Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ich kann dieses Portal nicht empfehlen. Das von mir gebuchte Retreat wurde abgesagt und ich habe meine Anzahlung bis heute nicht zurückerhalten. In mehreren E-Mails habe ich klar und freundlich zum Au... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was the trip of a lifetime with each day’s ride eclipsing the great experiences and scenery from the previous day. The tour was really well organized and the mOtOsAgA guide and crew were excellen... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent selection of retreats, I was amazed when I found this website. The staff is very supportive and friendly that helped make the booking process smooth. I was also contacted when I arrived at t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Booked for a holiday in France. Tripaneer is just a platform for individual companies so takes the deposit and then no more contact or help available. This is not made obvious, so when there were comp... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Agencia de viajes

Escrito por la empresa

It is our mission to enrich your life with unforgettable travel experiences. We love to travel and we want to share our excitement with you. We are the world’s leading marketplace for travel experiences. We help you to discover, plan and safely book unique and enriching vacations. We specialise in holidays that include wellness, yoga, surf, horse riding and much more. We’re passionate about building a platform that our customers and partners love to use.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

81 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 88% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,3

Todas las opiniones

(81)

16 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was the trip of a lifetime

This was the trip of a lifetime with each day’s ride eclipsing the great experiences and scenery from the previous day. The tour was really well organized and the mOtOsAgA guide and crew were excellent! I would do this trip again in an instant!

11 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Bob,
It sounds like an incredible trip! We're glad Tripaneer helped you discover it and that it only seemed to get better with each day.
Thanks for sharing your experience and recommendation. We hope there's another unforgettable adventure ahead for you! - Samron

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ich kann dieses Portal nicht empfehlen

Ich kann dieses Portal nicht empfehlen. Das von mir gebuchte Retreat wurde abgesagt und ich habe meine Anzahlung bis heute nicht zurückerhalten. In mehreren E-Mails habe ich klar und freundlich zum Ausdruck gebracht, dass die Anzahlung zurücküberwiesen werden soll. Stattdessen wurde mir immer wieder ein Gutschein angeboten. Gerade weil sich die Flüge nicht mehr stornieren lassen, ist das eine frustrierende Erfahrung.

31 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent selection of retreats

Excellent selection of retreats, I was amazed when I found this website. The staff is very supportive and friendly that helped make the booking process smooth. I was also contacted when I arrived at the destination if everything is alright, loved it!

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Viv,
Thanks so much for your kind review! We're glad you enjoyed exploring the variety of trips available on Tripaneer and that our team helped make your booking experience smooth. It's also great to hear that you appreciated our check-in after your arrival!
We're happy to have been part of your journey and hope to help with another adventure in the future!- Samron

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful and friendly site

Very helpful and friendly site. Would have no hesitation in using again.

2 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you for your kind feedback! It's wonderful to hear that you had such a positive experience with Tripaneer. We truly appreciate your trust and hope you'll be back to discover even more unique travel experiences through our platform!- Samron

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Waste of time using Tripaneer.

Booked for a holiday in France. Tripaneer is just a platform for individual companies so takes the deposit and then no more contact or help available. This is not made obvious, so when there were complications, it was not clear who we should turn to for help. A complete waste of time booking through them, you might as well book direct with the company hosting the holiday.

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Heather,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the experience left you feeling unsupported.

As a marketplace platform, Tripaneer connects travelers with retreat organizers, who are responsible for delivering the experience and handling program-specific matters. While many questions are best addressed directly by the organizer, our team remains available to facilitate communication and mediate when needed.

We appreciate your comments regarding the clarity of our role and will take them into consideration as we continue working to improve the customer experience. - Samron

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Was my retreat mis-sold?

I booked a 6 day yoga retreat in Colombia through Tripaneer at a cost of £690. Roughly £200 of this was a deposit directly with Tripaneer and the rest was to be paid directly with the organisers.

When I discovered I was the only person booked on the retreat, I contacted the organisers directly and they agreed a full refund (approximately £490). They said I would need to speak to Tripaneer directly to refund my deposits. Tripaneer kindly agreed to let me use deposit towards another trip. At the time, I was happy with this.

However, as part of my agreement with the organisers, I agreed, I would still stay in the same accommodation as the planned yoga retreat. But once I was there, it was clear the yoga retreat was never going to go ahead as planned, with the yoga studio being refurbishment and out of use the whole time I was there and with no yoga classes.

Once informed Tripaneer they refused to refund deposit….despite it being clear the yoga retreat could never have gone ahead. Very frustrating and disappointing, I can’t help feeling I was mis-sold the whole experience.

25 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Sarah,
Thank you for sharing your feedback. We'd like to clarify a couple of points following our review of the case.
At the time you chose to cancel, the retreat had no minimum participant requirement and was still expected to go ahead as booked. We also confirmed with the organizer that the refurbishment mentioned in your review began after your cancellation, once the retreat was no longer taking place on those dates.
Although the deposit was non-refundable under the applicable cancellation policy, a goodwill Store Credit for the full deposit amount was offered and subsequently accepted.
We're glad we were able to reach a resolution and hope you'll find a great experience to use your credit toward- Samron

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I booked a safari via BookAllSafaris…

I booked a safari via BookAllSafaris from Tripaneer. Due to health reasons, I had to cancel. I forgo the deposit, that's fine. But I still (months later) did not get the balance of over $2000 back from the operator. BookAllSafaris did NOTHING to help in this matter. They only reply politely (AI generated) to my emails with "sorry, we uderstand, we will help...", but they don't take any action at all. So this is not like Booking.com, which has clear cancellation policies with their hotels, and ensure they are adhered to. BookAllSafaris is just a 'front' to get the commision, then leave you to it.

22 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Ilse,
Your case was actively reviewed by our team after you contacted us, and we have been following up with the organizer repeatedly regarding the outstanding refund.

We understand how frustrating the delays and lack of clear communication have been. While the balance payment was made directly to the organizer, we have continued to push for the refund to be processed in line with the booking conditions.

At this stage, we are still awaiting a concrete update from the organizer and will continue to follow up on your behalf.

We regret the experience this has caused and appreciate your patience while we work toward a resolution. - Samron

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The staff are outstanding with…

The staff are outstanding with information, communication and professionalism, friendly conversations ,well knowledged in their retreat ,I thought I had to cancel my trip due to circumstances that came up and Carlos and Desiree were there to reassure me I didnt have to miss out on my journey ,quick ressolve and excited for my new date to experience all they have to offer on the retreat, I appreciate all they have done so far and look forward to my trip in the future.

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear everything worked out and that you feel excited and confident moving forward with your trip. We hope you will have a wonderful experience! - Samron

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I have been trying to list our 200 Hour…

UPDATE: After leaving this review, our training was set live within 24 hours. I appreciate the attention to the matter and also wish it was not because of this review. Their site says it takes 3-5 business days to go live but this took well over a month. The listing process is not straightforward and leads to errors in the listing. I hope the user experience becomes easier and the go-live process faster. I am hopeful now that we have an Account Manager who can help us and I am optimistic that this will lead to bookings of our Yoga Teacher Training.

I have been trying to list our 200 Hour Destination Yoga Teacher Training on BookYogaTeacherTrainings.com and have had THE WORST customer service experience. it has been over a month since I tried to list our training and it still has not been published. We have been in contact wiht someone named Jez who claims their content staff is reviewing the training before listing it but we have not received any other information. I cannot understand why they would not post our training as this is the foundation of their business. It has been a complete waste of time and very disappointing experience.

10 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Daryn,
Thank you for sharing your feedback.

Upon checking your account, I can see that your 200-Hour Destination Yoga Teacher Training listing is live.

Please note that all new listings undergo a review and verification process before publication to ensure the accuracy of the information presented on our platform. Depending on the details submitted and the volume of requests, this process can take some time as each submission is reviewed individually.

If you have any questions regarding your listing, our team will be happy to assist you at service@tripaneer.com. - Michele

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Completely misleadig description of…

Completely misleadig description of 'Retreat' in Sidmouth so beware. Massive disappointment. Sessions were not bespoke in any way, no attention was given to our needs, not even a quick chat, we were just booked into local classes. There was no reference to us at all - website says 'Tailored' - total nonsense. Fortunately the Hotel, the Elizabeth, was great with lovely staff - but that's not what we went for!. Tripaneer and BookYogasRetreats fobbed us off when we pointed out that the 'retreat' was mis sold, so obviously they don't care what they sell and this problem may apply to other retreats on the site. Don't fall for the blurb or at least double check what it means as it just wasn't honest at all. I asked if they or the provider 'OceanWellnessHub' were members of any professional or regulatory bodies and they couldn't answer - so that's a bit of a problem in itself. Will never use them again.

9 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Oliver,

Your concerns were reviewed by our team after you contacted us regarding your stay.

Although we understand that the format of joining existing studio classes did not align with your expectations of a more personalized retreat experience, based on the information available at the time the classes included in the program were delivered as scheduled. The program structure and schedule were also clearly outlined by the organizer through the platform messaging system prior to booking.

While a monetary refund was not approved, a goodwill resolution in the form of a €50 Tripaneer voucher was issued to you as a courtesy.

We regret that the experience did not meet your expectations and appreciate you taking the time to share your feedback. - Michele

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Same thing happenes with me like other…

Same thing happened with me like other 1 star reviews. Booked Yubba surf retreat in Tamraght and many things in description was false. Made deposit 95€ to secure my spot but couldn't stay at the place because the organizer Yubba Surf lied in description and the place wasn't like told.

Contacted Tripaneer to get my money back because I got scammed... But,
Tripaneer / booksurfretreats (or whatever) only offered me some 95€ "gift card" to their site... Like I really would like to use their site again?

Not sure what to do now, is it a police thing or something when people steal your money like this right?

Don't use their sites, the risk is too high.

21 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Jesse, Your concerns were reviewed by our team when you raised them during your arrival at the retreat, and we followed up with the organizer to assess the situation.
Based on the information provided to us at the time, a goodwill resolution in the form of a €95 store credit, equivalent to the deposit amount, was issued to you. All cases raised with us are reviewed based on the information provided by both parties at the time. We understand that this wasn't the outcome you had hoped for and regret that the experience didn't meet your expectations. - Michele

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tripaneer

Tripaneer’s prompt and very helpful responses were much appreciated when choosing and booking.

9 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you so much for the kind words! We're glad our team could respond quickly and help make your booking process smooth. We really appreciate you choosing Tripaneer and hope to assist you again on your next adventure! - Michele

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Je déconseille !

Tripaneer à organisé tout ce trip qui s'est mal passé et n'a été d'aucun soutien.

J’ai passé deux séjours de surf de 4 jours avec "Kubu Surf School à Gili", et malheureusement mon expérience a été très décevante.

Dès le premier jour, des problèmes sont apparus. La poignée de la porte de ma chambre s’est cassée le jour même et cela n’a jamais été réellement pris en charge.

Concernant le surf, je n’ai pas bénéficié de véritables cours. Une session a été annulée car les conditions étaient jugées « trop dangereuses », mais elle n’a jamais été reprogrammée et aucun remboursement n’a été proposé.

Les vidéos et analyses qui étaient promises n’ont jamais été réalisées ni envoyées. J’ai relancé près d’un mois plus tard et l’on m’a répondu qu’elles étaient encore « en cours de tri », mais je n’ai toujours rien reçu.

Le matériel fourni était en mauvais état et inadapté. Certains équipements étaient endommagés, ce qui m’a causé des brûlures, des coups de soleil et de petites blessures (par exemple des chaussures de récif trouées).

Les conditions de surf étaient souvent dangereuses. Nous avons été emmenés à l’eau à marée très basse sur un récif tranchant, au point de pouvoir toucher le récif en ramant. J’ai vu deux débutantes se blesser, et l’instructeur leur a expliqué que c’était de leur faute parce qu’elles « tombaient mal ». À certains moments, l’eau ne dépassait même pas les genoux alors que nous surfions directement au-dessus d’un récif très irrégulier, ce qui était franchement choquant.

Le comportement de l’instructeur était également préoccupant. Il semblait peu qualifié, nous poussait sur les vagues d’une manière qui nous faisait tomber, puis nous reprochait de ne pas savoir surfer.

Lors d’une session, le « professeur » a passé environ la moitié du temps à surfer quasiment seul et à se filmer. Il a ensuite complètement disparu sans prévenir. Je l’ai retrouvé plus tard au shop de planches, en train de se filmer sur son téléphone. La session a duré environ 1h30 au lieu des 2 heures prévues.

Heureusement que j’avais déjà de l’expérience en surf ; sans cela, ces sessions auraient pu être très dangereuses.

J’ai fait part de l’ensemble de ces problèmes à Kubu Surf School et je leur ai envoyé un mail détaillé après mon séjour. Malheureusement, mes remarques ont été ignorées et aucune réponse concrète ni solution n’a été proposée. Cette expérience révèle un manque de professionnalisme, des standards de sécurité insuffisants et un réel désintérêt pour les retours clients.

20 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Bonjour Hugo,
Vos préoccupations ont déjà été examinées dans le cadre de notre processus officiel d'escalade.
Suite à votre plainte post-retraite, qui a été déposée plusieurs semaines après la fin du programme, nous avons contacté l'organisateur afin d'examiner les faits décrits.

En tant que plateforme de réservation, Tripaneer facilite les réservations entre les clients et les organisateurs indépendants. Bien que nous aidions activement à régler les problèmes lorsqu'ils surviennent, l'exécution du programme lui-même et les décisions de remboursement qui s'y rapportent restent sous la responsabilité de l'organisateur.

Dans le cas présent, l'organisateur n'a pas approuvé de remboursement partiel. Étant donné que les préoccupations n'ont pas été entièrement documentées ni traitées de manière formelle pendant le séjour, nous ne disposions d'aucune base objective pour imposer une compensation rétroactive.

En ce qui concerne les enregistrements vidéo mentionnés, l'organisateur a confirmé qu'il renverrait les documents à l'adresse e-mail associée à la réservation.

Nous comprenons que ce résultat ne correspond peut-être pas à vos attentes. Vos commentaires ont été transmis en conséquence. - Michele

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not hold yoga retreats or listings accountable

They were made aware of a situation where the organizer had listed fake photos and excursions and did not deliver as promised they tried to negotiate through the person who had listed it for a refund for me. However the person refuses to refund and book yoga retreats.com has still not taken down the listing even knowing that they're a scam yoga retreat.

Update: offered me $100 voucher for next trip, what a joke.

You still haven't taken their listing down knowing they scammed people so I wouldn't say you did things right on your end , you also won't post my review of them

29 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Hi Kelsey,

Your concerns were reviewed through our escalation process while you were on location, and we've been in contact with the organizer to investigate the points you raised, including discrepancies with the listing and activities.

BookYogaRetreats is a booking platform connecting travelers with independent organizers. While the delivery of the retreat and any related refund decisions fall under the organizer's responsibility, we do step in to mediate and take action on our side when we identify issues. In this case, the organizer issued a partial monetary refund, and we also extended a goodwill Tripaneer voucher as an additional gesture.

We understand this may not be the outcome you were hoping for, but we have taken your report seriously and acted within our scope as a platform. - Michele

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Although I wasn't able to book a trip… I like researching the information on your website

Although I wasn't able to book a trip due to unavailability, I appreciate the follow up response.

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you so much for the 5-star review, LTC A.D. Sulla! We’re really glad you enjoyed exploring our website, and we appreciate your understanding about the availability. If a spot opens up or you need help finding another great option, we’re always happy to help. Hope to assist you with a booking next time!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Incorrect Listing and Zero Accountability

Booked a retreat based on Tripaneer’s listing saying it was in English. It wasn’t. My participation was cancelled, and despite the incorrect information on their site, they would not cover my flight costs. Not a reliable platform for accurate details.
Moreover their support team took ages and claim was handled every time by a different person so I had to re-explain the problem. Stay away!

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you for your feedback, Jelena. We're very sorry for the inconvenience you experienced, and we completely understand how disappointing it is when a retreat can't take place as expected.

The retreat details, including the language of instruction, are reviewed and approved by the organizer before the listing goes live. In this case, the information provided led to a misunderstanding, and we're truly sorry that this affected your plans.

Once you notified us, we processed a full refund of the amount paid through our platform within 3 business days and also offered a voucher as a gesture to acknowledge the inconvenience. Your case is still open, and we are actively mediating with the organizer regarding the coverage of your flight costs.

Regarding your support experience, we appreciate your feedback. To ensure timely updates across all time zones, more than one agent may assist with a case, and each agent is fully briefed before responding. We always aim to keep coordination smooth, and your comments help us continue improving this process.

We remain committed to your case and genuinely hope we can offer you a much better experience in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best holiday ever!

I had a marvelous time staying at the ranch and the whole holiday exceeded expections. Meals were plentiful and varied, all of the staff were helpful and considerate, and no query was left unanswered. I went for the riding experience and it certainly delivered, with many and varied rides on happy and well cared for horses. Abdul, our riding guide was amazing and kept us all laughing!

18 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thanks so much, Angela! We’re really happy to hear you had such a great time at the ranch. It sounds like you enjoyed everything from the rides to the food and the company, and we’ll definitely let Abdul know he made your experience extra special!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tripaneer is the worst company to try…

Tripaneeer is the worst company to try to get a vacation with. They refuse to call you just like Airbnb. Until they get your money. How can you plan a vacation? When you can't even get information first. I'm give anybody a dime until I find out what's going on and how I book the vacation? Oh, my God, do not go here.

24 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you had a frustrating experience and would like to clarify how our platform works.

Tripaneer is designed so that customers can contact retreat organizers directly through our site before booking. This allows you to ask any questions and get the information you need before making a payment. Keeping communication within the platform helps ensure that messages are accurate, professional, and aligned with booking policies. It also provides a clear record in case any misunderstandings or issues arise later.

In your case, the organizer isn't able to place calls to your country. We've reached out on your behalf to explore options for a call or chat, though the organizer may have limitations in accommodating your request. We will, of course, keep you updated in the already open communication via email.

We truly appreciate your feedback and hope you'll give us another chance to make planning your next retreat as smooth and secure as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great service

great service, friendly and reliable

18 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Thanks so much, Lisa! We’re really glad to hear you found our service friendly and reliable. Hope to help you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you TRIPANEER

Thank you very much for a prompt and successful intervention which resolved the issue I was dealing with.

30 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de tripaneer

Respuesta de tripaneer

Yay! So happy we could help, Zografia! Thanks a bunch for the lovely 5 stars!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más