20-20 Warranty Ltd Opiniones 

126
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was a follow up courtesy call to make sure I was happy with the warranty I had taken out, and gave me a chance to ask some questions regarding the policy, customer advisor was very professional... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had a call from Jo at 2020 warranty, she was very helpful and provided all the relevant information for making a claim. Not had to use them yet (fingers crossed this will remain the case) but so far i... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Echo what the other poor ratings have said, they will use their terms and conditions as it suits to avoid paying out. They are not regulated by nor do they abide by the guidelines of the Motor Omb... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

2020 warranty always gives me such peace of mind when it’s comes to looking after my car! As someone who doesn’t know a lot about vehicles it’s so niche being able to leave it to professionals who kno... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Agencia de seguros de automóviles

Escrito por la empresa

20-20 Warranty provides flexible vehicle warranty solutions designed to give drivers and dealers confidence when things go wrong. We offer a range of cover options for vehicles of any age and mileage, backed by straightforward service and support. Our aim is simple: to make vehicle warranty protection easier, fairer and more transparent.


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

126 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 90% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(126)

47 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Battery replaced and paid for within 2…

Battery replaced and paid for within 2 hours. Excellent service.

19 de diciembre de 2025
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Thank you for taking the time to send this review and for the 5 Stars! Our customer experiences are really important to us, so we are always really glad to hear that we have provided an excellent service. Happy driving, from the 2020 Warranty Team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible company to deal with

Horrible, horrible, horrible company to have a warranty with. Main objective of this company is to take your money and pay nothing out.

I opened the case for an engine fault back in September and due to a business trip overseas I was delayed and take the vehicle to a mechanic for initial diagnosis so this company used this excuse of the delay to basically reject my engine problem claim

And when I ask them can I raise a second case so that it can be dealt with they said no because your initial claim was to do with an engine fault you cannot raise a second claim to be processed in other words you've lost your chance for that particular fault

Despite challenging the outcome they were determined to refuse the second claim citing all kind of clauses from the contract that I signed with them

In a nutshell this company is more about using the contract to challenge you and not to pay you that is the sole purpose of this company

Stay way away from them because once you start paying into the warranty monthly payments you cannot exit when things don't work out well with them and you'll end up paying for the rest of the year despite your unhappiness

Find another company.

UPDATE AFTER REPLY FROM COMPANY

As I stated you guys will find any excuse to get yourself out of a claim. When I did raise the question if I could raise another claim your reply was too late you can't claim again for the same problem

This shows that the intention is not to pay out at any cost by finding a clause in your contract or by simply rejecting every alternative

1 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Good afternoon, Mr Taemur, we are so sorry to hear that you were not happy with your experience with our company. Having investigated your claim, we noted that your initial contact with us was on 19th August, when you reported the fault to your vehicle. At this point, you explained that you expected to get the fault investigated the following week. We provided you with the necessary information to pursue the claim, and awaited the responses from yourself. The next communication we received from you was on the 12th November, when we received your estimate. Unfortunately, as per the terms and conditions of your policy, this was out of the 30 day claim limit. We are very sorry that this was not the resolution that you would have liked. We always try to ensure that we support our customers to resolve their claims in positive way, however we do need to ensure that we stick to the terms and conditions of our policies. If you would like to discuss this matter further, or require any more information, we would encourage you to contact our support team, who are always happy to help where they can. Kind Regards, 2020 Warranty.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely terrible warranty company

Absolutely terrible warranty company. Their warranty is not worth the paper it's written on.

Bought a 14-year-old car, for which they were willing to offer us their Silver warranty for 15 months. After 2 months it suddenly developed a knocking noise, which was diagnosed as a flywheel and clutch needing replacement - a £2K repair. 2020 refused to cover any of it, first saying it was "diagnosed during another repair" (we had to pay to get the glow lamps replaced ourselves because they didn't cover them). Before replacing the glow lamps, the garage diagnosed the clutch and flywheel issue. 2020 saying that they couldn't cover anything diagnosed during another repair is completely ridiculous. (Plus it wasn't during, but BEFORE the repair ).

Then they said it was "just a knocking noise and not a complete failure". When asked if they would cover if we had driven it until it was completely broken, they said No.

Next time we called them, they gave the excuse that it was "wear and tear" which they didn't cover. But on a 14-year-old car, everything is going to be wear and tear!!! Since it's an older car!!! IF THEY DON'T COVER WEAR AND TEAR, THEY SHOULDN'T OFFER WARRANTIES TO SECOND-HAND VEHICLES.
They said they only cover "sudden mechanical or electrical failure" - which since the knocking noise started suddenly, we assumed was what this was. But they gave every excuse under the sun to wriggle out of it and not cover a thing. Since it's knocking and not completely seized, they wouldn't cover it. But if it had completely seized up after being driven, they still wouldn't cover it. MAKE IT MAKE SENSE. And how do you define whether something is wear and tear or failure?anyway??? it's not like it's tyres or brakes. It's an integral part of the engine!

No explanation other than the above pathetic excuses. No offer to pay for part of it. No goodwill gesture. No reply when I put in a complaint and dispute. No call back from management after it was requested. They didn't even refund our policy, or let us cancel it after 3 months and get a refund of the remaining 12 month period, because "the 14-day cooling off period is up" and apparently we should have noticed straight away that they didn't cover wear and tear and cancelled it sooner.

After having the misfortune to deal with this completely useless so-called warranty company, I would actually go so far as to say that they are contravening the Trades Descriptions Act and committing fraud. My husband is not the sort to take this lying down and we would like to take this further. Absolutely disgusted. Please do yourself a favour and stay well away from this company.

10 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Good afternoon Cathy. We are so sorry to hear that you have not been happy with your experience with our company. We really do understand how difficult it can be when you encounter problems with your vehicle, and we always endeavour to help our customers resolve any issues as quickly as possible. This being said, in order to ensure that we are able to be fair and provide our customers with a good service, we need to make sure our terms and conditions are adhered to. Having investigated your claim, it would appear that the difficulties you encountered with your vehicle, are not something that was covered by the policy. There are always limitations set out in the terms and conditions of any warranty policy, and we are sorry that the issues you experienced fell outside of these.

We understand this must be disappointing, and for that, please accept our apologies. If you would like any further information regarding your situation, please contact our support team who will be more than happy to help. Thank you, from 2020 Warranty.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had doubts about third-party warranties…

Had doubts about third-party warranties until now. 2020 Warranty handled my throttle body repair without hesitation. They contacted my chosen garage, authorised repairs, and sent payment fast. I even received a follow-up call to confirm everything was sorted. That’s the kind of reliability you want when your car breaks down.

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

We are so pleased to hear that you had such a wonderful experience Jake! We always aim to make everything as hassle-free as possible for our customers. Thank you for taking the time to share this with us. Happy driving from everyone at 20-20 Warranty.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great support 👌🏻👌🏻

Great company to work with @ JP MOTORS

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Thank you so much for the 5 stars! It is always great to know that our partners in the vehicle trade are happy with the service we provide at 2020 Warranty. It is very much appreciated. Thanks again...The 2020 Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had doubts

Had doubts, but they paid my claim fast and fairly.

3 de noviembre de 2025
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

This is great to hear Alan! We are really pleased our team manged to get you back on the road so quickly. Thanks for the 5 stars!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not use this company

This company is a scam if you purchase a warranty with this company you will get ripped off
I purchased a man truck with a 12 month driveline warranty when we came to make a claim they said it was wear and tear and our hgv garage clearly stated it was mechanical part failure and was under warranty this company took months to get to the decision of were not paying out they also instructed us to have the vehicle stripped down and they would cover this cost to be told today that there not paying for the stripping down or the part failure this is a very very poor service and I would recommend
using a different warranty company
This company is a scam
M6 commercials in Birmingham use this company so beware

7 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Called customer support about a…

Called customer support about a whirring noise in my engine. They didn’t waste time. Authorised an inspection, confirmed the fault, and paid for a full alternator replacement. Everything was smooth and professional. I truly appreciated how proactive they were. Definitely renewing this policy when it comes up again.

25 de septiembre de 2025
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Thank you so much for taking the time to share your great experience! Our Claims Team really try to make the process as easy as possible for our customers, so we love to hear that! We really appreciate feedback and the 5 stars! We look forward to having you renew your warranty with us again. Happy driving from all of us at 20-20 Warranty.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What a bunch of scammers

What a bunch of scammers. Simple job turns into couple days work. They are not straightforward and makes everything complicated. Most of mechanics don't want to work for them even big chain stores. Extremely bad.

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fake warrenty

Absolute corrupt company my partner bought a 15 month warranty with 20-20 through GL COMERRCIALS LTD in Huntington..for his ford transit van. 13/09/24..valid till 13/12/25
The van suddenly had sudden catastrophic failure . 24/08/25 .. it went to a vat registered random garage in Birmingham they instructed us to do as they only accepted that kind of garage..an independent mechanic filmed opening the vehicle saying “ catastrophic damage ..sudden failure.. collapsed bearings.. he said “that’s not wear and tear” all on video!!
20-20 then dont agree .. saying the need their own engineer to look at video ..NOT THE ACTUAL VAN!!! Their engineer watching a video said no and 20-20 won’t pay out !! How??? They are very dismissive on the phone yet all the evidence shows we are in our rights to claim the £2k bill it’s cost .. in bold letters on the WARRENTY which isn’t worth the paper it’s written on .the issues are covered ! Corrupt cowboy company that are very cocky on the phone absolute corruption that needs investigating by trading standards.. action fraud.. motor ombudsman.. they are misleading selling a WARRENTY that they don’t honour .. it’s a scam and it’s criminal! Both companies must be in cahoots together as both names on glossy WARRENTY book!!!

12 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Good afternoon Kim. Thank you for taking the time to leave this review. We would like to investigate this further, but unfortunately we cannot seem to find a policy registered in your name. Please would you be able to contact our support team with further information, so that we can respond to your concerns. Thank you from the 2020 Warranty Team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

20-20 no-use Warranties

This company has the barefaced audacity to write on my reviewing their practices as,
“We are sorry to state that we are unable to find your details on our system”
Now adding lying to their portfolio.
Avoid them at all costs. Charlatans

12 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have had a terrible experience with…

I have had a terrible experience with 2020 Warranty. I called on 18th July 2025 to cancel my warranty and was reassured over the phone that it would be done. I followed up later in July to confirm and asked for written proof, but I am still being billed.

Despite explaining that I am going through serious health issues, including a high-risk pregnancy after a miscarriage, they have continued to bill me and have even affected my credit file. I no longer have the vehicle since March 2025, yet the policy remains active.

Every time I think the matter is resolved, there’s another issue, which has caused me great stress and worsened my health. This whole process has been exhausting, and I would not recommend this company to anyone.

18 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stay away

This place is the worst iv got 6 month warranty with them and u got my van fix new turbo and it cost me £950 and they won't do nothing about it

31 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Hello Shaun, we are sorry to hear that you didn't have the experience you were hoping for. Sometimes claims are rejected as parts are not covered by the warranty that is taken out. Apologies we couldn't help this time. Best wishes, 20-20 Warranty Team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not great at payment

Got warranty with this company.
So far have needed to use them twice, first time was no hassle, this time have had nothing but problems, gave estimate and they dont agree with what is needed or how long it takes, everything is priced on text book and not actual work done.
My starter motor went garage took 2 hours to fit but there saying it should only take just over an hour.
Thermostat had to be removed but again saying not needed.
All in all they dont listen to what garage say and what is actually needed to complete work.
Absolute joke.

22 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Hello Emmalene, we are really pleased to read that you had a great experience first time around with us....but of course we are disappointed and very sorry that we didn't get it right for you the second time. As with all our warranties, depending on what has been paid for depends on what items are covered, this includes labour times. We use an industry standard labour time assessor to confirm how long a repair should take. Apologies again that you were not happy with our service on this occasion. Kind regards, 20-20 Warranty.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not and I repeat

Do not and I repeat, do not , take a warranty out with this company. Absolutely shocking. Had an issue with my car about 8 weeks from having bought it, the coolant inlet failed. Called in, paid in full nearly £400.00 and they said it wasn't covered. Now I'm locked into a warranty for a year that's absolutely useless. And out of pocket nearly a thousand pounds for a warranty that's useless. Piece of mind they said.... piece of rubbish more like....this fills me with confidence for the rest of the year....yeah right! Thanks for scamming me out of £1000.00 thanks for nothing. I will be writing to the ombudsman this afternoon.

PS I was told on the call I had 6 weeks... not 4 weeks? So please do, also it would be helpful to send a pack out before the cooling off period ends, so customers can look at the warranty and your rules and regulations before committing to 12 months. Now I'm stuck in a 12 month warranty that is completely useless and I feel I've been scammed? Instead of blaming the customer, try working with the customers, as we do. The customer is always right. Not wrong? Now I don't feel confident in my new car if something else goes wrong because I'm sure you'll find something else to refuse the warranty. Btw I spoke to Scott today in complaints at jigsaw, he was very understanding and thought the same as me. And he will be looking at it personally. Btw you shouldn't take a bad review personally, you should take it as an opportunity to improve your business.

20 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

I am sorry you felt the need to leave us a 1 star review. You were advised of the full claims process when you called in to our team, and unfortunately, you did not send us the information we requested and went ahead and got the repairs done on your vehicle before we sent the authorisation. If you would like us to send you the telephone call for the ombudsman, we will of course be happy to send that to you. We do hope you change your mind and take down this review as we did not sell you the warranty policy and we were here for advice at every step of your claim.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible business to deal with!!!

Terrible business to deal with!!!! Was given this guarantee from the garage where I had bought my wife’s vehicle from and needed to make a claim because of an issue which happened a few weeks after purchased the car. A coil spring snapped suddenly when my wife was driving down the motorway so I Checked the leaflet we were given which had coil spring as covered but after following there procedures the claim was rejected due to wear and tear??? Why am I not surprised that this would happen. I asked the man on the phone how they had got to this decision, they told me it rusted but the pictures I sent over in the email did not show any rust or problem with the metal. I asked for another reason why a coil spring would fail and they could not give me a straight answer. Why else would a coil spring fail 2020 Warranty????Nothing but a scam and a waste of time. Will never recommend this terrible company.

10 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Good morning, Mr Adil. Could you please supply more details of your claim to us directly, as we cannot find you anywhere on our system. We also checked all recent claims for coil springs and there were none recently rejected, so we are somewhat perplexed to receive your review. Please get in touch with one of our fantastic team and we will be happy to look into this for you....Kind regards. 2020.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service ! Purchased an older first car for my daughter along will 12 month warranty (Gold cover). Unfortunately a week later we could hear a rattle . Customer service was very helpful. Clearly explained what we need to do with a follow up help guide email Diagnostic done and estimate generated. 2020 warranty were happy to liaise directly with the repair garage keeping us in the loop and decision made the same day. Car was back on the road 2 days later and payment in my bank within a week .. couldn't of asked for a better service

16 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Hi Hayley, thank you so much for taking the time to say nice things about us! We can't tell you how nice it is for us all here at 2020 to help people get back on the road swiftly, and then get a good review afterwards. It's really appreciated.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Claim approval was fast and I received…

Claim approval was fast and I received my money in no time. Will definitely renew.

5 de febrero de 2025
Logotipo de 20-20 Warranty Ltd

Respuesta de 20-20 Warranty Ltd

Thank you so much for your lovely review, Layton. We look forward to renewing your policy and providing you with ultimate coverage should your vehicle go wrong again. Happy, safe driving from all the 20-20 Warranty Team.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más