Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Complete scam artists. Paid for a mystery pallet and recieved a packet worth nothing. Offered a 10% refund. They are ripping people off. Have reported to authorities and emailed many media platforms... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Our sink took months to be delivered, it was so late that it missed the deadline we had with the plumber, so we had to buy another sink instead. Once the Aromadonna sink finally arrived, I organised a... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Hi despite everyones reviews we have had a nice experience with this company. We did not get the product we ordered however after exchanging some email the company did contact me and DID REFUND m... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order #6516 dispatch/delivery time exceeded Hi, I have ordered a Devanti 4L airfryer on 12 December but haven't received any update of dispatch nor any tracking number. I have tried to contact aro... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de fragancias, aromas y saborizantes

Escrito por la empresa

Australia's Premier Online Perfume, Cologne, & Miscellaneous Store.


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

134 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,8

Todas las opiniones

(134)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dont do it

Never even shipped my order a week after purchase. When i emailed and asked where my order was and told them i had found all the bad reviews. As far as them never delivering or coming 2 months later or not refunding people.... they sent my refund. No apologies, explanation or NOTHING. DON'T WASTE YOUR TIME OR MONEY!

16 de enero de 2021
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Chimere!

It appears USPS lost your order, hence why we sent you a full refund, we are sorry that there was no further explanation on the refund! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still haven’t received order

I ordered cologne just after Christmas. It’s been several weeks and I haven’t even gotten a confirmation email yet. I used sezzle and am almost 3 payments in with no order or even tracking. It is now 1/16/21. Support said I basically have to just keep waiting until they feel like sending my purchase.

16 de enero de 2021
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Michael!

We are still working through a backlog of orders from the busy holidays, you will have your order very soon! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’ve not received my order nor had a…

I’ve not received my order nor had a reply from the company despite my emails and texts to the number providing me with texts.

You state 3-5 working days for shipping and it’s been weeks.

11 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Gareth!

We can see that your order is actively in transit with DPD UK, we cannot wait for you to receive it! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’ve placed an order online on Dec

I’ve placed an order online on Dec. 19, to no avail have it arrived. I’ve made my initial payment and two other payments to Aromadonna and still no product. I’m planning to file a credit card dispute for a refund bc this is very difficult to deal with.

10 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Angela, please get in touch via our contact form so we can assist you further!! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I NEVER RECEIVED MY ORDER!!!

I placed my order almost a month ago and so far I haven't even received my tracking number, no one answers my emails ... I believe that this site is fake and that people lose their money buying things here!
I will put reviews here everyday and every moment !!!!!

Reply:
so why do you say that the goods will be delivered in 2 to 5 business days? I ordered the perfumes to give as a gift and now I don't even need more, I asked well in advance, but so far the products don't even have a tracking number! this is false advertising YES !!!!

9 de enero de 2021
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Hellen! We can see that you are USA customer, and we have actually replied to you via email, so we will continue any further conversations over there :) x

To address your other concerns, we are not fake, and all customers receive their orders if for some reason an order cannot be fulfilled, a refund is issued.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered on December 4th for Christmas…

I ordered on December 4th for Christmas presents and still have not received my order and it's January 9th.

9 de enero de 2021
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Stephanie! We can see that your order is actively in transit and will be with you shortly! We hope you enjoy your order! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This website sucks

9 de enero de 2021
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Anthony! We are very sorry to hear this, if you have anything that you need further support with, do not hesitate to get in touch and we will respond as soon as possible! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered on the 7th of December it was…

Ordered on the 7th of December it was meant to be a Christmas present. It didn't turn up until the 4th of Jan!! I've emailed them a number of times with no response. I will never use them again.

6 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

We are so glad to see your order arrived!

As a company, we are so sorry about the DPD UK Christmas delays that yourself and many other customers experienced.

Thank you for ordering with us, and we hope to see you again x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wouldn’t even give 1 star but it…

I wouldn’t even give 1 star but it won’t let me give zero. Ordered on 17th December,they say you will have in 2-5 days.After numerous in answered emails and being told below hope you enjoy your item lol WHICH I DID NOT RECEIVE, I had to get in touch with Clearpay 06/01/21 who miraculously got an email straight away 👀. I now have been refunded. Thanks Clearpay and cut your ties with aromodonna as they are fraudsters

6 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Andy! I'm so sorry, based on your review, I believe one of our responses was confused with another one of our wonderful customers, you are right in saying that your order was refunded, due to being seemingly lost in transit by DPD UK. Thank you! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

4 weeks 8 weeks later and no reply I…

4 weeks 8 weeks later and no reply I hope people reads all the bad reviews
Scumbags

2 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Rose! We are so sorry that you feel this negatively towards us, we are only human, we make mistakes from time to time, the challenges meeting order demands this Christmas, as well as dealing with DPD delays, definitely tested us, but we will continue to do better! x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

STAY AWAY!!!!!

I haven’t received my order and it’s been a month. However, I did get a response to my email asking me to wait until 4/1. I asked “ April 1st?!!!!!!” The response was that’s the format for Jan 4, in what country? I’ve already purchased the cologne elsewhere. Never ordering from here again.

2 de enero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Trill! We hope you get your order soon, we are sorry about any delays you have experienced, we are a smaller yet very quickly growing brand learning to cope with high order demands, and we will get better! Hopefully, we can serve you again soon :) x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Also bad experience here

Also bad experience here. Just stay away from them! It’s nearly 4 weeks now and nothing. I’ve requested to cancel my order but no reply. Soon I’ll be calling my bank and reporting them to Trading standards. I advice everyone to do the same.

30 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Yay!! Your order arrived.

As a company, we are so sorry about the DPD UK Christmas delays that yourself and many other customers experienced.

Thank you for ordering with us, and we hope to see you again x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a disgrace

This company is a disgrace. I wish I’d have read the reviews before ordering from them. I ordered some perfume at the end of November 2020 and have heard nothing since— No updates, no response to my numerous emails. Avoid this company at all costs.

29 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Jordan!!

I can confirm your order was dispatched with DPD, however, at this time they cannot locate your order in transit, so we are treating your order as being lost and we have processed a full refund back to your Clearpay account :) x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid at all costs

I ordered perfume on the 5th of December for my daughters Christmas it is now the 28th and I have still not received my items. 3-5 day for delivery? It’s been over 3 weeks and still nothing!!
Avoid at all costs

28 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Marc! It's great to see you now have your order.

As a company, we are so sorry about the DPD UK Christmas delays that yourself and many other customers experienced.

Thank you for ordering with us, and we hope to see you again x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous

Great customer service. Would use again.

27 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Nicola! Thank you so much! X

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not in the UK. Terrible service.

Not in the UK! In America. Do not buy from them. You cannot cancel. You cannot return and it takes weeks before they even send your order. You cannot return it for free either!

22 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Malcolm!

I can see that you have since received your order :)

As a company, we are so sorry about the DPD UK Christmas delays that yourself and many other customers experienced.

Thank you for ordering with us, and we hope to see you again x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Item not delivered

Item not delivered

Review by Seika

Awful service, placed order on the 07/12 and it’s still not delivered.

No communication, no updates

I’ve sent numerous emails, 2 days till Xmas and still no sign of my parcel. Of course payment has been taken

Stay away at all cost

22 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de https://aromadonna.com/

Respuesta de https://aromadonna.com/

Hi Seika! We are glad your order has since arrived.

As a company, we are so sorry about the DPD UK Christmas delays that yourself and many other customers experienced.

Thank you for ordering with us, and we hope to see you again x

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más