Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What an irritating bunch of scammers. I filled in a questionnaire in order to get a backpack for £2.00. The money was taken from my account by Webrody. But then so was £39.95 and apparently I’d signed... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Noticed today £39.95 coming out of my account twice a month since the start of 2025 for something I most definitely did not sign up for. Contacted them and they send me an invoice for something I don... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This Companie that we have never even heard of took a payment from my bank of £2 then another 2 payments of £39.95 how they got my bank details I don't no been in touch with my bank to cancel my card... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have recently been scammed by this disreputable bunch - no idea I was dealing with them - thought I was dealing with SHEIN through FACEBOOK!!! I will NEVER buy another thing through FACEB... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

1,6

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

29 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,6

Todas las opiniones

(29)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

scammers

What an irritating bunch of scammers. I filled in a questionnaire in order to get a backpack for £2.00. The money was taken from my account by Webrody. But then so was £39.95 and apparently I’d signed up to have website support. As I don’t have a website this is beyond unlikely. On contacting them they cancelled my subscription with a generic letter.

3 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Hello Nicky,

Thanks for reaching out to us. We want to assure you that we have no affiliation with the backpack you mentioned. Please reach out to us at support@webrody.com, and we’ll work to address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Noticed today £39.95 coming out of my…

Noticed today £39.95 coming out of my account twice a month since the start of 2025 for something I most definitely did not sign up for. Contacted them and they send me an invoice for something I don't recognise for a service I would never use. I have zero email reference to them, nothing, but I did receive an email about cancelling the subscription when I questioned them via online chat so that in itself is very strange. They refuse to refund anything beyond 14 days, Cas who I spoke to via the online chat refused to clarify the email questions and stated that I did receive them which I really didn't. When pressed further on certain questions the chat ended to "further assist other queries". So I have had a refund of one amount but the rest I will have to attempt to get back through the bank.

11 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Steven,

Thank you for reaching out. We encourage you to reach out to us at support@webrody.com so we can investigate and provide assistance. Let me know if you need more help!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible paid £ 2 to try and win a comp…

Terrible paid £ 2 to try and win a comp that looked like screwfix , then have just seen that they have taken £39.50 out of my bank , hopefully my bank can sort it out

17 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Bill,

Thank you for reaching out. We want to clarify that we have no affiliation with this product. Please contact us at support@webrody.com, and we’ll be happy to assist you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I thought I was getting a Cadbury offer…

I thought I was getting a Cadbury offer ,which was offered at £2.00 delivery . no where did it state it was a subscription that a fee would be taken out of my bank monthly . What a rip off company

PLEASE BE AWARE

16 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Hello Susan,

Thanks for reaching out to us. We want to assure you that we have no affiliation with this product mentioned. Please reach out to us at support@webrody.com, and we’ll work to address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

!!! BETRUG BETRUG!!!

!!!! BETRUG BETRUG!!!!
Hier sollte es MINUS STERNE geben
Geworben wird mit einem Gratis KFZ Paket - Versand € 2,- und im kleingedruckten wird ein ABO abgeschlossen
Wird zur ANZEIGE gebracht!!!!

16 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Gabi,

Thank you for reaching out. We want to clarify that we have no affiliation with this product mentioned. Please contact us at support@webrody.com, and we’ll be happy to assist you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This Companie that we have never even heard of…

This Companie that we have never even heard of took a payment from my bank of £2 then another 2 payments of £39.95 how they got my bank details I don't no been in touch with my bank to cancel my card I have breast Cancer and under going chemotherapy treatment if you see a payment going out of your bank to webrody.com camberley contact your bank straight away to cancel your card

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Carol,

Thanks for getting in touch! This situation does not reflect our standards, and we encourage you to contact us at support@webrody.com so we can assist you further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute crooks & con artists

Absolute crooks & con artists! Bank has been informed & any future payments stopped!! Absolute cretins of society!!!

14 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Pete,

Thanks for getting in touch! This situation does not reflect our standards, and we encourage you to contact us at support@webrody.com so we can assist you further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very unfortunate site to come across

Very unfortunate site to come across. Have contacted my bank to stop all payments to this very disreputable company

29 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Dear Mary,

Thanks for reaching out to us. We are committed to resolving issues transparently and efficiently. Please contact us at support@webrody.com so we can assist you directly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Thought I was getting a car Jack from…

Thought I was getting a car Jack from Screwfix as a promo but then found I had signed up to a account of some sort with payments being taken every 14 days so got onto my card company and stopped all further payments, one big scam, but as they say you don’t get nowt for nowt

20 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We regret to learn about your frustration and the misleading experience. Please know that we are not connected with this product or promotion. Feel free to reach out to us at support@webrody.com so we can provide additional support.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Honest..

Honest... errr thought I was getting five bags of dog food. So far it's cost 39.95 and the 2.00pound it stated. They have been reported as I never signed for removing money... I am disabled and live on benefits only. I've been a bit silly here . Cancel all subscription and payments to these.

13 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We deeply regret the trouble you’ve faced and understand how upsetting this must be. Please email us at support@webrody.com so we can work to resolve your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

SCAM! No idea who they are, but started taking money from my account, somehow they obtained the information. Also, loads of spam started straight after this occured. They use WebRody or WebRodex.com.

AVOID AVOID AVOID.

8 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We’re sorry for the distress caused by these transactions and your experience. Please contact us at support@webrody.com so we can investigate and address this matter for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

SCAM, SCAM, SCAM! Do not fall for this scam! I paid £2 postage for some Elemis products. When my email confirmation came through I had subscribed, unknowingly and they were going to charge me £39.95 every 14 days! When I tried to ring, no answer. I got straight onto my credit card company who stopped all payments. Don't fall for it.

19 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We regret to hear about the distress caused by this situation. Please know that we are not linked to the Cadbury survey or related products. Feel free to contact us at support@webrody.com so we can address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM WARNING - ZERO Stars!!!

They use prize emails from different Companies to get you to sign up. Mine was I've won something from the postcode lottery/looked totally legit. Agreed for them to take £2 for p&p from my account, then it struck me that something did not add up. Checked the approval notification in online banking and saw the money was going to cfwassist.com. Traced this via google cfwrassist.com and via the online chat cancelled my subscription. The £2 never actually left me account thankfully. Accused them of obtaining money by fraudulent means. They denied all knowledge. 100% scam. Get on to them fast if they catch you too!!

19 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We’re deeply sorry for the inconvenience and frustration you’ve experienced. Please email us at support@webrody.com so we can assist you further and resolve the matter.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAMMERS - AVOID AT ALL COSTS

ZERO STARS FOR THESE SCAMMERS! They pretended to be the People's Postcode Lottery & charged me £2 P&P supposedly for a charity fundraising Advent Calendar. Then they sent me an "invoice" saying "Following the conclusion of the promotional period, a charge of £39.95 will be applied to your account every 14 days. This order is part of an ongoing subscription plan." The name on the invoice is Cove Flow Limited of Camberley, GU15 3AJ.
I immediately contacted my bank, which has blocked all payments to them, and reported them to the police/actionfraud

19 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We regret to hear about the distress this caused. This does not align with our usual standards. Please reach out to us at support@webrody.com so we can investigate and address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a terrible scam

This is a terrible scam. They won't answer, reply and they have been taking 110 from my Account for months. I have just found it. Even when I sent an email to question and require them to stop doing so, they still took the money again today!! I have had to contact my bank/ fraud squad about them.

9 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We understand your frustration and regret any confusion caused. However, the situation described does not match the way we conduct our business. We would love to look into this further for you—please reach out to us at support@webrody.com so we can assist in resolving this matter.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perhaps read all the small print!! And, if it’s too good to be true - more than likely it’s a SCAM!!

I have recently been scammed by this disreputable bunch - no idea I was dealing with them - thought I was dealing with SHEIN through FACEBOOK!!!

I will NEVER buy another thing through FACEBOOK either because my bank informed me that a company called MALL OF MARS whom I had purchased a mobile lanyard for a few pounds a couple of months ago had attempted to effect a charge of £79.99 recently!!

Perhaps I should make Facebook aware of this, as after reading the reviews I noted many of the adverts I have seen. Will seek advice from my Bank Fraud Team today!!

Shocking, despicable humans who engage in this kind of thing!!

I am pleased to advise that I received a full refund after talking with an American gentleman at Web Brody - a web designer company. When I asked where the company was based he informed me that they were in Suffolk which is where Bury St Edmunds is!!! At the time I thought they were different. He also informed me that I had actually visited their website - I have done so now + would never have engaged with this company as I have no need of a Web Designer. Their premises leave a lot to be desired as well. Only my opinion I would say!!! Think I might have just struck lucky this time getting a refund as there are other things that just do not add up in this situation!!
Be careful!!

5 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must be. Please note that we are not associated with the product or service mentioned. Contact us at support@webrody.com for any assistance or clarification.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scammers

Scammers. Told I'd won a prize for completing Boots survey. Looked legit. All I had to do was pay £2 postage. When I got invoice through it said I'd paid £2 for 3 day trial for some sort of web service. Looked at small print and noticed I'd be charged £44 fortnightly for subscription. Furious, complete scam. Tried ringing number, guess what? No reply. Emailed, no response. Contacted fraud team at my bank. They unauthorised all transactions from Webrody. Phew. Terrible human beings. Hope they rot in hell!

3 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We regret to hear about the distress caused by this situation. Please know that we are not linked to the Cadbury survey or related products. Feel free to contact us at support@webrody.com so we can address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would be zero if an option

Would be zero if an option! Complete scam, I noticed when I had a £1 transaction and then a payment of £44, and then 2 weeks prior the save taken from my account. Was given full refund from my bank as fraudulent but then received 2 emails from a company Webrody saying they were refunding me, on the emails were my full name and address, I have no idea how they have my address but 100% scam. Looked the company up and it was a web designer, which charged £44 a fortnight for membership, the exact amount and timings of the payments taken. Absolutely NOT legitimate!

7 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We apologize for the distress caused by the unauthorized charges and confusion. Please contact us at support@webrody.com so we can address your concerns and assist further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Achtung Betrüger.

Die Seite versucht im Rahmen eines günstigten Angebots (Lokangebot), wenn man etwas im Internet bestellt hatte und ohne Einwilligung versteckt ein Abo abzuschließen Abogebühren zu kassieren.

6 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

Es tut uns leid, dass Sie eine negative Erfahrung gemacht haben. Das entspricht nicht unseren Standards. Bitte kontaktieren Sie uns unter support@webrody.com, damit wir Ihnen weiterhelfen können.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

it's a scam don't do it

5 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Webrody

Respuesta de Webrody

We regret your negative experience and understand your frustration. Please email us at support@webrody.com so we can assist in resolving this issue.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más