Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s a SCAM! Kept getting emails saying my order was in customs for over 10 days then it was miraculously delivered to who knows where! No tracking number or POD. Still have not received anything... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is an absolute scam and needs to be reported to the ombudsman. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY AT ALL COSTS. Emails to say could not deliver on same day email to say it was still in customs.... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrendous experience. It took 2 months for 2 rugs to arrive. On 2 occasions the courier could not find the property. We had to provide an alternative address after 4 weeks then we were told the rugs... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a rug on 13th July for over £1200, cancelled the order on 25th July, told 14 day refund process. Still have not received my refund, staff are not telling the truth DO NOT USE THIS COMPANY.... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

1,4

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,4

Todas las opiniones

(1203)

3 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Item not arrived and company does not reply or answer phone

Ordered rug order number 30035. Despatch email with tracking received 24 Jan 22. DX tracking number not recognised on DX tracking website saying 'item not received'. Emailed 1 week later 28 Jan 22 no reply. Emailed again 1 week later 3 Feb 22 no reply. Called three times today waiting over 20 minutes with no reply. Read Trustpilot reviews and wish had never ordered. I note lots of replies from company referring to staff shortages. It is now 17 days since despatch of my item with no actual despatch (as DX do not recognise). Please advise urgently or I will have no option but to just claim the refund through the credit card company which I would honestly rather not. Would appreciate some communication please. Rug fine. Or money back fine. Thanks.
UPDATE 11/2/22 Thank you for reply from Woven. Have resent email with details today 11/2/22. I look forward to your reply....
UPDATE 17/2/22 Perhaps unsurprising that I have received no reply to the third email sent on 11/2/22. And no product either. It's not good enough to not communicate with your customers I'm afraid. If there's problems customers may understand. But, no communication at all.. doesn't look good.
UPDATE 23/2/22 Received order update. New order status is: "Order received and processing". Previously it was marked as despatched. Still no direct communication of any kind.
UPDATE 24/2/22 Through Trustpilot Woven have requested additional information. The additional information includes the order number which was already included above. Also my name (already in this review) and my phone number. Let's see if there's a phone call.....

10 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Thank you for your review. The team sincerely apologise and we want to resolve the issue asap. Can you please email us - service@woven.co.uk

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lovely rug BUT…

Lovely, quality rug BUT..a whole month after delivery to Ireland I received a bill from FedEx for €189!
Not a happy customer. Over half the price of the rug itself. This was in no way made clear upon purchase and when I emailed Woven to express my upset and disappointment I felt I simply got shrugged off and just told they have now ceased shipping to here. Great customer service would have resolved the issue and not made their oversight a customer’s problem….

6 de febrero de 2022
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear customer, we apologise sincerely for the poor service you have received. We have had major staff outages due to Codiv-19 but we are back to normal operation and dealing with a backlog of customer queries. Rest assured we will cancel your order and issue a refund. Please do get in touch via live chat or call our customer service team and we will prioritise your refund. Thank you for you patience and apologies once again for the inconvenience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

On receipt of order after significant…

On receipt of order after significant delays in the delivery time and multiple email requests, was very disappointed to discover items were missing from my order and had to go through the same prolonged delivery process and emails to obtain the missing items

5 de febrero de 2022
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Thank you for your review. The team sincerely apologise and we want to resolve the issue asap. Can you please email us - service@woven.co.uk

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fraudulent

Instead of addressing their appalling approach to customer service and deceptive business practices Woven would rather spend their time spamming the obviously fake positive reviews seen below, including one by [name redacted by Trustpilot], the CEO of Woven and their parent company, OJ Brands, and one by [name redacted by Trustpilot], who just so happens to share their highly uncommon first name with that of the procurement manager for OJ Brands.

Embarrassingly inept charlatans, avoid if you value your time, money, and sanity.

UPDATE: Woven attempted to have this review deleted on bogus grounds but merely succeeded in hiding it for a few hours while it was flagged. Thankfully Trustpilot have shown a level of ethical integrity that Woven can only dream of.

3 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Thank you for your review. The team sincerely apologise and we want to resolve the issue asap. Can you please email us - service@woven.co.uk

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love my rug from Woven

Love my rug from Woven, I was looking for the perfect Jute rug and this one was such a good price! When it arrived I was surprised at how good the quality is.

Would recommend for quality, affordable rugs with a huge selection.

3 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service.

Terrible customer service.
The phone line just rings, and cuts off after 10 minutes.
I've requested an exchange (which they advertise), but getting it to happen is deeply frustrating. Email messages just ask that I be patient (!) or promise to get back to me "as soon as possible".
They tell me that the rug I want in exchange is out of stock for the next month, but it is still advertised as deliverable "in 1-5 days" on their website.
I won't be using them again, and am about to give up on trying to get an exchange.
Update:
Woven still haven't responded to my emails or messages other than with a "please be patient" automated-response. I have given up on trying to obtain an exchange and decided to just keep the original rug. Less hassle!
The rugs are lovely and the prices good. But customer service is abysmal, in my experience.

3 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear customer, we apologise sincerely for the poor service you have received. We have had major staff outages due to Codiv-19 but we are back to normal operation and dealing with a backlog of customer queries. Rest assured we will cancel your order and issue a refund. Please do get in touch via live chat or call our customer service team and we will prioritise your refund. Thank you for you patience and apologies once again for the inconvenience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wish I had read the reviews

I wish I had read the reviews. Placed order for 2 Joules Oxford pillowcases in Chalk colour back in December 2021. After long delay order arrived. Unfortunately I received wrong items from the company. I have requested to return theses items. I have phone customer service team and sent numerous emails. Not once have I received the appropriate response. This is Unacceptable.
Thought I was dealing with a reputable company
poor customer service

2 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear customer, we apologise sincerely for the poor service you have received. We have had major staff outages due to Codiv-19 but we are back to normal operation and dealing with a backlog of customer queries. Rest assured we will cancel your order and issue a refund. Please do get in touch via live chat or call our customer service team and we will prioritise your refund. Thank you for you patience and apologies once again for the inconvenience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Birthday ruined

I have ordered a rug more than 2 weeks ago now with a statement that it should arrive within 1-5 working days. As this was intended as a birthday gift i thought this would be enough time to have it arrive as i had 2 weeks before the party. I have messaged on several occasions and have had extremely limited feedback once i was told it would arrive last week which it didn't. Then i emailed again on the 24th after which i have not heard a thing anymore.

I am extremely dissapointed with the service provided and genuinly hope i get this rug as it literally cost me every penny i had left in my bank account. Now i have no money, no rug and no present.

Please delivery this rug ASAP or i will take legal actions

I have already emailed the stated email address several times (again this morning) with no answer

1 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Hi Bula, thank you for your review and so sorry you haven't received your rug. Have you contacted us at service@woven.co.uk? If you email us with you order number someone will be in touch with you immediately. Thank you!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I would not recommend them

EDIT: Because I have received a refund after 4 months I have changed my review from one to two stars, altered my title and have removed all currently inappropriate references to not getting my money back and so on. I will leave the narrative as a caution as it is an exact account.

After being given an estimated delivery time of 5-7 days (from order date Sept 26th 2021) no rug arrived. The website says that they will send an email when the item has been despatched and a tracking number. Neither were ever sent , and a phone call to the company revealed they didn't really have any idea where the rug was, but said it "might have been delayed". This vagueness concerned me so I cancelled the order.

They then claimed it had been delivered to me, but of course it hadn't. After many phone calls and emails I initiated a credit card dispute to get my money back. On being informed of this they then said the rug must have been "lost in transit" and if I cancelled the dispute with Barclaycard they could process my refund quickly. I did so, and although Barclaycard confirmed cancellation of the dispute (20th Oct 2021) Woven claimed it had not been and so refused the refund up to 11th November 2021. Frustrated I then asked Barclaycard to restart the dispute to try to get my money back. Extraordinarily Barclaycard informed me in writing after 8 weeks that they could not restart the dispute -contrary to previous assurances.

I then contacted Woven to tell them that Barclaycard had confirmed to me in writing the dispute was closed and asking again for my refund. This email was ignored until this review was posted, when they contacted me to inform me a refund had been made.

I appreciate the apology in reply, but negligence in obtaining tracking information and passing it on to the customer, failed delivery not properly responded to or dealt with and an unacceptably long delay in refunding for the failure simply corroborates problems detailed in many other reviews, and are obviously ongoing. For this reason I couldn't honestly say I would recommend them to anyone.

(I notice an early 5 star review on Google seems to be signed by someone with the same name as one of their directors. I've flagged one of the 5 star reviews on Trustpilot as being fake, but it is still there, along with many similar vague 5-star reviews from people with one review to their name. Beware!)

29 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear David, please accept our most sincere apologies for the time it has taken to respond to you - we have experienced major staff outages in recent weeks due to Covid-19. We totally understand your frustration in the time it has taken to resolve the matter with Barclaycard. Your full refund was actioned yesterday in full. We deeply appreciate your feedback which we take very seriously as a business trying to improve its overall service for customers. We intend to do better in future and will treat your experience and feedback as a harsh reminder of that. Best wishes, James @ Woven

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Daylight Robbery!

Daylight Robbery!
Avoid at all costs. It's not a registered company. They don't reply to emails or answer phone calls. They don't deliver goods. They don't give refunds. It's a scam.

23 de enero de 2022
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear Ingrid, please accept our most sincere apologies for the time it has taken us to respond to your email - most of our customer service team have been down with Covid-19 in recent weeks and we have been struggling with a backlog of customer queries. We are so sorry you have had a poor experience shopping with us and we hope that your query has now been resolved. The correct email for any further queries is service@woven.co.uk - please feel free to reach out to us at any time if there is anything you would like to discuss. Best wishes, James @ Woven

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Wish I had read the Trustpilot…But LOVE my rug!!!

Wish I had read the Trustpilot reviews!!! I get an email with a link to DX, however, when I follow the link, the order cannot be tracked. Several chats with DX resulted in them say they have no record of my order. Honestly?!?! I thought I was dealing with a professional company - should send them a bill for my time!! Agree with others, stay away!! (1 star)

Follow on: Received my rug in acceptable time, and LOVE it!!!
Woven, remove the link to DX that is part of the order confirmation as this is what caused me the headache. It is premature to provide that link, as at the time of ordering, DX has not received any details yet. THis means the customer goes round in circles. Simple as. After much chatting, emailing and holding on to speak with someone on the phone, I finally got to a Woven customer service representative that was very professional and helpful.

20 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Dear Daly thank you very much for your review and very pleased to hear you love your rug! Apologies for any delay in our customer service team responding to you - we have had major staff outages in recent weeks due to Covid-19. Thanks again and best wishes, James @ Woven

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a rug from woven

Ordered a rug from woven. When it came they had sent me the wrong size. Constant phone calls, left messages and sent emails. They answered to my email, I responded but they still haven’t replied back. Terrible customer service. Hoping I get this resolved.

18 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Hi Sean, thank you for your review and apologies for the delayed response - we have had major staff outages due to Covid-19. We will aim to resolve your issue immediately, kindly send your order number to service@woven.co.uk , thank you so much for your patience and understanding. Best wishes, James @ Woven

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT DEAL WITH WOVEN

DO NOT ON ANY ACCOUNT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY - On 21st November I ordered a rug from them which had been reduced by 64%. Heard nothing for 3 weeks so emailed to ask about progress with the order. Woven emailed me back to say there had been 'a stock discrepancy' and, althought they could order a replacement from their supplier it would not be at the sale price. However, we had a contract because they had accepted/confirmed my order and taken the money from my account within a couple of days - Woven have broken the contract. On 21st December they promised to reimburse my money but, to date, the money has not been returned.

10 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de Woven

Respuesta de Woven

Hi Karen, thank you so much for your positive review of Woven! We are so pleased you enjoyed your service and look forward to welcoming you back soon. Best wishes, James @ Woven

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The worst online shopping experience I have had

The item was showing as in stock and available. Following months nothing arrived. I then tried to cancel the order but never got any response or was unable to speak to anyone. In the meantime the rug arrived, but it had arrived too late and I wanted to return for refund. I returned it immediately but then spent many weeks trying to get my refund. Oftentimes you could not get through on the phone. Messages were left unanswered. It was only when I threatened legal action that I finally got my refund. Slick looking website but appalling behind the scenes. You may think you are getting a slightly less expensive price but you pay for this in the long term.

3 de enero de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible service, no rug after a MONTH of promised delivery!!

Horrible service, no rug delivered after a MONTH of promised deliveries!
I ordered a £1000 rug early December and since then, have had a nightmare to chase my product! Apparently the courier company messed things up, but I am the one that needs to chase them each time to enquire about the status of my delivery!! It will be a month soon and still NO rug!
Never order from Woven, never use them!! What a joke. Now I need to chase my rug or chase a refund (if they don’t deliver).

31 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have bought from Woven twice with…

I have bought from Woven twice with excellent service each time. Fast delivery with no hiccups. I don't know how or why there are so many bad reviews, im glad i looked past them because i purchased two berber style rugs that were both quality AND great price compared to other sellers. They have discount codes often and i love their price match offer! My home has never looked so good thanks to Woven i 100% recommend. I always tell my family and friends about this company with every compliment my rugs get 😆💞

16 de diciembre de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más