Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda para bebés

Escrito por la empresa

At BabiesMart, we believe in "Quality Without Compromise." As Australia's trusted partner in parenting, our mission is to equip parents with top-quality, safe, and affordable products. From bed rails and baby safety gates to maternity pillows and toys, each item is rigorously tested to ensure it meets the highest standards of safety and sustainability. Our Philosophy We understand parenting's challenges and joys firsthand. Our curated selection simplifies family life, bringing comfort and joy to your home. With an easy returns policy and adherence to Australian consumer laws, we guarantee quality and satisfaction. We continuously upgrade our product range and improve existing quality to ensure customer satisfaction. Why Shop With Us? At BabiesMart, we put our customers first. We're not perfect, but we always strive to improve—whether in customer service, product quality, or product range. Join the rising number of parents who trust BabiesMart for reliable, certified products. Experience peace of mind and genuine care when you shop with us.


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

9 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This was response when I received a…

This was response when I received a replacement of the faulty item purchased. Replacement was showing signs of rust and was missing essential wheels.
Patricia,

Thank you for providing the photos and for your continued patience.

We sincerely apologise for the frustration caused by the missing components in your replacement. To resolve this for you immediately, we will be sending the missing wheels out to you via Express Post.

As we have already processed the full replacement of the unit to address the initial issues, we are unable to offer a return or a refund at this stage. However, sending these parts through will ensure your FlexiStation is fully functional and complete as intended.

You will receive an updated tracking number as soon as the wheels are dispatched from our warehouse.

Kind regards,
Babiesmart Team

I am going to Fair Traiding and Consumer Affairs. This company should not be allowed to trade in Australia. Their products are not safe and would not pass Australian Consumer Safety Laws

5 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing Customer Service

I placed an order which took nearly a month to recieve. Then when my order did finally arrive, a portion of it was missing.
I have emailed 4 times now asking for this issue to be resolved and continually ask for some kind of acknowledgement to my messages.
Its all falling on deaf ears. I cannot get anyone to respond or reply back.
Extremely disappointing and I sincerely would think twice before ever ordering with them again.

23 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Can’t track order and no response

I placed an order (for an in stock item) on Jan 16th and by Jan 20th I got an email saying that my order is on the way. However there are no signs that it has been shipped since the tracking information as of January 29th still states that shipping company only has received information about the delivery but not the actual package. I tried to reach out to support but I have waited 1.5 business day for a response now even though they claim that they usually get back within a few hours.

29 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently had a fantastic experience…

I recently had a fantastic experience with BabiesMart Australia! From the moment I placed my order, their customer service team was incredibly responsive and helpful. The product quality exceeded my expectations, and I was thrilled with how quickly my order arrived and the mats are amazing.

What stood out the most was their dedication to ensuring customer satisfaction. I had a small inquiry about my order, and their team went above and beyond to address it promptly and professionally. It’s clear they genuinely care about their customers and aim to provide the best shopping experience possible.

I highly recommend BabiesMart to anyone looking for high-quality baby products and exceptional service. Five stars all the way!

14 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered some mats and have had NO REPLY…

Ordered some mats and have had NO REPLY for over a week. I needed them delivered in a timeframe, paid for express and still haven't shipped over a week later. no reply on call, email, text or social media. AVOID LIKE THE PLAGUE.

26 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de BabiesMart

Respuesta de BabiesMart

Hi Pip,

Thank you for your feedback. We apologise for any inconvenience you experienced with your order.

We would like to clarify the situation:

1. Order Details: Your order was placed on Sunday, 26 May 2024, at 1:12 pm AEST. You selected the AusPost Priority option, which is not the same as express service. This distinction, along with the price difference, is clearly displayed during checkout.

2. Email Communication: In your email, you mentioned that you chose not to pay for the express shipping option, which was $99, and instead selected a more affordable shipping option. Despite your preference for express delivery, we accommodated your request for a faster service as best as we could within the selected shipping option.

3. Order Processing: Due to your additional requests and the volume of orders we process on Mondays, we placed your order on hold to explore possible express shipping options. Unfortunately, we were unable to meet your delivery timeframe without the express shipping fee, and we promptly issued a full refund to you.

4. Customer Interaction: We apologise if you felt our response time was insufficient. Our team worked diligently to address your emails and find a solution. However, due to the volume of emails and the aggressive tone of some communications, our system automatically flagged them for review.

5. Review Content: Your review states that you received no reply for over a week, which is not accurate. We responded to your multiple emails and processed a full refund on the same business day, Monday (or the next day from the ordered day - Sunday).

Additionally, we noticed that you have purchased from a business profile. We are not sure if this is a deliberate attack on our small business. We always prioritise our customers and strive to resolve their issues as soon as possible. In your case, it took us 24 working hours to process a full refund and cancel your order as per your request. Please note that we do not operate on Sundays, which affects the processing time.

This appears to be a deliberate attack on small businesses like ours by creating new profiles, which is unethical. We kindly request that future communications remain respectful and constructive.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rose
BabiesMart

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing & Perfect Bed Rail

I had an amazing experience with BabiesMart! I purchased the Toddly DreamGuard, and it exceeded my expectations. The quality is incredibly sturdy and well-made.

This bed rail fit perfectly on our king bed. The walls are super high, which was important for us when looking for bed rails. There's a convenient mechanism for raising and lowering the mesh for easy access, as well as adjusting the overall height.

It's the only bed rail I could find online that supports up to 40 cm mattress thickness, which was crucial for our 35 cm thick mattress. Everywhere else only offered support for up to 30 cm. Overall, it's a sturdy and excellent product. Highly recommend!

3 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de BabiesMart

Respuesta de BabiesMart

Hi Samantha,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with BabiesMart and that the Toddly DreamGuard exceeded your expectations.

We're delighted that the bed rail fits perfectly on your king bed and meets your needs for high walls and easy access. It's great to know that the adjustable height and support for up to 40 cm mattress thickness made a difference for you, especially with your 35 cm thick mattress.

Your kind words and high recommendation mean a lot to us. Thank you for taking the time to share your experience. We're here to provide the best for our customers, and your feedback encourages us to keep doing what we do.

If you ever need anything else or have any questions, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Rose
BabiesMart

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Such a waste of money

Such a waste of money. Order took forever to arrive and when it finally did was complete cheap Chinese junk. Save your money and shop anywhere else.

1 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de BabiesMart

Respuesta de BabiesMart

Hi Xaviera,

We are sorry to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused. We strive to provide high-quality products and timely service, so it’s sad to hear that you feel we fell short.

Our warehouse is based in Melbourne, and we use Australia Post, which typically aligns with the delivery timeframes provided. We are unsure what went wrong in this case, but we have reached out to you via Trustpilot to help us locate your order and see how we can make things right.

Additionally, we could not find any order under the name Xaviera, nor can we see any help requests or emails from you. We offer a 60-day money-back guarantee, so if you are not satisfied with the product, we can certainly organise a return. Our returns process is handled through Australia Post as well.

Please contact us directly so we can assist you further and ensure your concerns are addressed.

Thank you for your feedback.

Best regards,
Rose
BabiesMart

Valorada con 1 estrellas sobre 5

STAY AWAY

STAY AWAY! Babies Mart Australia is in my experience a trash company, we lost $200 through an order of baby gates which never worked. They arrived super late with parts missing, we contacted them about it, first they said we were wrong and when they finally shipped out the parts (which also took forever), upon trying to assemble the gates AGAIN that not only were some of the parts they’d sent completely wrong for our order, but there were MORE PARTS missing! After all this they refused to give us our money back. Please shop anywhere else!

Note that Babies Mart (ABN 70654753072) has also been registered as Glowly Lights, Kidst, and Snuggly Baby. I wonder why. Some companies commonly rebrand themselves to avoid being overwhelmed with bad reviews. Could this be the case?

1 de noviembre de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más