, water-resistant stickers, stylish apparel, and decorative rugs. These items are perfect for gifting or personal use, catering to enthusiasts who appreciate the finer details in motorcycle, car.


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

208 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 73% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam company

I ordered a special personalized item for my 50 chevy tuck to honor my mom uncles business. From the second I ordered it I was skeptical that it was a legit company. Nearly waiting over a month and on the day it was supposed to be delivered it was sent back to sender because the address want valid. I paid for this with my PayPal account and they auto fill my address for my purchases. Rustypod was blaming me for inputting the incorrect address and even told paypal it was my fault. Ended up with a refund and no product. That's what I get from ordering from an add on Facebook. And here we go again. Rustypod replied to my review blaming me AGAIN for an address. I contacted them immediately after I caught their mistake and told them my correct address, like Sarah said that's all I had to do, AND instead of reshipping to my correct address I asked for a refund. I told them I would tell everyone I knew about my experience and that's what I'm doing.

6 de febrero de 2025
Logotipo de Rustypod

Respuesta de Rustypod

Dear Brian,

I wish Trustpilot had a feature that allowed sellers like me to upload screenshots as proof.

We communicated via email, and I provided a copy of the invoice showing that the house number was entered incorrectly, which led to the package being returned. We assured you that we would update your address and resend the item at no additional cost. Even after issuing a refund, we still offered to ship the product to you, but you mentioned that you were not available to receive it.

We will not spend more time disputing baseless accusations. Instead, we will focus our efforts on serving our valued customers and continuously improving our service. In doing so, we will reaffirm that your claims are completely unfounded and without merit.

Best,
Sarah

Valorada con 1 estrellas sobre 5

first time ordering

first time ordering. poor experience. I wanted someone to call me the paying customer back regarding an upcoming project., Never called me back. I was hesitant to order, but i gave them a chance and placed a small order to see how they would do. result not good
They made the decal the wrong size
the funny thing is and i quote them" we currently handle customer service via email to ensure we provide detailed and accurate assistance.".
well that did not happen. since i was corresponding via emails and they still got it wrong.

Now they did say they will correct the size and send me the correct size for free and i can keep the wrong sizes. But now since they delayed me, now i have to delay my customer.

update 3/10/25
They screwed up again 2 in a row. you would think they would learn from their mistake. If they would have called me back but i figured they don't have anyone who speaks English. They did send out another set of signs. My Original size i wanted was wrong. so they send out another set for free. and that size was wrong. they said after i received the signs that the size would have been distorted. OK but they never communicated that to me until afterwords. This whole process could have been taken care of if they spoke english and called me back.
their quote " we currently handle customer service via email to ensure we provide detailed and accurate assistance.". communicated twice and they still screwed it up!!

I will never purchase from them again . Terrible !

25 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rustypod

Respuesta de Rustypod

Dear Colin,

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your order. We understand your frustration, especially as this has impacted your own customer.

At Rustypod, we are committed to ensuring customer satisfaction. If an order is made in the wrong size, we either issue a refund or send a corrected version, as we have done in your case. While we strive to minimize errors, some discrepancies may still occur, and we take full responsibility for this mistake. Your corrected order has already been shipped to you.

Additionally, some designs can only be resized within a certain range. For instance, if a design has a horizontal rectangular layout, we cannot adjust it into a vertical rectangle without distorting the proportions and internal details. Our goal is always to ensure the final product fits within the requested dimensions while maintaining the design's integrity.

We truly appreciate your business and your patience. If there’s anything else we can do to assist you, please feel free to reach out.

Best regards,
Sarah

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My expectations were too high.


Email communication was exemplary but they don’t do phone calls to discuss project. Hesitant, I ordered anyway. I ordered 3 like images which should’ve been all transfer cut but one was contour cut. When I asked, they don’t follow up to see if the system made a mistake, the decals are printed elsewhere and they are just the middle man. (Backing paper says ovijet thegioimayin com and is Vietnamese it appears) Product is of poor quality-to be clear, it’s an image printed on clear inkjet paper so once applied, you still have the glossy clear (looks horrible on a patina vehicle). This is a printed image and scratches easily also-this is not “color through” vinyl.. If you’re looking for quality cut vinyl, find a local business. Yes it will cost more but you get what you pay for.

This is a great option for kids school projects or around the house but nothing I would put on a vehicle.

7 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Rustypod

Respuesta de Rustypod

Dear Eddy,

Thank you for reaching out. I’d like to address your concerns regarding your order.

Regarding the decal type, please check your order confirmation email. It shows that you selected only one transfer-cut decal, while the other was ordered as contour cut. We fulfilled the order exactly as placed. While this was not an error on our part, we’d still like to offer you a 20% discount should you wish to reorder.

As for product quality, we have carefully researched and selected materials and printing technology specifically suited for vehicle applications. Our decals are designed to be durable, easy to apply without special skills, and safe for vehicle surfaces.

We understand that preferences may vary, but we stand by the quality of our products. If you have any further questions or need assistance, please let us know.

Best regards,
Sarah

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great people

A good honest company that wants the customer to be happy. This is a on line company that you can trust.

8 de enero de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Door Decals

Beautiful decals and very easy to apply. This company is top notch and I definitely recommend Rusty Pod for awesome designs and great customer service. The decals made my old 1970 C10 look plum saxy.

28 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Like decals alot

Like decals alot. Have to wait till it gets warmer to install them. Also like t shirts as well. Thank you.

6 de diciembre de 2024
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Communication from your company is…

Communication from your company is great. I ordered 2 because I never saw where the price is for a pair. Now the decals are fairly cheap. Your transfer paper hardly sticks and tear easily. The decal has the lower clear that shows up and is poor. It's a okay decal, but not for a custom truck.
Thanks.


6 de diciembre de 2024
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality and easy installation

Decal was delivered quickly and was super easy to install. The videos were very helpful and made me confident that I could install it.
I’ve used Rustypod several times and they never disappoint.

4 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Places a order it has been 2 weeks…

Places a order it has been 2 weeks ,still have not recieved,looks to be lost in transit,asked for a refund and still haven't received that either,this was a Christmas gift I ordered in more than enough time.

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Rustypod

Respuesta de Rustypod

Dear Allen Case,

Based on our previous email exchanges, the order has already been delivered to you, and you are currently using the product. Regarding the delayed delivery, we took full responsibility and issued a refund to you as compensation for not meeting the expected delivery timeline.

We kindly hope you might reconsider your review to reflect the situation more objectively and fairly. Please feel free to reach out if there’s anything else we can assist you with.

Best regards,
Sarah

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The staff at Rustypod were wonderful!

The staff at Rustypod were wonderful, very knowledgeable and responsive to my needs. At first I was a little skeptical to deal with customer service by email alone, but they made the experience first rate and their products are high quality! Thanks (Sarah) Rustypod!

10 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Something went wrong with orig order as…

Something went wrong with orig order as a gift from my Brother - it was supposed to be a surprise but I got emails re delivery prob—. Its been corrected and I finally got my “surprise” RR mat- couple months later- it is fine and thanks- please do not keep sending notes

9 de noviembre de 2024
Valorada con 5 estrellas sobre 5

From start to finish

From start to finish, These are great folks to work with!
I custom designed the stickers for my work truck, With their help. They stayed in constant contact with me. Great company and great Staff. Will definitely order again!

14 de noviembre de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más