Approved Science Opiniones 209

TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I did research on scar creams and decided to try ScarRid from Approved Science. I have been pleased. My 3" scar on my forearm is gradually diminishing. Between the skill of my doctor and ScarRid, I ha... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had an eye issue several years ago and had some eye injections which did not work and the doctor wanted to try another drug which I rejected. I thought I would try these eye supplements and have be... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I tried my first Approved Science supplement over a year ago. 8 months ago I really dive into their website and research A lot of their supplements. I currently take 9 approved science supplements.... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am not sure why my hemoglobin and iron levels have dropped considerably after taking Anemiaprin as directed for three months. I was expected more encouraging lab results. We have ruled out blood los... Ver más

La empresa ha respondido


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

209 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible service

Terrible service. They cancelled my order.

1 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,

We are sorry to hear that you were unsatisfied with your experience.

It appears that our Verification Department encountered an issue with your account and our system was therefore unable to proceed with your order. We apologize for this inconvenience.

Please refer to the email we sent you for further details.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am nearing my first 30 days and I’m…

I am nearing my first 30 days and I’m beginning to feel a positive difference.

30 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi!

Thanks for the 5-Star review Joe, we always appreciate positive feedback. We formulate our products backed by research and data so we are confident in the results our customers experience.

We look forward to hearing from you soon!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Didn’t curb my appetite at all

29 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,

We are sorry to hear that you are unhappy with your order.

We are always happy to honor our 60-day money back guarantee. Please see the email sent to the email address we have on file for you.

Thank you!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It has been almost a month since I…

It has been almost a month since I ordered and I have not received my order! Unacceptable!

5 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi Strother,

Please see the emails sent on January 23rd and January 27th to the email address we have on file.

Your order ASASVT4690405, has been canceled and your refund was processed on January 24, 2024, in the amount of $56.90. You should see the amount reflected back on your credit card within 5 - 10 business days depending on your bank.

If you have any questions regarding your refund, please contact our customer service team.

Thank you

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I called because the Turmeric I ordered…

The Lot number is 30110-2 I called because the Turmeric I ordered had a very bad taste to the capsule. The person I spoke with said there was nothing she could do because that was the latest batch you made. I checked the date on other bottles I had and they were dated later than that one. I'm no longer taking it because I'm afraid it might be contaminated and no one at your company seems to care.

3 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

We are sorry to hear that this was your experience with one of our customer service representatives. We have taken the necessary steps to ensure that our team continues to strive in providing the kind of service that our customers deserve and have come to expect from us.

We appreciate that you provided the LOT number so we could look into this for you.

We have heard your concern and It is important to mention that our manufacturing facility is cGMP certified (Good Manufacturing Practice) ensuring that we comply with the requirements of safety and quality.

Please see the email that has been sent to the email address we have on file.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

I appreciate the quick turn around when I purchase a product. Customer service seems to be a lost art in many company's service to their customers.

6 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Thanks for the 5-Star review!
We are so happy to hear that you had a great experience with the turnaround time. Our goal is to provide stellar service and high quality products to our customers. We look forward to assisting you again!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

You ask for reviews too soon

You ask for reviews too soon. I just started taking tinnitol so I’m not sure what the results will be

20 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,
Thank you for letting us know. We always invite our customers to spread the word about our products and services; the feedback is greatly appreciated!
We recommend giving the product time to work (2-3 months). Results will vary from person to person. Please be in touch with our customer service department if you have any questions. (Remember to keep your bottles in order to take advantage of our full money-back guarantee - see our website for more info). Keep us posted on your progress!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arrived on time as was stated due to…

Arrived on time as was stated due to weather!

19 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,
We are pleased to hear that you received your order on time. It is our goal to make sure our customers are happy and can count on us! We hope you enjoy our products and look forward to assisting you again.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Haven't received yet

16 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi, thank you for your review. According to USPS, there is a weather delay, but it's still in transit. Our customer service team has sent you an email with your tracking number so you can track your package. So sorry for the delay, but it's on the way! :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I placed an order

I placed an order, paid, shipped quickly. Did not try to sell you other products. Or bombard you with emails. They are a quality company!! Buy from Approved Science! Stay away from Nerve Pro! Bad experience!!

10 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Thank you for the 5-Star review! We're glad that you had such a great experience with our company and we value your loyalty. We're here for you!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

When my shipment arrived one bottle was…

When my shipment arrived one bottle was broken. I immediately sent an email to the support email address I had and have heard nothing. I would like to get a replacement for that bottle.

8 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi Teresa,

I am sorry for your experience. I see an email was sent to our support team on January 9th. Apologies for the delay, we certainly aim to reply within 24 hours. Please check your email from our Customer Service Team. Of course, we will have this resolved for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I no longer show a pink skull!

31 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Thank you for the great review! It makes us so happy to know that we were able to help you! We'll continue working hard to provide customers like you with an excellent experience and product.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Products

The products seem to work very well. The prices are reasonable.

23 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Thank you for taking the time to send a great review! We are happy to hear that you're enjoying our product. We look forward to assisting you again in the near future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware

Beware. Placed an order, money taken from account. received email "order shipped". Tracking only showed label created- no shipment activity. called and was told to wait 10 days. waited, still no shipment activity. called again, told new order processed. no email confirmation of new order. still no product, yet they have my money. SCAM!

4 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

We are very concerned to hear about your experience, this is highly unusual. Please can you provide your contact/order details so our customer support team can prioritize resolving this issue. Alternatively, you can reach us at support@approvedscience.com
We look forward to hearing from you soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Does as expected

It is always a guess if something is going to work for one or not. I truly believe my immune system has been enhanced by using the astaxanthin. Easy to order and arrives very soon after ordering.

12 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hey Beverly, we greatly appreciate your positive feedback regarding our Astaxanthin product. It's heartwarming to know that it has been working effectively for you, and we're delighted to hear that it's one of your favorites. Your valuable review means a lot to us, as customer satisfaction is our top priority. We extend our best wishes for your ongoing health and wellness journey. Thank you for choosing us!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Keto Supplement…Missing pills.

I have been using your Keto Supplement for a couple of years now. The product is great, however since my first purchase of six bottles, I have consistently been short on or two pills in every bottle. That is disappointing and it causes me to wonder if this is intentional. I am religious with taking the three capsules daily.

I have now purchased 24 or 30 bottles from you. If any of these bottles I just received are missing any pills, I will not purchase from you again. Honestly, I would appreciate you sending me a complimentary bottle as a show of good faith.

Regards,
Suzanne Watral

7 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi Suzanne,
Thank you so much for your feedback. This is concerning and we would love to have known about this issue when it first occurred. Please provide your email address so that our customer service team can be in touch with you as soon as possible.
Alternatively, you are welcome to email our customer service department at support@approvedscience.com so we can resolve this issue.
PS - So glad to hear that our Keto product is working for you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The fibro meds really help my husband's…

The fibro meds really help my husband's pain.

30 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi!

Thank you for taking the time to leave us a 5-Star review!
We’re thrilled to hear that your husband is feeling better. This is great news! Please let us know what we can do for you in the future.

Warm regards,
Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

very good products

15 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,

We appreciate your 5-Star review and love hearing that you are enjoying our products. We always strive to provide our customers with excellent customer service and high-quality ingredients. We look forward to serving you again!

Warm regards,
Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

prostrate help

can tell a difference using prostrate not up in the night to use the bathroom anymore

14 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi,

What great news! We really appreciate your feedback and positive review. We look forward to serving you again soon.

Warm regards,
Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Two excellent supplements for digestive issues.

My wife has been using Irritab for 3 years now and is very happy with it. This supplement is definitely helping with bloating, pain and intestinal issue. She firmly believes its efficiency for IBS and can see a difference every time she stops taking it.
More recently she also has been using Gaslys which has decreased her problem with gas buildup.
In addition, Approved Science offers an excellent discount when you buy their product in larger quantities.
All in all this has been an excellent experience for my wife.

15 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Approved Science

Respuesta de Approved Science

Hi!

Thank you for taking the time to share your experience and leave us a review! We are so glad to hear that your wife is enjoying a better quality of life. We strive to provide the best products, and we’re thrilled to hear that we succeeded. Thanks again!

Warm regards,
Customer Service Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más