Bedemand Berner Opiniones 234

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God tid til afsked med min far; både ved ilægning i kiste og da kisten blev kørt ud til bilen. Ved planlægningen af bisættelsen tog Jens sig god tid til at forklare os procedurer, visning af valg a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God oplevelse på en trist baggrund. Man forsøgte ikke at pådutte dyrere løsninger. Mulighed for miljøvenlige løsninger. Min far’s sidste køretur blev gjort ekstra mindeværdig med tur rundt om hans for... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bedemand Berner har virkelig gjordt et fantastisk arbejde, og hjulpet os da vi desværre skulle sende vores kære bror og søn afsted på sin sidste rejse. Og specielt Frederikke, har været og er gul... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Vi fik en meget venlig og kompetent behandling i forbindelse med min mor, Bodil Westerholms bisættelse 6. august 2021. Grunden til den manglende stjerne er, at vi bagefter blev lidt ærgerlige over a... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Director de servicios funerarios

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Vi arbejder for at skabe de bedste rammer om en smuk og værdig afsked.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

234 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God tid til afsked

God tid til afsked med min far; både ved ilægning i kiste og da kisten blev kørt ud til bilen.
Ved planlægningen af bisættelsen tog Jens sig god tid til at forklare os procedurer, visning af valg af kiste, urne og blomster.
I kirken var det rigtigt rart, at Gitte med sit nærvær viste, at hun havde styr på det hele.
Hele vejen igennem udviste "Berner" ro, overblik og professionisme.

21 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Lonnie.
Tusind tak fordi du har taget dig tid til at bedømme os, selv i den svære tid, du befinder dig i. Vi er glade for, du har været tilfreds med vores bedemænds arbejde, og vi sørger for rosen kommer videre til de pågældende bedemænd.
Venlig hilsen bedemændene hos Bedemand Berner.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God oplevelse på en trist baggrund

God oplevelse på en trist baggrund. Man forsøgte ikke at pådutte dyrere løsninger. Mulighed for miljøvenlige løsninger. Min far’s sidste køretur blev gjort ekstra mindeværdig med tur rundt om hans forhenværende arbejdsplads. Hjertelig Tak til Jens og Claus og andre hjælpere.

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Ruben.
Tusind tak fordi du tog dig tid til at bedømme os, selv i den svære tid, det betyder meget for os.
Venlig hilsen bedemændene i Bedemand Berner.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk ❤️

Jeg & min søster Connie, har fået en fantastisk hjælp
i vores sorg.
Alt lavet efter ønske og til perfektion ❤️ Kan kun anbefale B. Berner. De er fantastiske. Frederikke ❤️ Har for lidt plads hos jer 😢 Guzilla

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tak for den fine anmeldelse og fordi I, trods jeres store sorg, tog jer tid til at skrive den, det betyder meget for os.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super god behandling

Bedemand Berner har virkelig gjordt et fantastisk arbejde, og hjulpet os da vi desværre skulle sende vores kære bror og søn afsted på sin sidste rejse.
Og specielt Frederikke, har været og er guld værd.
Hun har virkelig været super fantastisk gennem hele forløbet, og har sørget for at hjælpe os, så vores bror/søns sidste rejse ikke kunne have været smukkere.

Vh. Markus

29 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tusind tak for den virkelig smukke bedømmelse og for at I tog jer tid til at skrive den, trods jeres store tab, det påskønner vi virkelig.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Så smuk en afsked

Super dejligt professionel personale der rummer både pårørende og afdøde har kun positivt ting og sige var en smuk afsked stille og rolig takket være personalet så smukke ord hun skulle ha med på vejen som personale findes ik smukke ord for den service
og omsorg( Frederikke )❤️

20 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Lotte.
Tusind tak for den meget fine bedømmelse, den betyder meget for os. Og vi sørger for de fine ord kommer videre til Frederikke også.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Meget professionel bisættelse

Meget professionelt forløb i forbindelse med bisættelse, medarbejdere forstod at være følsomme, praktiske og effektive i en svær situation hvor man foretrækker at være tilstede med familien og overlade alt det andet til fagfolk. Meget tilfreds.

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Det glæder os at høre. Tak fordi du tog dig tid til at skrive denne fine bedømmelse.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk flot buket!

Virkelig god service og fantastisk flot buket, som jeg bestilte til en ny kollega. Jeg bestiller gerne blomster her igen en anden gang!

1 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

det er vi glade for at høre, tak:-)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Enorm nærværende service med stor…

Enorm nærværende service med stor rummelighed og forståelse for den situation man står i. Åben dialog om ønsker og hvad der er vigtigt for at man får hvad man har brug for. Specielt Mikkel Kristensen som er lyttende og udviser enorm respekt og forståelse.

1 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tak for din fine tilbagemelding Anette, den betyder meget for os.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I forbindelse med min farmors død

I forbindelse med min farmors død, var vi ude for at finde en bedemand. 
Vores valg faldt på Bedemand Berner i Kalundborg hos Mikkel og Gitte. 
Og det var uden tvivl det bedste valg! super søde bedemænd begge to og virkelig omsorgsfulde. 
Mikkel var med hele vejen fra da jeg ringede og fortalte min farmor var sovet ind og helt til urnen bliver sat i jorden. 
Mikkel var en kæmpe hjælp og støtte hele vejen igennem, så den største ros til ham. 

Kan kun give de største anbefalinger til Bedemand Berner i Kalundborg.

14 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tak for den fine bedømmelse, Rune. Vi er meget glade for, I har været glade for vores bedemænds hjælp og støtte.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vi skulle på 24 timer tage afsked med…

Vi skulle på 24 timer tage afsked med vores mor. Da hun havede doneret sit legeme til forskning. Vi fik ved hjælp af jer stablet den smukkeste afsked på benene meget hurtigt. Det kunne ikke ha været mere personligt vi fik lov til at tage alt i vores eget tempo virkel en go ægte omsorg fra bedemand som gjorde dette meget personligt for os tak

21 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Majbrit.
Tusind tak for din fine bedømmelse, der betyder meget for os.
Og vi er glade for, I fik sagt et smukt farvel til jeres mor❤️

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Virkelig god service

Virkelig god service. Vi blev mødt med en kæmpe forståelse og anerkendelse. Vi fik lavet den smukkeste kiste med print til min mor og med de smukkeste blomster på.
I hjalp os med alt hvad vi havde brug for og har været en kæmpe støtte.
Tusind tusind tak for jeres hjælp

8 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Søs.
Tusind tak for din meget fine anmeldelse, den betyder meget for os🙏

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stor ros til Berner blomster

Stor ros til Berner blomster! Vi havde i sidste øjeblik fået information omkring begravelse, ringede til Berner blomster.
Der blev der sagt det kunne selvfølgelig sagtens lade sig gøre, og det var helt utroligt smukke blomster.
Fremover bruger vi kun Berner blomster.

2 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Hej Sanne.

Tak for den fine anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Og vi glæder os til at servicere dig en anden gang.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Dårlig kommunikation

Min mor afgik ved døden i januar, og vi kontaktede Bedemand Berner i Slagelse.
Den første samtale var virkelig god, der var forståelse og god kommunikation om forløbet.
Så gik det ellers ned af bakke, så snart det viste sig, at kommunen skulle overtage hele forløbet da min mor ingen penge havde og vi afstod ALT. Vi var blevet oplyst at alt ville blive det billigste af det billigst, hvilket vi var indforstået med.

SÅ fik jeg et opfølgende opkald af en kvindelig medarbejder som absolut ingen empatisk havde, og det skulle egentligt blot have været et informativ opkald. Det skinnede SÅ tydeligt igennem, at hun ikke var enige om vores beslutning om at overlade det til kommunen (hvilket hun ikke havde ret til at blande sig i), og jeg måtte ende samtalen, da hun var meget ubehagelig at snakke med. Jeg var på arbejde da hun ringede, og måtte bruge 1 time for at falde ned igen.

Så havde jeg så kontakt efterfølgende (efter bisætteæsen) med en ung mandlig medarbejder, som skulle undersøge hvornår vores mor var lagt i jorden i sin urne. Jeg får af vide, at der godt kan gå 3 uger, så venter med at ringe igen til efter de 3 uger. Vi ville nemlig gerne forbi med blomster og sige farvel for sidste gang.
Hver gang jeg ringer skal han lige undersøge det, og vil vende tilbage - hvilket han aldrig gør. Det gentager sig i flere uger, og de sidste gange tager han ikke telefonen. Han har også sagt at jeg kan sende en SMS, men han svarer aldrig på dem. Han har endda fået min e-mail, men har aldrig modtaget en mail fra ham.

Helt ærlig - det er virkeligt dybt useriøst. Det kan godt være, at vi ikke er dem der betaler gildet (det var kommunen), men vi er de pårørende i dette her. Det kunne tænkes, at hvis de havde behandlet os ordentligt, at så havde jeg givet en god anmeldelse, og endda brugt jer næste gang vi havde haft behov for det. Det kommer ALDRIG til at ske nu. Er så skuffet!

Ps: resten af forløbet (kisten, blomsterne m.m. var rigtigt fint udført). Det er bare lige deres kommunikation som halter gevaldigt.
Hvilket er rigtigt skidt, når de har med mennesker at gøre, som står i en sårbar situation.

21 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære C.W.

Vi er utroligt kede af den oplevelse, I har haft, da den ligger langt fra det niveau, vi arbejder på at levere til vores pårørende.

Vi vil tage fat i de implicerede bedemænd for at få en forklaring på, hvad der er gået galt.

Det hjælper desværre ikke jer i forhold til den oplevelse, I har haft, og som vi beklager dybt, men vi er glade for, I trods alt føler, at resten af forløbet levede op til jeres forventninger.

Venlig hilsen Bedemand Berner

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stor tak til bedemand berner (Gitte)…

Stor tak til bedemand berner (Gitte) for en helt igennem god oplevelse trods de ulykkelige omstændigheder. Det var professionelt fra første opkald og med empati, nærver og medfølelse og forståelse under hele forløbet. Gitte var super hurtigt til at finde den perfekte urne til min mor. Det hele gik nemt fra start til slut. Og det er SÅ vigtigt når man står i sådanne situation at man føler sig tryg. Jeg kan kun give min varmeste anbefaling her fra.

20 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tusind tak for den fine anmeldelse, der betyder meget for os. Vi sørger for rosen når Gitte, som vi også er meget glade for.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Blomster dukkede aldrig op...

Bestilte nogle blomster hos BernerBlomster en lørdag morgen, da der på deres hjemmeside står at de leverer samme dag, hvis man bestiller inden kl.13. Fik også en ordrebekræftelse. De dukkede aldrig op. Dagen efter fik jeg en mail om at jeg ville få en refusion men at der kunne gå op til 10 dage...

UPDATE d.05.03.2025 – ingen tillid og troværdighed...
Da jeg ikke kan svare på Bedemand Berner’s svar til min anmeldelse, kommer mit svar i denne update.
1. “Levering samme dag – ved bestilling før kl. 13 er levering mulig samme dag”! Det står på jeres hjemmeside! Ikke dagen før som du skriver! Som du selv skriver, så bestilte jeg natten til lørdag (kl.0335) altså lang tid før klokken 13. Jeg fik også en ordrebekræftigelse fra jer hvor der også står at min ordre gøres klar til levering.
2. I har aldrig skrevet til mig at i ikke kunne levere! Fik bare en mail aftenen efter(søndag) om refusion!
3. Uforstående siger du? Jeg skrev min anmeldelse så folk kunne se man ikke kan stole på jer, og at man kom til at mangle sine penge i op til 10 dage, så man kom til at mangle sine penge når man skal købe blomster et andet sted i stedet for.
4. Berner Blomster har ikke sin egen profil på trustpilot. Hverken da jeg lavede anmeldelsen og heller ikke nu. Hvis det skulle vise sig at der er en, kan man i hvert fald ikke finde den, og det kan andre tilsyneladende heller ikke, da andre som har købt blomster hos Berner Blomster også har skrevet en anmeldelse her, som du i øvrigt ikke har haft problemer med, da det ikke var 1 stjerne du fik.
5. Da mine blomster ikke dukkede op i løbet af eftermiddagen, så kontaktede jeg Berner Blomster samme dag som de skulle leveres. Der var ikke lige nogen der tog den, men der var ingen besked om at der var lukket. Da der blev ringet tilbage senere same dag var det Bedemand Berner der ringede!
6. Så hvis jeg ikke har handlet med Bedemand Berner, hvorfor er det så ham som ringer til mig? Hvorfor kender Bedemand Berner til min bestilling? Hvorfor er det “hensigtsmæssigt” at folk giver 5 stjerner, men ikke hensigtsmæssigt når det er 1?
7. Den 03.03.2025 prøver i så at få min 1 stjerne anmeldelse slettet fra trustpilot...

7 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Kære Peter.

Du bestilte en brudebuket natten til lørdag. Vi skrev med det samme til dig, at vi ikke ville kunne levere lørdag. Det fremgår af vores hjemmeside at buketter til levering, skal være bestilt senest kl. 13 den foregående dag, hvilket du jo som bekendt ikke gjorde. Vi refunderede omgående beløbet, som vi kan se, er udbetalt til dig d. 11/12.

Derfor stiller vi os lidt uforstående overfor denne anmeldelse d. 21/12, altså 10 dage efter, du har modtaget dine penge? Og må vi ved samme lejlighed nævne, at Berner Blomster har sin egen profil på Trustpilot, hvor det nok vil være mere hensigtsmæssigt, at du lægger din bedømmelse, da du jo ikke har handlet med Bedemand Berner.

Vi håber, du nåede at finde din bryllupsbuket et andet sted og vil ønske dig og dine en dejlig og fredfyldt jul.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Professionel og behageligt

Professionel og behageligt. Alt forløb problemfrit og empatisk. Altid til at komme i kontakt med og behagelig dialog. Ville uden tøven anbefale og benytte igen. Tak til Gitte og Claus.

27 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tak for de pæne ord, de betyder meget for os.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helt fantastiske bedemænd

I forbindelse med min onkels død, var vi ude for at finde en bedemand.
Min mor valgte Bedemand Berner i Kalundborg hos Mikkel og Gitte.
Og det var uden tvivl det bedste valg! super søde bedemænd begge to og virkelig omsorgsfulde🌺
Mikkel var med hele vejen fra da vi ringer og fortæller at nu er han død, og helt til urnen bliver sat i jorden.
Mikkel var en kæmpe hjælp hele vejen, så den største ros til ham👏🏼 og til mor Gitte som også var med da min onkel skulle hentes på plejehjemmet👏🏼
Og plejehjemspersonalet som ik skal stå i vejen for mor Gitte når hun arbejder, fuldt ud respekt for at hun sender dem ud af døren, da de står med min onkel💪🏼

Kan kun give de største anbefalinger til Bedemand Berner i kalundborg👏🏼❤️

23 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Berner

Respuesta de Bedemand Berner

Tusind tak for den virkelig fine bedømmelse af Gitte og Mikkel, den glæder os meget🙏

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más