Aston Villa Opiniones 

207
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Return not processed within stated time period. Live chat assistant decided to cut me off in the midst of my reply!! AV need to get rid of Fanatics the fulfilment provider

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Spent 38 mins queuing in the rain for nothing, back out the door after 10 minutes. Complete & utter waste of my time, jobs advertised in hotels were cleaners, house keeping or porters. Attended by... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Never had an issue when ordering from the clubs store. My only snag is they don’t offer the women’s super league badge for the women team player shirts? Why? Its the same team, just different leagues... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a top for Father’s Day, paid for express delivery. Arrived 5 days late than the expected date. No help from the customer services dept who states they are closed even during normal working hou... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Deporte

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Aston Villa Football Club is a professional football club based in Aston, Birmingham, England.


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

207 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,3

Todas las opiniones

(207)

7 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst membership experience

Worst membership experience. This is my first year as a Claret member, and I can't use it to watch any big games due to my history—despite being a paying member. Extremely disappointing and feels like a waste of money!

8 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

ZERO STARS

ZERO STARS

My order was lost in transit by fedex twice.

I was offered a refund, and then refunded $50 less to cover taxes and shipping because I ordered internationally!

DO NOT ORDER FROM THIS SCAM WEBSITE

No help available besides pathetic and rude chat agents.

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hi Reeva. We are very sorry this happened and truly appreciate you for allowing us to help you with this. We hope that we were able to make things right and look forward to working with you in the future. Sincerely, Morgan

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Aston Villa Merchandise Sellers can not be trusted!

Aston Villa use these third party companies to produce and sell their merchandise.
I recently try to order stock which within an hour was out of stock.
Received an email tonight to say there had been a reprint of the Anniversary Programme to buy online I placed an order they took money plus postage!
No confirmation or receipt has been sent now the website has crashed.
Aston Villa you need to sort these cowboys out if I don’t receive my order I will be back in contact and with Trading Standards. Appalling service!!
What is the response talking about refund? I have not received a refund only an email to say there will be further delay in the reprint of programmes who knows when I will receive my goods!
Aston Villa you really need to sort your merchandising third parties out they should have realised they would be high demand for these programmes.

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello H Hardy, we are terribly sorry for the inconvenience. We have passed your experience along to the appropriate department, and it is being looked into. Since you have already received a refund, we wanted to reach out to you and apologize immensely for the troubles you have encountered. Please feel free to reach out to us if we can help you further in any way. Thanks, Sam

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible.

Ordered a t-shirt on 16th Dec assuming there was plenty of time for it to arrive before Christmas. They finally bothered to ship the damn thing today, 23rd December, and apparently I can expect delivery on 9th January. I paid £6 for this delivery service. What a piss take.

23 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still waiting since November for my order

I ordered 9 items from the online Villa store on 28th November for my 8yr old son it's now 22nd December and only received 1 item the rest of the order is processing still, I have had to chase it up several times with customer services to be told waiting on restock from manufacturer but they were happy to take my money without fulfilling my order.
I will have a very disappointed child on Christmas Day due to the shocking service from villa online store. I definitely would not recommend.

22 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Vanessa. We appreciate your feedback and apologize for the delay in your order. In order to help you further with this situation, we have reviewed your order and sent you an email. We look forward to hearing from you.
Sincerely, Morgan

Valorada con 1 estrellas sobre 5

wrong shirt

it started out so well, I ordered the shirt, 5 days later something arrived. The wrong shirt! not the £80 ordered, I contacted chat 3 times regarding returning the £25 shirt. it was an international purchase apparently, Nope 46 miles from the Wearhouse. I had to phone the next day because I still had no return label. the lady was very nice and arranged a replacement, return sent 10-12-2024 today I checked and its still being processed, when I asked about dispatch they said 17-12-2024. They still had my money and the other shirt was at their hub I didn't think I would get my shirt in time for Christmas so I canceled. This is what happens when you outscore to Fantastic International. the original AVFC shop was amazing!

12 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hi Kimberly, I appreciate you taking the time to write a review. I sincerely apologize that the incorrect item was mailed to you. I see that you canceled the replacement since it might not arrive on time, and I can understand your frustration. I apologize for the oversight regarding your order, and I will be sending you an email to follow up. I look forward to speaking to you soon. Sincerely, Stacy

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wrong name printed on top

Ordered a personalised Villa top for a Christmas present and it came with the name incorrect....not my fault it's their's
Trying to speak with customer service is a nightmare, so stressed out as these tops are not cheap!!! They said I need to wait 48hrs to receive email so I can return the top, why do I have to wait 48hrs? I need to get this sorted out now!!! Not happy....

4 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Trying to find a 6/7 home shirt for my…

Trying to find a 6/7 hone shirt for my Grandson. Rang what I thought was the Villa Store on to be transfered to somewhere in Asia. The lady wanted the product code of the item I wanted, problem being the website size guide doesn't give one and also neither the option to buy a home shirt in that size, hence my phone call. She said they didn't have that size but they did Man City Wolves, at that point I said thank you for your help and hung up.
Come on Villa, this is far from acceptable, if you cant have someone in the offices at the Villa Store handling customer enquires, then to me that shows customer centred satisfaction isn't a priority. That is just appaling in today's market.
Very very disappointing and to be honest, I'm very annoyed that my club can treat a life long supporter in such a way. Please sort it out!

11 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Andy, Thank you for allowing me the chance to further assist you with this matter. Your satisfaction is what we strive for, and it was a pleasure to connect with you! Please don't hesitate to reach out to us in the future with any questions or concerns. Warm regards, Shane

Valorada con 4 estrellas sobre 5

WELL RESOLVED

I had issued with Aston Villa website but they resolved everything very well. Grandson happy. Gran happy. What more can you ask?

15 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Phyllis, I am sorry to hear that you were having issues with the return portal while trying to process a return, and I appreciate you bringing it to my attention. I am happy to help. I have reviewed your order and sent you an email to the email address that was on the order. If you feel like I have addressed your concerns regarding your issue with your order, if possible, would you be willing to update your review? We apologize again for the inconvenience and we hope to hear from you soon. Sincerely, Sam

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sunjay Patel in Premium Hospitality

Sunjay Patel in Premium Hospitality mocks dead people.

Is this the type of person you want to employ and have representing your organisation?

This guy is cut from the same cloth as the sad lowlifes that sing tragedy chants For all the good Villa are doing, you don’t want this guy working for you.

Sick and twisted person. More than happy to send screenshots, if you need.

6 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Totally unresponsive

Multiple experiences where a time sensitive customer service query has been ignored and never answered, despite chasing up multiple times.

Over the summer I was instructed to email a specific address to stop a membership from auto-renewing. 4 emails requesting a cancellation and 2 weeks later, my membership auto-renewed against my will. Finally got a response and they had to issue a refund saying they "didn't know how it got missed".

I have now been waiting 2 weeks for a response on a time sensitive ticket access query, which again I've tried chasing.

For a big company that are making every effort to squeeze fans for every last penny, it is not acceptable to leave people unanswered, whether due to understaffing or incompetence.

9 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Tom, I am truly sorry for any issues you've gone through, and I will gladly further assist you in the right direction! Unfortunately, we don't offer a membership service on our website currently, and I was unable to locate anything in our system with the information that has been provided. I have just reached out to you through email to see if there is anything else we can assist you with on our end. We look forward to hearing from you! Warm regards, Shane

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Aston Villa Ticketing Experience

Anyone who is a Claret member had a horrible experience when attempting to order Manchester United tickets this evening?

9 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Tony, please, accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and thank you for your patience. We are the Customer Services team for the online store, and deal with merchandise queries, your query relates to another area of the club. Please direct your query to the relevant department, details can be found below:
Ticket Line UK:- 0333 323 1874
Ticket Line International:- 00 44 121 327 5353
Email:- ticketsales@avfc.co.uk
We appreciate your understanding and patience throughout this process. Best regards, Adrianna

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful Experience no where to park at…

Awful Experience no where to park at the store to buy your overpriced shirts.Then the store didn’t have the size????

24 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello, the feedback you have provided is important, as we are always looking for ways to improve the Fan experience. Please note, we are the Customer Services team for the online store and deal with merchandise queries bought online, your query relates to another area of the club. Please use these numbers for general enquiries or to contact personnel. Tel: 0121 327 2299

We encourage you to shop online and there will be no problem with parking :)

I appreciate your understanding and patience throughout this process. If you need further assistance, simply contact us customerfirst@fanatics.com, we will be glad to help. Sincerely, Adrianna

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Me and my son done a road trip and…

Me and my son done a road trip and decided to see as many stadiums and there gift shops. This was our 2nd one the security card let us have a look at the pitch and hold the thropy which my son really enjoyed and the better service we got the more we spend in the gift shop landed up get aston villa kit with watkins printed on the back

16 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never again will I order online

Never again will I order online.
13 days to receive 24/25 season shirt. No excitement just frustration. You should be prepared!!!!

15 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hi M Scott. We are truly sorry your order did not arrive as expected. We have emailed you directly to assist you further with this matter. We hope to hear from you soon. Sincerely, Morgan

Valorada con 1 estrellas sobre 5

STILL NO SHIRT DELIVERED!!

Ok, so this is becoming a joke now. 3 weeks ago i placed an order of £200 for 3 villa shirts for me and my boys. The shirts still havent arrived, and there is absolutely no reason to justify why this has happened. with the start of the season in 2 days, i am now forced to go and buy the shirts from the shop (AGAIN), and hope that Villa do the right thing, and fully reimburse me. 3 weeks, when they are stocked up in every shop, for a season ticket holder of 20 years, is shocking loyalty and customer service.

15 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Liam, Thank you for reaching out and taking time out of your busy day to provide us with feedback. I do apologize for any inconvenience this may have caused you. This is not the experience we want for our Fans; I am happy to help. We reached out for more information to resolve this for you, as we were unable to locate the order. We hope to hear from you soon. Sincerely, Sam

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Shirt delay - bday gift or no gift

I have updated my review from 1 to 3 stars as AV did act to ensure my shirt order was delivered prior to my husband’s birthday.
What I would have liked is that they would update the customer with reason for the delay when it happens, and an estimated revised delivery date - not leave customers in the dark.

Shirt delay - I have the same issue as Liam. Shirt ordered online for my husband’s birthday which is next week 14 August. All I’ve had is 2 emails saying there’s a delay _ no indication of an expected delivery date. I could have popped into JD Sports but ordered other things as well from the AV shop for his bday. Spent £165. Not good service at all.

28 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Aston Villa

Respuesta de Aston Villa

Hello Martine, this is not the experience we want for our fans, and we appreciate the opportunity to make this right. I sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused by the delayed delivery of your item. I hope that we will manage to deliver it before this important event for you. Furthermore, I reviewed your order and followed up in a separate email regarding the efforts made today. Best regards, Adrianna

Hi Martine, I really appreciate your effort in taking the time to update your review. I want to express my sincere gratitude for your collaboration and support in solving the problem we recently faced. The feedback you have provided is important, as we are always looking for ways to improve the Fan experience. I hope you will accept our sincere apologies and that your next experience will be a better reflection of shopping with us.

It was a pleasure! Have a wonderful day! 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Could not give Vila less than 5 stars…

Could not give Vila less than 5 stars as my club but there was an issue. I live in Cyprus now and on a recent trip to the UK I took the opportunity to visit my beloved Villa Park. I bought a classic Villa top (Muller) and just put it on as I'm in Athens as was hoping we'd make yhr final. The security tag was not removed which is disappointing as I cannot take it back.

27 de abril de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más