Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

By some miracle managed to get a 30th celebration product, it arrived a couple days after release and was packed well to avoid damage. I also recall a previous interaction where I had to cancel an ord... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had a few orders recently, 3x destined rivals half booster, 1x paradox half booster. Delivery was quick and they package products superbly! Tough to catch restocks so you have to be on the ball.... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I‘ve made around 5 orders now with Stellar cards/ Dean and they‘ve always been processed and sent quickly while being well packaged too. The prices feel fair given the state of the Pokemon hobby and h... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Package was held by Royal Mail due to insufficient postage being paid by Stellarcards. I paid the excess postage fee to receive my ordered item. I then emailed Stellarcards to explain the situation... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

57 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(57)

20 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

By some miracle managed to get a 30th celebration product

By some miracle managed to get a 30th celebration product, it arrived a couple days after release and was packed well to avoid damage. I also recall a previous interaction where I had to cancel an order and it was done promptly without an issue!

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

All stock gone is a flash

Released a bunch of 30th anniversary items. All gone within a few seconds. Couldn’t even get to checkout it was gone so fast.

Hope you guys take some feedback and introduce some way of stopping bots etc buying everything up.

1 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Thank you for taking the time to leave feedback. I’m genuinely sorry that you weren’t able to secure stock during the recent 30th Anniversary drops — demand has been extremely high and supply from distribution has been very limited.

We do use Shopify’s bot‑protection tools, but the more advanced bot‑detection systems cost thousands of pounds per month, which simply isn’t viable for a small independent store. With allocations being so tight, it unfortunately means not everyone is able to get what they want.

I completely understand the frustration, but I do want to note that reviews like this can impact small businesses long‑term. This situation isn’t a reflection of our service or how we operate — it’s a result of limited stock and high demand across the entire market.

We’re always working to improve where we can, and I appreciate you sharing your experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service

Fantastic service, great customer service, phenomenal custom binders and I look forward to doing more with Stellar Cards

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

All is gone in 1 second for scalpers!!

All is gone in 1 second for scalpers!!! Well done this website is 👎

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Hi Michal,

Thank you for taking the time to share your feedback, though we are incredibly sorry to hear about your disappointment with this release.

We completely understand how frustrating it is to miss out on highly anticipated Pokémon items, but we would like to reassure you that this was not the work of scalpers. To ensure a fair release, we enforce a strict limit of 1 unit per order on these items, and everything is sold directly at standard MSRP.

The reality of this release is simply a matter of high demand versus limited supply. We only had 100 tins available, and with thousands of collectors visiting the site simultaneously, stock unfortunately sold out in under a minute.

While we completely validate your frustration at missing out, we kindly ask that public reviews are used to reflect the actual service, delivery, packaging, or customer support you received from our team. Unjust reviews like this can heavily impact and damage a business's reputation over factors that are entirely out of our control, such as manufacturer supply allocations.

We genuinely appreciate your passion for the hobby and hope we can provide a better outcome for you on the next release. Please contact me directly if you still want one of these tins as 2 orders were cancelled and the stock is available.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery took 3 weeks

Delivery took 3 weeks, then when it was due to arrive they had forgotten to pay the shipping. This meant i had to pay the fee through royal mail and delay delivery by another 5 days.

5 de mayo de 2026
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Hi Sam,

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for the experience you have had. This is certainly not the standard of service we aim to provide at Stellarcards.

We take these matters very seriously. To ensure accuracy, all of our parcels are strictly weighed and measured on-site, and the correct postage is purchased before they are collected by Royal Mail. We are genuinely unsure what has happened in this instance, and we want to investigate this immediately.

It appears we did not receive your original message on the 14th of May, which is why you haven't heard back from us. We would love to get this sorted for you right away and refund any excess fees you had to pay.

Could you please reach out to us again at [Insert Email Address] with your order details and a copy or photo of the Royal Mail fee card? As soon as we receive this, we will process your refund and look into exactly what went wrong with the carrier.

Thank you for your patience, and we look forward to making things right.

Kind regards,

The Stellarcards Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Package was held by Royal Mail due to…

Package was held by Royal Mail due to insufficient postage being paid by Stellarcards. I paid the excess postage fee to receive my ordered item. I then emailed Stellarcards to explain the situation hoping to be refunded the excess postage amount paid (on top of postage paid for item already) no response. Email was sent on 14/05/26. Not too good in my opinion. Customer service poor.

Update- 08/06/26- Review amended- Stellarcards have reviewed and issued a refund.

14 de mayo de 2026
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Hello Ryan,

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for the experience you have had. This is certainly not the standard of service we aim to provide at Stellarcards.

We take these matters very seriously. To ensure accuracy, all of our parcels are strictly weighed and measured on-site, and the correct postage is purchased before they are collected by Royal Mail. We are genuinely unsure what has happened in this instance, and we want to investigate this immediately.

It appears we did not receive your original message on the 14th of May, which is why you haven't heard back from us. We would love to get this sorted for you right away and refund any excess fees you had to pay.

Could you please reach out to us again at info@stellarcards.co.uk with your order details and a copy or photo of the Royal Mail fee card? As soon as we receive this, we will process your refund and look into exactly what went wrong with the carrier.

Thank you for your patience, and we look forward to making things right.

Kind regards,

The Stellarcards Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Under paid postage on my items

Under paid postage on my items. Had no responses to my emails. Poor customer service

Edit: AI/ChatGPT response.. [insert email address].. tsk.

Also a reply almost half a year later too. Perfect example of their customer service.

29 de enero de 2026
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for the experience you have had. This is certainly not the standard of service we aim to provide at Stellarcards.

We take these matters very seriously. To ensure accuracy, all of our parcels are strictly weighed and measured on-site, and the correct postage is purchased before they are collected by Royal Mail. We are genuinely unsure what has happened in this instance, and we want to investigate this immediately.

It appears we did not receive your original message on the 14th of May, which is why you haven't heard back from us. We would love to get this sorted for you right away and refund any excess fees you had to pay.

Could you please reach out to us again at info@stellarcards.co.uk with your order details and a copy or photo of the Royal Mail fee card? As soon as we receive this, we will process your refund and look into exactly what went wrong with the carrier.

Thank you for your patience, and we look forward to making things right.

Kind regards,

The Stellarcards Team

I'm sorry you're not happy with my responses mate please looking at your order history did you make multiple purchases of the same item? Please contact me at info@stellarcards.co.uk so I can get this resolved for you.

Kind regards
Dean

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Flareon gift box

Have a strange feeling that the box I bought was a fake, it looks like it has been resealed the plastic wrap was all bubbled and not air tight and the cards were all bent, they also look fake almost like they have been replaced and the box has been tampered with. For £125 I really was not impressed with the quality of the flareon gift box and would not buy it from here again which is a shame because I was really wanting to find a good card shop.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Hi Rebecca,
I'm sorry to hear you were unhappy with your Chinese gift Box. These are a 100% genuine product imported directly from a pokemon company in china. This is very odd as I packed your order myself and not see anything untoward with the seal and wrap. In fact yours went out with several others from the same sealed case, and no one else has reported any problems. Were you aware they were chinese products?
Also why didnt you contact us directly? you have made no effort to contact us and for £125 I would at least make contact the seller. before going out of your way to leave a public, very negative review before making contact with seller first its odd to me why you wouldn't contact us over a £125 product. Please forward images showing your concerns and we do our best to resolve the problem.

UPDATE,
To date still no contact 😞

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing prices

Amazing prices, Amazing packaging. Thanks to Stellar cards incredible service i received a Destined Rivals Booster Box in MINT condition, not a scratch on it. And it was a really good price!

I Debated keeping it sealed but it got me in the end, ending up pulling some lovely cards with the highlight being the Garchomp SIR!

20 de diciembre de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

overpriced and poor customer service from Dean

My experience with Stellar Cards was really disappointing. The item I received arrived with a damaged box due to poor packaging, which completely ruined the condition and value as a collectible. When I reached out to customer service, I dealt with Dean, who was dismissive and unhelpful throughout the process. Instead of resolving the issue fairly, he relied on generic store policies that didn’t address the problem or the damage caused in transit.

As a collector, presentation and condition matter — and this experience has put me off ordering again. I’d strongly advise anyone purchasing high-value or collectible items to be cautious and consider how they handle customer issues before buying.

And there items are way over priced in my opinion for items to be damaged

30 de octubre de 2025
Logotipo de Stellarcards

Respuesta de Stellarcards

Ok, this isn’t quite as described. the "damage” you mention and sent photos to us of was where the outer protective cover on the ETB had a crease in it where it over the Manuel behind under the very tight sealed wrapping applied by the Pokémon company. Not damaged. I offered both a replacement or a refund to which you only wanted a refund. Which was fine with us your problem was you didn't want to pay for the return postage. Our return policy is very clear on how returns are managed and unfortunately, we cannot to cater to sealed "collectors" as this item has to go through a postal network where anything can happen. However, in this case the product had reached in the condition it was sent and received in. Ultimately your problem was the price drop the market had seen since you brought your item and that was the reason for return, which is again not great but ok all, you had to do was get it back to us which you did and were refunded for.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más