Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Servicio de mensajería y reparto

Escrito por la empresa

UniHop is a nationwide, on-demand delivery and logistics service connecting customers and merchants with vetted independent contractors for same-day and scheduled transport, labor, and fulfillment services. We specialize in flexible, last-mile solutions ranging from single-item deliveries to multi-stop routes, catering logistics, retail fulfillment, and labor-only assistance. Customers book services digitally by providing item details, locations, and job requirements, allowing contractors to arrive prepared and complete work safely and efficiently. UniHop emphasizes transparency, clear job scoping, and contractor safety. Accurate job information ensures fair pricing and successful completion, while our support team remains available to assist with clarifications, adjustments, and issue resolution when needs change. Our mission is to make local logistics simpler, faster, and more reliable—for businesses, individuals, and the independent professionals who power our platform.


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

6 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 80% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The worst 3rd party delivery service…

The worst 3rd party delivery service out there stay away from this business. Their customer service is extremely unprofessional and never fail to get rowdy and aggressive when reaching out via chat support, they hire uber, lyft and other platform driver to do their deliveries some driver are completely unaware that unihop even exists!! how crazy is that? this business is a scam ripping off businesses and poor drivers. Ill be escalating this further im done dealing with such unprofessional and rude service.

5 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lies and terrible customer service

March 11 I requested Uni hop to pick up an order from cheddars in Columbia and deliver it to my house in Fulton the next night. My order never arrived and I had to contact customer service. My order was for my birthday. It was cake and my birthday was ruined because of it. Customer service offered me to reschedule the delivery for tomorrow The next day ..I feel like for the inconvenience that I should be refunded my money and have the order rescheduled to be delivered the next day no one even reached out to me to let me know that my order would not be delivered when it was supposed to be customer service was very slow

12 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de unihop.app

Respuesta de unihop.app

Hi Manda,
We’re very sorry to hear about your experience, especially since this delivery was meant to be part of your birthday celebration. We understand how disappointing that must have been. We’d like to take a closer look at what happened with your delivery.
Please reach out to us at support@unihop.app so our team can review the situation and follow up with you directly. Thank you for bringing this to our attention.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

The store didn't accept unihop, but full refund

The store didn't accept unihop, but customer service responded quickly and offered a full refund.

12 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de unihop.app

Respuesta de unihop.app

Hi Ted, Thank you for sharing your experience.

We’ve reviewed the order and can confirm that a full refund was issued to your original payment method. If you don’t see it reflected yet, please note that banks can take a few business days to process refunds.

You were initially told by one of our dispatchers that you would receive a “partial refund,” and that was incorrect. Refund determinations are handled by our billing team, not dispatch, and in this case the order was refunded in full. We apologize for the confusion caused by that miscommunication.

And yes, some retailers have internal policies that only allow the buyer to collect an order, and that decision is made at the store level, which we unfortunately can't control. We recommend always checking with store first, before sending a driver.

Regarding cancellations: orders can be canceled directly in the delivery dashboard up until a driver is dispatched. Once a driver is en route, cancellations are handled through support so we can confirm the situation at pickup.

If you have any remaining concerns after checking your statement, please let us know.

– The UniHop Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very poor first(and last)impression

Very poor first impression from this company, I reached out to support for more information on their services - what all they provide, details on delivery, etc - the customer support agent "Hope", responded, with a total of 7 words before simply closing my ticket and disconnecting from the chat. Im confused and ultimately turned away from the company from their lack of effort and initiative to even handle such a simple request. Would not recommend

Edit: I asked a broad question; in relation to the services, pricing and delivery expectations, alongside the question that *I now know* is against your policy. Any amount of elaboration would have been appreciated as I didnt know it was against policy and seemed like a reasonable question to ask. Nonetheless, I was left without acquiring any surface level knowledge of the company, which is all I was attempting to obtain.

*Context for those who may read this review, the policy breaking question that I asked was if the company provided any work around for microcenters "in-store purchases" only policy. As they do offer delivery from micro center, Hope stated "microcenter requires you to pay instore". I then asked if there was a work around, and by "work around" I expected unihop to simply charge me in advance for the requested items, and whatever "service charges" and that would be that. The seventh word and last response was simply "no" in relation to my "work around" question. End of chat.

To my knowledge "this work around" wouldn't go against microcenters policy as I still place the order for instore pickup and anybody approved could pick up and pay for the order in person.

In good faith I was under the assumption a local driver picks up the items requested and is then shipped for delivery.

Shame on me for not knowing, shame on you for no explanation.

My review stands.

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de unihop.app

Respuesta de unihop.app

Hi Demetri, thank you for taking the time to share your feedback. We take first impressions seriously and regret that this interaction left you dissatisfied.

To provide important context, the conversation in question involved a request for assistance with bypassing another merchant’s stated policies. Our support team is not able to assist with requests that involve circumventing third-party rules, terms, or safeguards. When it became clear that this was the nature of the request, the chat was closed in accordance with our compliance guidelines.

That said, we acknowledge that the communication could have been clearer and more informative in explaining why we could not proceed, and we are reviewing this internally to ensure future responses are more transparent and helpful. (Added: We do detail this on our website that drivers are not able to make payments on your behalf and that all orders must be prepaid for before requesting a delivery. The website form will not let you proceed with the request and will show explanations if these two parts are not confirmed before proceeding.)

We remain available to answer legitimate questions about our services, capabilities, and delivery offerings, and we encourage you to reach back out if you would like information within those bounds.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

merchandize was stolen from Unihop

merchandize was stolen from Unihop, the entire transaction was on camera from the The Gap store with the individual picking up my order. I will NEVER use them EVERY again in life and if in fact this place is not legit, I hope it is shut down and everyone goes to jail!!!!

TAKE THAT UP WITH THE GAP FOR THE FOOTAGE HOWEVER I DON'T THINK THE GAP WOULD HAVE A REASON TO LIE!!!

UNIHOP is unprofessional

24 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de unihop.app

Respuesta de unihop.app

We take claims of theft and fraud very seriously and want to clarify the facts of this situation.

Our records show that the assigned driver waited at the store for nearly 20 minutes and repeatedly informed our team that the order was not available for pickup. In response, we offered to open a formal investigation and initiate a reimbursement claim on your behalf if malpractice was shown by the independent courier. This process is standard and is designed to protect both the customer and merchant. That offer was declined by you, without explanation, despite multiple attempts to proceed.

Regarding the statement that merchandise was “stolen” and that the transaction was “on camera,” we were not provided with any footage, police report, or documentation to substantiate that claim. Without cooperation or evidence, we are unable to advance an investigation or reimbursement. (Added: We are not accusing anyone of lying; GAP is a very busy store and there are lot of orders coming in and out of the store and items can accidentally be handed to incorrect people. We are not certain of this either, but cannot take action against an independent contractor without supporting evidence.)

UniHop is a legitimate logistics manager working with established delivery providers, and allegations of criminal activity are not supported by the information available to us. We regret that this experience was frustrating, but we cannot resolve an issue when the resolution process is declined.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Complete services not rendered and still charged fully

The job I paid over $200 for was not completed as quoted, and when I reached out to customer support the support staff were dismissive, and quick to jump to conclusions to make it seem like I was lying about my experience.
There was no apology, no accountability, and certainly no attempt to make things right. Their “solution”? A measly $15 refund, for a job that was incomplete. OR I could pay to schedule their services again to complete the original task.

29 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de unihop.app

Respuesta de unihop.app

We’re sorry to hear that this experience was frustrating, and we appreciate the opportunity to clarify what occurred.

The original request submitted was for the transport of one item from one address to another, with a note indicating stairs at drop-off. After we proactively reached out to confirm details, an additional request was introduced: moving a heavy treadmill from one floor to another, which was not included in the original booking or item details.

We confirmed that this additional request was acceptable and the $15 charge for the stairs remained, corresponding specifically to one flight of stairs. No additional labor or equipment fees were added at that time.

When the independent contractors arrived, they assessed the treadmill on-site and determined that it could not be moved safely with the crew size and information provided. For safety and liability reasons, they declined to carry it upstairs.

Given that the stair-related portion of the work could not be completed, we offered a full refund of the $15 stair fee. We also explained that moving a large, heavy treadmill between floors requires a labor-only booking with accurate item weight, dimensions, and handling requirements, which had not been provided in the original request.

At no point was the customer charged again, nor were we unwilling to help. The proposed solution was either:

a refund for the uncompleted stair portion (which was offered), or

rebooking the job correctly with appropriate labor details so it could be completed safely and successfully.

We regret that this was perceived as dismissive, as that was not our intent. Our responsibility is to balance customer expectations with the safety of the independent contractors and accuracy of the job details provided.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más