Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently ordered some gear from Sports Fans Merchandise here in the U.S., and I couldn’t be happier. The selection is impressive, and everything I received was high quality and exactly as described.... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Super disappointed. Ordered two Items at thanksgiving and here we are two days before Christmas and nothing. I understand that things become out of stock but they should be removed from your digita... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a game day buffalo helmet from them on October 3rd, then a day or two later received an email claiming it takes 4-6 weeks to fulfill the order because it’s on back order. Sent an email to th... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It seems I had same experience as several others. My order was placed last November. While at the the time it specified on backorder, it was still estimated to arrive by Christmas. I have followed... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos deportivos de colección
  2. también en la categoría
  3. Tienda de deportes
  4. Tienda de ropa
  5. Tienda de vestimenta deportiva

Escrito por la empresa

Sports Fans Merchandise is part of the Inland Auto and Sports Family. We have dedicated ourselves to offering quality Automotive performance parts and accessories, licensed sports fans merchandise, and business advertising flags since 1993. We continue to redefine our community presence to keep pace with the current consumers market. We are constantly looking for ways to make your shopping experience easier and more enjoyable. With our new sports merchandise store website, we will continue the legacy of customer service, quality products, and affordable prices. We will redesign our sports performance automotive website in the months to come to once again lead the Inland Empire in offering enthusiast driven merchandise and great service to our community! Please feel free to email us at sales@sportsfansmerchandise.com.


Información de contacto

1,7

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

39 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,7

Todas las opiniones

(39)

9 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company

Avoid this company. Absolutely terrible. I tried contacting them to no avail. They only sent a message that order was on back order. It was supposed to be a Christmas Gift! and as of july 4th I have not received any response. I finally requested a refund 2 months ago on May 9th to my card and have not received anything. Beware!! Beware!! do not order from Sports Fan Mechandise. The item was a mini Detroit Lions mini helmet. Terrible company to deal with.

14 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

It terrible customer servicesays directly on the page that it’s…

It says directly on the page that it’s on backorder. Why do you keep ordering something that’s on backorder? Your order has been cancelled and refunded. Do NOT order from us again. Thanks!

Regards,

- SFM

This is the reply. I got after I ask why did they put something on that’s in backorder has been backorder for a year. This is why I give him one really bad customer service.

20 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing Return Policy

Disappointing Return Policy, Limited Options
I recently purchased San Diego Padres Camp Chair (poor quality for the price) from Sports Fans Merchandise , unfortunately, needed to return it. However, I was surprised to find that the return options were very limited. The process was not user-friendly, and I wasn’t given reasonable alternatives to send the item back. I ask if they can send a return label to send the item back and deduct shipping charges from my credit, they said NO, I ask for a physical address to send back product via UPS, they said NO Only USPS to a PO box address, to send it UPS it was going to cost me 13 dlls.. the only choice they gave me is to send it USPS and this was costing me 30.00 dlls
I reached out to customer service, but the responses were not helpful in resolving the issue. A more flexible return policy or clearer communication about return options would improve the customer experience.
If you’re considering buying from this merchant, I recommend reviewing their return policies carefully to avoid unexpected difficulties. at this point I just decided to keep the chair, Never again will I buy from this company..

21 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought two times

Bought two times, on their site says "in stock", but they don't have nothing. They sent money back one month after I send an email. I think they don't have nothing and only work with our money.

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

no response

Ordered item on December 22
. No response on shipping status. No listed phone number to call.

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Super disappointed

Super disappointed. Ordered two
Items at thanksgiving and here we are two days before Christmas and nothing. I understand that things become out of stock but they should be removed from your digital storefront if there is no ETA. You cited 2-4 weeks and here we are - nothing. Very disappointing I wish I had read the reviews before I started this order. Apparently this is normal for your company?

23 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Dear Jackie,

We are afraid you, like most of our reviewers, are confusing our company with another company on the internet. We do not have your name on any order in our system. Please, please, check your bank statement for the correct company.

We are Sports Fans Merchandise, not Sports Fans Merch, Sportz Fanz, or any other company. Our website sends direct emails to our customers to ask for reviews. Your review shows as ‘organic’, which means you were searching for the company that caused you this frustration.

We understand the need for all of us to express dissatisfaction in poor service, but please confirm you are reviewing the correct company, otherwise you are letting the responsible parties off the hook as it were, and punishing innocent victims. Please confirm your information, and leave your review with the correct company. You can find our company at sportsfansmerchandise.com, or shopmyteams.com (which will take you to sportsfansmerchandise.com) only. We do not have another website, nor are we affiliated with any of these other companies 🙏🙏🙏!

Thank you,
Ramon Blair
Owner / Operator

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Didn't expect it to be so poorly made

Didn't expect it to be so poorly made. Plastic hitch cover with a puff sticker is what I got. Very disappointing.

30 de noviembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Dear Kathleen Reed,

We do appreciate the product review of this item from Siskiyou Sports. You have reviewed the product based on your evaluation, and customers appreciate product feedback to help determine whether an item may or may not be of value to them.

However, this area where this review has been left is for our service as a company. This item was ordered and shipped on the same day Nov. 29th, and was delivered by Post Office ground service from California to the East Coast on Dec. 4th. The service you experienced on this purchase was above par to say the least.

We would truly appreciate feedback in this area be based on the service received, and product reviews in their separate designated area. Any effort in adjusting the placement of this review would be greatly appreciated.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give -100 stars I would

If I could give -100 stars I would. When I placed my order it said product was currently out of stock and would ship in 2-4 weeks. After 4 weeks I reached out regarding the status of my order. They proceeded to cancel my order without my consent. When I asked why they cancelled my order the would not respond. They said they cancelled my order due to me being "the most annoying customer we have ever had to deal with" LOL this company is a joke and scam. Horrible customer service. DO NOT ORDER FROM THEM.

25 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Dear Jonathan,

We regret to hear you have had such an experience with a company. However, we believe you have the wrong company you’re reviewing. Our company is Sports Fans Merchandise. There is a company called Sports Fans Merch. We do not know if that is the company you were dealing with, or another company.

We can assure you that this is not the company that you have had with that experience. Please confirm the company you are looking for to leave this review. Please also check your order number to confirm your purchase. Our order numbers are in a five digit format currently starting with 15xxx.

We hope we can help you to find the company, and to seek a favorable resolution, as no one should have to have an experience as you have described.

Best Regards,
Ramon Blair
Owner / Operator

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I never received the products I paid…

I never received the products I paid for. I reached out to Sports Fan Merchandise. No reply from them. Horrible customer service.

29 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Hi Katherine Williams,

We regret to hear you have had a negative experience on your purchase. We do apologize for any missed communication with our support team. We have checked your account, and we do not see any messages in the communication center. We sincerely apologize for any service failure with any other messaging system used.

We have also checked into the fulfillment status of this purchase, and do see a service failure on our part. We will message privately with further details, and we again sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Best Regards,
Sales Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very poorly made

The item didn't last even one use. Very poorly made.

26 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Hello Padres Gal,

This would be more appropriate as a product review and not a review of our service. This item was shipped within 2 business days and was received very quickly even for the Post Office. As stated on our website's 'shipping and returns' page, we cannot offer warranty on any products sold. Warranties, if available, come from the manufacturer not the retailer.

Your claim is as follows:

"I received my order and put both the flags on my car and drove down to the stadium and back. When I got home, one of the flags had completely fallen apart. In fact, it was barely hanging on by two threads. I would like a replacement or refund. The other flag is fine."

It is absolutely impossible to determine what, if anything, happened to your flag while you were at the stadium. In fact, going to a Dodgers home game with Padres flags adds many possibilities as to how your flag could have possibly been damaged.

We do regret we are not in a position to be of assistance.

Sincerely,
Sales Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The sunglasses handle were broken

The sunglasses handle were broken. How do I return them and get a replacement.

24 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Hello Cheryl Grooms,

We have responded to your email with instructions on requesting the return/replacement. We look forward to assisting with this issue.

Thank you,
Sales Support Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The experience was great

The experience was great. Had no issues with sipping nor delivery. Procure was true to what is advertised

21 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Thank you very much! We truly appreciate your business and your taking the time to provide your experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

poor inventory management

you had a item listed that was not in stock and I was only notified after I purchased the item.

23 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Dear Valued Customer,

We do apologize for an item not being available. We do not accept funds on items that are oversold, nor de we hold on to funds for items that are back-ordered with no restock date.

We do appreciate the disappointment experienced in not having an item available, even though it was showing available at the time of purchase.

Although the item oversold in a different marketplace before this order could be fulfilled, we will never keep your money hoping the item will return to stock eventually.

If you would like to repurchase and have the order held until the item is back in stock, please reorder and indicate that on the comment section in the order.

Sincerely,
Sports Fans Merchandise

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You cancelled my order....

You cancelled my order after 3 days because you didn't have the merchandise. If you don't have the merchandise remove it from your website or at the least note it is backordered.

19 de septiembre de 2024
Logotipo de Sports Fans Merchandise

Respuesta de Sports Fans Merchandise

Hi Mike,

We do apologize for any inconvenience experienced on this purchase. We too share your frustration, as do many multi-storefront businesses, in trying to keep error free inventory levels. Added to the difficulty are items shipped directly from the manufacturer as our 'shipping and returns' page states on the items purchased. We are subject to human error from their processes, as well as our own struggles.

We apologize for refunding your order. We still pay transaction fees on refunds, so it is definitely not an option we prefer. Although some stores may hold on to your funds in an attempt to not lose the sale, we believe promptly refunding and admitting our error builds better trust in the long run. If you would like to repurchase these items to hold until they return to stock, please email us through the website and we will make sure your order ships as soon as it is available.

We do thank you again for the opportunity to serve your Sports Fans Merchandise needs, and hope we will be allowed to try to do better in the future!

Sincerely,
Ramon Blair
Owner / Operator

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más