Christiaansmagicdreams Opiniones 74

TrustScore: 2.5 sobre 5

2,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich n... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich ke... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sinds dat wij dit ontdekt hebben is onze Disney verzameling flink uitgebreid wij bestellen regelmatig bij hem.. Zeker een goeie communicatie reageert snel en denkt ook mee super fijn bedrijf. Doet n... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

74 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Helft van bestelling ontvangen

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich niet aan consumentenrecht. Communicatie is ronduit schandalig. Negeert je dagen. Gaat het mis dan strijkt hij ook nog eens de vergoeding van DHL op en verdiend dus dubbel.

Tip! mail Shopify. En doe aangifte. Bewaar alle communicatie. Zie fotos voor hoe deze (ondernemer) omgaat met klanten.

1 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prima

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een tv doos met de schuim er nog in, maar het item zat er stevig in en is heel aangekomen dus mag er niet over klagen.

Uiteindelijk is het vermoedelijk die gewoon van Disney houdt en er een hobbymatig bedrijfje van heeft gemaakt. Helemaal prima zo.

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb op 25 februari een bestelling…

Ik heb op 25 februari een bestelling geplaatst deze is sinds 15 maart verzonden (verzendlabel aangemaakt) maar tot op heden heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen als ik hen contacteer hierover zeggen ze altijd dat ze het na een paar dagen gaan verzenden maar er gebeurd uiteibdelijk niets

8 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rap en prima verpakt

Voor mij was het een duidelijk verhaal. De reviews waren matig maar ik heb toch het risico genomen, wel gekozen voor een betaling met zekerheid als ook een verzending met zekerheid. Pakket is rap en prima verpakt verstuurd (5d) . Ik ben erg blij met mijn aankoop bij deze winkel en zou dit zelf prima nog eens doen. Duim omhoog.

8 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ich würde auch 0 Sterne verteilen

Ich würde auch 0 Sterne verteilen, wenn das möglich wäre.
Es wurden 2 Artikel bestellt: 1 Artikel war defekt, der andere komplett falsch. Nach Erhalt habe ich direkt Fotos gemacht und eine Nachricht geschickt. Das Paket war gut verpackt,daher muss die Ware bereits vorab defekt gewesen sein.
Nach mehreren Nachrichten ohne Lösung wurde dann nicht mehr geantwortet. Bitte kauft dort nichts ein!!!!

24 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn pakket is nooit geleverd. Daarnaast heb ik geen verzendbevestiging, track & trace of enige communicatie ontvangen waaruit blijkt dat de bestelling ooit is verstuurd.

Na meermaals contact te hebben opgenomen, bleef een oplossing uit. Inmiddels heb ik een terugstortverzoek bij de bank moeten indienen om mijn geld terug te krijgen.

Op basis van mijn ervaring raad ik anderen aan hier niet te bestellen totdat het bedrijf zijn leverings- en communicatiewijze op orde heeft.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schade bij levering en vijandige reactie van verkoper

Als eerst heb ik een melding gemaakt bij Consuwijzer, maar omdat een enkele melding NIET direct tot een onderzoek leidt besloten om ook hier een review te plaatsen!
Ik heb op 8 december bij deze onderneming een product gekocht en via iDEAL betaald. Na enkele weken wederom contact gezocht met de verkoper.
De verkoper reageerde direct dat de betaling niet was ontvangen, ook was het direct “dat dit aan mij zou liggen en ik het op de verkeerde manier zou hebben overgemaakt. Na contact te hebben gehad met de bank en met iDEAL werd mij bevestigd dat de betaling op een correcte manier was verwerkt en bij de ontvanger is bijgeschreven.
Tijdens het contact met Christiaan’s magic dreams verliep de communicatie ondertussen nog steeds moeizaam en tegenstrijdig en erg vijandig! Ik moest alles zelf uitzoeken en werd er geen oplossing geboden of gezocht!

Informatie werd herhaaldelijk ontkend of pas na meerdere verzoeken bevestigd, wat tot onnodige vertraging en extra acties heeft geleid.
Na deze vertraging is het product alsnog geleverd, maar het is beschadigd aangekomen. Ik heb dit direct gemeld en foto’s toegestuurd. Een spiegel! Deze was in een doos met 3 enkele lege legodoosjes wat als verpakking materiaal moest dienen (kan helaas geen foto’s hier uploaden!)

De verkoper heeft de ontvangst van mijn bericht bevestigd, maar reageert vervolgens niet of slechts summier en vijandig zonder een duidelijke en concrete oplossing te bieden (zoals vervanging of terugbetaling).
De onderneming communiceert via zowel een eigen website als een Facebook-bedrijfspagina. Ondanks herhaald contact blijft er echte inhoudelijke en tijdige afhandeling uit.

Het is vooral hoe er word gecommuniceerd, er word vijandig gereageerd op vragen die gaan over levering/betaling!

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

26 december een bestelling gedaan.

26 december een bestelling gedaan.
Na 2 weken een mail gestuurd wanneer ik het pakket kon verwachten. Hierbij werd vermeld dat het op woensdag 14 januari op de post ging.

Tot op heden niks ontvangen en krijg botte reacties op de mail.
Dit was de laatste keer voor mij dat ik hier ooit wat ga bestellen.

18 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ik bestelde hier een Loungefly die ik…

Ik bestelde hier een Loungefly die ik zelf niet kan halen in Disneyland Parijs. Op voorhand wist ik al dat dit 14 werkdagen kon duren, dus geen probleem. Op tijd geleverd, netjes met communicatie. Een super lief extraatje erbij wat ik enorm waardeer! Heel blij met deze webshop! Alles zag er goed uit. Komt een video voor deze toppers aan.

17 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Slechte ervaring

Helaas een slechte ervaring.

Het pakket is wel geleverd en was door het bedrijf op zich netjes verpakt, maar de doos die in de verpakking zat was al duidelijk beschadigd en zo ook verzonden. Met andere woorden: het product is goed ingepakt, maar in beschadigde staat ingepakt.

Dit sluit aan bij wat vaker in de reviews wordt genoemd. Eerder contact over de verzending werd bovendien kortaf en weinig behulpzaam beantwoord.

Wees gewaarschuwd als je hier toch besluit te bestellen.

8 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Product betaald nooit ontvangen

Product betaald, maar nooit ontvangen!
Ik adviseer hier niets te kopen, niet via de webshop en niet via Facebook!

Onvriendelijk bij contact en wil geld niet terug betalen.

28 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oplichters!

Beantwoorden geen mails of contactformulier.
3 maanden wachten op gedeeltelijke levering. Beweren dat alles geleverd is en weigeren terugbetaling. Zeer onvriendelijk als je durft te vragen waar de rest blijft en hebben dan nog het lef om te zeggen datzelfde hier niet verder meer over communiceren. AFBLIJVEN!

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mag zich geen bedrijf Noemen!

Een beeldje van Goofy besteld.
Bevestiging gekregen en verder geen info.
Na 14 dagen een mailtje er uit over evt. levertijd.
Ook hier geen respons op.
Ineens stond de pakketdienst voor de deur met een doosje!
Beeldje defect.
Gebroken
Doosje was opgevuld met papieren proppen.
Contact gezocht en antwoord gekregen.
Verzochten om foto,s.
Begrijpelijk.
Of ik het beeldje terug kon sturen.
Op eigen kosten terug gestuurd!
Want ze gingen de 18de Oktober weer naar Disney ( komt het beeldje kennelijk vandaan)
Verder weer geen info over hoe en wat!
Tot onze verbazing, ineens weer de pakketdienst op de stoep!
En weer is het beeldje gebroken op meerdere plaatsen
Doosje was onbeschadigd,
Maar wederom was het opgevuld met papieren proppen.
Zo hoor je dat soort breekbare beeldjes te versturen!
Weer een mailtje eruit gestuurd , gelijk maar met Foto’s.
Tot op heden, geen teken van leven van hun zijde .

ik leg me er bij neer ,van dat het ook niet gaat gebeuren!
Helaas denk ik dat het weggegooid geld is!!
Moet nog kijken of ik geen aangifte kan doen over deze
WAN praktijken .
Wat naar mijn geld kan ik fluiten omdat er geen contact wordt opgenomen na mijn mailtje!
Dus voor eventuele aankomende klanten!
DOE HET NIET!!!!!
Zeer slechte service
Totaal geen garantie!
En evt. retouren zijn voor eigen kosten!!!
Slechte communicatie .
En zeker niet klant vriendelijk.

In mijn ogen heet dit gewoon fraude!!!!!!

1 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bloß NICHT!

Ware kam beschädigt an! Der Verkäufer arrangierte keine Rücknahme, machte nicht den Eindruck, dass er überhaupt Kundenorientieret handeln wolle und war in der Kommunikation unverschämt. Kundenservice gleich 0,0! Nie wieder. Schlechtester Shop! No dreams - more Nightmare!

20 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Positieve ervaring

Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels om hier te bestellen, omdat ik online veel zorgwekkende reviews had gelezen. Toch besloot ik het een kans te geven en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! De tas is netjes aangekomen, goed verpakt en ziet er precies zo uit als op de website. De levering duurde 8 werkdagen, dus daar is ook niets mis mee. Al met al een positieve ervaring en ik ben erg blij met mijn aankoop!

22 de octubre de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Slechte service.

Houden zich totaal niet aan de afspraken.
Tijdens contact komen er loze beloftes en reageren nog beledigd ook.
Na 42 dagen en veel contact eindelijk mijn bestelling gekregen. Eens maar nooit meer.

21 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Finger weg von diesem Shop

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich keine Antwort mehr erhalten und habe nun Klarna eingeschaltet weil es ja wohl nicht angehen kann das ein „Shop“ so argiert. Würde dort nie mehr bestellen absoluter Müll!

12 de agosto de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más