Leighton Vans Opiniones 

58
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered a set of roof bars for my Transporter T6.1. The roofbars were despatched quickly and I received an email within an hour stating they would be delivered by DX overnight and delivered the day... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Start to finish the Leighton boys were class… delt with Jordan and Lewis who were both fantastically helpful in putting me into the right van… big shout to Mike as well going the extra mile to sou... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Purchased alloys with tyres , had issues with them being damaged when delivered . Then I questioned the tyre size fitted as the rim was wider than the tyre leaving rim exposed, 2 days later I had to g... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer care from the word go. Spoke to Mark about a new van hire for business use straight up answers and supplied the facts and figures without any obligation figured are reasonable Too. Potential... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Concesionario Volkswagen
  2. también en la categoría
  3. Agencia de alquiler de camionetas
  4. Agencia de alquiler de vehículos recreativos
  5. Concesionario de vehículos de motor
  6. Taller de reparación de automóviles
  7. Tienda de accesorios para camiones

Escrito por la empresa

Operating from its state-of-the-art Rotherham-based headquarters, Leighton Vans is undoubtedly the UK’s most-loved VW Transporter sales, servicing and customisation outfit. Offering new and used vehicle sales/leasing as well as camper van hire, full servicing solutions and a wide range of performance and visual upgrade solutions all under one roof, it’s little wonder why Leighton Vans has been dubbed the ‘one-stop-shop’ for discerning Transporter owners across the entire country and beyond.


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

58 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(58)

11 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant customer service and fast delivery.

I ordered a set of roof bars for my Transporter T6.1. The roofbars were despatched quickly and I received an email within an hour stating they would be delivered by DX overnight and delivered the day after, great service. The bars arrived as stated bit the boxes were damaged and also the bars inside so I refused delivery. I emailed Leighton explaining this and was called within an hour with a solution. The guy I spoke to was really friendly and explained they were sending a driver out the same day to deliver me a new set. The guy was very apologetic even though the bars had not been sent to me in that condition. The bars arrived within an hour with their driver and it was all good. What a fantastic service and solution. The bars look great on the van and we're great value with comprehensive instructions. I would highly recommend this company and applaud their brilliant customer service. Thanks to all at Leighton Vans.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Dodgy tyre and alloy combination

Purchased alloys with tyres , had issues with them being damaged when delivered . Then I questioned the tyre size fitted as the rim was wider than the tyre leaving rim exposed, 2 days later I had to go up a kerb to let a ambulance parts to horrible sound of rear alloy scraping along kerb , not happy at all they look wrong and not fit for purpose

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Leighton Perfection

Leighton Perfection! thank you guy's...
I’ve been counting down the days to finally collect my new van from Leighton Vans, a pipe dream for over a decade. From my very first visit, where I got to see the vehicle and build my dream van with all the trick extras and super cool brakes, the whole experience has been fantastic. Everyone there is incredibly friendly and helpful, always making you feel welcome and right at home. The Leighton HQ itself is an amazing place to visit, with so many incredible van builds to walk around and admire.

A special thank you has to go to Jordon Pointing, who handled my van build from start to finish. Nothing was ever too much trouble, and he truly went above and beyond to make sure everything was exactly how I wanted it. Thank you, Jordon. Thanks also to the guys in the detailing bays. I had a good chat with them while walking around, and they were friendly, polite, and clearly work incredibly hard to make sure the vans look absolutely perfect for handover.

To sum up, Jordon and the entire Leighton crew are amazing. Their vans are top quality, and they genuinely deliver a first-class experience. I wouldn’t hesitate to recommend them to anyone.

Thanks again to the whole team!

22 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Customer Service

Great service today from Tim and the team at Leighton Vans. My van was in today for the EBC Leighton big brake kit and rear brake upgrade.

I arrived early but was allowed in before they’d even officially opened. They got to work as soon as as the technicians arrived and kept me up to date as I waited. Very pleased with the new brakes, the work and Leighton customer service. Highly recommend 5 star.

8 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Leighton class act

Start to finish the Leighton boys were class… delt with Jordan and Lewis who were both fantastically helpful in putting me into the right van… big shout to Mike as well going the extra mile to source me the exact specs!

All in all genuinely the best sales team I have dealt with nothing is too much trouble!

Thanks guys can’t wait for collection day!

8 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

A huge thank you to James at Leighton…

A huge thank you to James at Leighton Vans! In the midst of a road trip in our VDub, had an issue with a headlight/indicator. We were able to detour to the Rotherham site where he immediately sent us to the customer lounge area and ran the van round to the workshop. Within half and hour had replaced the light which was still under guarantee. We were on our way in no time. Absolutely fantastic service from James & the workshop. Thank you so much!!

29 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer care from the word go

Customer care from the word go. Spoke to Mark about a new van hire for business use straight up answers and supplied the facts and figures without any obligation figured are reasonable Too. Potential for another review soon. Cheers Sy from Engiclean LTD

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buy direct from manufacturers

I bought some van speakers at Leighton that developed a fault. Leighton waived all responsibility and said they would consult with the manufacturer. After 4 months of being messed around I had to contact my credit card company, who quickly re-credited my account.

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lazer lights and Big Brakes

I had some Lazer lights fitted and a set of Big Brakes, the service was amazing, everyone who works at Leighton are treating you like you are the most important person in the room. Top service.

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leighton Vans

Respuesta de Leighton Vans

Thanks so much for the great feedback ⭐
We’re really glad to hear you’re happy with the Lazer lights and Big Brakes, and it’s brilliant to know you felt well looked after. That’s exactly what our Aftersales Team aims for, so your comments mean a lot to us.

Thanks again for choosing Leighton Vans – if you ever need anything, just give the Aftersales Team a shout, we’re always happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

wrong items sent, missing items,broken promises, and poor communication

I’m really disappointed with my experience ordering from Leighton Vans.

My order has been a mess from start to finish. First, they sent me roof bars instead of the side bars I actually ordered. I had to go through the hassle of arranging a return before they would even consider sending the correct item, I later discovered that a window fitting fitting kit was missing. I contacted Leighton Vans and was told it would be sorted. After several follow-ups, I received a call on Saturday from a team member who assured me that the missing kit would be sent that day by Transporter HQ. Who supply the camper glass bundle

I’ve still had no dispatch confirmation, no delivery, and no proper communication. Every time I’ve been promised an update,

I expected much better from a company with Leighton Vans’ reputation. Based on my experience, I wouldn’t recommend them — the service has been frustrating, unreliable, and unprofessional.

11 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leighton Vans

Respuesta de Leighton Vans

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

This isn’t the level of service we aim to provide. We’ve looked into this and would really like to resolve the matter fully for you — including the items you mentioned and the communication around your order. To do that, we just need a few details so we can locate your account and investigate properly.

Please could you email info@leightonvans.co.uk
with your:

Full name

Order number

Contact details

Once we have this, we can make sure everything is corrected quickly.

We take all reviews seriously and are committed to putting this right.

Kind regards,
Leighton Vans Customer Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not a great first experience.

First time using LV, products were poor quality. Had to return one large item due to shocking quality, this took a while to be collected with couriers failing to turn up on planned days (Not LV issues but still adds to the frustration after booking time off work), item returned and they confirmed it was received back on Monday 2nd June. Over a week gone by and still no refund. Customer service is very hit or miss depending who you speak to. Not a great first experience unfortunately.

6 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Leighton Vans

Respuesta de Leighton Vans

Hi Daniel, thanks for your feedback. We’re sorry to hear your first experience didn’t meet expectations.

Just to clarify, the items you purchased—our floor mats and rear spoiler—are two of our most popular products. We’ve sold thousands of these without issue, so we’re surprised to hear of the quality concerns and we’ll be reviewing this internally.

Regarding the refund, our returns policy clearly states that refunds are only processed once the returned item has been received back at our facility. In your case, the item was received yesterday, so the refund is now being actioned. We appreciate your patience, but stating it’s taken over a week isn’t quite accurate based on this timeline.

Courier delays are frustrating—we totally get that—and while it’s something outside of our direct control, we’re working with our partners to avoid this happening in future.

If there’s anything further we can do to turn this around for you, feel free to drop us a message directly.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just got my first ranger from leighton…

Just got my first ranger from leighton vans. Katie was a pleasure to deal with as was the other guys. No pressure sales or tactics left me to look around at my leisure. Absoulte top notice service. Can not reccommend enough. Will be having vehicle #2 soon as we can sort. Katie has the patience of a saint answering all my question( trust there was plenty of them). Absolutely brilliant. Thank you guys. See you again soon.

17 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

So nice to use a company that really…

So nice to use a company that really cares about there customers. Can’t rate Leyton vans enough,very helpful and if you have a problem they will deal with it straight away ,you can’t ask more than that . One word BRILLIANT 👏👏👏👏

24 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

What can I say about these guys

What can I say about these guys , definitely the place to go for all you VW needs and very helpful, would definitely recommend and won’t hesitate to use again
Thank you and keep up the great work 👍😊

3 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Leighton Vans

Respuesta de Leighton Vans

Hey there!

Thank you so much for the kind words! 🙌 We're thrilled to hear you had such a great experience with us for your VW needs. It's awesome to know we hit the mark with our service and that you'd recommend us. We can't wait to have you back next time you need something. Thanks again, and we'll keep pushing to keep that good work up! 👍😊

Cheers!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más