Audi - Aarhus Opiniones 718

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Grenåvej 347, 8240 Risskov, DK


Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark. Til servicet blev der også lavet bremseserv... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Imødekommende personale der hurtigt hjælper. Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

La empresa ha respondido


Información sobre la empresa

  1. Tienda de reparación de automóviles
  2. Tienda de repuestos para automóviles
  3. Tienda de accesorios para automóviles
  4. Concesionario de autos
  5. Servicio de arrendamiento de automóviles

Escrito por la empresa

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Información de contacto

  • Grenåvej 347, 8240, Risskov, Dinamarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

718 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk oplevelse fra start til slut…

Fantastisk oplevelse fra start til slut og har fået den fedeste el-bil jeg kunne ønske mig.

22 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse fra start til slut – og at du har fået den fedeste el-bil, du kunne ønske dig.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Første gang jeg var på værkstedet

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms eller opringning om at bilen ikke var klar til aftalte tid, men har nu været til service med opdateringer og rep. af adaptive systemer og har fået en fremragende behandling og kompensation, uden at brokke mig, så tak audi. bilen kører fremragende.

16 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Ivan,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at det første forløb ikke gik som det skulle, og at du måtte køre forgæves uden at få en SMS eller et opkald om, at bilen ikke var klar. Det tager vi til os.

Det glæder os rigtig meget at høre, at dit seneste besøg med service, opdateringer og reparation af de adaptive systemer gav dig en fremragende behandling og en god løsning – og at bilen nu kører fremragende

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God service og altid hjælpsom personale

Imødekommende personale der hurtigt hjælper.
Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

2 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Olsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever god service og hjælpsomt, imødekommende personale, som hurtigt tager fat. Vi beklager, at bilen ikke var klar til den aftalte tid, men det er godt at høre, at der blev handlet hurtigt, og at det blev løst.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Utrætteligt personale

På trods af en del SW problemer med Audi A6 e-tron som ikke umiddelbart lader sig løse uden “back-Office” involvering forsøger personalet virkeligt at løse udfordringerne og giver ikke op på trods af at det er møg-svært at løse SW problemer på tværs af flere platforme (app, bil osv)

2 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever personalet som utrætteligt og vedholdende i arbejdet med at få løst softwareudfordringerne på din Audi A6 e-tron.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Reklamation over påsatte Falken…

Reklamation over påsatte Falken sommerdæk, som støjede ved motorvejskørsel. Fik i stedet Michelindæk, som er bedre. Fin fin service.

9 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at reklamationen blev håndteret, og at du nu har fået Michelin-dæk, som fungerer bedre og støjer mindre ved motorvejskørsel.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Så god en behandling skal man lede…

Så god en behandling skal man lede længe efter. Er så tilfreds med Audi Aarhus og deres smitsomme optimisme at jeg helt sikkert venter tilbage!.

11 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Simonsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds, og at du har oplevet en behandling, der er svær at finde andre steder. Tak også for de pæne ord om den smittende optimisme.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Johannes Blumensaat,

⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut.
Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til at besvare alle mine spørgsmål. Hele købsprocessen forløb trygt, ærligt og uden problemer. Han var god til at forklare detaljerne omkring bilen og sørgede for, at jeg følte mig godt informeret, inden jeg traf min beslutning.
Jeg kan varmt anbefale Johannes Blumensaat til andre, der overvejer at købe bil. Det er tydeligt, at han sætter kundeservice og kundetilfredshed højt.
Tak for en god handel og en rigtig god oplevelse med købet af min Audi. Vh Huda

12 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Huda,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut, og at Johannes har været professionel, imødekommende og taget sig tid til at besvare alle dine spørgsmål.

Skønt at forløbet har været trygt, ærligt og uden problemer, og at du følte dig godt informeret undervejs.

Tak for din anbefaling – og rigtig god fornøjelse med din Audi.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Håndtering som aftalt

Håndtering som aftalt

8 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Gert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at håndteringen var som aftalt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Hansen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik god hjælp med udskiftning af dæk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra…

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra.
Vh Jeffs køreskole

4 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Jeff,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det har været en fornøjelse at handle hos os, og at både Søren og Ali på værkstedet har givet dig en god oplevelse.

Rigtig god fornøjelse med din nye Audi Q6

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Venlig betjening og meget engageret…

Venlig betjening og meget engageret medarbejder. Fik en grundig gennemgang ved udlevering.

27 de mayo de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Allan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik venlig betjening og mødte en meget engageret medarbejder – og at du fik en grundig gennemgang ved udlevering.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Salgsoplevelsen

>Prof salgsoplevelse og fin afleveringssession

14 de mayo de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Keld,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en professionel salgsoplevelse og en fin afleveringssession.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Altid en fornøjelse!

Altid en fornøjelse at handle med Audi´s salgsteam og rådgivere.

4 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det altid er en fornøjelse at handle med Audi’s salgsteam og rådgivere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Rimelig service men høje priser

Rimelig service men høje priser

5 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at servicen var Rimelig , og vi noterer samtidig din kommentar om, at prisniveauet opleves højt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rigtig flinke og gode ved kunderne

Imøde kommende god til at forklare hvordan det hele virkede

4 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Lars,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget…

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget hjælpsomme og imødekommende.

5 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Tobias,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

En meget dygtig mekaniker

5 de junio de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Karsten,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg…

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

27 de mayo de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt klappede, at du fik en fair pris på din gamle bil, og at du fik en god instruktion ved overdragelsen af den nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

27 de mayo de 2026
Logotipo de Audi - Aarhus

Respuesta de Audi - Aarhus

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse hele vejen – fra første kontakt til afhentning af bilen

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más