Masser af gode oplevelser og gode…
Masser af gode oplevelser og gode guider, der fortalte spændende historier med stort engagement. Og et hyggeligt cafeteria med gode kager, hvor man kan udveksle de mange synsindtryk. Men afsæt god tid 🙂
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Masser af gode oplevelser og gode guider, der fortalte spændende historier med stort engagement. Og et hyggeligt cafeteria med gode kager, hvor man kan udveksle de mange synsindtryk. Men afsæt god tid 🙂
Fantastisk samling af VW biler og et hav af retro ting fra 1950'erne og 1960'erne og sågar fra 1970'erne og 1970'erne. Her er oplevelser for voksne og læring for børnene. Bakket godt op af frivillige guider, der brænder for at fortælle historier og baggrund for de udstillede biler m.v. En god oplevelse og et "must see"
En sand perle at besøge. Fantastiske ting, museet er drevet af kærlighed og passion. Det mærker man tydeligt hos det søde ejerpar og de søde frivillige. Tak for en fantastisk oplevelse.
Der er rigtig mange ting! Troede mest bare jeg skulle glo primært på VW ting, som er spændende nok, selv for en ikke-VW mand. Men hold da magle der er meget fra gamle dage. Jeg er selv fra 1982, så der var mange ting jeg ikke kunne genkende :)
Man kan prøve en ægte gammel Pinball maskine, og det var skønt for både faderen (mig) og børnene :)
Børnene skal liige i gang med "skattejagten", og de biler er GODT placeret åbenbart, for børnene kunne ikke finde alle! De spurgte faktisk slet ikke efter en præmie, så turen må have været nok.
Det er et fedt sted, og får klart mine anbefalinger.
Min mand og jeg var dernede for første gang, onsdag den 23. Juli 2025. Det var et af de allerbedste museer vi nogensinde har set. Vi - og de andre gæster- fik en skøn rundvisning og en fortælling som var lærerig, spændende og ikke mindst sjov. Der var så mange ting fra “gamle” dage og der var pænt og velholdt. Det er virkelig et besøg værd .
En meget interessant udstilling, både med vw-biler og alt mulig andet retro, tænkeligt og utænkeligt. 😄 Fantastisk sted. Venlige kustoder
Eventyrlig rejse gennem barndommens minder fra mågestel på rødternet dug, telefonboks, hønseringe, Carmen curler, flippermaskiner til fede retro biler og campingvogne. Vi kommer helt sikkert på genbesøg i VW retro museum, Ulfborg.
Vi tog turen fra Vadum til Ulfborg i dag for at se det som vi tænkte var et mindre WV museum. Skal så lige love for at vi blev overraskede😲 Det er jo pænt stort, og så meget mere end et museum med lækre gamle WV’er, der er jo ALT som passer ind i en fantastisk tidslomme👍🏻 så fedt at blive trukket tilbage til gode minder fra en svunden tid.
Så sidder der nogen et sted og tænker om det måske er et besøg værd, så er svaret et stort rungende JA.
Af hjertet tak for en uforglemmeligt god oplevelse😃 Vi kommer helt sikkert tilbage igen en dag.
Fantastisk museum der bringer barndomsminderne frem - har man børn med, er der et skattejagt der kan holde dem beskæftiget.
Besøg VW retro museum. Her kan man mindes gamle dage. Var der i 4 timer og så gamle biler, autocampere, knallerter, skilte, købmandsforretning, frisørsalon, tv radio butik, kameraer, telefoner, mobiltelefoner og meget meget mere og fik fortællinger af Carsten så der var fuld underholdning og rigtig god stemning. Kunne godt have brugt 2 timer mere. Kommer helt sikkert igen og vil anbefale alle at besøge museet. Fantastisk oplevelse.
Nostalgi og indlevelse
Vi besøgte museet og blev totalt overraskede over oplevelsen. Udover gamle folkevogne i stort set alle afskygninger, omfatter museet også mange andre effekter såsom, en brugsforening, B&O forretning, posthus, købmandsforretning, gamle telefoner og sågar en helt unik samling salt og peberbøsser. Og meget andet.
Ren nostalgi med minder fra barndommen.
Dertil gør ejerne Sussi og Carsten og deres medarbejdere og frivillige, oplevelsen fantastisk med deres varme og åbenhed og fuldstændig fantastiske humoristiske tilgang til alt.
Vi kommer helt sikkert igen - tak for en god oplevelse. Vi kan varmt anbefale at besøge museet.
Lone & Leo
Utroligt fascinerende, spændende og sjovt, Sikke meget fra en svunden tid,man bliver jo helt nostalgisk
Og til og med min gamle bil 😃
Fantastisk oplevelse, man bliver kastet tilbage til ens barndom. Vildt spændende at høre historierne omkring de gamle biler. Det er ikke kun biler, men alt lige fra wc papir til cigaretter og kagedåser.
Fantastisk rundvisning med en masse unikke ting og sager samt flotte VW biler
Rent tilfældigt så min kone og jeg på googlemap at der er et vw & retro museum lige uden for Ulfborg. Det ligger gemt lidt væk i et industrikvarter. Vi valgte at kigge indenfor og godt vi gjorde det. Det var en super dejlig oplevelse! Selve museet er flot opbygget og indehaverne samt "kustoderne" er utrolig behagelige og vidende. Vi er stadig hel "høje" af oplevelsen og vil anbefale den til alle der synes at vw og retro er sjovt.
De varmeste anbefaling fra de 2 kjøvenhavnere :-)
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.