Fantastisk nærværende, omhyggelige, søde og kompetente
Jeg har aldrig rejst med et rejsebureau som dette. Sofie og David har virkelig gjort vores tur til Ecuador til en helt særlig oplevelse. De tog sig så godt af os både før og undervejs, lærte os at kende, brugte meget tid sammen med os, hyggede og havde det sjovt med os på mange af de forskellige og hver især fantastiske steder og oplevelser de havde forberedt til os.
Om Ecuador kan jeg bare sige at man skal tage afsted :) Internettet kan godt give et indtryk af at det måske er mere usikkert end det engang har været, men min egen oplevelse af de steder vi besøgte, var så fredelig og tryg som i Danmark. Vi besøgte Quito, Mindo Cloud Forest, boede i en lille lodge langt inde i Amazonas, og flere andre steder.
Ecuador var fyldt med søde og varme mennesker - ikke mindst vores fantastiske chauffør Carlos som Sofie og David havde hyret til os til hele turen i en minibus, og de forskellige guides der fulgte os i flere dage, som viste os sjældne fugle, farlige edderkopper, og spiste sammen med os.
Uforglemmelig rejse til Ecuador. Hvis Sofie og David stadig er der om 5-10 år, så kommer jeg tilbage med familien :)




