Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I signed up with this web design company thinking I’d only be paying a small monthly fee of £35 to have my website displayed on Google. However, after the initial payment, they suddenly demanded t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The company are spot on. My rep, Kelly is always available. Even sending emails for requests or chase ups outside office hours she would respond at the earliest opportunity assuring me it’s al... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding! Started with Zeek late December and it wasn’t long before they had the website live. Jay, who works there, he’s the man, a very thorough service, fast responses for making updates etc,... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We have just had our website www .oscottlandscaping.com designed and built by zeek . Our design was specifically built to our ideas by Carrie. She was amazing from start to finish. Correcting any pr... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Web designer
  2. Diseñador gráfico
  3. Agencia de marketing
  4. Servicio SEO
  5. Agencia de medios sociales
  6. Empresa de alojamiento web

Escrito por la empresa

At Zeek • Design we offer our clients a wide range of services, from Web Design & Development to Marketing for your business! Web Design We create stunning responsive websites for all industries, from start-ups to established businesses. Development Does your business need something more? We can help! From calendars to cost calculators & more. Marketing We work closely with our clients to create effective marketing strategies for their businesses and products. Animations Make your website more attractive and add some useful, eye-catching & creative plugins and animations. SEO SEO (Search Engine Optimisation) and Local SEO are powerful tools at the core of any brand’s digital marketing strategy. Click below to find out more. Social Media Social Media has become one of the most useful tools for businesses to build a community and advertise their brands. Branding A brand is the soul of any business. We work closely with you to establish & reach your audience more effectively. Graphic Design Whether you are looking for eye-catching illustrations for your business or you need a design to use in your digital marketing.


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

84 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

I called Zeek only 2 days ago as I needed a new website urgently before I went away. They handled the whole process within 48 hours and respond extremely quickly to my WhatsApp messages and phone calls. I would be very happy recommend them to anyone and look forward to working with them in the future.

15 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love my new website

Love my new website, my account manager chelsea has been extremely helpful throughout the whole process and is always quick to update everything for me. Will definitely be recommending in the future!

23 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service

I sent over my company logo, and within a couple of days, they had made me an amazing website and had it up and running so quickly! I couldn't believe how professional it all looked I am so happy with it, Charlie was very helpful and highly recommended

16 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Above and beyond a service these supply…

Above and beyond a service these supply and even on days off Leona still reply’s and assist with job….
Superstar and as a whole group they’re on the ball and work well together!
Highly recommended to anyone who needs website……

Thank you Zeek

5 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Thank you Steve, I'll pass on the message to our designers and your account manager Leona

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding creation from Carrie

We have just had our website www .oscottlandscaping.com designed and built by zeek . Our design was specifically built to our ideas by Carrie. She was amazing from start to finish. Correcting any problems we had prior to launch, I would highly recommend her to any of our partners and clients alike.

Outstanding well done Carrie/zeek

14 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super happy with my new website and SEO…

Super happy with my new website and SEO didn't really have the time to build it myself and pleased I chose Zeek to do it for me. My account manager Chelsea has been super helpful and kept me up to date with all progress. Definitely recommend!

18 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Hi Nathan, its great to see that your happy with your website and the SEO work we are doing is growing the business to your needs

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Review from Morando

Zeek have been absolutely fantastic in helping me build my website and develop marketing strategies for my new E-Commerce Business. This is something that I had no knowledge of at all. They’re incredibly experienced, professional and approachable. Their work is of the highest standard. I’d be lost without them. My website is awesome!

12 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Hi Denise, Thank you for the kind review, Its been a pleasure dealing with you and creating your ecommerce business,

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dreadful experience

Update 24.01.23
Claim for compensation for loss of earnings plus damages for distress:
Normal company: list your costings and reasonings
Zeek: blackmail
Says it all.
In regards to DD being cancelled, as you are fully aware, it was following the information given to me by your accounts team. In regards to the domain names this is still not good practice and had finished paying for one of them yet the domain name was still registered to Zeek. I can evidence my discussions with you regarding this if you wish. Or I can contact Nominet again to refresh you on your obligations?

Update 21.01.23:
1.The two domain names that I bought from Zeek Zeek registered in their own name, against good practice. Zeek offered to change that if I paid a fee. I contacted the industry regulator who got in touch with Zeek. They are now registered in my name at no cost.
2. Citizen's Advice have now had the time to review all the information that I gave them. They support each one of the complaints I made against Zeek, yet Zeek's allegation of defamation by me is still below.
3. Zeek has still closed access to my website meaning that I am unable to use any of it, to use any of my marketing materials etc. My accountant has advised me to shut my company down due to the huge drop in business since Zeek's actions.
4. Zeek are also aware of the serious health issues I am undergoing currently and yet are only willing to restore my website if I remove this review and not expect any financial recompense from them for their actions.

Update 28.10.22 I deleted the old review because there is a word limit. I didn't try to pay, I did pay. I did that to try and avoid legal action. However, when I emailed you to let you know that if this continued I would have to take legal action your reply was, 'Great'.
Refer to Trading Standards. It's all there. Hopefully Zeek will have the courtesy to update their working practices once this is all over.

Update 27.10.22 Trading Standards state that a customer should not lose out financially because of a companies misinformation. I was told what date the payment should end and I was told the date that the contract would end and that I needed to find a host by that date. I followed both pieces of advice. Trading Standards state that the onus is on the company to ensure that all information is given correctly not the customer. Zeek are therefore liable.

As explained you will not be able to speak to my ISVA as in the third email you state that you are 'happy to have a chat' with them. This is not a legal option for someone to act on your behalf, again which I have already explained to Zeek.

I have tried to resolve this matter with yourselves on many occasions, to no avail.

Not only have you had a catastrophic affect on my business and income, you are now accusing me of slander. I am not sure that your company fully understand the distress caused by enlisting Zeek to design my website. Many thanks for your public understanding of trauma experienced. This was notably missing from your private emails.

Shaun

#Update from last review:
My experience of Zeek has recently been awful. They have closed down my website and email even though I made the disputed payment amount and even though accounts admitted that the mistake was on their part in terms of money owed. The impact on my business has obviously been catastrophic. All my marketing materials obviously link to the site and email. Check the terms and conditions. Zeek have copyright over much of the design for 2 years, even if in the original call they state a 12 month contract. Having to go through the small claims court and the legal advice I have been given is sure that Zeek are 100% liable for all my costs and lost revenue but at what cost to my business and reputation? In my experience very difficult people to deal with. I am currently going through a traumatic legal case due to historic sexual abuse. I asked Zeek for third party consent and even directed them to the charity that is supporting me. They do not have any third party consent forms and initially refused to discuss anything with anyone. You have to wonder in this day and age how that is even acceptable.

8 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Update 23/01/23

The reason the domain names are registered in our name is until the contract has been fully paid.

The access to your website was closed as you cancelled your direct debit and stopped paying for the service we provide.

You have also tried to blackmail us for £5000 which is now with our solicitors


Update 28/10/2022

I can see why you have fully updated your review and deleted the old one as we had already proved to you that you owed the money, hence the reason you rang up to try and pay the money you owed.

Feel free to keep leaving a reviews and updating the review this is becoming tedious going over the same points. You cancelled your direct debit before it was due.

This will be our final word on the matter, we wish you the very best for the future Shaun




Hi Shaun,

The site came down due to you cancelling the direct debit before the end of the contract, which we have email proof to support.

We however feel saddened that you have again gone to a public forum to air more lies, after stating to us in an email that you are going through this traumatic experience and don't want to deal with this anymore and that we needed to deal with ISVA, who we have tried to contact. Sorry we didn't have a form specific to this but we have tried to deal with them, however, they told you that they couldn't deal with us as they had advised you to pay the balance.

We refused the payment due to multiple slanderous comments you have made, which are well within our rights and are outlined in our terms and conditions, which you have been made aware of and are now doing the same once again.

Sorry, Shaun but I think you need to re-assess how you want to try and resolve this.

Kind Regards,
Zeek Design

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very professional and responsive

Very professional and responsive. Both designer (Baily) and relationship manager (Chelsea) were both excellent.

27 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Thank you for the review,

Zeek design

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful is just a start

Awful is just a start ! made me some web pages that were so bad a 10yr old could have made them - and included a competitors page ? photos awful even though I gave them a gallery ? like the previous comment - I asked for a 'pause' they go to legal in 2 mins - clever in getting money threat out there ? wait for the obvious excuses ? don't touch . Had their reply . It’s a no from me . Desperate so will see them in court . Only interested in your money . Hold on to it .

7 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

*** Update customer settled out of Court****

Hi Noel,

Just to go through a couple of points regarding the above review:

You asked us to build your website using the information on your current website, this is where you are currently showing the information of your competitor.

The pictures you provided from your current website were too small to use on the website which you were informed of and asked to provide better quality pictures. As we had no high quality images, we had no other alternative than to use stock images to fill out the website.

With regards to asking for a pause on your payments, we have no knowledge of this and we have been trying to contact you for over a month with no reply from yourself. We are more than willing to discuss this further to avoid any legal actions. This is the last option we have as we have had no contact from you to our accounts team.

Let us know when you are available to discuss this.

***Reply to the reply***

We didn't want to have to go down this route Noel, but if you are unwilling to speak to us more about this then we have no other option.

It's a big shame as the website we created for you is a massive upgrade on your current old fashioned website.

We have tried to be reasonable about this, although, looking at your initial review you state that the work is "so bad a 10yr old could have made them", yet you asked for a pause on the payments, not to be released from the contract you agreed to. Another contradiction by yourself.

I appreciate your request to pause the payment due to financial difficulties, we are very empathetic with our customers regarding this when customers are willing to speak to us as we appreciate the current circumstance with the cost of living. We always have options. However your clear unwillingness to talk with us is typical of your behaviour.

We are unsure of your term "desperate", as you were the one desperate for a two month payment break but have since heard nothing back.

We have tried to contact you in private through email regarding this, however, you seem more willing to discuss this in the public domain (on Trustpilot) to try and make us drop our case.

Throughout this process, even now, we are trying to work with you to avoid action.

*** Update ****

We have found an email from you to the designer on the 4th May thanking them for the website and asking for the next steps. Please see below:

Ok Baily . Im happy with this job and the logo can stay as it is . Thnaks --- Next step ?

regards Noel Connolly

-----

On Wed, May 4, 2022 at 10:00 AM

Good Morning Noel,

Hope you are keeping well and had a nice bank holiday weekend.

The changes have now been actioned on the site.

However, I couldn't seem to locate the GetKnotted logo, if you could send this over to me and I can update this accordingly for you.

If there are any other changes then please feel free to send an email across to me, alternatively, if you'd prefer a telephone appointment, please send over what times you are available.

Kind Regards,

Valorada con 5 estrellas sobre 5

So happy with Zeek. Really amazing service so far.

The attentiveness of my account manager Leona has been incredible. She's been chasing me up non-stop (which is so appreciated) so that she can inform the design team of all of my many needs and wants. They have delivered on every request and really seem to want to give me the best website possible. The first draft they sent me was amazing from the outset but Zeek has incorporated every little tweek and some major ones I have asked for throughout this whole process.

I couldn't possibly ask for more from them than they are already giving and the value for money is off the charts. I cannot recommend Zeek enough and I am really delighted they got in contact when they did.

11 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Going above and beyond......

I have been with Craig at Zeek Design now for a good few years. He has always gone above and beyond with everything we have asked for, more so the last few years with our industry being hit hard with the lockdowns.
Thanks again, Tony.
AJS Locksmiths

1 de abril de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brill customer service and Turnaround

After choosing Zeek Design as they looked like they could offer me the best looking website at an affordable price, I haven't got a bad word to say about them.

Baily, Joe and Rob have helped from the initial concept through to helping us navigate the world of SEO.

Happy to do as many changes as needed to get it to where we wanted and have added some really clever features to help bring in more work.

Can see my company carrying on working with them into the future.

9 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Thanks for the kind words, We look forward to a long future with yourselves

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased with the work they've…

Very pleased with the work they've done, thank you so much

17 de noviembre de 2021
Logotipo de Zeek.Design

Respuesta de Zeek.Design

Hi Derron, its been great dealing with you so far and creating you the website to help propel your business

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más