Momoyoga Opiniones 

60
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Al sinds de begindagen werken wij met Momoyoga. We vinden het nog steeds een super software. Betrouwbaar, Nederlands, eerlijk, efficient. We zien door de tijd heen dat ook Momoyoga behoefte heeft aan... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

It's a good simple system for a yoga teacher's individual budget but customer service is so so slow to respond. No phone number to call, no real time live chat. So if you get locked out of your studio... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Korte lijntjes, persoonlijk contact. Overzichtelijk en makkelijk gebruik van de app. Hartelijk. Meedenkend. Handig dat de app geïntegreerd kan worden op de website. Geen omkijken naar.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Momoyoga.com is een zeer degelijk platform om yogi's op een eenvoudige manier hun yogales te laten boeken. De kalender is overzichtelijk. Er zijn verschillende interessante opties die je uit of aan k... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Estudio de yoga
  2. también en la categoría
  3. Estudio de pilates
  4. Profesor/a de yoga

Escrito por la empresa

Momoyoga is the home for every yoga teacher and studio, designed to simplify your business and give you more time on the mat. Easily build your brand with custom branding, manage enrollment with guest bookings for drop-ins, and boost revenue using promo codes for special events and classes. Offer unlimited (online & pre-recorded) classes, integrate your schedule seamlessly into your website, and accept all major online payments (credit card, PayPal, Apple Pay, and more). We automate key administration - from messaging to invoice generation. Create your (online) yoga studio space now for free.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

60 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(60)

11 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ik maak al 6 jaar gebruikt van momoyoga…

Ik maak al 6 jaar gebruikt van momoyoga en nog steeds heel tevreden met het systeem en de klantenservice. Heeft alles wat ik nodig heb, zeker een aanrader.

27 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Naomi, wat leuk om te horen dat je al zo lang een tevreden klant bij ons bent. We waarderen je loyaliteit en zullen je berichtje intern delen met ons team. Warme groet, het Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Momoyoga is tijdbesparend en gebruiksvriendelijk!

Momoyoga is een erg gebruiksvriendelijke tool! Het bespaard mij een hoop tijd helpt de yogi beter beslissen welke les te boeken, annuleren, wijzigen, etc. Super handig en gebruiksvriendelijk systeem voor zowel mij als yoga docent als voor de deelnemers.
Ook de service vanuit de back-office is top! Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden en eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen!

26 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi! Bedankt voor je 5 sterren review, heel leuk om te horen! We zullen je positieve feedback delen met ons backoffice team. 😊 Warme groet, het Momoyoga team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I loved momoyoga software since the…

I loved momoyoga software since the beginning. It’s simple, intuitive and it now has all the essentials a Yoga professional needs to manage classes bookings, community and events!
Looking forward to use the video library too.

26 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Rossella, Thank you so much for the 5-star review! We’re so happy to hear that you’ve been enjoying Momoyoga from the start and find it simple and intuitive. We’re excited for you to try the video library as well— let us know if you have any questions regarding this. Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

So simple to use.

Momoyoga is so easy to set up. Very intuitive. What’s more it’s easy four my students to use: buy passes; book classes; cancel and the waiting list feature really works. I’ve been a member for four years and the team are always improving the studio features. So simple to use and allows you time to focus on your classes not the admin

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi KJ, Thank you so much for the 5 star review!! We’re happy to hear that we have been a support for your studio the past 4 years and look forward to continuing to do so! Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been using momoyoga for a few…

I have been using momoyoga for a few months now and absolutely love it. Firstly I love that this is a small company run by women founders who are super helpful and personable. I love that the platform is super easy to use in terms of upload, setting up pricing structure, payments and class schedule and at such an affordable price. I also recommend this to teachers I coach and mentor as its so easy to set up a membership or subscription so is an amazing entry point for new yoga teachers who want to set up online or in person classes, memberships and subscriptions.

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Amy, thank you for your amazing review! We’re so glad to hear you're loving Momoyoga and that you find the platform easy to use and affordable that is one of our main values!! We’re here to help whenever you need us! Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been using Momoyoga since 2017

I have been using Momoyoga since 2017, I love it. it's so easy to set up and update and it's really easy for the customers to book in. I love that it has a separate page for events and you can upload videos and sell them too.

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Thank you so much Claire for your 5 star review and for being such a loyal customer to us! Your feedback means a lot to us, and we’re excited to continue supporting you and your studio along your journey. Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Support I receive is invaluable!

The team at Momo Yoga are extremely helpful and understanding! There's been multiple times I've needed support in regard to finding my feet with the tech and the team are always there to help, replying to my emails very quickly.

The people who come to our classes at Teapot Yoga and us as teachers have experienced some teething problems just because it's a new system. We all very quickly feel settled in our new home at Momo and look forward to continue to build our online studio with the Momo team's support!

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Amy, thank you for your kind words! We're happy to hear the Momoyoga team has been able to support you during the transition. It's great to know you've settled in well.
We look forward to continuing to build your online studio together! Warm regards, the Momoyoga Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Momoyoga is simple to use for both me…

Momoyoga is simple to use for both me and my students. After trying out several booking systems that are all way too expensive for a single yogateacher or a small studio I finally found Momoyoga. It has everything I need. Easy booking, easy to add on my website, the price is reasonable, You only pay more if you have more teachers. Sure there are still a few things on my wishlist but they always develop the app and are very helpful and there are regular updates. So if you miss something they will make sure to put it in the pipeline. Thank you Momoyoga!!

28 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Daniela, you are very welcome! And thank you for taking the time to write this wonderful review! Your feedback means a lot to us, so feel free to reach out to us by email (info@momoyoga.com) and send us over your feature requests, and we’ll be sure to share it with the product team and notify you when any features from your wishlist are launched. Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It is not possible to communicate via…

It is not possible to communicate via phone after the first. onboarding. Even if you have problems you HAVE to write them down. We will quit because what if you have further problems in the future....you can't call them and they NOT call you. Unfortunately.

7 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Eva,

Thank you for sharing your feedback with us. We understand the importance of having reliable communication channels, especially when facing challenges.

While we primarily offer support through written communication to ensure clarity and documentation, we're committed to addressing any issues you may encounter. Next to that, we offer every teacher a 30-minute onboarding call to walk through all questions you might have. Please know that you can always reach out to us via email, and we'll be more than happy to assist you promptly.

We appreciate your understanding and the opportunity to improve our services. Should you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out at info@momoyoga.com

Warm regards,
The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Awesome product, customer support sometimes slow but awesome experience overall

Awesome product. Love the clean UI and easy experience both as a studio owner and as a student. It's made my life easier for the last year, and the practitioners at the studio love it.

Customer support has been a bit slow in the past, but I'm nitpicking over here - talking about 2 days or so, and in reality there was never any burning bug that I experienced in my extensive use of momoyoga.

Great to see that the product keeps improving, with new features that we actually want to see coming out regularly.

17 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Andrei! Thank you so much for your feedback. We're happy to hear that both you as a studio owner and your students have had a great experience with Momoyoga. We appreciate your feedback regarding the response time. Just to update you on this, as Momoyoga has grown, we've expanded our team over the summer, which means more people are available to help with any requests and we aim to respond to every request within one day! Warm regards, The Momoyoga Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stay away from this

Full of bugs, and very unhelpful customer service with restricted options. No live support when needed.

28 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Harry,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're genuinely sorry to hear about the challenges you've experienced with our platform and customer service.

Your satisfaction is of utmost importance to us, and we strive to provide reliable and efficient support to all our users. We understand the frustration that comes with encountering bugs and not having immediate access to live support when needed.

If there's anything specific we can assist you with or if you have any further details you'd like to share, please don't hesitate to reach out to us directly at info@momoyoga.com.

Warm regards,

The Momoyoga team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very happy with Momoyoga

The Momoyoga system is brilliant for both teachers and students. I teach both online and classes in a studio I hire, and the option to have both through the same system is great. I previously used another booking platform which was visually lovely but technically quite clunky. When it got bought out and changed it's offering I switched to Momoyoga and am so glad I did. My students commented how much better Momoyoga is than the previous system and I really like that things like automated emails are customisable. So far, I haven't come across anything I would change about it and am very grateful to the team at Momoyoga who have created a truly wonderful system for us to use 🙏🙂

15 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Sam!

Thank you for taking the time to share your experience with Momoyoga! 😊 We're thrilled to hear that you're happy with our platform and that it's been a game-changer for both you and your yogis.

Rest assured, we're here to support you every step of the way on your yoga journey.

Warm regards,

The Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

very customer friendly

very customer friendly and helpful if you have questions. They think with you for solutions.

14 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Dear Gabriella,

Thank you so much for your positive review! 😊

If you ever have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Warm regards,

The Momoyoga Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I generally love Momoyoga

I generally love Momoyoga. I have recently made the transition from teaching in studios to teaching independently. The website is easy to use and works well. My only complaint is that it should be a little cheaper per month for a one teacher situation (pricing varies based on amount of teachers). All in all I will continue to use Momoyoga!

9 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Lyndsey,

Thanks for your kind words and for choosing Momoyoga for your teaching journey! Your feedback regarding pricing is duly noted, and we'll take it into consideration as we continue to improve our offerings.

Warm regards,
The Momoyoga Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bugs, Chaos, not just at my Yogastudio

A week ago I cancelled Momoyoga via Customer Service, before that I asked to cancel my account two times by mail. As there is no option to do so oneself... Momoyoga has bugs and customers have problems to pay. Maybe it is working if you have only three classes ongoing, if you have more the system has trouble. I also used Momyoga on other homepages, I clicked on a product, later on I clicked it again and it said that I can´t buy it anymore because I have already bought it, which was not true... Well, the IT Support was unprofessional and no real help, without clear step by step solutions. It feels like the customer service is not well applicated. Momoyoga does more work and Chaos then helping to optimizing business processes. What makes me angry that you can´t delete your membership yourself ....So many senseless mails now about the same thing! I am very disappointed and can´t believe that this is happening right now. It feels like they are postponing my canecellations so that I have to pay for a not well working product and insufficient IT support.

6 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Hi Tanja,

vielen Dank für dein Feedback. Es tut mir sehr leid, dass deine Erfahrung mit Momoyoga nicht so wie du es dir vorgestellt hast verlaufen ist. Da Momoyoga noch ein relativ kleines Team ist, kann es leider vorkommen, dass aufgrund von Urlauben nicht immer eine Kontaktperson in der Muttersprache unserer Studios verfügbar ist. Dennoch versuchen wir den bestmöglichen Support zu bieten und haben dir ein Telefongespräch angeboten um eine Lösung für deine Fragen zu finden. Deine Kündigung wurde bereits abgeschlossen und wir wünschen dir alles Gute!

Das Momoyoga Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is such a great tool

This is such a great tool, so simple to set up everything from scheduling to payments to client emails, it couldn't be any easier, would 100% recommend this for any yoga studio.

26 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Momoyoga

Respuesta de Momoyoga

Thank you so much for your fantastic review Ro! We're so glad to hear that you find Momoyoga simple to set up and use. Simplicity is key, and it’s great to know the system is working so well for you. Warm regards, The Momoyoga Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más