Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute joke of a company! Placed a order via clearpay on the 12th November still have not received my order. Emailed the company 1 week later to be told there was a delay and my order was being disp... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic products and I can depend on my delivery slot too.No more dragging heavy tinned food/sacks back from the supermarket also a fantastic range of healthy snacks/treats for your pets.Brilliant S... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AT ALL COST. My dog supplements arrived with a broken tab, there could be any tablets inside that container, there excuse is it probably happened due to the courier service, I find that hard to... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered before a bank holiday so Delivery slightly longer but no fault of store. Rang to check status of order and made an enquiry about dry dog food and someone stayed on the phone for 20mins explai... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de suministros para mascotas
  2. también en la categoría
  3. Tienda de alimentos para animales
  4. Tienda de animales

Escrito por la empresa

The Pet Van is a family run business launched in 2018 offering high end pet food and accessories all delivered direct to your door. From hypoallergenic foods to brands you all know and love we cater for all ages and breeds from the smallest birds to the biggest of horses, here at The Pet Van we have your needs covered.


Información de contacto

3,2

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

119 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,2

Todas las opiniones

(119)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service the pet van.

Excellent service, arrived on time and very pleasant gentleman.
Will be buying again for my 4 pooches.
Thanks very much.

13 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing business who actully phoned me…

Amazing business who actully phoned me too let me know my product wasnt in stock and sent me a better alternative if only only small businesses took such care with customers i will definitly be using again and will recommend

13 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent company

Excellent company. Very speedy delivery and they have a great selection of products.

12 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant customer service

Brilliant customer service. Paul is very helpful and friendly, going out of his way to obtain the products I was looking for. Would have no hesitation in recommending.

11 de junio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Have been waiting for my order almost 2…

Have been waiting for my order almost 2 weeks now. No reply when asked for a tracking number / confirmation if and when the goods have been sent.

15 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de THE PET VAN STORE

Respuesta de THE PET VAN STORE

Hi, am sorry do you have your order number, if so can you email us @ info@thepetvan.co.uk so we can look at this, as we keep our customers fully updated with all orders and especially when deliverys are delayed to us or to our customers.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great Friendly personal service

Delivery to the house with social distancing. Great product and an excellent friendly personal service. Offered to obtain what we need and discounts offered for regular customers. Very happy with our first purchases.

10 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

When free delivery is not free

Unfortunately whilst the price for what I was buying was good, the level of service was not. On the website it clearly states “free delivery if you spend £25”. There are no asterisks and there is nothing written in the terms found at the bottom of the website stating that weight is a consideration for this offer.

Whilst I totally appreciate that ordering something heavy makes it not cost effective for the company to send, they obviously need to amend the website to reflect that there is actually terms attached to the free delivery and those terms include weight. The person I spoke to was adamant that it determines this on the website but I have been unable to locate it and when asked where the customer service rep was also unable to do so.

I was being asked to pay significant amounts for the delivery of the items I had purchased and was even told that he had been contacting other people and charged upwards of £45 for pallets due to weight issues and that maybe I should get a pallet and buy more of what I needed from the shop.

Whilst my poor experience was in April, I have subsequently checked the website to see whether amendments were made to the free delivery offer and they have not which has prompted me to leave this review.

***Below is response to the company***

We have not received our refund as of yet.

Your website does not state anything about a weight limit. Sending us an email after you’ve taken our money, and after you phoned us about a weight limit is absurd and I don’t understand why you are so set on mentioning your terms and conditions that makes no mention to a weight limit (I have created a PDF of the terms at point of sale to confirm this).

Who are you to comment on how much cat litter we order? We ordered 5 bags of 20ltr cat litter. We go through 10/15ltrs per week as we have multiple cats, not that it has anything to do with you. The 15% discount was already applied to our whole order as per your website so your “generous offer” was something we had already had, except now you wanted us to pay for delivery.

I stand by my review, because your prices were reasonable for what we ordered however your inability to accept that your free delivery offer needs to be changed is what lost you the other 3.

7 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de THE PET VAN STORE

Respuesta de THE PET VAN STORE

Hi James, whilst we appreciate reviews please first respect what is said to you. I have pulled the notes from this order which was placed by your partner and was explained to you aswell that it does state 25kg maximum this was sent to you as a email. Also you was never I repeat never asked to pay more money and you was never told to buy a pallet of cat litter. What was offered to you was to bring your order below 25kg and be refunded the rest you was asking for over 50kilo of cat litter which is alot and to be fair we also offered to apply 15% discount to both orders and you declined the generous offer, so we refunded your full order you have waited to leave your negative and un called for comments until you have received your money. I will state again it's on our terms and conditions on our policy. And for future reference to make it more clear we are updating our delivery section for loyal customers.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bird seed

Had a lovely phone call to keep me informed that my order was being processed and should be with me Tues or Weds. I received my order Wednesday. Great service. Thank you very much.

6 de mayo de 2020
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más