I ordered my Lee's Keto Gummies in January 2023. I also ordered only 3 bottles but I mistakenly thought they would later send a reminder for the refill so I clicked on refill. My bill was about R3500... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Dirty rotten scammers - selling Lets Keto Gummies ;- - on Facebook advert said $13.75 for a trail - ended up with a bill of - $213.50 - then went to $346.12 on internet banking -THEY... Ver más
Tried to order 1 bottle of gummies on website got charged for 6 bottles plus a double transaction went through my card totalling over R7000.00 for a R680.00 order. Cancelled card immediately with bank... Ver más
Very disappointed with the results of the skin tag removal, didn't work at all. My first order went to New Zaeland not Australia, no problem I was sent a new order and then was emailed they were sen... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Skincell, DOES NOT WORK!!!!
same as everyone else. Ordered and paid for 2 (3) one free. Got charged for three, but was lucky to get a refund after a while, and they shipped the additional bottles of skin cell. They advertise it would work after a couple of days, NOTHING!!!! for both me and my husband. Our tags have not shrunk at all. Now way out of the 30 day guarantee, because we had to wait for refund of extra charge. Do yourself a fovour, DO NOT BUY THIS PRODUCT. Doesn't work
This out fit A Scam
This out fit A Scam ,just took money from my acct did not reorder , made me feel so old and stupid and so upset that I lost $322 . I have changed my card number so they are unable to take anymore out
Wish I had read these reviews before I ordered from them.
Wish I had read these reviews before I ordered Skincell from what I thought was the authentic Skincell website.
Overcharged me and didn't deliver product. When I complained via chat they said they would send it again. No surprise I never received that either!
Deception
I order 5 bottles of Keto complete , 60 tablets per bottle, from there site , received 30 tablet bottles, I contacted them and they first said only 1 tablet per day , instead of 2 tablet as bottle says , then next they said it's new package, that's how they sell them now , I explained who buys half monthly supplements, and the site and order shows 60 tablets per bottle, their reply was : I apologise and sorry for the confusion ! What a joke no confusion, just a fraudulent site .
Be careful this is a scam
Be careful this is a scam. They process your payment and don't deliver the products. They just keep stringing you along with empty promises that they're reshipping the products. They also refuse to process a refund unless you return the products which you never receive.
i was offered buy 3 get2 free..then was…
i was offered buy 3 get2 free..then was charged for 5
refund offered after i queried charged but never received
Scam
Scam, I didn’t receive my parcel and they debited my card twice without permission and they can’t tell me where they delivered to. SCAM pls don’t use!
SCAM
SCAM
Same mo as all the other customers
Ordered 2 (3 free) got charged for 5
Advertised in $NZD charged in $USD
Provided DHL tracking number but the package didn’t move for a month
Live chat is to a dead bot
No response to emails
Banks Fraud department is onto them
Please don’t throw your money away with this company
World's biggest scam
I ordered Apple keto gumming from their website it stated that
He charges would be in Aus $ , have been charged in US$. The product is absolute rubbish might as well just drink apple cider vinegar, then received an e ail to advise my next order was on its way!! strange another order was not placed by me, I sent an email to cancell any further deliveries from this company. Yesterday 6/03/23 surprise surprise another shipment from this company arrived by post this time my credit card was debited in Aus$. I havemailed them no response so far, have called them on their customer support number in London no response. Just the biggest bunch of frauds
Never again will I purchase online.
I put one star as i couldn't put MINUS…
I put one star as i couldn't put MINUS 10.
IT REALLY IS A SCAM - SKINCELL.
They sold SkinCell on the basis that within 8 hours skin tags fall off. Being a reaslist we allowed 11 days - but still nothing. No change or impact. They told me despite the 30 day money back guarantee - no hassle - they would honour their product. Well now I have asked for a refund they say we are outside the 30 day ORDER period - I originally was told it was 30 day delivery period.
Scam sent me one bottle then 3 weeks…
Scam sent me one bottle then 3 weeks later withdrew funds again no email reply will be reported to police fraud.
Ordered keto gummies November 2022..got…
Ordered keto gummies November 2022..got charged for 5 bottles but I only ordered 3...got a email rom Jenni to say my order is out for delivery.Tracking number did not worķ and up to today never received anything from them...BIG SCAM!!!!
I ordered Go Keto gummies end of Dec…
I ordered Go Keto gummies end of Dec 2022 and have still not received it.
Also ordered one bottle but was charged for 6
have sent numerous mails but no response received.
This is a scam
SCAM
SCAM, ordered what I thought was one bottle, got charged for 5!! In Mid January Then a couple of days later the international transaction fee, have returned the goods unopened over a month ago, cost a small fortune to return them on 11th Feb and now they won't return my emails and my chat has been disabled, very professional- Not!. So disappointed in myself for falling for this scam, am willing to take it further, have nothing to loose and fake companies like this should pay.
Disappointed
In October 2022, I ordered keto gummies with an Australian company but received 2 bottles from the UK. Jenni from Live Chat assured me that I should keep products for 1/2 the price or information for return & refund would be forwarded to my email address.
This has not happened. Live Chat is now disabled!
Elaine
I ordered advanced skincel 8 Nov 22. Thought I ordered 1 bottle got 5. Crap product. My visa debited again today for 321? 5 moths later. SCAM
I ordered advanced Skincel 8 Nov 22 via 360Nutrients. Thought I ordered 1 bottle got 5.Paid over 300 dollars without realising. Crap product. My visa debited again today for 321 dollars? 5 months later. SCAM. I had a live chat today with them and they said I had ticked to refill the order in the future, I rang my Bank have cancelled my Visa to avoid further fraud. Have appt with Police Fraud division to follow through. Misled and broke by this company. Karma will follow them. DO NOT BUY. DO NOT GIVE CREDIT CARD DETAILS
SCAM
I can't believe I got scammed too. 😡 Never received my skin cell. Received keto gummies. They want me to send back at my expense. I live on the other side of the world, before I get refund. Now I've been told I will get 50% refund and keep gummies I don't want the stupid gummies I wanted skin cell. And now a FULL refund. How can this place still be operating and ripping people off😡😡 so frustrating Im out of pocket alot of money.
BEAWARE THIS COMPANY ITS A SCAM!
I ordered a product on the 20th January.They overcharged me for the product then the following day charged another $47.84 nz from my credit card. I have emailed them on 5 occasions No reply. Tracking number no longer valid and no reply to the contact Manchester number given or the live chat. This is a scam and I will contact the Auckland police . Don't make my mistake!
This is totally fraud
This is totally fraud, have asked for my refund but haven't received yet.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








