WANDERDOLL Opiniones 

792
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered a gorgeous dress that unfortunately didn’t fit. Attempted to access the online returns portal which displayed an error message. Emailed customer services and liaised with the lovely Olivia who... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I mistakenly put an invalid address for my parcel so it was sent back to the warehouse. I got in contact with the team and it was rectified straight away with them sending out the parcel for the cor... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered a gorgeous dress but in the wrong size and ran into a hiccup with attempting to return it (i used the wrong email 🤪). Used the customer assistance and Olivia gave me a prompt reply and sort... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Placed an order and tried to return within the 14-day window. Retorn portal was not working and showing error messages. Contacted customer service last week and no reply, have messaged on Instagram... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

792 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 89% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(792)

310 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAMMERS!!

SCAMMERS!!! AVOID AT ALL COST.

Sadly this company is not as it seems, which is a same as the clothing is pretty decent. they take your money and then refuse to refund if you need to return, Which seems to be a patter when you look at the review. Will state you have tried it on and its marked. please beware if you need to return anything the likely hood is you will have no refund and some made up email that you have marked the clothing.

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Danni,

Thanks for leaving a review. Can you kindly confirm your order number and email so I can advise you further.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After bein warned NOT to order from…

After bein warned NOT to order from this company and sadly not reading the reviews. I am absolutely appalled when you return items that you did NOT try on the item did not even touch my skin they will accuse you of wearing and marking this. I have a friend this also happened too. I will be taking this matter further as it seems we are not the first or the last. Disgusting behaviour but customers have rights. Especially when being lied about .do not order from here

7 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Hamilton,

Thanks for your review and apologies for any disappointment caused. All stock is quality checked before dispatch. Returns are processed following a thorough inspection procedure and any damaged items are immediately returned to the customer. Therefore,  it would not be possible for any item to be dispatched in this condition. 

For these reasons we were not able to offer a refund on this occasion as the item cannot be resold. The item has already been returned to you and should be with you soon. 

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Received half my order!

I have placed an order with wanderdoll consisting of 4 items yet I have only received 2. I have contacted them multiple times with no response. I wouldn’t order from them again.

25 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Emily,

Thanks for your review and so sorry to hear this. I can see the team has been responding to you and advising you on the issue privately via email.

You have stated the bag was damaged and taped but the courier image shows no evidence of this and does not correspond with the image you sent over of the damaged bag. If you have any further questions regarding this, please contact the team via email, we're more than happy to help.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service will just ignore you

Do not buy from this company. Their customer service team will ignore your emails and leave you with faulty items. I paid for a co ord and within 5 minutes of wearing it, the skirt material came apart. I personally will never be buying from them again. Awful customer service, happy to take your money but not willing to rectify faulty items.

19 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Lydia,

Thanks for leaving a review and so sorry to hear that your not receiving our responses.

We are aware of some issues connecting with some hotmail users. I can see the team has responded to you with a free returns link. Kindly drop us a message via our socials or from a gmail/yahoo address and our team will be happy to forward the free returns link for you.

I hope this helps and please let me know if you are continuing to have issues getting in touch.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware of this company

Beware of this company! I was a customer until they scammed me. I purchased an outfit that I did not even try on as the colour of the outfit was not like the website showed which led me to not liking the clothing straight away hence why I never tried it on.
I’m presuming this is happening a lot with the same outfit, people sending it back for this reason as wanderdoll decided to scam me into keeping my order by saying there was make up on the neckline so sent me it back and declined my refund. I no this was not me as I didn’t even try it on so I am being sent back something that someone else has gotten dirty. Which is disgusting.
They are clearly getting the outfit sent back repeatedly and finding a way to make me pay for it regardless. I feel so scammed considering I never tried this outfit on. So beware ordering form this company as the customer service is shocking!

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Ashleigh,

Thanks for your message and apologies for any disappointment caused. All stock is quality checked before dispatch. Returns are processed following a thorough inspection procedure and any damaged items are immediately returned to the customer. Therefore, it would not be possible for any item to be dispatched in this condition with such a large amount of staining around the neckline.

For these reasons we are not able to offer a refund on this occasion as the item cannot be resold. The item has already been returned to you. I hope this helps and please let me know if you have any further questions. 

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

There was a delay in my order and after…

There was a delay in my order and after I emailed Olivia got this sorted for me straight away, very good customer service and lovely items! Thankyou very much, Leonie ☺️

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Leonie,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT EVEN BOTHER!

Awful! If I could put zero stars I would!!!

I ordered an item for a specific occasion, which was never even delivered. Which then, made me feel obliged to re-order in hope that the new order would come in time for the occasion.


However, the second order wasn't delivered on time, as per the delivery dates given.

I luckily found an alternative outfit for the occasion. However, I was now left with one delivered item which was no longer needed, and the ffaff of having to explain that I needed a refund for an order I never even received.

I eventually, was given a refund for the 'non-delivered' order, however as the back up order was by now on sale, I was told that I couldn't return it, yet the only reason the item was re-ordered was down to Wanderdoll and their delivery companies errors!

Eventually, wanderdoll agreed for me to send them back the back up, which I did..... only to then received it back in a new package several days later!!!!!!!! With NO refund!!!!!!!!!!!!!

And do you think they will now reply to any of my emails? Absolutely not!!!!

Ghosted!! For an issue that they should only honour due to their errors!!

Do not order with them, as their customer service is absolutely appalling!!!

4 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Catrin,

Thanks for your review and so sorry to hear this. I have looked into your correspondence with the team and can see you were fully refunded for the initial missing order.

For the second order, the order was placed on Saturday 27th December and delivered on Monday 29th December as deliveries do not take place on Sundays.

You requested a return for this in January. Sadly, the items were then not received until 2 months after this which is outside the returns period. Therefore the order was returned to you.

I apologise for any disappointment this causes and please let me know if you have any further questions.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No such thing as customer service from…

No such thing as customer service from wanderdoll.

Returned my order 4 weeks ago and my refund hasn’t been processed. It is showing as delivered on Royal Mail tracking.

Emailed wanderdoll for the past 2 weeks on numerous occasions with absolutely no response. It seems that they have no customer service team or am I just being ignored?

From reading the 1 star reviews on here it’s clear that I’m not the only one…

My bank will now be dealing with this on my behalf unfortunately. Very disappointing - I would expect this sort of thing from more low- budget retailers - I don’t know how Wanderdoll are selling clothes for the prices that they do with such bad customer service.

Safe to say I will never purchase from Wanderdoll again and would advise others not to either.

Order #148663

23 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Lauren,

Thanks for your review and so sorry to hear this. Kindly confirm your order number and email and I'll be happy to look into this further for you.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have ordered from Wanderdoll twice…

I have ordered from Wanderdoll twice now and I have issues with both of my ordered. I contacted customer support and Olivia on both occasions managed to help me and resolve this issue quickly and professionally. She listened to my issues and acted appropriately. Thankyou Olivia for the wonderful customer service

22 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Grace,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

I had sent a message regarding the re-stocking on an item and received a response within less than 24 hours. Not only was it a fast response but Olivia was really friendly and also offered great alternatives that I had not noticed. Cannot wait to receive my clothes!

20 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Romilly,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing and quick customer service!

Amazing and quick customer service!
I had an issue with my order that I received, Olivia sorted it out straight away and helped me with any questions I had!
Thankyou again x

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Amy,

Thanks for leaving such a lovely review! It really does mean a lot and we’re so glad we were able to help you. Please let us know if there’s anything else we can help you with :)

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

REDE HERE!!!!!!

REDE HERE!!!!!!

Guys, I have never experienced anything like this!!!

I ordered a dress in size S, tried it on once, and sent it back properly with the seal still on because I ordered it again in size M. The return already cost me €15.

Then Wanderdoll did not accept my return. They said the dress was stained, but the pictures they sent are clearly not of the dress I returned!

And now it gets even worse: I had to pay €45 in customs and €15 in handling fees because Wanderdoll shipped it without paying customs. So I had to pay €60 just to get my own return back – even though I did nothing wrong!

With the €15 I already paid for sending it back to England, I have now lost €75.

And on top of that, I now have to pay for two dresses, each €130 – that’s €260!

So in total, I lost €335. I am a student, and I think this is really unfair.

Never again!!!!!!!!

26 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Aylin,

Thanks for your review and so sorry to hear this. Can you kindly confirm your order number and email so I can look into this further for you.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely girl called Olivia helped me…

Lovely girl called Olivia helped me locate my parcel within 24hrs of me sending an email. She was super helpful and quick to reply! Lovely service 💛

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Lucy,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service from Olivia…

Excellent customer service from Olivia - really responsive when I needed to return something. Thank you Olivia for making the process easy

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey,

Thanks for leaving such a lovely review! It really does mean a lot and we’re so glad we were able to help you. Please let us know if there’s anything else we can help you with :)

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a slight issue when ordering all…

I had a slight issue when ordering all my own fault but I reached out to customer services for some help and Olivia got back to me very quickly and was really helpful, can’t thank her enough! So excited for my dress to arrive!

11 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Emma,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This brand is beyond amazing I emailed…

This brand is beyond amazing I emailed regarding a question I got a fast response olivia was great solving the issue and was really helpful with my enquiry couldn’t recommend wander doll anymore the dresses are absolutely beautiful

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Armani,

Thanks for leaving such a lovely review! It really does mean a lot and we’re so glad we were able to help you. Please let us know if there’s anything else we can help you with :)

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Olivia was so kind and really helped me…

Olivia was so kind and really helped me out! She didn’t need to accept my request but she did anyway and it has been really appreciated x

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Lucy,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

So disappointed

So disappointed. Spent over £100 on one outfit bought on the 30th March which I was due to wear to a wedding and I’ve had no communication whatsoever from the company. I contacted the Instagram to be told “find our email on the website” - no help, filled in the enquiry help form last week - no reply, have now emailed twice in the last week - no reply, contacted the Facebook page to be told “email us and we’ll get back to you within 48 hours” - clearly untrue and again no help.

Having to now contact my bank as I’ve paid money for something which I’ve not received and had no contact or help from the company whatsoever. Seems no urgency to want to help their customers.

Even more frustrating when I can see them actively replying to reviews on here

Such a disappointing experience and definitely would not recommend with the lack of communication and willingness to help.

(When ordered this was not advertised as a pre order as they are claiming, I also have not received one email from them)

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Chloe,

Thanks for confirming your details for me. I can see your email was received on 7th April and our team have responded to you 3 times since then. Sadly, it seems you are not receiving our responses and so I apologise for any confusion or upset caused.

If you would like to supply me with an alternative email address, I can forward screenshots of our previous responses.

With regard to the issue reported in your email. The item ordered is a pre-order item and is due for restock on 17th April. Once restocked, it will be dispatched right away on your selected shipping method.

Kind regards,
Wanderdoll xx

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Gary is very nice

Gary is very nice, though i think that the %15 discount could have been offered before... i wish i had it before the puchase

7 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hello Ravit,

Thanks for leaving your review, we really do appreciate it. We’re so happy to hear you had an amazing experience shopping with us and please let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Wanderdoll x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gary was brilliant and super helpful in…

Gary was brilliant and super helpful in getting my return sorted as quickly and easily as possible. Never had bad customer support or slow replies from Wander Doll.

9 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de WANDERDOLL

Respuesta de WANDERDOLL

Hey Hannah,

Thanks for leaving such a lovely review! It really does mean a lot and we’re so glad we were able to help you. Please let us know if there’s anything else we can help you with :)

Kind regards,
Wanderdoll x

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más