Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

4 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Na een bezoek lang geleden hebben wij…

Na een bezoek lang geleden hebben wij dit restaurant onlangs weer eens bezocht. Geen social deal maar "gewoon".
Dit bezoek monde anders uit dan onze eerdere ervaring(en) en was ditmaal toch wel een teleurstelling.
De bediening liet lang op zich wachten. Drinken voor bij het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht. terwijl we ons drankje nog niet op hadden.
Bij de PATER'S Duivelse Garnalen zit brood om te dopen, welgeteld 2 stukjes! Wij vroegen om wat meer brood maar dat zou €1,- per plakje brood zijn, wat mis ik hier?!
De chef kwam niet even langs om te vragen hoe het smaakte o.i.d.
Kortom, niet echt de warme, Belgische gezelligheid van weleer.
De Pater zou hier iig niet heel vrolijk van worden.

29 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Genept met Social Deal

Zeer klantonvriendelijk. Ik had via Social Deal tickets gekocht en daar stond bij een bepaald hoofdgerecht dat je €3,95 moest bijbetalen. Prima dat kan. Daar kies je voor. Maar toen we de kaart onder onze neus kregen stond daar dat we opeens €4,95 bij moesten betalen. Ik vroeg het aan het serveerstertje en die ging in overleg met de kok. Ze kwam terug en vertelde me dat de kaart leidend was. Er was geen speld tussen te krijgen met een gesprek. Dit ging het worden en kon niet worden aangepast. De kaart was pas vernieuwd sinds vorige week en dit waren de nieuwe prijzen. Ze hadden er geen boodschap aan dat op de Social Deal deal toch echt 3,95 staat. En ik de kaarten al langer had ala 1 of 2 weken. Het staat er nog steeds! Ik heb t haar laten zien. En bovendien "was het maar een euro duurder" zei ze.
Lekker als je dat bij iedereen zo doet. Dan verdien je lekker makkelijk.

Ze hadden kunnen zeggen goh een drankje van het huis of wat dan ook. Een schepje extra patat of wat dan ook.
Dat had pas klantvriendelijk geweest. Zo n deal is toch de bedoeling om klanten te werven lijkt mij. Maar mij zien ze niet meer terug. Dit was de eerste en de laatste keer.

De karig opgemaakte borden zorgen niet echt dat je voldaan de deur uitgaat.
3 stukjes vlees. De biefstuk zo rauw dat ie bijna nog van mijn bord afrende. Er is overigens achteraf ook helemaal niet gevraagd hoe ik die gebakken wilde besefte ik achteraf.
Een klein hompje bloemkool en broccoli en 1 wortel.

Uiteindelijk ben je evengoed nog tussen de 75 en 80 euro kwijt en ga je niet voldaan de deur weer uit.

29 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

De Vrolijke Pater? Eerder een Trieste Ervaring

Gisteren heb ik met mijn familie (ongeveer 16 personen) gegeten bij De Vrolijke Pater, maar je kunt het beter De Zielige Pater of De Abnormale Pater noemen. Wat een teleurstelling! De prijzen staan totaal niet in verhouding tot wat je op je bord krijgt.

Ik had de Johannes de Doper besteld, maar ik heb inmiddels drie verschillende prijzen gezien: buiten aan de muur stond €24,95, op internet €25,95 en in het restaurant zelf betaalde ik ineens €26,95. Dat voelt gewoon als misleiding.

De bediening was ver onder de maat. We werden soms zelfs vuil aangekeken door een mannelijke ober, alsof we op zijn zenuwen werkten. Eén van mijn familieleden sprak zowel de bediening als de chef-kok aan over het karige bord dat hij kreeg: drie kleine stukjes vlees op een leeg bord. Geen van beiden kon hier een antwoord op geven. Ze keken hem alleen maar vreemd aan, en de chef-kok liep rood aan terwijl hij zwijgend bleef toekijken. Dat was eigenlijk het moment waarop het voor ons klaar was.

Vanaf het moment dat we binnenkwamen, hing er al geen prettige sfeer. Jammer, want het thema – een Belgische pub – is op zich leuk. Maar de menukaart was erg beperkt, en de prijzen stonden totaal niet in verhouding tot de porties. De enige garnituur die je kreeg was friet, zonder salade of iets anders erbij. De groenten op je bord bestonden uit een klein hompje bloemkool, broccoli, wortel en een boontje in spek gerold. Daarnaast kregen we een puntzak friet voor drie personen met een flessendopje mayonaise erbij.

Ook het toiletbezoek was een onaangename ervaring. Alles voelde vies en kleverig aan. Er zaten schimmelplekken achter de wastafel, en er lag een mandje met goedkope servetten die allemaal nat werden zodra je er één pakte. Echt onbegrijpelijk dat een restaurant in 2025 nog op deze manier kan bestaan.

Ons zie je hier in ieder geval nooit meer terug!

Ik had een medium steak besteld, maar die kwam als rare op mijn bord te liggen. Dat is toch niet zo moeilijk? Of is "medium" tegenwoordig ook een kwestie van interpretatie?

8 de febrero de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más