SkinnyMe Chocolate Opiniones 

210
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

If you do not CALL (seriously, what company doesn't provide an availability to opt-out of a subscription online?) To cancel your "free" trial within 7 days, they will charge you $34.95 for a 30count b... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The best sugar free chocolate, unfortunately they take forever to ship and I'm currently sitting on a 2 month order that simply says backordered. I'll probably cancel it and hope someday they can get... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

(1) Absolutely delicious (although I've never had bad chocolate), but the fact that it's healthier than regularly sold chocolate is a great reason to buy this chocolate. (2) Customer service was excel... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Too bad that half of the selections are immediately shown as sold out! Also when putting a second large box into the cart after it says add another for a better price there is still no reduction in th... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Chocolate artesanal
  2. Mayorista de golosinas
  3. Proveedor de productos comestibles
  4. Tienda de chucherías

Escrito por la empresa

SkinnyMe Sugar Free Chocolate creates chocolate that tastes delicious without the harmful, fattening effects of processed sugar. • Zero Sugar Belgian Chocolate • Sweetened with Stevia Leaf • Gluten Free & Waistline Friendly • Maltitol Free-No Stomach Upset • Keto Community Approved


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

210 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,5

Todas las opiniones

(210)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wish I had come to this before I…

I wish I had come to this before I ordered the "free" box for $4.95. I did not see that in any of the promotion materials anywhere.When I called, the lady was quite pleasant even though I was not a happy customer. I asked what the $34.99 charge was for and she told me it was for the box of chocolate that I ordered and received. She explained the 7-day trial period. I received my chocolate on May 29th, today is June 5th, within 7 days. After I told her that it came melted and yes, I did write a review from the email prompted review, stating that it was melted. She said she would cancel the subscription if I wanted her to. Really, did I want to pay $40.00 for more melted chocolate? She offered me several discounted options. No, I still do not want melted chocolate for any price. She cancelled and offered me a 30% refund for my melted chocolate. I took it, but let her know I was still going to look for other avenues for a refund. I emailed the company, and was thanked for my order. After about 5 or 6 email messages back and forth, it was finally resolved. On another note, their website offers a 60 day refund, if you mail back the uneaten amount or even an empty box. Even though they are issuing the refund without mailing it back, I want to show them the quality of what they are shipping to people.

5 de junio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

sneaky way to make money off of consumers

I like some of the others signed up for the $4.95 trial. I too missed the part where they said they'd charge your card $35 after 7 days. I actually liked the chocolate but wish this stipulation would have been made more clear. I won't buy the chocolate again because I feel this type of practice is a sneaky way to make money off of consumers.

4 de junio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

terrible customer service and horrible chocolate

The chocolate was awful and apparently somewhere they sign you up for monthly charges of this gross chocolate. I called to cancel and the lady said she was a manager that refused to refund my money refused to email me saying they would work on cancelling it and refused to say anything other than sir we put that in writing absolutely the worst customer service I have ever dealt with and absolutely disgusting product!!!!

3 de junio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

SCAM! Ordered trial for 4.95. Received sample...just okay and then was charged $35! Contacted customer service and was told it was in the conditions..somewhere, I couldn't find it but they wouldn't do anything about it!
Don't get scammed as I did..there is better sugar-free chocolate available and you don't get screwed out of $35!!! Do not trust this company/

31 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Arrived completely melted and stuck to the wrappers!!! Ugh!

I couldn't even taste the chocolate. It arrived completely melted!! Stuck to the wrappers. I cannot believe they would ship to Las Vegas (110 degrees yesterday when I received it) with NO ICE PACK. Absolutely shocking to me. When I called to get my money back they refunded me except for the shipping. I told them it's their crappy shipping that caused the "meltdown". So if you are going to order I would suggest never ordering in the summer unless you want to swim in the chocolate. Will NEVER buy from them again.

31 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Truffles and Hot chocolate always out of stock.

I’ve had no problems with my orders so far, but they keep showing on their web site that they have truffles and hot chocolate but has always Been out of stock. Getting tired of the same chocolate and ready to stop subscribing. I don’t think they have ever had truffles or hot chocolate. As a diabetic, I would love to have a sugar free hot chocolate and cherry truffles.

30 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful

Awful. Received a bag during pandemic. Was surprised
at the size for $4.95. Didn't know that they would charge my card $35. Chocolate is awful would return it but I'm not going out since I'm high risk. Bad taste dishonest marketing

17 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Carol, we apologize for the confusion around the terms of the promotion you signed up for. Please give us a call on our toll free line 1.855.354.6917 or email us so we can look into your account and see if we can help. help@skinnymechocolate.com
Make sure to mention you left a review on TrustPilot.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 2 different kinds of…

I ordered 2 different kinds of Chocolate in 2018 for Christmas. I got one kind of the chocolates with a notice that the second would be shipped when available but I never received the second kind, even after contacting them 3 times. The first and second time they told me they were going to send the missing chocolates. The last time they told me they would not send them since I was out of their window to fix an order.

I am out of my money they charged and the chocolates.
.

27 de febrero de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Ellen, Please allow us to help you with this; either getting your chocolate to you or a refund. Please email us and ask for Annette Patel and mention your review on TrustPilot. help@skinnymechocolate.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware when you order the trial bag you…

Beware when you order the trial bag you have just agreed to a monthly service at $35.99. It should be zero stars for the deception. The chocolates are not that good

16 de enero de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Robin, we apologize for the confusion around the terms of the promotion you signed up for. Please give us a call on our toll free line 1.855.354.6917 or email us so we can look into your account and see if we can help. help@skinnymechocolate.com
Make sure to mention you left a review on TrustPilot.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

False company advertising/bad customer service

I took advantage of the 7-day trial last Aug, 2019 to sample the chocolates. And I called within the 7-day trial period to cancel. However, I was told by the customer rep I spoke with that I don't have to cancel the subscription and I can change the shipment/billing date to anydate I want in the future. I changed my next shipment date to 3/23/20. I did not get charged for the free sample chocolates and I thought that was that. However, on 01/02/2020 I was surprised to see a charge to my card for $34.99 from the company. I called them to ask what the charge was for and the customer rep said it was for the chocolate I received in 8/2019 because I did not call within the 7-day trial period. I said I did call cause if I didn't, why didn't they charge me in August or September for the chocolates. But the customer rep refused to issue me a refund and said she cannot help me.

5 de enero de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Joe. We are so disappointed to hear about this. I would like to look into this and see what happened and to see how we can fix it. Sending you a private message. We do apologize for the misinformation.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Chocs are very good. Company has improved it’s service with time.

When the company was brand-new there were a lot of difficulties in getting my orders – however, whenever there was a problem or an order did not arrive I did receive a refund.
More recently, the company functions far better than it used to and I receive my orders every time, and receive them far more promptly.
(I live in a desert community and I never order chocolate to be shipped to me during the summer – that would be folly! Some candy companies refuse to ship chocolate during hot weather.)
I have been satisfied with customer service – a couple of times I had ordered on a discount day and didn’t receive the discount – maybe I had not tapped the discount button? – And I called customer service and they unhesitatingly refunded me the equivalent amount of the discount.
So – after some initial difficulties with delays or non-arrival, I am finding this service very satisfactory.
I agree that the chocolates are overpriced, therefore, I order far less often than I otherwise would.
However, good-quality chocolate is always pricey.
I find the quality of his chocolate to be very good – not the best in the world but very good – and frankly I am thrilled with all the variety that they offer. Where else can you get so much variety in a sugar-free chocolate?
I am also very pleased that they sweeten with Stevia, and not with Maltitol because Maltitol acts as a laxative if you eat more than a little bit.
All in all, I am very pleased with this company, and delighted that they offer a very good sugar free chocolate of great variety.

27 de diciembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Judi! We have been working diligently on making sure our customer service rises to match our quality product. Thank you for your feedback. :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DON'T WASTE YOUR MONEY!!! This company sucks.

I ordered some chocolate October 23rd. I never received my order, after contacting support several times, with NO ANSWERS as to why my order just said "order pending". This company and it's support SUCKS!!They lost a customer and will tell everyone how bad this company is!! I requested a refund let's see how long that will TAKE! Today is November 11th. Don't waste your money with this company!!!

12 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Andrew! This sounds very frustrating. We apologize for the wait on what seems to be a backordered item. Please contact our email team if you have not received your product or refund as of today (11/15/2019). Please mention your review on TrustPilot in your email heading. help@skinnymechocolate.com Thank you for bringing this to our attention

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very good chocolate from a very…

Very good chocolate from a very deceptive company. I was successful in getting the subscription canceled but the refund promised to me in the amount of $34.99 by cs Pam on 9-26-19 has never arived and calling this company is very difficult. The only way to get anything done is to continue trying to call.

29 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Susie! Please let us know if you haven't received your refund yet. If not, we can have our team look into it and see what happened. We are here to help in any way we can. Thank you

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Deceiving

Deceiving, promised free fist sample, just shipping, that what the order stated - i saved $30, but charged later, u can't cancel subscription, u have to call.

4 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hey there, Igor! We apologize for the confusion around that very popular promotion. For the 7-day subscription trial, you pay $4.95 for shipping of a full size box of 30ct SkinnyMe Chocolate of your choice. You then have seven (7) days after delivery of your shipment to call and cancel your trial before you are charged the remaining (34.99), which begins your monthly subscription service. If you need any assistance with your account please feel free to call @ 855-354-6917 or email us help@skinnymechocolate.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give 0 stars i would

If I could give 0 stars i would. Took over 1 month to ship, then on top of it it came by normal mail and everything was completely melted; even though their site states they ship only on Monday to Wednesday to avoid it sitting in a hot warehouse. It was shipped on a thursday and recieved on a wednesday and sat in the post box in 99 degree heat. Poor service

26 de septiembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi there, Jonathan. We apologize for the melted chocolate. If you would like a reship when it's cooler in your area, please call our toll free number or email us your request (if you have not already received a refund on your order). 1.855.354.6917 or help@skinnymechocolate.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would like to return this so send me…

I would like to return this so send me a number. I don’t even like this chocolate. I would like to cancel my chocolates. No more. I will put it on Facebook how you will not cancel.

3 de septiembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Judy! You can call our toll free number to cancel anytime 1.855.354.6917.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give them 0 stars if it was…

I would give them 0 stars if it was possible. Their advertising is misleading and their customer service sucks! You end up paying $35 for their "free sample". Do yourself a favor and stay away from this company.

5 de agosto de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi John. We apologize for the confusion around that very popular promotion. For the 7-day subscription trial, you pay $4.95 for shipping of a full size box of 30ct SkinnyMe Chocolate of your choice. You then have seven (7) days after delivery of your shipment to call and cancel your trial before you are charged the remaining (34.99), which begins your monthly subscription service. If you need any assistance with your account please feel free to call @ 855-354-6917 or email us help@skinnymechocolate.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give 0 stars if that was an…

I would give 0 stars if that was an option. DO NOT. . .I repeat. . .DO NOT. . .do business with this company. I just got off the phone with them AGAIN, with the same problem everyone else has had. This is the absolure worst company I have ever dealt with. Lies, lies, lies! Scam! Horrible! Every review on here is the complete truth. In short. . .Requested cancellation May 31. They had no documentation of this, however, I do, as well as my bank. Charged AGAIN July 21. Called that day. PROMISED cancellation and refund in 3 to the business days. Have followed up several times documenting EVERYTHING! Today. . .still no refund! Now Im told by Wednesday! This is UNBELIEVABLE! And i will put this review EVERYWHERE I possibly can. Businesses like this should NOT be allowed to operate!

29 de julio de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de SkinnyMe Chocolate

Respuesta de SkinnyMe Chocolate

Hi Sandy. We are just now seeing your review and we apologize for the delay in your refund. We will send you a private message to see if your situation was resolved. If not, please feel free to email us and make sure to refer to this review in your email heading. We are here to help in any way we can. Thank you. help@skinnymechocolate.com

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más