Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Received a dress with a stain right in tbe center of it and this company REFUSES to refund my credit card!!! No associates ever answer the phone...its been an AWLFUL experience. Would NOT recommend.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

BUYER BEWARE! “Returns within 14 days” doesn’t mean return for store credit. I purchased items in 2 sizes as a first time buyer and after specifically reading the return policy, I still did not know a... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible quality! The items are very cheap and nothing like what is shown on their site. The customer service is also terrible!! very rude and dismissive. If you do decide to buy, make sure you t... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The material of the items purchased from this online store is awful. Ridiculously overpriced for the poor threading work and cheap quality of fabric. One of their glittery dresses gave me a rash. I ha... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa para mujeres

Escrito por la empresa

Our Boutique is located in Birmingham, Michigan USA. We carry a number of Australian brands and ship worldwide.


Información de contacto

1,4

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

71 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No returns accepted

No returns accepted! My dress is too small and I have to pay to ship it back to them to receive a store credit to buy a bigger size. Serious lesson learned, always read the return policy. Who the wants store credit???

15 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Virginia, I’m sorry to hear about your experience. As a small business, our return policy is limited to store credit only. The policy is available on every product page and on the return policy page. We’re sorry you missed it.

We definitely accept returns, so you may return the dress, and can apply the credit to the size up.

Please let us know If you have any questions regarding sizing or styles. Our stylists would be more than happy to help you. They are available at our Boutique on 248-283-3994 or hello@shopjaus.com xx

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a company that false advisories…

This is a company that false advisories the product of their clothing items. I ordered a very expensive dress on this site and the dress was poorly made and although the site states returns are allowed in 30 days the site would only offer me a credit which I did not want. I disputed the charge since this is not acceptable at all. I would highly recommend to not order from this site they are just looking to take your money and the fabric they use to make their dresses is probability worth $20.00 and they are charging over $200.00.

27 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Carmella, all of our garments are made by leading Australian designed brands, and we’re sorry to hear you are disappointed with the quality. The Constantina Dress in particular is one of our best sellers. We have noticed you haven’t sent the dress back, unfortunately we cannot process a return without it being sent back to us.

Please reach out to our stylists at hello@shopjaus.com. They can assist you with any questions regarding all of our dresses, including details on the fabrics, stretch factor and any other information you require prior to making a purchase.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Received two fantastic dresses, and follow through in communication with customer care

Initially, I had a challenge in getting a few questions answered via email, though with a bit of patience and repetition clarity was presented. I inquired for knowledge of a dress style’s future color releases, and did get to an answer of “very soon” and the expected color list. So I refreshed the page until the product was released, and received the dress I wanted in one of colors I needed for my wardrobe. The quality is excellent, so much that I would consider purchasing it in more than one color. Love it! And well priced. For the satisfaction upon arrival, I will shop with Jaus again, which will be my 3rd purchase.
I also called on the phone to ask about fit, compared to what I read on the website, and the person in-store provided an accurate description of what to expect when the dress arrived. I’m one of those people who does not enjoy the return / exchange process in general, so solid hands-on advice is extremely valuable to me: this is something you don’t often find in the majority of online retailers today. Absolutely feeling better about Jaus, since the email efforts.
Months before, I purchased a gorgeous sequin gown by Nookie from this shop, a brand I frequent and know well, and I was satisfied with the delivery time for both this special event and for my recent purchase.
Both purchases arrived well packaged and protected. As mentioned, I do all I can in advance to avoid returns and make good choices, so I can not tell you of the return experience. However, it seems very straight forward and there is even a card inside the package making very clear that returns are handled with grace and understanding.
I’ve already have my eye on the next dress I want for purchase number 3, and expect this to be the beginning of frequenting their website as a wardrobe resource.

12 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Dear Jennifer,

Thank you for bringing your concerns to our attention. After thoroughly reviewing the correspondence between you and our team, we have determined that all the responses provided were honest and accurate. We would like to address each of your points in a more detailed and professional manner.

Regarding the first gown you inquired about, the Gabriella Gown, we can confirm that the model's height is indeed 5'2", as clearly stated on the product page. We apologize if this information was not explicitly communicated to you during our previous interactions.

In reference to your second query about available colors, we strive to accommodate our customers' preferences by offering alternative options whenever a requested color is not in stock. This is a service we provide to all our customers, and it is intended to enhance their shopping experience. We apologize if this approach seemed unclear or misleading in any way. Rest assured, our intention is to assist you in finding the most suitable alternatives.

Please note that our customer service team can only provide information based on their current knowledge. While we make every effort to anticipate and inform customers of upcoming colors, there are instances where this information may not be available in advance. We assure you that if our customer service representative had been aware of the Tangerine color becoming available, they would have certainly conveyed this to you. It is in our best interest to be transparent and forthcoming with our customers, as there is no benefit to us in providing misleading information.

If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to contact us at 248-283-3994 or via email at hello@shopjaus.com. We remain committed to maintaining the highest level of transparency and are always ready to address any concerns you may have.

Thank you for your understanding.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The material of the items purchased…

The material of the items purchased from this online store is awful. Ridiculously overpriced for the poor threading work and cheap quality of fabric. One of their glittery dresses gave me a rash. I had to return 4 times before I settled with a dress. They do not process refunds. Their response is always "we're a small business", well we're hard working people that put our trust and faith in your products only to receive a much cheaper version of what's advertised online.

10 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for any frustration you may have experienced with our clothing and the return process.

We would like to clarify that the cheaper clothing you found on another website would be cheap replicas of the Australian brands that we carry, and they are not the original brand. As an Australian Fashion Boutique, we take pride in selling only authentic products from reputable Australian brands, and we stand behind the quality of our products.

We are sorry to hear about the rash you experienced from the glitter dress. While we have sold a high number of these dresses and have not received this feedback before, the health and safety of our customers is of the utmost importance to us, and we take such incidents very seriously. We would like to investigate this matter further and ask that you please reach out to us directly so that we can gather more information about the dress and the circumstances surrounding your experience. We will take the necessary steps to ensure that this does not happen in the future.

At our boutique, we have established a store credit only return policy, which is a standard practice among small businesses like ours. We consider it vital for our customers to be well-informed about this policy and have a complete understanding of its terms and conditions. With that in mind, we kindly recommend that you take a moment to thoroughly review the return policy of any online retailer before making future purchases. This approach will help avoid any potential miscommunications or issues that may arise.

We also want to assure you that we are here to assist you in finding the perfect fit and style for you. If you require any assistance with sizing or styles, please do not hesitate to reach out to our customer service team by phone at 248-283-3994 or by email at hello@shopjaus.com. Our team is always available to provide guidance and support.

We appreciate your valuable feedback, and we are committed to improving your experience with us. Please do not hesitate to contact us if you require any further assistance. Thank you once again for your review, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered the Lovers Dress for my…

I ordered the Lovers Dress for my bridesmaids. The quality was incredible and the shipping took 2 days. We had to exchange one size, but the customer service was so fast and friendly. I highly recommend. So many people are leaving bad reviews because they didn't read the return policy. Larger companies have the same policy so I’m confused. Blame yourself for not checking.

25 de abril de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a $400 gown that was too…

I ordered a $400 gown that was too large and the material was in no way worth the price tag. I went to return the dress online until I was shown that it was only available for store credit. Who does that? I worked in merchandising for luxury goods for years and there is no excuse as to why refunds are not available, even if the store is, “small.” The fact that no where on the website explicitly mentions the refund “policy” is manipulative. You clearly don’t care about your consumers and their customer experience because I would have continued to shop here if it wasn’t for this. You won’t last long if you think tricking customers is going to keep you going.

2 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Gabrielle,

I’m so sorry to hear you missed our return policy. We have absolutely no intention of having customers miss the policy, we prefer that this does not happen. It is available to view on every single product page where we have the description, size tab and RETURNS tab. It’s also available on the returns policy page which is linked at the footer of our website which is a common location to find a return policy. The return policy states "We want you to love your new purchase. If for any reason you’re unhappy with it, you can return it to us for a Store Credit if the item meets our returns conditions listed below..."

The majority of our customers do not miss it and have been happily shopping with us for years.

There are a large number of boutiques that only operate on a store credit policy, so I would kindly recommend to check a return policy prior to making a purchase at a new store.

If you need advice on sizing or styles, our associates are more than happy to help prior to making a purchase. Our contact number is 248-283-3994 or hello@shopjaus.com.

Love,
JAUS

Valorada con 3 estrellas sobre 5

NO REFUNDS. Store Credit Only - Really?

I ordered a dress that I really liked the look of for vacation. I ordered a US 6 as I always wear a 4 or 6 in EVERY dress brand. It was way too small so I am in the process of returning. I ordered it in a 10 as well as the size 8 was sold out. The 10 also did not fit. So, I am returning both and was at least able to find the same dress in a different color that fit as an 8. My qualm with this brand is that they DO NOT offer refunds. It is store credit only. I did not read the fine print of the return policy as I have NEVER encountered this at a web-based boutique dress shop. For dresses that are over $100 each and not true-to-size, they should really offer actual refunds, especially when you are ordering online and cannot try on first. I will use my store credit so that I am not out hundreds of dollars but, I feel as though this policy should be updated. I will not buy from here again except for using my store credit from my returns. The dresses are decent quality though so, if you are okay with not getting a refund, I would still recommend, just be careful as the sizing is not accurate.

1 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Lindsay, I'm so sorry to hear that the sizing did not work out and that you missed out on reading the return policy. Our Boutique is a physical store in Birmingham Michigan, and after high demand from customers on our instagram, the online store was launched as an extension to what's available in-store.

A store credit policy is common with Boutique retailers like ours, so I recommend to look over the return policy prior to making purchases at a new store.

I'm so sorry again that the sizing did not work out, please feel free to give our team a call on 248-283-3994 to help you out with sizing, and if you're ever in town (Birmingham, Michigan) we'd love to have you in. Once you're familiar with our brands and sizing, you'll find it a lot easier purchasing online. We're here to help though, so please let us know if you need any advice prior to making a next purchase.

Have a lovely week xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

LOVE JAUS

LOVE JAUS! Me, my friends and sisters have been shopping at Jaus for at least 3 years and have never had a let down. Quality is amazing and when I’ve needed to return a dress, customer service has been quick to respond and a smooth process. Highly recommend

18 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thank you so much for your feedback Amber, we try so hard and appreciate you and your love for our small business :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Customer Service

Do not order from here - worst customer service I have ever experienced. I ordered a white jumpsuit for my rehearsal dinner for $300 something, it didn’t fit so I tried to return it. They sent photos back saying they could not accept my return because there were makeup stains. I was surprised because I was careful not to try on with makeup or self tanner, but ok, what can you do. Anyway fast forward, I get the jumpsuit back and there are NO STAINS. They actually sent a photo of someone else’s’ worn clothing. Appalled.

21 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hello Kris, we sincerely apologize for your dissatisfaction. The Misha Costanza Jumpsuit you returned had noticeable dark self-tanner or makeup residue on the inside shoulder/strap. We want to clarify that we did not have multiple units of this specific style in stock, and the one you returned was the last one in stock. Therefore, it's unlikely that you received a different person's photos of the jumpsuit, as your return was the only one we have received back in months.

If you believe there has been a mistake and it was not the Misha Costanza Bonded Crepe Jumpsuit, please contact us at hello@shopjaus.com so we can investigate further for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam - item never sent.

Scam - WORST SHOPPING EXPERIENCE EVER.
Item never received. It never left their warehouse dispite being told it was en route for months. Eventually after being given multiple tracking numbers I read the reviews and realised it wasn’t ever coming.

Finally got a refund via PayPal dispute 3 months after I bought the jumpsuit. Awful experience, buyer beware.

10 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

We're so sorry to hear about your experience Clair. We'd like to give more clarification as to what exactly happened.

Your package was only shipped out once with one tracking number, unfortunately it was lost in transit. Thankfully you had Route Protection Insurance and so we lodged a claim for you. At the same time, you had opened a PayPal claim, which then stopped our chances for Route Protection Insurance to refund your order, which could have been done in 7 days.

Once a claim is opened on PayPal, we or Route Protection Insurance are unable to do any refunds on our end until that investigation is completed. PayPal takes approximately 3 months to complete investigations. They have covered the transaction for the both of us, as the package went missing in transit.

We would have much rather you received your gorgeous Jumpsuit instead of going through this process. It's really upsetting for us as well as a small business when this happens to our customers and our merchandise. However it is unfortunately reality that packages, especially international, can go missing or take longer than expected to deliver.

Please let us know if we can assist with anything further.

Love,
JAUS team x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

LOVE my 3 dresses! Thank you JAUS

OBSESSED! I recently ordered 3 dresses for my bridal events and an upcoming friends wedding and they are incredible. I'm so impressed with the quality for the price, it's so much more affordable than other brands I buy from but the quality is the same if not better! Will definitely be back for all my events

5 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

We're so happy to hear Estelle. Can't wait to see you in your dresses!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam! Do not buy!!

If I could leave negative stars I would. The quality is terrible. It looked nothing like the pictures. Their customer service is beyond terrible. I have been calling and email and have not been able to reach anyone. I am extremely disappointed for the price. They are a huge scam. DO NOT PURCHASE.

9 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

We're so sorry to hear that you feel that way Sabrina, after receiving your email we tried giving you a call and left a voicemail for you as we felt it would resolve it for you sooner if we spoke to you directly.

The Marilyn Dress & Mesina Dress have been our best sellers for some time now so I'm very sorry to hear you were not happy with them. We take so much time selecting the brands and styles we carry in-store so it's disappointing to hear you were not happy with either.

I believe this has now been resolved for you. Please let us know if we can assist you with selecting any styles in future. For immediate assistance, you can contact our Birmingham Boutique on 248-283-3994, we're more than happy to help.

Love,
JAUS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I WISH I READ ALL THE BAD REVIEWS BEFORE I PURCHASED OVER $500

It states in the Instagram bio * AUSTRALIAN FASHION* I purchased the dress which is advertised in $$, automatically thinking it’s Australian.
SNAKE TACTIC, you’ve advertised the price of the dresses to be the same as the Australian price also! The dress I bought is $316 in Australian, why is it the same price in USD? That’s almost double the price! To confuse the customer!
Only AFTER payment was I notified it was in USD **not at checkout** but when I received the notification from my banking app. I quickly asked for a refund and that I didn’t want the dress due to this reason. I get an email 48hours later stating that it’s already been shipped. I wait a month still nothing and now I’ve been offered a $300USD WHICH DOESNT EVEN COVER THE SHIPPING CHARGE OR THE ACTUAL AMOUNT I PAID FOR OR THE DRESS IN “USD”. THIEVES!! SCAM ARTISTS!!
I’m still waiting on a response! Please give my money back, this is not how you run an successful business.

Response to your comment:
The dress on its own was $316, why have I received a $300 credit note? That isn’t including shipping for your information!
You canceled the shipment from your end, being the last dress in stock, and then offered me a credit note. How is that fair?? You only covering $440 and I paid $500 AUS meaning shipping is $60, really ?
As soon as I realised it was in USD I emailed and mentioned it was a mistake and 48hours later you mentioned it was shipped out. I waited over a month for you to lie and say it was canceled from my end. That isn’t ethical at all! Also with shipping I paid $345 USD not $340USD. Your refund isn’t correct either

Response to your edited comment:
I never canceled the shipment from my end, so why didn’t I receive it if it were too late for me to cancel? It’s unfortunate that I’m unable to receive your rapid response via email and have to take it to such a public platform to receive a response from you this quickly! It’s a very difficult process. Also, the Address wasn’t in the bio before my interaction! Australian brands will NOT be charging a different price international as you are currently!!
Given that it was canceled from your end somehow, you should be sending out another one free of charge and not handing over a credit note!
Also it doesn’t help that everything I want is out of stock in my size or only 1 left. I’m not about to make the same mistake of getting the last one in stock again, after what’s happening currently!
Could you at least send out the same dress in the black? Seeing that I’ve paid for the same amount? And you have my XS size available!

17 September 2022
Still waiting on your response!

21st October and I’ve finally received my dress. Not sure if I would have, if I hadn’t take matters so publicly! If you charge someone for a product either replace the product or provide a credit note for the price of the product, not less. I will never purchase from here again!

1 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Mary,

We're so sorry that you did not see that we were a USA based company. When you click checkout, the total states "USD $XXX.XX", USD means that it is US Dollar.

There are a few other details we'd like to bring to your attention. On our home page, our address is listed as 311 E Maple Road, Birmingham, Michigan. This is in USA, not Australia.

Our Instagram Bio states that we're a Boutique in Michigan USA:
"JAUS
• Australian Fashion
• Boutique in Michigan USA
• We ship worldwide"

Our headline states "Your Place to Shop Aussie Fashion in USA".

Our footer states "Birmingham, Michigan" and our contact us page states that we're located in Michigan USA, with US contact details. There is also a map that comes up under our Location Tab.

Your $300 USD credit is for your return, we cannot include the shipping in the credit. USD (US Dollar) converts to a different amount in AUD (Australian Dollar). So if you have a $300 USD credit, this would convert to approx. $440 AUD based on the current exchange rate. The exchange rate changes everyday, you can google what the current exchange rate.

As a boutique carrying Australian brands, we do not set the RRP "Recommended Retail Price", that is set by the brands. We are not allowed to price them any different.

Shipping costs are selected by our customers at checkout, we have no control over what shipping you select. Unfortunately as stated earlier, we cannot refund that amount.

Unfortunately we aren't able to cancel a transaction once the product has been shipped out. We would have definitely done that for you if we hadn't yet shipped out your item.

If you need further clarification on our location, the exchange rate or shipping, you can contact us on 248-283-3994 (this is a US phone number, please note we are on a different time zone. We are open 10:30-6:30pm EST) or you can contact us via email on hello@shopjaus.com.

Looking forward to assist you further.

Love,
JAUS Team x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Favourite online store!

I’ve been a returning customer for almost 4 years now, and love their huge range of Australian brands. Their shipping is very fast and I love how often they have new arrivals. It can be pricey for certain brands but the quality is worth the price. I’ve reworn a few dresses multiple times and they still look as new.

23 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thank you so much for your feedback Lydia! Happy to assist you anytime. x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best customer service experience I’ve had!

After accidentally ordering the wrong size, I quickly got in contact with the customer service team to switch to the correct one. The lady who answered the phone was so sweet and quickly edited my order for me. It was shipped out the same day. I just received it and the quality and fit is perfect. I’ll be coming back for more dresses and recommending JAUS to all my family and friends.

23 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thank you so much for your feedback Laura, we're more than happy to help! We're so pleased you loved your dress, please let us know if we can assist with anything else in future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Hi Ana,

Our Celine Set which is on preorder is listed for estimated delivery in mid August. We're so sorry if that was unclear on our website. We're receiving them any day now and they will be shipped out as soon as they arrive.

If you require further information on your order status, please give us a call on 248-283-3994 or email us at hello@shopjaus.com and one of our Associates can assist you.

Love,
JAUS Team x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I can always count on this lovely shop…

I can always count on this lovely shop when looking for a wedding guest dress or a piece that I know will endure the ever changing seasons of design. I have purchased three nookie dresses from Jaus, all of which have been absolutely stunning. Personally, I’m not a fan of online shopping, so having the luxury of a boutique that sells Australian brands you can actually touch and try on is wonderful. The associates are pleasant and helpful, always coming to my rescue when I need that last inch zipped up! The window displays are updated in a timely fashion to preview the latest inventory. The store is as clean as it is inviting. Check out Jaus if you haven’t done so already!

16 de agosto de 2022
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My favorite store!!

My favorite store!!! So many great unique options for every occasion and beyond helpful customer service. The shipping is super quick too! I’ve found my go-to store 🥰

9 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thank you so much for your feedback Marcella! ❤

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best Dresses in Birmingham

Always amazing! The girls and owner are the sweetest around! Great place to find dresses for special occasions and date nights. Very unique not the normal stuff you find at the mall and then very reasonably priced!

9 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thanks for your feedback Tegan. Happy to help :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have purchased a few dresses from…

I have purchased a few dresses from Jaus and everything has been such great quality! All the items were received on time. Such a great website to shop from!

9 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de JAUS

Respuesta de JAUS

Thanks for your feedback Rowaan, we love the quality too! Cant wait to see you in your next piece!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más