U.S. Doctors' Clinical Opiniones 

210
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had been told I need 2 knee replacements but since using Arthro7 I no longer feel the constant pain from my osteoporosis. I took 2 every morning & 2 every evening for the 1st week. I now take 1 in a... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I have tried many OTC remedies for my osteoarthritis, mainly in my right hip. About 10 years ago my doctors were already talking about hip replacement. I'm stubborn and just ket trying new herbals,... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

We like your product Arthro-7. My wife's swollen finger joints have gotten better and she is so happy she can sew again. Shipment from US to Philippines is ok.. but lately there have been proble... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

My second order did not arrive as expected on 10-10. We left for vacation on 10-17 and my husband had to cut his dose in half during our trip or run out completely. I don't know if the change in the... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Farmacia

Sobre U.S. Doctors' Clinical

Información proporcionada por diversas fuentes externas

U.S. Doctors' Clinical is our premium range of doctor-formulated and recommended products containing high-quality nutrients that deliver the most potent benefits for your health.

Every doctor-formulated nutritional supplement is optimized to provide you the greatest health benefits possible.

We're proud of the products we make and want to give you the best supplements to help you reap the health rewards of the research that we put into every formula. From ingredient selection to how they’re delivered to your system—via our highly absorbable softgels, tablets, or capsules—you can trust that we have your best interests at heart.

All U.S. Doctors' Clinical products are Made in the USA.


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

210 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(210)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Artho 7,

I am using Artho 7, it is great. I purchased Brain Power, but have not used it

2 de mayo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arthro- 7

I tried many products in the past to improve my health with no success! I started last September with a new pain in my right shoulder and suffered for months with no relief.I spent a huge amount seeing doctors and a chiropractor costing me hundreds of dollars.I even had a miserable time in an MRI laying still for 25 minutes and a $1200 bill that remains unpaid under medicare.I ordered Arthro-7 and in 3 weeks I noticed the pain was going away! The pain is 90% gone today that i contribute to getting old as I had no accicident. I am 72 years old.I will continue to take these pills!

21 de abril de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arthro 7 for joint pain

Once I starting taking Arthro 7 I soon noticed relief from joint pain and I am pleased with the results. I will continue to use this great product.

2 de abril de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast shipping

I ordered the products for my cousin that was traveling out of the country, they were shipped very fast and got them before she traveled so it was fantastic.

21 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I can not believe it works !!!

It has now been 4 months since I tried this and to my surprise it really works. Since the third week I could feel a difference. I am extremely happy with this product that I am now going to order it on a continual basis. Thank you for this product it has helped me to no end.

18 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Artho-7 Joint Supplement and Cream

The order was shipping correctly, nice packaging and within a very reasonable amount of time. I have been taking the Artho-7 joint supplements now for 12 days and I can see a major difference in the strength of my knees. I recently injured my knee and it feels much better and stronger for me to walk. I really think this is a great product. I have recommended to a couple of my friends so far.

14 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Impressed with Orthro 7 cream.

Orthro 7 cream is excellent. I no longer have to take muscle relaxants to calm the pain in my hip. I am able to increase my exercise when I use the cream on my knees. I am thrilled with this product.

8 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Product Return & Information

I am unhappy when I ordered over telephone Artho-7 said that I have allergies and was not told about Chicken Collegen in the tablets. When I received the package I believe February 2, called & was sending package right back. I was told they would send right out a return label to return item back. I have had to call 3 times for label. Package has been sitting here since I received it. I am on limited SSI budget and was surprised how long this is taking. When I contacted you third time they finally said it was sent out late on Feb 18. Hopefully, today Feb 25, the label will be coming as I am in Washington state and comes from California & usually I receive my mail fast from there. You need also, to tell your people to read ingredients when allergies are concerns.
Thank you for your assistance in this matter. Have a Good Day.

25 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de U.S. Doctors' Clinical

Respuesta de U.S. Doctors' Clinical

As a valued customer we thank you for bringing these concerns to our attention. We apologize about the misunderstanding concerning your allergies in conjunction with the ingredient collagen (from chicken). We are reviewing our internal process to make certain customers are receiving all the information they need in order to provide 100% satisfaction. We also regret that there has been a delay in receiving your return label. Our records indicate one was sent out, and to ensure you receive the necessary return label, we have sent a second one. Again, thank you for feedback. We hope you continue to choose U.S. Doctors’ Clinical for all your health supplement needs.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service!

Representative called me to check on how product was working for me. Then offered it at a discounted price with flexible payment options. The product has helped me greatly to keep moderate arthritis pain at bay as well as help some skin conditions. Very pleased!

24 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

too much shipping charged.

Box was way too large for my order and the size bumped up the shipping to the next tier

23 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de U.S. Doctors' Clinical

Respuesta de U.S. Doctors' Clinical

Hi John,

Thank you for bringing your concern to our attention. At U.S. Doctors’ Clinical our role is to provide both value and convenience when it comes to choosing healthy products for every day support. Concerning your shipping issues, the determined price of a shipping cost is based upon the value of the order, not the size of box. We apologize for any inconvenience you have experienced. However, we hope you continue to utilize our daily deals and sales when it comes to choosing ways to support your daily health. Thank you for being a valued customer of U.S. Doctors’ Clinical.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

It is working!

I feel that I have benefited from taking Ortho 7 and plan to continue taking.

19 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

quick selling very slow getting your money back

the product did not work for me, no problem I had to send the remaining back, problem, over a month and I haven't gotten my credit card credited.

.

11 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de U.S. Doctors' Clinical

Respuesta de U.S. Doctors' Clinical

Hi Roland,

We appreciate your valued feedback. At US Doctors’ Clinical, our goal is always 100% satisfaction for our customers in every facet of our business.

Our records indicate that your refund request was processed and sent on 1/21/2016. Normally it can take anywhere from 24-72 hours to post into an account from the time the refund was sent out. If you have not yet received your refund, we urge you to call our customer service number at 1-888-782-0022 so we can take care of this matter immediately.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Still have not received refund although I had to mail back the tube.

Not very happy. Shila Shalwala

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de U.S. Doctors' Clinical

Respuesta de U.S. Doctors' Clinical

Hi Shila,

We appreciate your valued feedback. At US Doctors’ Clinical, our goal is always 100% satisfaction for our customers in every facet of our business.

Our records indicate that your refund request was processed and sent on 2/9/2016. Normally it can take anywhere from 24-72 hours to post into an account from the time the refund was sent out. If you have any questions or concerns please call our customer service number at 1-888-782-0022.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best Patient Care Ever!

I was diagnosed with pneumonia so not feeling like I could write a lengthy review. This is also this first time I ever used an urgent car center. I must say it was the best patient care I have received anywhere, anytime. Big thanks to the entire staff! Peace!

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Telemarketing

The Arthro 7 product is great!!!! But.... The first time their telemarketers called to get my re order... I told them call me after the holidays..... They agreed..... Twenty friggen calls later I got mad and refuse to answer... I re ordered via Internet and will not have anything further to do with them because of the harassing phone calls.....

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Amazed at how well i feel.

I'm 73 yrs old and for several years I've been seeing an arthritic Dr. He told me about this product and said to give it a try since the meds weren't working. Well, I began to notice a marked improvement in my neck, hands & feet in just 3 wks.It's not a cure, but I went from partially mobile, to doing everything I did before and then some. Now my wife is taking artho 7 and so is my neighbor.

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más