FaucetLine.com Opiniones 

18
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Reformas de baño
  2. también en la categoría
  3. Tienda de muebles

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Discount faucets, sinks, kitchen, bathroom and shower fixtures. Largest selection with a low price.


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

18 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,4

Todas las opiniones

(18)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Ordered a vanity from Faucetline…

Ordered a vanity from Faucetline without the sink because our builder said he'd get one. Turns out it takes some weird size that you can barely find anywhere. Both places that carry it were sold out. Called Faucetline and they said they'd take it back even though we were past the return window but only in the original box. Our builder had already tossed it during cleanup. Explained all of this to them and then got nothing back. No calls, no emails, just silence. It's basically a useless piece of furniture without that sink. I packed it up in a different box and sent it back because I can't do anything with it. Hoping they do the right thing and refund me. I've opened a dispute because you can't just ghost a customer like that.

28 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fraud Alert!

Jan 2021 - I sent Faucetline proof that a defective Kingston Brass kitchen faucet was returned back to Kingston Bass as they instructed.
Now they are ignoring my emails and refusing to issue a refund. Disgusting
Customer Service! They have stolen $150 plus the $20 to return the defective faucet.

Your response about me not providing the FedEx Tracking # is another lie! I have the email to prove it.

12 de febrero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

Dear Customer, Please, provide us a tracking number for return. We requested to provide it several times but your are not responding to our emails. Please, give us a tracking number and we will refund immediately. Please, note: due to defective refund the Kingston Brass must inspect the item and accept it. Normally it takes 10 business days from delivery date.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Useless Vanity

I ordered a vanity from Faucetline without the sink as my builder told me he would provide the sink. As we got to install in the 8 month home building project, our builder removed the vanity from the packaging and then went to buy sink only to find out, it is a very unique size sink that can only be found at faucetline and one other place that were both sold out. Called them regarding the issue and said even though outside of return time frame they would take if still in original box; however, could not as our builder threw away the box when they were doing the first round of house clean up. I explained the issue to them and then got no response back, no calls or emails back. It is like selling a piece of furniture missing a critical piece to be able to use, useless. I have since packaged it all back up (in a different box) and sent back to them as I can't do anything with. I hope they do the right thing and provide refund. I will continue to dispute as this is just not good business.

7 de febrero de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Faucet line operates like a pass…

WARNING: The customer rep. Just cancelled my order without my permission because he did not like this honest and accurate review. That just proves that this review is valid.

Kitchen and Bath Authority just processed my order and shipped the item faucet line wouldn't..

Faucet line operates like a pass through internet ordering site. They don't have inventory. They behave much like expedia or hotwire, for an additional ordering option for actual manufacture vendors. This is not necessarily a bad set up. What make this site so bad is their very poor customer service. They will soon be changing their name as people will get sick of this. Hopefully they will learn under new management.

24 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

Dear Michael,

Your review is not correct about FaucetLine.com service that was provided to you. When you placed your order the ETA (September 30) for backordered item was clearly indicated on order page and in your email confirmation. Our customer service sent you email to confirm backorder and you confirmed to wait. After that you start to send us several emails and we responded on each of them immediately. You didn’t want to talk with our representative when we tried to contact you over the phone. Your order was cancelled because you were not satisfied with FaucetLine.com service. Sorry for any inconvenience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad Service

I ordered a farmhouse sink from Faucetline on Jan 28, 2018, they did e-mail me a day later and told me it was back ordered and it wouldn't be send to me until April 2nd, as my remodel had not started yet I told them that was fine. Then April 2nd come and I hear nothing so I start calling them and they don't answer, I then e-mail them and they did let me know that the sink is in backorder now until April 10th. I then responded to them thanking them for an update but that if they don't get it by the 10th of April to please cancel my order as I am in the middle of my remodel and I need it as soon as possible. I then get an e-mail back cancelling my order. I felt very upset that they didn't ask me they just told me it was cancelled and they took my money in 2 days and they said they have already refunded me my money and 3 days later no money yet. I would definitely not buy from them again.

5 de abril de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

This order was delayed by the manufacturer. The customer requested to cancel an order on April 3. The refund for full amount was applied to customer credit card on April 3. The customer received refund notification email on April 4.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

HORRIBLE customer service

I bought a lot of product from them, needed to return one UNOPENED item worth $400 and they demanded $117 restocking fee!

Multiple interactions with their customer service, with no resolution. Working with my credit card company to do a charge-back.

No idea about how to make a happy customer, or that an angry customer isn't worth it...

REPLY #1: "Policy" and its execution is absolutely all about Customer Service. Just go ask Zappos.com - pioneers in happy customers.

24 de enero de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

The restocking fee is collected by the manufacturer. The rate for restocking fee is indicated on our web site and the customer was agreed with our policies. This issue is not related to customer service.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

FRAUDSTERS !!! AVOID !!!!!!!

They advertise Elkay HDDBD33229QB
Black double sink for 149.40 + 28.00 ship[ping...everyone else sells it for 219.00 or more.
I wrote and specifically asked them if their merchandise is defective or factory seconds...they wrote back and said no.
When it arrived the box was in perfect condition, it had styrofoam packing inside. I pulled off the packing & before I even got it out of the box saw the sink is cracked at the front, cracked at the back....the crack practically meets in the middle. There were chips and chunks out of it that were not even in the box so THEY KNEW THEY WERE SENDING DAMAGED MERCHANDISE. I deeply cut my finger on a jagged edge. Then to my horror the address it was shipped from is ***Genco Repair Home Depot
1390 Perry Rd
Plainfield, IN 46168-7654....!!!!!!!! This must be where Home Depot damaged and defective returns go !!!!!!!!!!! ( doubt Home Depot knows they are doing this , but I will be checking )

19 de enero de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

This sink was damaged in transit by UPS. The customer received full refund in the same day. The item was brand new in factory sealed box. The Genco Repair Home Depot is our vendor for this sink. This company is Elkay authorized vendor.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Service from Faucet Line

I ordered what I thought was what I needed (a tub filler valve and trim) from FaucetLine and got an email from them that I needed another part to complete my order. Would have been terrible to get my order and be missing what I needed. I contacted them and they updated my order with the correct parts and gave me a nice discount off list. THank you FaucetLine!!

12 de noviembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best Prices Online with Speedy Delivery!

We could not be happier with FaucetLine. We could not have asked for a better buying experience. Our (back ordered) Apron Front Farm Sink arrived quickly, in perfect condition. FaucetLine kept us informed when our back ordered sink would be in stock and shipped. Our sink delivery was quick and flawless.
We are in the process of building a large family home. None of the "big name" home improvement stores could beat FaucetLine's prices. We are a military family and receive a 10% discount at one of these big name home improvement stores, but they still could not beat FaucetLine's price. FaucetLine was literally hundreds of dollars cheaper for the same exact sink!

Our sink arrived packed extremely well secure. The sink was padded with extreme care and even was enclosed in a large cloth bag to prevent any smudges or scratching from packing materials. We HIGHLY recommend FaucetLine and will be shopping with them again!

Great service and Quality!

18 de octubre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great company. Ultra fast shipping.

Great company. Ultra fast shipping. Most important advantage - prices are significantly lower that all other sellers have for exactly the same items. Not sure how these guy do that but I can't be happier. Was a bit suspicious at first (because of too low prices), but I glad I chose this company. "Too good to be true" saying doesn't work here. Customer support is great too, both phone and email. They replied to my emails within 15 minutes even on Sunday! Highly recommended. A+++

25 de abril de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible product, worse customer service

We ordered over $600 in parts from faucetline.com for a home remodel. When there were problems (they created a water hammer) with the parts, they blamed it on the manufacturer. When I pressed them, they told me they couldn't offer me a refund since I had installed the parts. Since it's pretty hard to tell if a plumbing part works without installing that, it seems pretty clear that I'm being ripped off.

11 de abril de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

The manufacturer sent replacement parts by customer's request. The customer had a water hammer effect. This is result of incorrectly installed water pipes. The water hammer effect is nor result of defective product. This issue is fixed by installing water hammer arrester.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No reachable customer service personnel-days before you hear back.

I have placed several orders with this company, and sometimes, if the order is shipped on time, I have no issues. However, sometimes they mark the order as shipped, and 4-5 days later there is still no tracking activity. It has happened to me twice already. Then, when you try to call, email, or use their online contact form, no one contacts you back for days. If you call customer service you get a voice mail box, but you can't reach a person even in the middle of the day on a Thursday. In addition, last time this happened, when they eventually got back to me, they said USPS had lost the package, even though there was no tracking activity to show that USPS ever had the package in its possession.

This time, I am still waiting to hear back from them, it's been 3 days since I tried to reach them.

20 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Service

This was a great site to order from with competitor pricing. Item artived quickly.

20 de diciembre de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Miss parts from purchased products and horrible customer service!! Buyer beware!

Buyers beware! Do not order from this merchant-- learn from our mistake.

1) We purchased the 2 large orders and the website said it was in stock-- we called the merchant to double check it was in stock before ordering-- we were told yes yes it is in stock 100%. We placed the order online- and then within a day, get a phone call saying "sorry item is on back order!" Very deceitful! By then, our credit cards were charge and there was nothing we can do about the order but to wait.

2) To make things worse-- when the items arrived, they were missing parts!! (2 to be exact)- which made them unusable for installation. It looks like they pretty much got an old perhaps returned product and shipped it to us-- old product- NOT BRAND NEW as advertised!

3) When we called the company to tell them about the missing parts they start screaming at us over the phone-- my contractor was in the room and heard all this-- I am just trying to warn future customers of the dangers of using this company--

Now my whole renovation is delayed for DAYS until I order a new product from another more trustworthy vendor.

These people are not trustworthy-- go somewhere else and by an extra 20 dollars for the item you want to buy- it will be worth it in the long run!

18 de diciembre de 2015
Opinión espontánea
Logotipo de FaucetLine.com

Respuesta de FaucetLine.com

1. The customer was agreed to wait back ordered item and informed about the charge.
2. The customer received brand new product (direct shipping from the factory). The missed parts were sent to the customer by FedEx 2nd day air at no any charge.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fuacetline Customer Service

I have purchased combo sinks at faucetline.com and got a great support from customer service. They are very professional and delivered my order very quickly. I will recommend this company to my friends.

4 de agosto de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible Customer Service and Returns Policy

READ THEIR RETURNS POLICY.

Yes they have cheap prices but they're unwilling to budge on their 25% returns policy (PLUS shipping) which is thievery at that amount. Nobody at their company could explain why, even though I cancelled the order hours after placing it, 25% had to be charged (usual companies are 10-15%, dept. stores free) and despite wanting to place an order with them for another sink of higher value, they were not willing to cut some slack. So I went elsewhere and found the same $280 sink for $3 but free shipping!!!
They have lost a customer. They have lost money (apart from my stolen 25%) and I'll let as many people know about it as I can. Do business with more ethical companies instead of this.

25 de febrero de 2012
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más