B-O Specialisten Opiniones 15

TrustScore: 3 sobre 5

2,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda de TV

Información proporcionada por diversas fuentes externas

B & O-specialisten


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

15 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Megt megt fint

18 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Anna Frida Okkels Ørsteds fine anmeldelse er markeret med en 1 stjernet
anmeldelse, hvilket hun må have misforstået, da den burde ligge i modsat
ende af skalaen, hvilket forhåbentligt bliver rettet, tak.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Det er direkte usandt hvad du skriver

Det er direkte usandt hvad du skriver. Bestillingsvarer er indeholdt i den danske købelov, og at det er bestilt hjem via udlandet er i min optik noget du også finder på. Mit råd til andre, hold jer langt væk fra at handle med Finn (B&o Specialisten) det er ikke været værd !!

8 de junio de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Enkele jaren geleden de koptelefoon…

Enkele jaren geleden de koptelefoon Beoply H7 gekocht. Maakte snel en prima contact met de BEOvision Avant 55. Nu al zeer geruime tijd lukt dat maar mondjesmaat. B&O heeft dus iets gewijzigs in de software, waardoor de verbinding niet of pas na geruime tijd tot stand komt. Zeer hinderlijk!!

B&O antwoord in het Deens. Dat begrijp ik natuurlijk niet. Iemand heeft mij geholpen en ze zeggen dat ze niets met Trustpilot te maken hebben en vinden het vervelend voor mij. Maar een oplossing bieden ze niet.

21 de abril de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Det må være en misforståelse, at denne 1 stjernet henvendelse til Trust Pilot er sendt til undertegnede
(læs teksten på dansk oversat fra hollandsk via Google Translate nederst i denne henvendelse). Henvendelsen burde være rettet til B&O hovedsæde i Struer og ej til et tilfældig firma, der handler med deres produkter.
Undertegnede har aldrig solgt noget til denne hollænder eller udført nogle opgaver for denne person, har aldrig mødt ham og har aldrig snakket med ham.
Trust Pilot burde jo selv oversætte teksten på klagen, inden de ulejligerer undertegnede med en uberettigede 1 stjernet
meddelelse.
Klageteksten på dansk er flg.:
Købte Beoplay H 7 hørertelefoner for et par år siden. Fik hurtig og fremragende kontakt med Beovision Avant 55”.
Dette har været en succes i et stykke tid nu. B&O har derfor foretaget nogle ændringer i softwaren, somhar medført, at forbindelsen ikke etableres eller først etableres efter nogen tid. Meget irriterende!!

Mvh. Finn Fjerring
B&O Specialisten
Kærmosevej 16
7000 Fredericia

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Sorte penge

Jeg købte for et par år siden et brugt beovison 10 til en pris på 26.500 hos b-o-specialisten, for nydelig kom der støj og uro på billedet, og det viste sig tuneren var stået af, jeg talte med Finn Fjerring om det han havde nogle forbindelser til B&o i Struer der ku ordne det for mig, og det ville koste 3000, han fik fjernsynet ned til sig og kørte til Struer med det, jeg ku ikke selv få lov at tale med dem det var kun Finn der stod for kontakten.
Fjernsynet kom tilbage med en regning på 5000 jeg kunne ikke få en kvittering, jeg ku heller ikke betale med mobil pay eller Dan kort det var kontanter afregnet i indkørslen hos Finn Fjerring. Kort tid efter var det galt med fjernsynet igen, jeg henvendte mig igen hos b-o- specialisten da jeg mente der var tale om en reklamation, det hele gentog sig fjernsynet blev sendt til Struer og kom tilbage dennegang med en regning på 2500, Finn sagde det var noget andet galt med, og det udgift kom som en overraskelse for mig, og jeg spurgte om jeg måtte betale den a 2 gange med en måneds mellemrum, jeg fik den besked at fjernsynet blev låsn inde til der var betalt. Jeg havde ikke anden mulighed hvis jeg ville ha mit fjernsyn igen, så det var nok engang kolde kontanter afregnet i indkørslen.
Jeg vil derfor advarer andre om at handle med dette firma eller denne mand.

5 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Det er korrekt, at Mogens Blond Petersen købte et brugt B&O Beovision 10-40” TV af mig ifølge faktura fra den 8/7-2018 med 1 års garanti til kr 16000 - og ej til kr 26500, som han selv har fremhævet. Købet af TV’et hos undertegnede var anbefalet af en tidligere tilfreds kunde!
I januar 2021 ( 2,5 år efter købet ) viste det sig, at det digitale
DVB-HD modul var gået i stykker, og Mogens henvendte sig igen til mig, da han havde undersøgt, at netop dette modul var udgået. Jeg kendte tilfældigvis en bekendt i Struer, der lå inde med det nyeste digitale DVB-HD modul indeholdende
Cable/ T2 tuner, som kunne bruges til Mogens defekte TV.
Jeg kørte hans TV til Struer, hvor modulet blev monteret
samme uge. Ugen efter afhentede jeg det, og kørte det direk-
te hjem til Mogens bopæl uden nogen form for betaling, da
jeg alligevel skulle til Struer. Jeg betalte teknikeren kr 3000
for modulet og kr 1500 for indbygningen, i alt kr 4500, ren nettopris (normalpris for modul og indbygning mellem kr 7000 og kr 8000) hvilket beløb kr 4500 jeg først modtog en stor uge efter ved hoveddøren og ikke i indkørselen, og igen ikke kr 5000, som Mogens antyder.
Efter ca. 10 mdr. opstår der en periodisk fejl ved TV’et, idet
TV’et kan finde på at slukke af sig selv. Det bliver undersøgt grundigt og viser sig at være en strømforsyningsfejl. Mogens tror, at det er en reklamation fra forrige reparation og kan laves gratis, men glemmer, at der er mange andre dele i et TV, der kan gå i stykker. Derfor foreslår han, at dele regning-
en op, hvilket jeg ikke er interesseret i, da jeg har lagt penge-
ne ud for ham i kontanter - og ved fra tidligere, at der kan gå
nogen tid inden jeg får dem.
Ved afhentningen af TV, hvor du i øvrigt opførte dig barnligt
uanstændigt overfor undertegnede, glemte du kvitteringen på sidste reparation, som du kan afhente.
Jeg har kun haft i sinde, at hjælpe Mogens - men sikke en taknemmelighed!!! Det er helt uhørt!
Jeg vil derfor advare andre selvstændige at sælge noget som helst til denne mand - han har kun utak til gode!
Mvh. Finn Fjerring
B&O Specialisten

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig oplevelse

Min gamle svigerfar købte et ubrugeligt analogt B&O fjernsyn til 8000 og da vi 2 dage senere ville have handlen til at gå tilbage fik vi 4000! Fjernsynet er produceret i 2007 og analogt (havde ekstra digital box) hvorfor man ikke kunne se top og bund af billedet. På DBA går det til max 2500.

Tilmed havde han taget min svigerfars eksisterende fuldt brugbare digitale TV med soundbar med tilbage. Dette havde han efter sigende "skrottet" (=solgt videre til en anden naiv pensionist).

Vil fraråde alle at købe noget som helst hos B-O Specialisten.

26 de enero de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Anmeldelsen fra Jørgen Berntsen, som er et familiemedlem til køberen af B&O
TV’et: Henning Pedersen, som er en myndighedsperson, strider mod Trustpilot
forretningsbestemmelser, da anmelderen er en tredjeperson ( familiemedlem )
og derfor bør anmeldelsen straks fjernes.
Der påståes, at TV’et er ubrugeligt, idet toppen og bunden af billedet er væk;
dette format blev tilbudt ændret ved en simpel Digital - menu indstilling: 16:9
men dette blev pure afvist. TV’et blev bragt ud til køber 2 gange, opstillet og
grundigt forklaret til stor tilfredshed for køber incl. 2 års garanti.
Jeg blev opfordret 2 gange til at medtage Henning Pedersens tidligere TV til
genbrugsstationen og ikke som postuleret “solgt videre til en anden naiv pen-
sionist”.
I øvrigt er det den forretningsdrivende, der vurderer ifølge loven om handelen skal gå tilbage og slet ikke “under dække” og med truende familieadfærd.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse , han brugte gl ledninger som ikke virkede så han brugte så mange timer , sad ned halvdelen af tiden og kiggede men ville ha fuld timeløn. Der var ikke meget specialist over ham

11 de diciembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Det undrer mig såre, atUlla først efter 10 måneder klager sin nød. Ulla ville gerne have vejledning i, hvor hendes B&O produkter skulle placeres i hendes nye hjem, men ændrede flere gange mening om dette, hvorved en del af tiden gik med disse overvejelser.Det er korrekt, at vi brugte Ullas gamle kabler til hendes brugte anlæg og højtalere, og atvi medbragte brugte forbindelseskabler, hvilket er helt normalt, da disse sjældent lider skade. Desværre var et af disse defekt, men tiden, der gik med at skifte dette, blev fratrukket den samlede regning ligeså vel som kaffepauserne.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg har haft en fantastisk oplevelse…

Jeg har haft en fantastisk oplevelse med B & O Specialisten Fredericia.
Mit Beovision 7-40 Mrk. 3 (købt fra ny hos B&O i Kolding) gik i stykker for 3 mdr. siden. Jeg henvendte mig til B&O som via en af deres forhandlere sendte en tekniker ud. Det blev konstateret at det var PIM modulet der var defekt. Til min store skuffelse fik jeg at vide at denne reservedel ikke længere kan skaffes og at der ikke var andet at gøre end at kassere mit TV.
Jeg kontaktede derfor Finn Fjerring for at høre om han kunne hjælpe og det lykkedes!!! Finn fandt via sin tekniker et PIM modul hos en tidligere B&O forhandler i Luxemborg og dette blev installeret til en absolut rimelig pris. Stor tak til Finn for at "redde" mit TV.
MVH
Erling Nørgård

4 de julio de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

FLOT INDSATS AF B&O SPECIALISTEN

FLOT INDSATS AF B&O SPECIALISTEN
Undertegnede Jørgen Hansen, Skærbæk ved Fredericia købte ultimo februar 2014 en nyere B&O fladskærm Beovision 11 - 55" med motordrejestand leveret og opsat af B&O Specialisten, Fredericia med dertil hørende 12 mdr. fabriksgaranti.
Efter 2 års brug begyndte TV'et at trække nogle tynde streger lodret ned over skærmen - tydeligst at se ved sporstudsendelser, og selv om garantien, forlængst var udløbet, henvendte vi os til B&O Specialisten, Fredericia, hvor vi havde købt det, med vores problem.
Allerede dagen efter blev TV'et afhentet på vores adresse og bragt til B&O i Struer til observation for fejlen, hvor det blev konstateret, at panelet var defekt, og skulle udskiftes med et nyt. Panelet er det samme som et billedrør i et gammelt TV og derfor meget dyrt at udskifte, og da garantien forlængst var udløbet, frygtede vi det værste.
Men til stor ros til indehaveren af B&O Specialisten, Finn Fjerring, lykkedes det ham at overtale og overbevise B&O om en kulanceerstatning her var på sin plads, så man kunne glæde og fastholde en trofast B&O kunde.
Allerede inden for samme uge havde vi vores "nye TV" tilbage i stuen, men i mellemtiden havde B&O Specialisten opstillet et låne-TV, for det skulle vi ikke undvære.
Men det bedste af det hele: Ingen faktura for afhentningen, låne TV'et, transporten til og fra B&O - Struer, tilbageleveringen af TV'et. En sjælden udsøgt service og hjælp
- derfor fem stjerner til indehaveren af B&O Specialisten, Fredericia.

Venligst

Jørgen Hansen
Thurøvænget 20
Skærbæk
7000 Fredericia

20 de noviembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

En rigtig Skidt handel

Det købte B&O 7-32 med drejefod og højtaler som var købt som 3 år gammelt, og som viste sig at være 5 år ( fjernsyn) og 7 år gammelt, har nu fået udskiftet højtaleren med en nyerere, efter 2 1/2 år og utallige rykkere, og håbede så at lyden blev til den kvalitet som B&O er kendt for, og som var grunden til købet, men er fortsat flad lyd uden dynamik.
Fjernsynet mener sælger fortsat ikke at der er hverken etiske eller andre grunde til at gøre noget ved.
På forunderlig vis ser Forbrugerklagenævnet heller ingen problemer med handlen, så nu er der kun byretten tilbage !!

2 de agosto de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Check type nr før køb

Vi havde aftalt et bytte med et beovision 7-40 mk 5. Da vi ser fjernsynet checker vi type nr bag på. Her står 9443 hvilket er en mk 4. I øvrigt stemmer farven heller ikke overens med billedet fra annoncen. Så vær obs - tv'et annonceres stadig forkert på hjemmesiden.

7 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super prof og personlig service

Jeg har handlet med Finn Fjerring flere gange og har kun fået en super professionel og personlig service. Alle stjerner fuldt fortjent. Får mine varmeste anbefalinger.

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Är mycket nöjd med B-O Specialisten

Köpte en Beovision 10-46 av Finn, åkte 1200km från Sverige för att handla TV, var lite fundersam om beskrivningen stämde för enligt den skulle TVen vara 100% (Den var 110%) priset var rimligt och kvaliteten på BVen var mycket fin. Jag är 100% nöjd -:) kan varmt REKOMMENDERA/ ANBEFALE Finn på B-O Specialisten. Dessutom är ägaren mycket trevlig.
Så Kanon kanon

7 de diciembre de 2014
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

minimum af service

Jeg har købt et B&O 7-32 hos B-O specialisten v. Finn Fjerring

Jeg oplyste inden købet at TV'et skulle bruges i Tyskland og derfor skulle kunne fungere i forbindelse med tysk kabelTV

Dette var i flg. Finn Fjerring ikke noget problem. Han undersøgte det gennem sin tilknyttede tekniker.

TV'et skulle leveres inkl. DVB HD dekoder og med mulighed for tilslutning af Apple TV, derfor skulle TV-et forbi værkstedet inden levering.

TV'et kunne ved tilslutning ikke modtage signalet fra kabel TV leverandøren. Det skyldtes at TV'et var udstyret med et ældre DVB HD-modul som ikke er kompatibelt med krypteringskodningen i Tyskland. Moduet skal være version mrk III for at kunne fungere.

B-O specialisten tilbyder en reparation/ombytning i DK, Det er jeg som køber ikke hjulpet meget af, eftersom TV'et befinder sig i Tyskland.
B-O specialisten tilbyder at fremsende nyt modul i korrekt version, til indbygning af en lokal tekniker. B-O specialisten ville ikke afholde disse omkostninger. Jeg indvilger i at afholde montageomkostningerne for at få TV'et i brugbar stand.

I forbindelse med ombygningen kan det konstateres at TV'et er meget støvet indvendigt samt at det er indstillet til SD og ikke HD modtagelse. Disse forhold indikerer at TV'et ikke er efterset fornyligt.
Der mangler iøvrigt et kabel til HD modulet som jeg fremskaffer lokalt og som B-O specialisten afholder omkostningerne til.
Alt i alt må jeg sige at B-O specialisten har leveret et ikke klargjort TV som ikke kunne modtage signal i Tyskland som lovet. Serviceniveauet fra B-O specialisten har ikke været højere end hvad man som minimum kan forvente. Derfra og til en tilfreds kunde er der stadig et stykke vej.

Jeg kan ikke anbefale at man handler hos B-O specialisten, med mindre man selv har et indgående kendskab til produkterne fra B&O.

25 de noviembre de 2012
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Det er korrekt, at undertegnede i juni i år solgte et B&O Beovision 7 - 32" TV
incl. Beolab 7-4 højtaler, motordrejestand til TV i HD - ready kvalitet med ind-
bygget DVB - HD modtager ud fra kundens oplyste behov til Anders Kjeldgaard nu
bosat i Tyskland - og efter at have gennemgået diverse mails grundigt herefter fra
i sommer mellem kunden og undertegnede, undrer det mig såre, at kundens sene reaktion kommer til udtryk som minimum af service efter en fælles godkendelse, om-
bytning og afslutning af handelen. Jeg vil hermed opfordre Anders til at gennemlæse disse mails fra juli, idet de viser, at denne anmeldelse ej er berettiget.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Højtalere ældre end lovet og besvarer ikke klager.

Jeg har til min store fortrydelse købt et par dyre, brugte B&O højtalere hos B-O Specialisten v/ Finn Fjerring.

Indehaveren påstod at højtalerne var 2,5 år gamle, men jeg fandt efter levering ud af at højtalerne faktisk var 3,5-4 år gamle.

Jeg kontaktede forgæves Finn Fjerring pr. email for at gøre opmærksom på problemet. Først da jeg sendte et anbefalet brev blev jeg ringet op. Finn Fjerring mente ikke det var et problem at højtalerne var ældre end det oplyste, men mente i øvrigt ikke at det kunne passe.

Jeg kontaktede derfor B&O direkte og de oplyste skriftligt at højtalerne ganske rigtigt var 3,5-4 år gamle og ikke som oplyst. Jeg videresendte dette til B&O specialisten, men igen forblev dette ubesvaret.

Her ender sagen formentlig fordi B-O Specialisten blot ignorerer mine henvendelser. Det eneste jeg kan gøre er at advare andre mod at handle her.

1 de marzo de 2012
Opinión espontánea
Logotipo de B-O Specialisten

Respuesta de B-O Specialisten

Det er korrekt, at jeg 4 januar 2011 sælger 2 stk Beolab 5 til Kim Christensen som værende 2½ år gamle ifølge faktura fra førstegangskøber, som Kim får en kopi af ved
leveringen og ellers finder højtalerne i perfekt stand. At højtalerne er blevet pro
duceret et år tidligere inden salget til førstegangskøberen fortæller fakturaen in-
tet om - og er ikke mig bekendt!
Derfor forekommer Kims overskriftanmeldelse som en grov krænkelse af min person og
mit firma, som jeg tager stor afstand fra.
Disse skrivelser er nu overbragt til min advokat.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más