servicetoday.com.au Opiniones 

146
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My brother has just had work done by this mob. He said there was no quote provided before work started! Charged something like $700+ for something called Mo-flo put down one drain!! This is ridiculo... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They gave a quote but did not have time to shop around, my mistake, well to replace the power supply to the oven and connect the new oven. I was given a quote of over $2000. Later that day I receive... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely appalling service. This company is overpriced and has very poor communication. We were left with no hot water for a weekend when they had said they would fix it on Friday. The plumber came... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tech attended elderly neighbours house as ducted gas system in fault. Stayed 30 minutes and did not get out ladder to access roof mounted gas system. I investigated and fault 49 was on controlle... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Constructor de porches y pérgolas
  2. también en la categoría
  3. Carpintero

Escrito por la empresa

Alltrades contracting services offers Gadening services


Información de contacto

1,4

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

146 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,4

Todas las opiniones

(146)

44 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top job josh

I delt with a young fella today who was totally honest with me about the job apparently was not a big job but I'm not a plumber he was very helpful and professional I would recommend this service to my family and friends thankyou very much appreciated is not enough

28 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Anthony thank you for your excellent service!

From the lovely Helen placing the callout, to Anthony assisting us by replacing our 3 in 1 Bathroom lights that were no longer working. Very courteous and friendly to my mother, understood what was needed and did the job. No hesitation in recommending this company and their services to anyone who reads this.

28 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Plumbers

The guyswere great. Showed up when they said they would. Did what they said they would. We’re very nice and friendly. Would definitely recommend them to everyone and would use them again myself.

28 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding service

Outstanding service. Second time I've called out this company for an emergency and as always the best service. They were out within the hour of booking. Fixed the issue at a fantastic price. Electrician was knowledgeable, friendly and a quick worker. Couldn't recommend highly enough.

26 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent tradesman

Excellent tradesman. Serviced my air con. Prompt and on time. Gave me a call 30min before arriving. Talked through each check and why. I couln't be happier. Well worth the money. Highly recommended.

26 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Leak detection test…

John came out this morning to do a leak detection test. He was on time, even gave a curtesy call 5 mins before he arrived. Very efficient and wonderful to deal with.

26 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Mixed opinion- Turned up very quickly (within an…

Turned up very quickly (within an hour!) which was great for a stovetop install- they were quick and did a good job of the stovetop itself. However, they took out my oven to install the stovetop and reinstalled it a little wonky and refused to remedy it before leaving. Also left adhesive from the old stovetop on the benchtop. So, mixed opinion- likely wouldn’t use them again, but would if I was in a hurry.

23 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service and very…

Excellent service and very professional.I urgently needed a broken shower head replaced and got it sorted within a couple of hours.What an absolute lifesaver.very friendly people and great service.I highly recommend to anyone who needs something fixed urgently.Once again what a lifesaver you guys are.Thanks :-)

23 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Yes, they can? No, they can't.

Job #402467

My elderly mother booked Service Today to repair her toilet cistern. When the plumber arrived, he took a look at the cistern and told her it required replacing and quoted her $935 to do this. When she questioned him on the price, he told her "I don't know, that's what comes up when I select the option, do you want to go ahead or not?". Not knowing what a PVC toilet cistern is worth to replace and feeling the pressure to have it replaced that day, she agreed to proceed. He then left to purchase a new cistern and when he returned, had it installed within 20 minutes. When all was said and done, she was still feeling uneasy about what she had been charged and decided to call Service Today to enquire. She was told she would need to speak to the Plumbing Coordinator and he would call her back in 30 minutes. An hour later, still no return phone call so tried calling again. I eventually got hold of him and he told me he would investigate and call me back in 5 minutes. Still no return call after 30 minutes, so I called back AGAIN. I eventually got hold of him and he let me know my mother had been incorrectly charged and would be refunded around $568, and the accounts department would be in touch straight away to process her refund. Needless to say, I had to follow them up as we had not heard from the accounts department 3 hours later...

After finally hearing back from accounts, they confirmed the amount as $353, not the $568 which was verbally confirmed earlier that day. In my opinion, $568 also seems very expensive for a PVC cistern (worth around $80-$100) and approximately 1 hour's labour! So, I got back on the phone again, where I asked for a breakdown of the charge. He was extremely rude and said, "I cannot help you right now, I am running reports". I got extremely frustrated and told him Service Today has overcharged my mother and I want the issue rectified by close of business. He assured me I would receive the breakdown (via email) within the next 30 minutes. You'll never guess what happened next...I didn't receive the breakdown! I called again. Not surprisingly, the call centre operator told me he "had to leave to attend a job". By this point, I was at breaking point. I was told no one else could assist me and assured my breakdown would be emailed to me by close of business. It wasn't. I called again this morning and was told he was in a meeting and the breakdown has been emailed to me. It hadn't so I requested it again. It was eventually emailed to me, but the breakdown includes $415 worth of 'operational costs' which states includes costs such as administration, insurance, travel, technology, training, advertising, labour, testing, commissioning and others - Administration? Technology? What Training? Advertising? Others?

Based on previous reviews and my experience, this organisation clearly preys on the elderly and vulnerable. Disgusting way to operate a business.

12 de octubre de 2020
Logotipo de servicetoday.com.au

Respuesta de servicetoday.com.au

Hello tanya,

Sorry to hear you are not happy with our service, we think the price was reasonable and our service was great!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Despite the service being good

Despite the service being good, sales tactics and ridiculously over inflated prices makes this a company to steer clear of.
Get a second quote and pay the call out fee I say. It will still be a lot cheaper doing it that way. A one time only Service Today customer. Disappointed in myself for wanting a hot shower more than getting a second quote.

14 de septiembre de 2020
Logotipo de servicetoday.com.au

Respuesta de servicetoday.com.au

Dear Sue,

Whilst I pleased you were happy with the service I am sorry to hear you were felt the quote was inflated.

Can I ask you to give me a call so I can look into the quote you were given?

Joanne

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tap Washer replacement - Service Today.

So I needed a tap washer replaced in the shower. The man was punctual, he quoted $279 to replace the washer. I paid him the $49 call out and told him to leave. My Dentist only charges $210 to remove a tooth with anaesthetic! Just where on Gods green earth do they get of with charges like that. Even a Lawyer is cheaper.

Edit to add: Less than 24hrs after posting this review I receive a call from someone at Service Today wanting me to review/retract my review because it is damaging to them. I explained that I had done some research and I could be expected to pay up to $120 for this job – not $279. Now here is the good part!! She even offered me my $50 call out fee back if I removed this review. I said no. This company is a RIP OFF and they know it.

In response to you Joanne, no you reached out to get me to retract my review and then offered me my call out fee back when I said I would not withdraw my review. I am fully aware of damage control measures undertaken with marketing directives. You call because you wanted me to sweeten my review plain and simple.

PS. I have not even received a receipt for the call out fee as yet. Stop digging a bigger hole for your group to fall into the truth is the truth. You are charging way to much - simple.

24 de agosto de 2020
Logotipo de servicetoday.com.au

Respuesta de servicetoday.com.au

Hi Brodie,

You said you completed the work yourself, therefore the work can not be warranted.

Service Today provided same day service and upfront price and give lifetime warranty on workmanship.

Furthermore, I have reached out to you in good faith to refund you the call out fee for a service you have not received. You declined this offer made.

I am sorry our service is not for you.

Joanne

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not worth the Star, KEEP THEM AWAY FROM PENSIONERS!

On the 27th of June 2020 my parents found they had a leaking faucet attached to their washer. As I was unable to get to them and having used Jim’s Antennas to sort out a problem for them prior, which was carried out in an exemplarily fashion I asked them to call Jim’s Plumbing. Unfortunately, and I am not quite sure why or how but Service Today (ALLTRADES CONTRACTING SERVICES PTY LIMITED) were the company that arrived to the work. My parents being elderly were already stressed out and did not question this, they were just happy that someone had arrived to fix the leak.

I believe that the work was carried out without ‘Ben’ the plumber providing a quotation or estimate, I have asked for a copy of the signed authority for the work to be carried out but was only supplied an invoice with a digital signature attached which was collected at the completion of the work. The cost was $800 to fix the leak, two sets of taps fitted which I am certain was totally unnecessary.

‘Ben’ also was able to identify a ‘faulty’ extraction fan which he would have Sam the Service Today electrician take care of (he told my parents another handy $800 would be needed to do this, I am not sure where he plucked this figure from).

My parents are in their late 80’s and are trusting and easily manipulated, as are most pensioners of their vintage, so they did as Ben and suggested and arranged for ‘Sam’ to have a look. ‘Sam’ fitted the fan (no signed quotation or authority available, just an invoice with a digital signature collected at the end of the job) and then proceeded to convince them that they were in danger of being electrocuted and that they should replace a couple of trip switches on their power board … another ridiculous $1,188.78 worth of work to remedy the issue. ‘Sam’ also applied pressure to do additional unrequired work. My parents live in Woodland Retirement Village and the village has vigorous safety standards, there was never any danger of my parents being electrocuted, knowing that it would scare them into agreeing I believe ‘Sam’ used it to get my parents across the line. They were also signed up for the “Total Care Club - Lifetime membership joining fee” which I am certain they no need for, and have no idea what the offer includes.

My parents told me of what they had been charged for the work and how little time it took which I found outrageous and decided to pursue the issue. I hold Power of Attorney for my parents and had to request the Tax Invoices be sent to them, they had not been sent and probably would not have had they not been requested . The invoices lacked any detail and I asked for a breakdown of the costs, Service today sent a breakdown consisting of Material Costs and ‘Operational Costs’, the operational costs consisting of “administration, insurance, travel, technology, training, advertising, labour, testing, commissioning and others.” A very convenient way of covering ridiculous commissions I am sure.

Having Service Today give a refund for the unwarranted work is secondary to making an effort to ensure that they do not repeat this sort of behavior with other seniors. Seniors are the most vulnerable of our community and to take advantage of their sometimes mental frailty is borderline criminal.

I have forwarded my complaint to The Department of Fair Trading, I’d suggest anyone else coming up against this unethical company make the effort to do the same.

10 de agosto de 2020

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más