Vision Spaces Opiniones 

180
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From ordering to delivery all was excellent. And now I've finished the media wall it looks very impressive. All items are quality, no cheap rubbish. Would not hesitate for a second to recommend this c... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am delighted! I initially spoke to 3 companies about supplying and installing a media wall. Vision Spaces handled all aspects on this the best, where one other company was far too pushy and another... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic products at great prices and when we had an issue Kieron wa so. Hand to offer a very satisfactory solution Very impressed and have already recommended to 3 friends

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good quality product, quick dispatch of the media wall kit 4. Slats, floating fire and tv surround. Well worth the assembly kit made it so much easier than saucing everything individuall... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Empresa de construcción
  2. también en la categoría
  3. Tienda de decoración e interiorismo

Escrito por la empresa

At Vision Spaces we specialise in premium media walls designed to transform everyday living rooms into statement spaces. We understand that investing in a media wall is a big decision. It’s not just about buying products, it’s about trusting a company to deliver quality, reliability and a smooth experience from start to finish. Unfortunately, inconsistent workmanship and unclear communication can make home improvement projects feel overwhelming. That’s exactly why we created Vision Spaces. We offer carefully curated, great-value bundles that combine stylish slat panels, premium electric fireplaces, TV back panels and floating units, all designed to work beautifully together. From your first enquiry to delivery (and beyond), our team focuses on clear communication, fast response times and dependable service. We’re proud of our product quality, our attention to detail and our commitment to making the process simple and stress-free. Our goal is straightforward: exceptional media walls, delivered with an exceptional customer experience.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

180 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(180)

86 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be careful when purchasing!

Website with all panelling options looked great and was the main reason we went with Visionspaces but as soon as we ordered it has been downhill from there. When we received the delivery, we just had one of the multiple items delivered with no reason on where any of the other parts we ordered were. It then took a further two deliveries for us to receive our full order. There is no contact number as it goes to a voicemail and really screams that this is a one man band operation with absolutely no customer service. My advice is to be careful when purchasing! You also don’t get any instructions for any of the panel kits!

15 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Hannah, thank you for your feedback.

We try to dispatch all orders at the same time but due to the custom height required for the slat panels, this took longer to produce than expected. This led to some delays in shipping and meant that the panels were sent separately in this case.

We have videos for the installation which are sent via email when you purchase. This may have ended up in a spam folder.

Again thank you for your purchase.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service. Terrible delivery service.

Found this company online and was very impressed by the packages available. Ordered the media wall bundle, paid and then......
No communication at all to confirm the order was received. No communication at all to update us regarding delivery dates. Finally, a week later than the suggested date when we placed the order, we got a courier email. Delivery date comes (Friday 22.11.2024) and only 1 out of 3 parts of the order are delivered. Emails sent, voice mails left, attempts to chat via web chat all hopeless. Finally we got another email from the courier saying that there would be a second delivery on the Monday (25.11.2024). This was then cancelled and rescheduled for today. Get home today and only part 2 delivered. Still NO response to the emails, voice mails, attempts via Facebook to get hold of Vision Space. So now we have 2/3 of a the order. No installation kit, no LED lights and no TV bracket. Thankfully we have paid via PayPal and have raised a dispute. Vision Space, your customer service is poor. Whatever else, have common courtesy to reply to messages. We have paid you good money and you have not delivered the product or a good service. We have now sat and waited over a month for something we was excited about and are now beyond disappointed. CONTACT US. Explain what is happening. PLEASE

27 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Donna, thank you for the feedback and we can only apologise for the inconvenience caused.

The TV bracket, LEDs and Installation kit were lost by the courier. We would have sent this out by courier for next-day delivery but you preferred to take a refund for these and purchase your own.

Thank you again for your feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where do I start

Where do I start, so far we have received two out of three packages a month after ordering- we're missing the unit that houses the fire. Last email stated this got left in the warehouse but still no update provided as to when it will be delivered. Also missing TV bracket and lights, is it with the unit? Who knows as you can't get in touch with anyone that will tell you.....would be great if we could get a reply after an order that was in excess of £1k. Couriers have stated parcel not handed over and vision spaces say they have it. Also all delivery info comes via courier and nothing provided from Vision Spaces in advance.....let's hope it turns up ey

20 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Alex, thanks for your feedback.

We dispatch all of these together, so they arrive at the same time. This may have been missed by the courier and it was found and delivered soon after this.

The courier is best to contact you for the delivery date, as they will provide you with the most accurate and up-to-date delivery information.

Thank you again for your feedback.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Fab media wall

Fab media wall, good quality and looks amazing! Communication for updates on orders needs to be better, otherwise very happy with purchase.

9 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Tanya, thank you for the feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Warning... May be a scam

Items were due for delivery on 01 November. Tried to call only to receive a message that they are too busy to answer and to send an email. This is a standard message. They never answer the phone. The phone message advises that emails will be answered in 1-2 working days. I have emailed twice without response. I can now only think that this is a scam and have reported the transaction to my bank.

5 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Charlotte, thanks for your feedback.

We had started new office staff start in November, so they were in training during this time to help with the demand. We are now answering most calls and emails within an hour (during working hours)!

Thanks again for your feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID!!

We found this company whilst searching for panelling for our media wall and emailed for a sample. The sample came and we really liked it so ordered a couple weeks before our house was ready for the media wall to be done. Delivery stated between 22nd and 28th of October, after receiving no updates regarding the order by the expected delivery date we sent a few emails, tried to call, tried live chat on the tracking app but no response. We eventually found a mobile number and attempted to contact this. Whilst waiting on a response we emailed from another email looking to arrange an appointment in store, we received a response to this and still no response to our enquiries regarding our order!! We eventually got a response and was told it would be delivered that night. No delivery came. We then chased again and was told it would come that night. We received the delivery around 9pm that night however items were missing. We were told they would be delivered the next day, never came. We are now chasing for these missing items. We spent a significant amount of money on these products, would expect better customer service. It’s a shame because the materials we got are really nice however the customer service lets it down big time. I would avoid as the stress of chasing the materials is not worth it.

1 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Meghan, thanks for the review and I can only apologise that items were missing.

I believe this was the TV bracket and LED lighting kit which we were going to deliver the following day when we had another delivery in your area. This delivery was changed to the following week so we sent this by courier the following day to get it to you sooner.

I have checked the tracking information and it looks like this should arrive with you shortly.

Any issues please contact sales@visionspaces.co.uk and we will reply to you as soon as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality and looks amazing

Great quality and looks amazing! I love my new panels. It’s exactly what it looks like on the website. Emailed for some advice to instal the panels and received a prompt response. I am already planning to buy more for my other rooms.

25 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Thank you Julie!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not never buy anything from this…

Do not never buy anything from this company sent my media wall 3 weeks later loads of damaged items also no instructions no fire place which was paid for and now refusing to give me money back worst company I’ve ever dealt with in my life also took 3 days for a response then terrible response

3 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Scott, thank you for your feedback.

We have sent your order within the three-week lead time which is shown on the product page for our media wall bundles.

We had sent out the electric fire but this must have been lost in transit. When you emailed us we did not get told this. If we had been told this we would have dispatched this and any replacement parts as quickly as possible.

As this was made to order we had offered replacement parts and we were going to send these down but this offer was refused.

Thank you again for your feedback.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The wall pamels look great.....it's…

The wall panels look great.....it's unfortunate an incompetent courier service is used. My first order had the wall panels dumped on the drive in the pouring rain without any prior notice/emails they had been dispatched. (company states that regular updates are sent).

The second order had 2 x messages stating there had been a delay with each one having a reschedule less than 24 hours before intended delivery. The third update stated the orders had been mixed up and wouldnt be delivered on (re) scheduled day.....and then it all changed and delivery arrived.

3 days of lost work getting messed around with deliveries. Wont be using again.

25 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Mr Barnes, thank you for your feedback. We have looked into this and can only apologise for the courier service.

The courier emails the evening before the delivery to confirm a delivery time slot and they would only deliver if this has been accepted. If the customer is not home they would normally fail the delivery unless instructed otherwise.

Thank you again for ordering!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT order from these

DO NOT order from these. Paid over £500 for an order nearly 3 weeks ago, still not received and no replies to phone calls or emails.

10 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Emma, thanks for your feedback. Made-to-order products from us have a three-week lead time, which is shown on all of our product pages. This was delivered on the third week since ordering.

Thank you again for ordering.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

i have been wanting to place an order…

i have been wanting to place an order for over a week now however i am feeling dubius as they do not seem to answer calls or emails, could anybody enlighten me the reason why?

9 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Hi Winnie, thank you for your feedback. We had a few staff illnesses in the lead-up to Christmas and were focusing on manufacturing orders. All of our staff were used to help make and package orders during this busy period.

Since then we have added additional staff answering all enquiries in less than an hour now!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Media wall

Highly recommended. From start to finish Vision Spaces provided an excellent service. Visited the showroom and left with samples an no obligation to choose their product. Once style was decided made booking for the work to be carried out. It was only then I realised that they have a passion for what they do. Dates agreed and timescale for completion were kept. Would definately recommend Vision Spaces for anyone looking for a bespoke media wall.

24 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Thank you Jean!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exemplary Service and Craftsmanship - Highly Recommended!

I recently had the pleasure of engaging the services of Vision Spaces, and I am delighted to share my exceptional experience with them. From the moment I contacted the company, they displayed a commitment to personal service and attention to detail that truly impressed me. Their workmanship was of the highest calibre, and their tidy approach throughout the project was noteworthy. Without hesitation, I would highly recommend Vision Spaces.

14 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Vision Spaces

Respuesta de Vision Spaces

Thank you for sharing your experience!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más